Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Může Metal Gear Solid 4 ztratit duši?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

qwerty asdfg

... definitivne zmenit engine ... otvoreny priestor,prienik prostredim s vyuzitim vsetkych prostriedkov .. nie miestnost .. . . load miestnost load .. predsa renderware 3.x uz dnes funguje bezchybne,zbavit sa kojimu,nema na to,totalne prepracovat ovladanie postavy a jej moznosti .. hrajem hru,nie film a nechcem bojovat s kamerou a topornym snakeom,ktory je v tom davno predbehnuty fisherom so splintera .. ZREALNIT dej .. aj rambo1 je dojimavejsi ako ten nekonecny pubertelny patos v MGS s postavami kategorie C,na DVD vysli 4 tankisti a pes,kojima si pri nich ani neskrtne.
0/0
17.8.2005 22:24

Jak Daxter

Hideo a MGS je znamkou kvality a super zabavy ...

Hideo a MGS je znamkou kvality a super zabavy ...pred mesiacom som dohral MGS3 takze ho mam  dost v pameti a zistil som jednu zaujimavu vec, ze seriu MGS mam velmi rad. Nebol som fanusik, ale teraz po tej MGS3 som sa nim stal.Udrzat hernu seriu v takej kvalite, akej momentalne je, to je heroicky vykon. Hlavne vsetci picujtee a nakoniec Hideo pocuvne hlas hracov a  cela seria skonci ako Tomb Raider niekde v  pi...este ze nam Hideo nerozumie :)                                                         

Teraz som dohral Splinter Cella - Pandoru a to ze ma byt nastupca MGS, ako vtip to beriem. MGS je diamant ,ktory Hideo brusi a piluje k dokonalosti. Ked niekto povie najlepsia hra na Playstation, tak mna napadne jednoznacne Metal Gear :)

0/0
16.8.2005 19:28

theSeeker ofPower

Grahf
keď niekto povie najlepšia hra vôbec, tak ma napadne MGS ;)
0/0
16.8.2005 22:20

Jan Rausch

Kvalita klesá?

Já nevím, mně připadl nejhorší MGS2 (kromě několika bezva scén a pár super myšlenek) a nejvíc se mi líbil MGS3, takže mně připadne, že trojkou se série sebrala a vrátila ke kvalitám jedničky. Nemyslím, že by série MGS měla kdovíjaký filosofický potenciál, ale rozhodně jsou to hry, které mají co říct, což dneska podle mě rozhodně není standard. Příběh trojky možná nebyl o základních otázkách existence, ale byl o vztahu učitele a žáka, což je tradiční a hodnotné japonské téma, a mně se to líbilo rozhodně víc než zmatený Raiden a jeho MGS2.

Grahf: To je vynikající postřeh - série, které "v nejlepším přestanou" se stanou legendárními. Hezky to dokládá i tvůj nick - Xenogears jsou legenda, ale Xenosaga... opravdu dneska ještě někdo věří, že jednou celá vyjde až do konce? A kam se hrabe na hutnost a sílu Xenogears...

0/0
16.8.2005 10:46

theSeeker ofPower

Ja trojku ešte nehral, nemôžem súdiť...ale rozhodne by som o dvojke nehovoril ako o najhoršej, to slovo k mgs nepatrí. Filozofický potenciál, odkazy, artefakty, tých skrýva séria dosť, len je treba čítať medzi riadkami...ale je to i o tom, ako si čo kto vysvetlí.

A vidím, že ty budeš ďalší, kto špatne pobral Raidena a vytýka mu, že "prevzal" rolu Snakea...tomu sa musím len pousmiať.

Xenosagu práve hrajem, takže o tom by som sa nerád bavil...z tvojho postu vyplýva, že niečo ti na nej vadilo (nehovor čo)...mno, ja mám info, že je to rozhodne pecka, tak uvidím...A ber to tak, že xenogears je tretie, alebo štvrté pokračovanie, takže ďalšie časti by nasledovať maly.

0/0
16.8.2005 11:11

Ondrej Skoch

Ad Grahf

No, ono je to u Metal Gearu dost tezke. Prave proto, ze si kazdy zahraje MGS pro PlayStation a ma predstavu, ze hral prvni dil. To by potom nemusel vznikat ani tento, protoze svym zpusobem uz Metal Gear 2: Solid Snake bylo pokracovani. A presto je nejlepsi az treti  pokracovani, tedy pro jistotu jmenovite MGS pro PSOne. Cili se ta hra vyviji a i kdyz treba MGS2 a MGS3 byly jednoznacne slabsi nez MGS1 (s MG a MG2:Solid Snake bych to nechtel srovnavat) vykon PS3 muze serii posunout zase nekam jinam jako byl skok z 2D prvnich dvou dilu do tretiho ve 3D, ktery rozhodne skokem kvalitativnim byl. Problem je, zda to tym zvladne, tak dokonale sokovat.

Co se postavy Solid Snake  tyka, tak ta uz si zije svuj vlastni zivot a cinorode. Jasne to Konami predvedla v PSP Metal Gear Acidu...

0/0
15.8.2005 22:40

theSeeker ofPower

No, ale povedezme si pravdu. Kto tu vlasne hral prvé dve časti na nintendu, ghost babel na GB , alebo Acid na PSP. Myslím, že tieto časti nie sú smerodatné, však aj dielom na PSX sa začal odvíjať príbeh nový, ktorý pokračuje až doteraz. Neverím, že v ghost babel, alebo acide boli nejaké kritické body príbehu, tipujem to na nejaké odbočky, s možno pár odkazmi. Kojima si je vedomý, že sériu musí ťahať na hlavnej platforme.

A k tomu ukončeniu...netvrdím, v ktorom bode sa má skončiť s celou sériou, ale ak už tú hranicu prekročí a jednu časť Kojima zvore, tak je koniec. A nkto nedokáže ťahať kvalitu stále vzostupne, alebo aspoň na úrovni do nekonečna. A jak vravíš, mgs4 by asi mal prísť s niečím revolučným...ale opravdu to chceme? Ďalší rozmer už nepribudne, príbeh sa asi ešte nezmení (stále je nedoriešený ten z dvojky), môže sa zmeniť akurát celková hratelnosť. Zvládli by to fanúšikovia hry? No...

 

0/0
16.8.2005 11:06

theSeeker ofPower

Dobrý článok Andy, ale je to len filozofovanie. Môj názor je, že každá séria, ktorá sa snaží neskončiť v jednom bode a stále prinášať pokračovania, hlavne dejovo návezné (tj. pre takú Final Fantasy to unisono neplatí)...že dopadne špatne. Séria, ktorá skončila už dávno, resp., dlhú dobu nikto nevidel pokračovanie (ako napr. Fallout, BG,), tie sú ospevované dávno po ich (teoretickej) derniére.

Metal Gear Solid proste musí skončiť, štvrtý diel by to mohol uzavrieť, raz a navždy...a potom sa bude môcť stať nesmrtelnou legendou, na ktorú nikto nebude spomínať ako na taký Tomb Raider, kde nikto nehovorí o tom, akú revolúciu spôsobily prvé časti, ale ako strašne dojebaly tie následné a tým i sériu. Ak by sa na TR nechceli autori nabalovať a skončili včas, stáli by teraz na pomyselnom Olympe kvalitných sérií. Takže držme palce, aby na ňom skončil MGS, ktorý tam jedným krokom už je, ale ten druhý, špatný, ho môže zošmyknúť až na dno.

0/0
15.8.2005 16:28

Jakub V...

Doufám že se tvoje obavy nenaplní a MGS4 bude super. To znamená lepší, než jeho dva předchůdci.
0/0
15.8.2005 15:23

fdsf gfdgs

vyplach
mgs3 byl uz totalni kojimuv pruser, ani pribeh dvojky nebyl nic extra, ale aspon atmosferu to melo (narozdil od trojky). kojima je v podstate vykradac vseho moznyho (zkuste si precist par knizek a filozofii, nic novyho nam pan kojima neprinasi, jen umi chytre vykradat). nechapu proc z tehle serie delate neco genialniho. klasickej trapnej japonskej nastavovanej "co-nejvic-zamotanej" vyplach. o nicem
0/0
15.8.2005 13:21

KUFI ---

Anonymita a absence minulosti bossu v MGS3 byla jedna z mala veci ktera by se dala MGS3 vytknout. Taky me zarazilo ze clovek potkal najednou bossaka ,odrovnal ho a sel dal aniz by se o nem neco dozvedel a citil k nemu cosi jako v 99% zapadnich her :(
0/0
15.8.2005 11:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.