Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Shadow of the Colossus

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

canizares

koupim

ahoj, rad bych koupil tuto hru. nabidky?

0/0
29.12.2008 5:42

laz

Re: koupim

zdarec. pokud máš ještě zájem, napiš na mail

0/0
22.3.2009 10:06

laz

Re: koupim

ten mail je travnicek.kamil@seznam.cz

0/0
22.3.2009 10:08

Adams

3 kolos

potřebuju pomoc,jdu na 3. kolose,a mám technický problém,dojedu k jezeru,a doplavu k můstku který jde nahoru k té velké plošině,problém je v tom že nemůžu přeskočit z toho můstku na tu vyvýšeninu,vždycky tam nedoskočím a spadnu dolů,jde nějak udělat silnější skok nebo sem blbě postavenej???

0/0
26.6.2008 10:22

Honzatius

jak na devatyho

musis ho dostat nad gejzir.chvili tam bude blbnout ale pak ho voda prevazi kjedne strane.pak ho tref sipem do nohou a on spadne na bok

0/0
5.4.2008 15:34

Daniel Ištvan

prosím
potřeboval bych poradit jak se dostat na kobylku tomu kolosu  co vypadá jak želva a okolo jsou vodotrysky ze země.Díky moc.
0/0
19.10.2007 21:15

Marie Kratochvílová

shrnutí

Tak můj postřeh ze hry...hra je stejně jako ICO (což po mne byl pocitově vrchol několika desítek her co jsem hrála).hra není o kameře, ale o pocitech, působí svou atmosférou.....je to prosně hra která by neměla chybět v trofejích ukončených her každého pařana.....

Pro mne jsou hry , které jsou zábavné, ale po jejich dohrání ve vás nic nezůstane..........................po dohrání této ........aspon na chvíly převládají určité pocity.....................a o tom ta hra je...o tom jak působí na každého kdo ji hraje!!!!!!!!!!!!!!!!!! O atmosféře!!!!!!!!!!!!

0/0
16.9.2007 0:43

Zdeněk Cagaš

Konec
Je to super hra,to se musi nechat,dohral jsem ji dvakrat,ale porad mi neda spat ten zaver-ma hra vic koncu nebo jenom ten jediny?
0/0
18.5.2006 23:23

Vladimír Ševeček

!!!
Slyšel jsem, že na HARD je tam i bonusový kolos... nevím???
0/0
28.6.2006 22:57

Honzatius

Re: !!!

doufam ze jo

0/0
5.4.2008 15:38

Igor Kurečka

Hurá
Jo, už je to v poho. Přišel jsem na to  ale teď jsem se zasekl u 4. kolosa. vim, že má slabinu na zádech, ale ubírá mu to strašně málo.
0/0
29.4.2006 18:20

Igor Kurečka

POMOCTE MI
Jak mám hledat colossi? Pořád bloudim a nenašel jsem ani jednoho. Prosim poraďte, jak hledat colossi a dyštak na jakejch souřadnicích je první coloss. Dík
0/0
29.4.2006 14:28

Vladimír Ševeček

!!!
Použij meč a sleduj paprsky...
0/0
28.6.2006 22:54

Honzatius

Re: POMOCTE MI

jestli hrajes na ps2 tak staci vylest nekam na svetlo a podrzet tlacitko O

0/0
5.4.2008 15:37

Jirka Ryba

coloss č.9
Prosím poraďte někdo jak mám porazit kolosse č.9(JE TO TEN CO VYLEZE S TÝ NORY)Už jsem zkusil všechno.Ztrávil jsem u toho hodiny času a nemohu na to přijít.Jirka
0/0
21.3.2006 20:54

Iva Štrombachová

zatracenej had
Můžete mi někdo poradit jak dostanu tu písečnou nestvůru, je to asi 9 kolos, na mapě u čtyřky vlevo. Dík
0/0
20.2.2006 17:21

Stanislav Stonawski

Když nasedneš na koně, tak za tebou pojede pod zemí.Vythni luk a jakmle vystrčí hlavuu, střel ho do oka. Pa už je to docel v poho.
0/0
22.2.2006 9:11

Ali Gre

Chudáci
Trošinku mi kazí dojem z hraní fakt, že je mi těch kolosů líto. Oni mi nic nedělají a já si to k nim naštráduju a zabiju je. S tímto stavem lítosti  jsem se ještě u žádné jiné hry nesetkala
0/0
17.2.2006 18:57

Stanislav Stonawski

Pravda je, že Fumito Ueda je na tyhle věci borec.
0/0
22.2.2006 9:13

Vladimír Ševeček

!!!
Jo jo, pravda... něco za něco. Chceš oživit mrtvou milou - zabíjej...
0/0
28.6.2006 22:51

Stanislav Stonawski

pomoc na cestě
Já mám sice jen demo, ale myslím, že podle obrázků jsem identifikoval kolos číslo 1 jako toho z dema. Vyskoč mu zezadu na levé lýtko a sekej do něj, dokud si neklekne. Pak mu vyšplhej na hlavu a zatni meč. Jestl to neni on, tak sorry
0/0
17.2.2006 13:19

Radek Smisek

Jsem asi uplny strevo

Poradite nekdo jak zabit prvniho kolosa?

Vylez na nej nejde a lukem mu uberu jen trochu zivota.

Dik.

0/0
29.1.2006 22:14

Filip Merhaut

PŘEHYPOVANÁ HRA

Vážení,nechci nijak snižovat zábavu kterou vám tato hra jistě poskytuje,ale když čtu výroky typu "neuvěřitelně detailní svět, prošpikovaný efekty z high-end PC her" tak se prostě jako majitel PC musím ozvat.Z hlediska playstation2 hardwaru tato hra jistě špičková je,nicméně s HIGH-END PC hrama nemají její vizuální kvality nic společného!!!! Předem podotýkám že nejsem žádný PC fanatik,mám jak PC tak PS2 a i pár dalších konzolí, ale prostě mě štve když ani profesionální redaktoři nedokážou soudně ohodnotit hru!Připadáte mi všichni jak přehypoavné stádo ovcí!A znovu opakuji,z hlediska ps2 se jedná o brilantní kousek,jenomže ps2 je šest let starý hardware a její výkon je tudíž oproti současným high-end PC sestavám řádově menší.Shadow of Collosus jsem hrál (nedohrál,nesedí mi její styl) a uznávám že kolosové jsou pěkně udělaní,ale když se podívám na tu "dokonalou krajinu" tak se mi chce smát!Viz třeba obrázek http://bonusweb.idnes.cz/obrazek.html?obrazek=ps2sotcp_5.jpg - skály tvořené pár desítkami polygonů, tráva na úrovni čtyři roky starých PC her (viděli jste trávu a krajinu ve Far Cry?a to je dva roky stará hra!) no a ty skály vzadu na horizontu kde se pořád dokola opakuje stejná textura.. to je skoro jak z Duke Nukem 3D!A ještě k tomu motion bluru.. NECHÁPU jak můžete tuhle "technologii" dát jako přednosti hry,copak jste si nevšimli že je to berlička která se používá tehdy když je potřeba zamaskovat sníženou kvalitu obrazu (např. textur) v důsledku nedostačujícího výkonu hardwaru?viz motion blur když v GTA:SA jedete v autě příliš rychle (v ps2 verzi,pc samozřejmě takové šizení nepotřebuje)... No,asi jsem vás trochu popíchnul,ale nemyslel jsem to tak že je to špatná hra.. jen bych vás poprosil aby jste se na to podívali opravdu realisticky, sundali růžové brýle a uznali že na high-end pc hry to po technické stránce opravdu nemá

0/0
12.1.2006 21:29

Bafiky Baf

Nezlob se, ale autor článku má pravdu. Kdyby ses opravdu podíval na http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20051207/3dwa.htm 

zjistil bys, že efekty ve SOTC jsou stejné, jaké se používají u moderních PC her. Sice ne v takové míře, ale tady jde o celkový design a ne o jejich počet. Nikdo nevyvrací rozlišení 1600x1200 a 100 fps na PC, ale o tom to není, věř mi. Je mi jasné, že kdyby (hypoteticky) vyšel SOTC na PC a dělalo ho třeba EA, tak se budou Agrovi lesknout i kule, ale běhal by jak zlomenej chrt a na zádech by měl kulomet složený z 20 tisíc polygonů. Tam by veškerá hra taky končila a teprve pak by byla opravdu k smíchu. 

Jinak chápu tvoji averzi - dle příspěvku si zaměřený na jiný typ zejména nejaponských her.

0/0
13.1.2006 7:34

Majkl Big

Tady u tehle hry jde taky o to, že to všechno vypadá neskutečně živě (no v tomto případě spíš mrtvě:-)) a efekty tomu jen napomáhají, netvoří, jako u Far cry, to hlavní z čeho si paf. A mimochodem, kolik lidí resp. jaký stroj si musel mít když Far cry vyšel aby si tam měl všechny efekty na max. a grafiku ve vysokém rozlišení (aby byla tebou zmiňovaná tráva a obecně vegetace vůbec vidět, jen si vzpomeň v té době na běžně dostupných PC jsi musel snížit detaily tak, že zmizela vč.ryb ve vodě apod.?). Takže tvoje argumentace bylo to již před 2 roky neuspěje, protože to sice bylo možné ale pro většinu hráčů nehratelné.
0/0
13.1.2006 11:24

vaclav j 1

Far Cry jsem nehral, ale i na nekolik let starem obycejnem PC muzou vypadat hry podstatne lepe. Muj nazor je, ze kdyby stejni vyvojari delali stejnou hru pro jinou platformu mohl by byt vysledek podstatne lepsi.
0/0
28.2.2006 15:11

Ondrej Skoch

Zadne ruzove bryle...
Jsem take majitelem kvalitniho PC a vse, co tu jmenujete, jsem hral, prohledl si a mohl srovnat s tim, co je v Shadow of The Colossus. Tedy i asi nejvice v teto oblasti excelujici Half Life 2 level Lost Coast. Pokud se budeme bavit konkretne o HDR a Bloom efektech a mam srovnat pronikajici svetlo v chramu v SotC ci v lesich tamtez s efekty z Lost  Coast, pak se na me nezlobte, ale kvalitativni rozdil ve prospech LC nenachazim. Muzeme se bavit o rozliseni, prosim, ale to je vsechno. Videl jste tuto stranku? Cetl cele? http://www.beyond3d.com/forum/showthread.php?t=26854  Z obrazku na strance bonuswebu si proboha nemuzete delat dojem o technicke kvalite hry, prave proto jsem dal odkazy na stranky, ktere se tim zabyvaji. DETAILNE.  Pokud berete motion blur jako NEGATIVUM tak se asi vazne nemuzeme pochopit. SotC pouziva svetelne efekty, ktere charakterizuji next gen grafiku, prave ze to neni tupe otexturovane, dynamicky se vse meni, particle efekty jsou famozni. Scena, kdy  se pohybuje kolos, tedy dochazi k morfovani terenu vcetne srsti, okolo jsou videt stavby ktere meni dynamicky svetlo podle uhlu pohledu, kolos se pohybuje, Vanderer se pohybuje, do toho particle efekty od jeho nohou, nad Kolosem krouzi ptaci a Vy reknete, ze mam ruzove bryle, prosím uvedte mi tedy PC hry, kde budu stejnym zpusobem i po technicke strance prekvapen. Hry, co uz vysly. A nezertujte s Far Cry  btw. nezijte v iluzi, ze tu pisi recenze na konzole lide, protoze nemaji PC.. to prece nemuzete myslet vazne.. nebo ano? P.S. Nebudte liny si tu stranku otevrit, prohlednout si vsechny screenshoty a precist si technicke komentare...pak uvitam realistictejsi reakci...
0/0
13.1.2006 11:25

Vladimír Ševeček

!!!

Jasně SoftheC by na nabušeným PC vypadalo jinak... hlavně vyšší rozlišení!

Osobně to mám na salámu. Byl jsem zastáncem konzolí a ani můj nový počítač nezmění můj názor na tuto problematiku!

PS3 bude bomba!!! A můj 3 Ghz stroj může spát...

0/0
24.1.2006 0:17

vaclav j 1

3 GHz co? Celeron, Pentium 4, Pentium D, pretocene AMD...? Jestli tam mate nejakou Intel Graphics Media Accelerator, tak nepochybne ano, ale stejne je to nakonec hlavne o hrach.
0/0
28.2.2006 15:12

Stanislav Stonawski

Uznávám, že graficky to není tak dobré,  jak říkali, ale tady o to taknejde. V této hře jde především o atmosférua tu jí nikdo zapírat nemůže. A ti, kteří tu atmosféru nepochopí,  nejsou ještě po psychické stránce tak nějak úplně vyspělí.
0/0
22.2.2006 9:21

Petr Vnenk

haha
To máš divné pc, v San Andreas je ve všech verzích motion-blur co já vím... a to podle tebe třeba Most Wanted má trapnou grafiku a proto je tam takový přehnaný motion-bluring? Mě samotnému se to rozhodně nelíbí, je to strašně nereálné, ale s jistotou říkám že to tvůrci do hry nedaly kvůli tomu, aby zakryly neostré textury...
0/0
2.3.2006 18:32

ocelot 690

Nechci spoilovat...
Nechci spoilovat, ale všímejte si pozorně konce. Ta hra má možná něco společného s ICO, minimálně svět ve kterém se odehrává. Svět ve kterém jsou chlapci s rohy zatracováni.....
0/0
12.1.2006 10:53

Vladimír Ševeček

!!!
Ten svět je stejný... ale to mi došlo už při intru!
0/0
12.1.2006 19:12

Stanislav Stonawski

Že to má něco společného s ICO, to máš teda super postřeh. Vždyť je to od stejných tvůrců. Už na  první pohled je jasné, že to má  s ICO společného trochu víc, než jen třeba grafiku.  
0/0
22.2.2006 9:33

name company

Hodnoceni
Kdyz si clovek precte +- a sjede letmo nejvyraznejsi popisky, tak nechape kam zmizelo tech 5%...
0/0
11.1.2006 10:17

Vladimír Ševeček

!!
Maximální hodnocení pro konzolové hry je 95%... nevím proč?!? Proč ne třeba 96%?!?
0/0
11.1.2006 19:00

Honzatius

Re: !!

shadow of the colossus si zaslouzi minimalne 99%

0/0
5.4.2008 15:42

Radek Hrdlička

SoC
Někdy je lepší si vydechnout pár dní, než se pustíte do recenze. Hra je sice pěkně udělaná a rozhodně originální, ale zjistil jsem, že na mě působí dojmem "tak jsem už podesátý v chrámu a jedem znova: na koně, z chrámu, zjistit polohu obra, chvíli bloudit prázdnou krajinou, najít obra, najít princip zabití a šup zpátky do chrámu". Časem by to chtělo aspoň nějakou změnu. Hratelnost nehorázně sráží nejhorší kamera, na kterou jsem kdy při hraní PS2 her narazil (ani ve Splinter Cellu nebyla tak děsná) a ničí zážitek z prohlížení obrů. Ony autorovy "nepatrné ztráty framerate" jsou škubavé pohyby kamery, které by v každé jiné hře srazily hodnocení dolů. Překvapuje mě jakoby "povinné" nadšení, které provází všechny "oficiální" recenzenty. Hře se nedá podle autora nic vytknout, přesto dostala 95%. Doporučuju pauzu a hodnocení si nechat na později až po první eufórii. Na druhou stranu mě zaráží, že snad v žádné recenzi na tento kousek se autor nezmínil o unikátní možnosti částečně omezené, leč přítomné možnosti prohlížet si pomocí pravé analogové páčky průvodní animace (včetně úvodního intra). Technicky nic náročného, jen to ještě nikoho nenapadlo. Je zajímavé koukat jinam, zatímco kamera během animace zaměřuje např. sochu v chrámu. Zkuste si to, možná o tom také nevíte :).
0/0
11.1.2006 9:06

Radek Hrdlička

dodatek
za text "(včetně úvodního intra)" jsem zapomněl dopsat "z různých úhlů" :). Ještě dodám, že moje hodnocení této hry je 85 % a Agro je někdy na facku :).
0/0
11.1.2006 9:15

Radek Hrdlička

dodatek 2:
Náhodou jsem přišel také na možnost zkusit si kolose zabít znovu. Kromě opětovného loadingu to lze provést "čistě" a v rámci hry, a sice tak, že si prostě dojdete na místo, kde jste kolose zabili (kolosi zůstávají zkamenělí na místě jejich skonu) a stisknete stejné tlačítko, kterým se u kapliček modlíte (ukládáte pozici). Hra nabídne znovuoživení tvora a možnost zabít ho znovu s tím, že tento mód lze kdykoliv ukončit a vrátit se zpět do standartní hry.
0/0
11.1.2006 9:20

Majkl Big

Dříve
Ta možnost částečně ovládat kameru při animaci byla uř pokud se nemýlím u Metal gear solid 2
0/0
11.1.2006 10:53

Ondrej Skoch

Nesouhlasim s nekolika skutecnostmi

1. Konzolova sekce bwebu ma pravidlo, podle ktereho je mozno dat pouze 95 procent. Tudiz jsem NEMOHL dat 100 %, ackoliv bych je jinak jednoznacne dal.

2. Hru jsem hral jiz v NTSC verzi tusim koncem listopadu nebo zacatkem prosince, tudiz odmitam slova o "euforii".

3. Kamera mi absolutne nevadila.

4. V zaveru jsem uvedl, ze se lide mohou vice bavit u jinych her.

5. Priznam se, ze pri omezenem prostoru se mi nedostavalo na vse, co bych rad na SotC podtrhl, takze na rozhlizeni v animacich se nedostalo.

6. Ztraty fps jsem bral jako nutnou dan za dokonalost hry, ale na hrani nemely zadny vliv.

0/0
11.1.2006 10:55

Vladimír Ševeček

!!!
Pravda...
0/0
11.1.2006 19:45

Vladimír Ševeček

!!!
Pravda...
0/0
11.1.2006 19:45

Michal Houska

Zajimave...
Zajima me kde se v tomto hernim svete kolosy vzali. Proc kvuli oziveni sve lasky musi chlapec zabijet tyto tvory. Jsou zli? Skodi nekomu? Je mi jich bohuzel vcelku lito... Ale koupit si hru pujdu, uz kvuli podpore vyvojaru, kteri udelaji konecne originalni hru a neohlizi se se na zabehle standardy.
0/0
11.1.2006 8:59

name company

Hej
Nejsi nahodou Michal Houska ze ZS Stepanska?
0/0
11.1.2006 10:20

Michal Houska

Ju, zname se?
0/0
11.1.2006 14:18

Kuba Kubu

uz to proste musim mit
Kdyby nekdo prodlaval tuhle hru (vim ze moc lidi ji unas asi nema), tak sem pls dejte vedet. Mel bych fakt vaznej zajem :)
0/0
9.12.2005 21:51

Vladimír Ševeček

!!!

Dohráno... chtěl bych komentovat konec hry, ale nechci kazit zážitek ostatním hráčům... akorát, když jsem postupně viděl všech 16 mrtvých kolosů (při titulkách), tak jsem si říkal: "Stálo to za to?" ... Za to zabíjení?!?  Někteří obři byli celkem mírumilovní. To je defakto jeden z mála mínusů této skvělé hry! Sem tam blbá kamera (dá se ovládat ručně) a sem tam toporný ovládání a v neposlední řadě musím napsat, že 3 protivníci byli celkem otravní...

Počkáme si na recenzi, ale já dávaám 91%! Zase tomu chybí pověstný chloupek jako ICO!

0/0
25.11.2005 22:02

Vladimír Ševeček

???
Jak na toho posledního lofasa? Píchnu do zátylku, skočím na ruku, pak na druhou. Píchnu do druhé ruky a lofas se chytne bebí první haksnou a pak...???
0/0
23.11.2005 20:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.