Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Sin City: Město hříchu - bydleli byste v něm rádi?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Flash Back.07

bez dlouheho komentare
sin city sem si chvalil uz na jinym foru,stale si stojim za svym. Bruce tam nemel co delat,Clive Owen uz vubec ne. Zadnej film neni dokonaly a proto tam sou tito dva. :) A konzumentum preju pekne sledovani kazdeho prvniho Hollywoodskeho prujmu ktery vydaji. ------------------------------------------------------------------------------------- fuck off USA. sou i vyjimky, asi 1z 50. cus
0/0
17.1.2006 14:00

Jan Mejskal

ma to ohromnej potenciál ale styl vyprávění je fakt příšernej a těch prachů za vstupenku lituju víc než času strávenýho doma u snowborďáků a ty sou hrozný. nudil sem se neskonalim způsobem. obrazový orgie se teda podle mě nekonaj. průměrnej fim s nadprůměrnou produkcí. jedinej zajmavej příběh je s BrucemWillisem ale pěkná (ne skvělá) pouze třetina filmu je fakt málo na lepší ohodnocení než SHIT! A neni vic jak 25 a sci-fi mam rad a komiksy me nechvaj klidnym.
0/0
9.12.2005 21:02

Lukáš Fedorčák

SIN CITY

Tak mozno trochu neskoro ale predca...

Roberto natocil po Spy kids takuto pecku? No neviem ci mu Tarantino neradil cely film co ma robit... alebo mu Frank (Miller) nedovolil urobit SC 3D... film naozaj stoji za to,ja osobne som od Matrixu(1) nic originalnejsie nevidel. clovek proste cely cas cumi na screen jak debil a nechape... ked existuhe filmovy komix tak potom vyzera takto... prosto nadhera. Ale jedno ma serie,vsetky casopisy a inetMAGy daju filmu 4 hviezdicky, 90 percent, 9/10 a podobne, zatial co vyjebanemu Batmanovi,pri ktorom som zaspal daju plny pocet... inu co sa da robit .......................................krasny zazitok

0/0
22.11.2005 22:13

nightwalker .)

Nevíte co je film je to picoviiina trapný jak veverky na stromech..
0/0
9.8.2005 2:52

Dale

re:
no, nevim, proc sou veverky na stromech trapny, kdyz to je normal...(to asi nepochopim) :D ....no, pokud se ti nelibi sci-fi, nemas rad komixy, a je ti vice nez 25, tak se nekoukej na filmy, ktery sou novy a fici. radsi se pohodlne doma usad, a poustej si dokola medvidka Pu. tomu snad nevytkes, ze je to veverka...takovyhle kecy fakt asi nikoho nezajimaj. ja film videl a libil se mi. nejsem fanousek komixu(parkrat sem cetl Kacera Donalda, ale to s tim nema nic spolecnyho). nikdy sem o Sin City nic necetl. ale vim, ze je to hodne znamy komix. je to proste neco novyho, a nekteri to asi nikdy nepochopi a nikdy se jim nove veci libit nebudou. a myslim, ze to rozhodne lepsi film, nez klasicke americke plotoviny, kde sou veci temer nemozny. je to dobre zpracovany film, ktery je delany na zpusob komixu. a pokud tohle nepochopi lidi jako ty, tak se bezte divat na kreslene pohadky, nebo se koukejte na Americke Akcni Filmy...(kazdy americky film neni spatny)...
0/0
9.8.2005 23:36

Dan Chodusov

reakce
LOLOL no ctu reakce ctenaru a musim se pousmat :) je videt ze nekteri jsou proste odchovovani na klasickych komercarnach a cokoliv noveho se jim proste nelibi. Ja sem Sin City videl na zaverecnem veceru v KV a byl jsem spokojen.
0/0
1.8.2005 15:10

Honza OOO

tarantino
Kterou scenu reziroval Tarantino?
0/0
1.8.2005 14:41

Ondřej Mirtes

Re: tarantino
Zminka ve Wikipedii: "Following Rodriguez's scoring of Tarantino's Kill Bill: Vol. 2 for $1, Quentin Tarantino directed a scene of Sin City for $1. Tarantino had previously advocated film over the digital cameras used by Rodriguez, but was interested to get to work with them. The scene in question is in "The Big Fat Kill", where Dwight drives Det. Jack "Jackie Boy" Rafferty to the "pits". Tarantino wanted to use a real car for the scene but was unable to get the angles he wanted. Rodriguez convinced him to film on a partial set of the automobile interior, constructing the car's roof and sides using CGI, which ultimately resulted in Tarantino getting the shots he desired."
0/0
1.8.2005 19:14

*** ***

Tenhle film mel potencial ohrozit co do kultu Matrix, a i kdyz se mu to jaksi nevyvedlo (duvodu proc, je vice), stale se jedna o velice originalni a kvalitni filmovy pocin. Velka skoda...
0/0
30.7.2005 18:51

mates

Recenze??
Tak to mě fakt pobavilo :) Proč se vůbec tenhle web cpe do filmových recenzí !!! Po jednom shlédnutí psát recenzi ??? Každej pořádnej kritik shlédne film min.5x než si dovolí něco napsat. Divím se že tyhle rádobykritiky nežalují producentský společnosti :) ať už je to kladný nebo ne ! jinak spoustu elánu do další ..... práce
0/0
30.7.2005 12:59

jak může proboha dělat recenzi někdo, kdo ani nepostřehne proč je junior žlutej ??? !!!  jak je možný že ten film viděl jen jednou ? vždyt příběh a všechno pochopí naplno teprve když to uvidi podruhy... ( a vzhledem k tomu že jedost nevsimavej-zlutak :D by to mel videt asi petktrak než neco napíše.

docela fušeřina, pánové !

0/0
30.7.2005 9:39

kuratko

kvalita?
myslim ze by bonus web mel sehnat nejake kvalitni recenzenty
0/0
30.7.2005 3:25

malcolmX

:-)
Mam pocit, ze nekteri ve filmu hledali neco, co tam neni a ani byt nemohlo. Jinak Batman je jen dalsi z rady podobnych filmu, ikdyz si nepochybne najde vice fanousku - prece jen se jedna o 'konzum'. Vycitat SinCity tu to tam ono je vazne legrace. Tim spise, ze se jedna o maximalne vernou adaptaci komixu. Takze stiznosti adresujte jinam nez Rodriguezovi :-)
0/0
30.7.2005 0:58

0/0
29.7.2005 23:34

Cree

Nejvetsi blbina

 

Povazuji se za uplne prumerneho filmoveho konzumenta, ale musim rict ze vetsi BLBOST jak Sun City  jsem v posledni dobe nevidel. Skoro jsem odesel z kina uz v polovine filmu jako nekteri co to tak udelali.

Fakt je to blbost na entou.

 

zdar

0/0
29.7.2005 20:17

Petr Kárník

Re: Nejvetsi blbina
Jo Sun City musi bejt pekna blbost, zajdi radsi na Sin City, to je nehoraznej narez.
0/0
29.7.2005 20:20

Ondřej Mirtes

Re: Nejvetsi blbina
Ano, pripojuji se ke kolegovi, Sun City je fakt hruza.... Ale nedavno melo premieru Sin City, zkus se jit podivat na to :)
0/0
29.7.2005 20:23

Josef Jandák

Knížky

Hele, oni ty knížky podle kterejech to natočili vyšly i unás. Je to suuuuper.

http://www.comicscentrum.cz

0/0
29.7.2005 18:49

Pepa_Jetel

Pocity ze Sin City

Zatím jsem SC viděl jenom na počítači, do kina se chystám příští týden. Ale i tak:

+ Vizuálně a atmosféricky je film úžasný, tady není, co vytknout. Jednoznačně zážitek, který převažuje všechny zápory.

- Nechápu, proč není do filmu místo celkem nudného a místy dost nechutného Žlutého parchanta radší zařazena povídka Dáma, pro kterou se zabíjí, která je jednak nejlepší ze všech pčíběhů ze SC, a jednak by hezky spojila film do jednoho organického celku.

- Výběr herců, zvlášť některých, se mi taky moc nelíbil. Marva měl hrát chlap 210cm/150kg, což Rourke, při vší úctě, není. Na Hartigana měli nahnat Eastwooda (jak už tady zaznělo), Willis rozhodně nevypadá na polomrtvého důchodce.

- Nepotěšily mě některé až příliš komiksové scény, jako např. když Gloriina ségra 3* nabrala Marva naplno autem, a ten se pak prostě sebral a odešel. Přece jenom je to film, a ten nesnese totéž, co komiks.

0/0
29.7.2005 17:00

Lukáš

Dáma a žlutej parchant
Ta dáma tam skutečně docela chybí spolu s Marvem je to úvod do Sin City. Vysvětlej, proč má Dwight plastiku, co je zač ten jednovokej černej Manut.. Žluťák mi nepřebejvá, al emohl místo dámy počkat do druhýho dílu. Snad bude :)
0/0
30.7.2005 16:37

Matilda

lituji, ale dávám
100 %. Bez výhrad, bez výmluv, že tohle a tamto. Pro mně zásadní, plnokrevnej a zlomovej film. (zlo-movie :)
0/0
29.7.2005 15:51

Petr Possel

Souhlasim, presne takhle to citim taky ! Sin City rulez !
0/0
29.7.2005 19:15

Lukáš

recenzent Ondřej
... v jedné z posledních scén je hlavní záporňák, navíc oproti první epizodě přetransformován do žlutého monstra (??)... - tak jestli tohle Ondřej nepochopil, tak asi zrovna lovil popcorn, nebo líbal sousedku  Jasně tam žluťák říká, že absolvoval terapii, aby mu znovu dorostly ustřelené výrustky a ta ho takhle změnila. Leda by to bylo ztraceno v překladu
0/0
29.7.2005 13:25

Ondřej Mirtes

Re: recenzent Ondřej
Popcorn byl dobrej :) Sousedku jsem nelibal, protoze to byl soused :o) Ja jsem to tam opravdu nejak nepostrehl, soused(ka) taky nevedel, proc byl potom zlutej, resili jsme to spolu. Ono ty titulky mi nevyhovovaly celkove - bile pismo s malym svetlezelenym stinem a pri nejakych zaberech nebyly skoro vubec videt.
0/0
29.7.2005 15:30

Fluffin

:-)
holt si musíte počkat, až to asi za 10 let poběží s českým dabingem v v TV :-)) O hormonálních úpravách se tam hovoří min. dvakrát... :-) Ale uznávám, titulky se někdy daly číst dost mizerně
0/0
29.7.2005 23:17

Jiří Forman

re: ME
tak se jdi podívat na Batmana......v průběhu sledování Sin City jsem chvílemi pochyboval přišel mi na dnešní dobu dost násilnický, ale pak jsem si vzpoměl kdo taktuje reřii a vše mi náhle zapadalo a navíc černobílá krev tolik nebojí prostě je to komiks......a komiksáky to přece nebolí
0/0
29.7.2005 13:08

Ell Wrack

lol
omg a kdo zaplatil tobe ze to tu zaspamujes chvalou tohodle bezduchyho krvaku :-))
0/0
29.7.2005 13:30

jules_winfield

noaco???
tak je to bezduchej krvak,a komu to vadi????:-)))uz jsi nekdy videl film s nejakym vnitrnim smyslem od rodrigueze,nebo tarantina??ja ne,a nevadi mi to,jako relax je to dobry....
0/0
29.7.2005 13:41

Mejlo Hill

Ja uz videl
A co napr. Jackie Brown?
0/0
29.7.2005 13:44

Tak

no a to ...
JA SOM TEDA VIDEL - všetky veci čo som od týchto dvoch videl (hlavne teda od Tarantina)vnútorný zmysel mali - a vždy je naprosto odlišný od toho, ktorý sa sem snažia prinášať propagandisticky orientované sračky čo ktosi vo veľkom produkuje (a podporuje) aby neustále ujisťovali jedincov v publiku, že uniformita a konzumnosť ich života je v naprostom poriadku  ... myslím, že tarantino pochopil, že jeho myšlienky utečú pred cenzúrou ak ich schová za násile, resp. že k nim pritiahne viac pohľadov ak ich násílím priodeje  ... skús si to všetko pozrieť znova Julesi ... a zamysli sa
0/0
29.7.2005 14:34

Ell Wrack

u tarantina souhlas , ten umi ve vic rovinach vypravet, treba ta mluvici hlava v sincity dobry ale rodriguezovy filmy fakt neee
0/0
29.7.2005 14:55

jules_winfield

re:
nechápej mě špatně,já jsem zvyklej hledat skrytej smysl spíš ve věcech typu Vyvolený,Vesnice atp...v Pulp Fiction se stopově něco najde,ale z mojí stránky toho moc není....Desperado je jednoznačně o tom,že drogy jsou špatné,a Tenkrát v Mexiku.....to je zkrátka dokument o dobře pohřbeným dobrým nápadu.Co se týče Jackie Brown,zatím jsem měl jen čest setkat se s verzí se zmršeným dabingem,takže jak je jistě jasné,sháním originál....a KillBill,ten je podle mě jednoznačně o (ne)smyslnosti posmty,o důležiosti a pomíjivosti rodiny,přátelství....
0/0
29.7.2005 16:45

Jiří Forman

no pořád lepší chválit bezduchý krvák co má styl než bezduchý akčňák bez stylu a šťávy a hlavně stylu tak mě napadá že kdyby něco mohl se Batman jmenovat spíš Spiderman Begins...
0/0
29.7.2005 14:29

Ell Wrack

ehmmm
film se da spis je smesny, jak tu uporne sin city chvalis jako megabombu roku a batmana jako nejhorsi brak roku :-) platej od prispevku ?:_))
0/0
29.7.2005 14:51

Mejlo Hill

???????
"Navíc rozjezd je ve velmi volném, ospalém tempu."??? Tak to asi k tomu pricitas jeste 30 min reklam a traileru co pousti pred filmem ne? Jakmile totiz prijde na radu Marv (a to je docela brzy) film nabere neuveritelny obratky.
0/0
29.7.2005 12:52

EM

Film
Větší hovadinu jsem letos ještě neviděl.
0/0
29.7.2005 12:36

Jiří Forman

tak se jdi podívat na Batmana......v průběhu sledování Sin City jsem chvílemi pochyboval přišel mi na dnešní dobu dost násilnický, ale pak jsem si vzpoměl kdo taktuje reřii a vše mi náhle zapadalo a navíc černobílá krev tolik nebolí prostě je to komiks......a komiksáky to přece nebolí
0/0
29.7.2005 13:16

Jirka

Ondřej Zach
Proboha milý kolego chápu že jsou všichni zaplaceni od WB aby prosazovali nového Batmana, ale naštěstí jsem tu já abych všechny varoval, Sin City hraje prim je perfektně nataktované režijní taktovkou a podpořeno vybornými hereckými výkony navíc v originálním ztvárnění, Batman může stavit maximálně na masivní reklamní kampani, ale jeho kvality jsou někde pod bodem mrazu!!!!! nejhorší film kterej sem snad kdy viděl!!!!! ještě že jsem Sin City viděl až po Batmanovi alespoň jsem si zpravil chuť, no stejně bylo pozdě protože když jsem zoufale utíkal z Batman stejně jsem se hned po opuštění sálu poblil papa......
0/0
29.7.2005 11:54

Vitezslav Smutek

no batman nejhorsi film zas ne,spis prumer,  ale Sin City rozhodne ve vsech ohledech jasne lepsi, nevim co mu udajne melo chybet
0/0
29.7.2005 12:12

Ondřej Mirtes

Re: Ondřej Zach
Jak se tento váš příspěvek, ve kterém především nadáváte na film Batman Begins, váže k recenzi na Sin City?
0/0
29.7.2005 12:25

punisher

no napriklad ze oba su komixi, autor recenzie ich porovnaval .........
0/0
29.7.2005 12:29

Jiří Forman

autor posledního příspěvku napsal že hitem je Batman a Sin City něco chybí a jelikož jsem oba filmy shlédl nemohl jsem tuto poznámku která se objevila v článku bez odezvy objektivní recenzent tohle zkrátka nemůže napsat!!!! tedy pokud se jeo věk nepohybuje někde mezi 10 až  15 rokem jeho života
0/0
29.7.2005 13:13

punisher

i hope batman will end soon
no tiez by ma zaujmalo preco dostava batman vsade take skvele recenzie
0/0
29.7.2005 12:27

Petr Possel

Nahodou Willis to zahral super !
0/0
29.7.2005 10:07

Vitezslav Smutek

ale do role 70 letyho drsnyho policajta by lip pasl Clint. viz Dirty Harry
0/0
29.7.2005 10:19

Petr Possel

Nojo, ale me Wilis pripada daleko sympatictejsi a charakternejsi...
0/0
29.7.2005 11:06

Vitezslav Smutek

ale clit je mnohem vetci drsnak, a ten pohled, jak kdyz se na tebe diva smrt
0/0
29.7.2005 11:11

Vitezslav Smutek

hehe

Kazdej by rad nakoukl do staryho mesta. Misto Willise bych dal roli Hartigena

Clintu Eastwoodovi, ten by tam rozhodne pasl lip.

0/0
29.7.2005 9:52

punisher

clint eastwood??
tak to je najvacsia kravina aku sam v poslednom case pocul. ten sa s willisom nemoze porovnavat. vidiet tu mrdnu j.albu sa objimat s clintom fuuj blee dakujem neprosim
0/0
29.7.2005 12:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.