Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Gears of War

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Smileface

Recenze

Pohled běžného hráče na tuto hru: http://dvorakpeter.webzdarma.cz/012/012_geow.html

0/0
17.11.2008 16:15

Syki

Re:

co ot je za předpojatou agitku?....to se vážně někdo namáhal tu hru hrát jen proto aby jí takhle utřel očividně bez ambicí jí přijít na chut?..tak na to kašli a smaž..zajímavý že hry harju už 15 let a málokdy sem se tak bavil u akční hry a dohrál jí 5x,ideálně v koopu......?.......možná to nebyla první hra co použila krytí,ale použila ho jakoi první pořádně a skutečně důsledně na něm stavěla a staví dodnes.....linearita..není linearita jako linearita....nevadí mi když musím jít jediným určeným směrem pokud mi to nabídne zábavný souboje a ne jen mechanický odstřelování panáků jako v CoD.....zajímalo by mě na jakou to hrál ten typ obtížnost,tipuju to na EASY a to se pak nejde divit že v tgom vidí obyč tupou řežbu...už při HC se musí u bojů přemýšlet a využívat VŠECHNO co hra nabízí,od vyhodnocení jakou zbran proti komu anebo měnit taktiku boje podle přítomnosti monster na bojišti....jesus....příště trochu míň flejmu

0/0
17.11.2008 16:31

AN

Re: Krell

Střel do bosse kuší, když šíp vybouchne tak od něj "netopýři" odletí a v tu chvíli do něj začni střilet. Když se k němu netopýři opět vrátí a začnou ho zase krýt opakuj postup. Určitě se zadaří. ;-) R^ Jen dávej bacha, aby jsi byl pořád na světle jinak tě ti netopýři zabijou.

0/0
12.2.2008 13:06

Dejvis

Krell

Ahoj,muze nekdo poradit co mam delat v misi s vlakem s tim bossem jak okolo nej litaji netopyri? jmenuje se tusim Krell... Nasazel jsem do nej 10 ran z kuse a dva zasobniky a nic...Neco delam spatne,ale nevim co,poradi nekdo? diky.

0/0
7.1.2008 15:43

Peter Tlučhoř

Hledáme hráče... !!!
... na pařbu téhle neobyčejně výborné gamesky z okolí Havířova!!! Zatím jsme 2 :o) V případě zájmu piště na tluchor.peter@seznam.cz
0/0
1.1.2007 13:58

schali ___

dival jsem se na video, asi 10min, predpokladam ze to neni cely koridorova strilecka kde jsou okolni exteriery jen tapety na zdi, nebo jo?
0/0
18.11.2006 16:18

Honza Kaduch

vypada to skvele
0/0
16.11.2006 12:31

jupik kadak

next-gen, next-gen hodnoceni

Promiňte, ale já nějak nechápu, co se to zde tak zapáleně řeší... Že GoW nedostala 100%, ale "pouze" mrzkých 90%? Kristusmarjá, nalijme si čistého vína - ta hra je bezesporu vynikající, ale "Nejlepší hra všech dob"? Možná tohoto roku, mno budiž, ale jinak bych zase těmito zběsilými superlativy šetřil. Vždyť je to už poněkolikáté opakovaná situace - na trh se dostane nová, supersilná konzole, po nějakém čase na ni konečně vyjde i nějaké AAA hra a všichni v nekrititickém obdivu padají v prach. Nechci se nikoho dotknout, ale mám silné podezření, že úsudek mnoha lidí (i recenzentů) je silně ovlivněn faktorem Whooo-hooo (čili slintáním nad pořádnou next-gen grafikou). Jak už jsem řekl, ta hra je opravdu skvělá a je to konečně skutečně pořádný titul na XBOX360, ale těch 90% mi přijde zcela přiměřených. Například já osobně bych ji vytknul onen na můj vkus už poněkud profláklý trik s vyskakováním potvor ze země (OK, tady ho mají pěkně příběhově zdůvodněný, ale nakonec jde stejně jen o starý dobrý hopsání z ničeho)... 

Ale ale, to jsem se rozkecal...

0/0
16.11.2006 10:57

michal mata

s tim nelze nez souhlasit,je to velmi dobra hra,ale za par let...vzpomente si na unreal,jak z nej byli vsichni vydreni,ale ted uz nevim o nikom kdo by tuhle "revoluci"hral...porad me bavi,ale tesim se az prijde v teto grafice neco jako system shock[ano vim o bioshocku],deus ex,messiah,magic carpet a klidne i max payne...
0/0
16.11.2006 13:03

jupik kadak

na koberecku
Magic Carpet... děkuju za připomenutí této úžasné hry, se kterou jsem kdysi strávil pár opravdu nádherných víkendů. To uspokojení nad zbořením nepřátelského hradu nebo nad přebarvovacími žněmi hřeje ještě dnes
To mi vlastně připomína další důvod, proč si podle mě GoW 100% nezaslouží - nepřináší vlastně nic extra nového, něco opravdu zajímavého, originálního. Je to "jen" do téměř dokonala vypilovaná střílečka. Tu 100 bych si osobně šetřil na hry, které nějak hnou žánrem nebo dokonce utvoří prakticky nový vlastní (zrovna ten Magic - nic podobného nebylo před ním ani po něm).
0/0
16.11.2006 14:16

michal mata

hodnoceni
jinak davam strizlivych 85%,protoze ji uz nejakou dobu hraju,ale uznavam,ze ze zacatku je nadseni extremni...
0/0
16.11.2006 13:10

michal mata

gears
no,hru uZ mam doma,koupil jsem ji na amazonu driv a levneji{nema region kod],a je to fakt pecka a rekl bych,ze ma slusnou replayabilitu...momentalne se s kamaradem bavime tim,ze jezdime po Praze s jeho projektorem a moji 360 a ohromujeme kamose ;>zatim se kazdy rad nechal:]
0/0
15.11.2006 20:42

noro mikus

Hodnotenie je dobré...
... a som presvedčený o tom, že na weboch kde dostala táto hra 95-98% recenzenti neudelil bodíky len za kvality tejto gamesy ale pár bodíkov pridaly po loby našeho starého dobrého Mrkvosoftu... Keď je možné ovplyvniť výber miesta konania olympískych hry tak prečo nie hodnotenie nejakého webu ... hlavne keď ide o tak dôležitú hru pre XBOX360, kde sa točia miliardy...
0/0
9.11.2006 18:40

Petr Poláček

Jasně, mrkvosoft ovlivnil hodnocení a proto v oficiálním UK Xbox magazínu dostal GoW 90% ;o)
0/0
13.11.2006 15:12

noro mikus

zámerne...
to aby neboli príliš nápadní ;-)
0/0
15.11.2006 19:51

martin rubeš

dovětek
ještě pro ty co nelezou na světové stránky tak 3 neprestižnější veby napsali do závěrečného hodnocení Nejlepší hra co jsme viděli a hráli na poli konzolí i PC,to jen aby jste měli představu proč někteří nesouhlasí s hodnocením tohoto vebu
0/0
9.11.2006 7:53

kapitan nemecko

no jo
ale to rikali mnozi i treba u HL2 na pc ale pro vsechny to urcite neplatilo ze je to nej hra
0/0
9.11.2006 11:37

martin rubeš

nesouhlas
škoda,že se někteří nedokážou přenést přez to že existuje i jiná platforma která má co nbídnout kromě PC a Playstation,protože jinak u hry která dle mého názoru vyhraje hru roku minimálně pro konzole dát 88% je toho opravdu smutný příklad.Je mi to líto když vidím jak dříve super nezávislý veb se řítí někam...............Ještě že Martin Mlynář publikuje dál
0/0
9.11.2006 7:49

Michael Mlynář

Re: nesouhlas

netusim co minite neschopnosti se pres neco prenest stejne jako kdo ma byl martin mlynar, nicmene jiste je to, ze souhlasit ci nesouhlasit s hodnocenim se da az ve chvili, kdy si budete moci dany produkt sam vyzkouset, pricemz bych se divil, kdyby se ve vasem pripade tak stalo ...

 

kazdopadne ale diky za hodnotny nazor a s pranim krasneho dne se tesim na dalsi podnetne pripominky ...

0/0
9.11.2006 9:28

martin kelltner

nejspíš tím myslí,že nejste schopný se přenést,přez to že může být na konzoli microsoftu nějaká hra absolutně převyšující vše ostatní na ostatních platformách,protože tady v české republice je většinou názor xbox shit PS bonba,bohužel tentokrát se bomba PS3 nekoná.

Já za sebe jsem GoW dohrál na střední obtížnost do konce,ukázal bych vám rád všech 100 bodů dosáhlých na kartě,ale je jasné že jsem nehrál oroginál verzi a tudíš se na live s touto konzolí nepřipojím.......Můžete mi tedy věřit nebo nemusíte,ale za sebe říkám 88 je moc málo,rozhodnš tato hra předčívá  Ghost Recon

0/0
9.11.2006 14:46

Michael Mlynář

Re:
zadnymi predsudky nikde nikdo netrpi a smutne je tudiz spise to ze pokud nekdo nesdili nazor s nekym jinym na jeho vysnenou hru tak je automaticky obvinovan ze zaujatosti, podplacenosti a podobnych veci. chyby ktere mi na hre vadily jsem v recenzi popsal snad dostatecne jasne a je snad tak tezke pochopit ze mi pripadaji na hru ktera mela ty nejvyssi ambice pomerne nepatricne ... ?? .. doufam ze ne protoze v opacnem pripade by byla cela tato diskuse naprosto zbytecna ...
0/0
9.11.2006 15:13

martin kelltner

nejde o moji vysněnou hru to CoD3 (které už mám) a Forza2,jde o to,že v herním průmyslu už je tolik he,že se skoro nedá vydat něco úlně nového,převratného.............Ale i tak hra má své nej,rozhodně je to Nej vypadající vydaná hra v čemž se shodnem všichni,(kolísání frame bych neřešil,nevím jestli náhodou nehrajete na x1:-)to byla jen sranda,ale mluvil jsem asi s 8 lidma co už to také hráli a hrají a za dobu hraní měli jedno jediné kolísnutí a to ve stejném místě,)jinak myslím že super je možnost připojení kamaráda kdykoliv ve hře do coop a to i přes live,možnost oživení druhu,či rošlapnutím doraženi protivníků.V multiplayerových mapách je jedině dobře že se nedá skákat přez překážky,alespoň se dá trochu taktizovat a není zběsilé běhání po mapě beze smyslu a střílení.

 Je pravda,že každý má jiný pohled na tuto hru vlastně na každou,ale pokud bude dané takovéhle mínus každé hře za to že přinesla málo novinek,tak žádná htra už nemůže dostat 90%

PS:Jestli můžu poprosit,připojte se s konzolí na live a každou hru tam pořádně otestujte,protože díky live je každej singl tak maximálně 10% hraní zbytek je mulťák,což nějak zapomínáte zmiňovat v recenzích viz třeba Cromehounds.... 

 

UPS:Nechci vypadat jako že vás odsuzuji,na opak chválím a líbí se mi vaše ostatní články

0/0
11.11.2006 8:23

... sklendath

...

hm..mozna prave i kvuli takovym nazorum je herni trend takovy jaky je - to budeme vsem hram postavenym na Unreal3 enginu davat 99% ??

 

0/0
9.11.2006 10:40

Marek Cacák

Když si odmysíš tu exkluzivní grafiku, připadá ti ta hra skutečně tak skvělá, že si zaslouží víc jak 90%?
0/0
9.11.2006 17:05

Marek Cacák

Jo a mimochodem: GameTrailers 91.0% Site Profile Official Xbox Magazine UK 90.0% Site Profile TotalVideoGames 90.0% Site Profile GameDaily 90.0% Site Profile Daily Game 90.0% Site Profile Yahoo! Games 90.0% Site Profile Computer & Video 90.0% Site Profile 360 Gamer Magazine UK 80.0% Site Profile Eurogamer 80.0%
0/0
9.11.2006 17:09

kapitan nemecko

hodnoceni
me hodnoceni prijde ok, linerani strilecka, neco jako doom 3, tam je system ze ujdes kousek a za tebou se vynori zruda, tady je system ten ze se porad krejes
0/0
8.11.2006 20:34

noro mikus

linerani strilecka
áno je to lineárna strielačka a preto ma zaujíma. Ľudia dnes nemajú čas ani chuť zaoberať sa a rozjímať nad nejaký blbým príbehom > prídu z práce / školy a chcú sa odreagovať - na to nepoznám nič lepšie ako "lineárnu strielačku" (čo sa teda hier týka) :)
0/0
9.11.2006 18:22

kapitan nemecko

ok a proto je pro ni hodnoceni 88procent slusne, na hru s 99procenty by sis mel udelat cas o vikendu a vtahnut do deje promrskat celej den od rana do vecera
0/0
9.11.2006 19:26

Alois Hruska

Gamespot
Vyborna recenze na Gamespotu - videorecenze v super qvalite. Pokud si nedokazete predstavit GoW v akci, tak tady to mate na dlani. Bude to pecka, stejne jako RE4 a hotovo. Uz zhavym druhej ovladac... :)))) jeste 9dni
0/0
8.11.2006 17:01

martin kelltner

tak na všech vebech kolem 95% a tady 88???
co se trošku nad sebou zamyslet,že by neuvěřitelní zastánci PC a PS2??je mi vás líto
0/0
8.11.2006 16:00

JJJ FFF

zas a znova
Preco by sa autori mali riadit inymi recenziami. Je to ich nazor. Ked si myslia, ze je to na 88 %, tak nech tolko daju. A myslim ,ze to vobec nie je malo.
0/0
8.11.2006 16:46

vaclav j 1

Kdyz se podivate, jake hry tady obcas takove hodnoceni dostanou, tak to malo je... velmi malo.
0/0
8.11.2006 17:03

Jan Dosier

ja bych spis chvalil...
...ze recenzent ma vlastni nazor a nenecha se zblbnout, na druhou stranu ty duvody mi prijdou opravdu zastupne, zatimco skvělá grafika, frenetická akce, kooperativní multiplayer, zbraně a monstra je tim primarnim, co dela skvelou akci skvelou akci, divne prelezani prekazek rozhodne neni nicim, co clovek sleduje v prvnim gardu, ale v tech dvaceti in game videich z gametrailers jsem si niceho takovyho nevsiml. .. snad ty skripty? Spis mi je divny, ze dneska vsechny prumery a dostavaji 75 az 85 %, podprumery 50+ a opravdove prusery 0-50 %. Pritom stred (prumer) z deseti je 5 a ze sta nejspis 50. Je tu imho patrna snaha nenavztekat si vydavatele poctivou recenzi, aby priste poslal dalsi titul. Prijmout tu spravnou skalu by umoznilo zohlednovat i takove prohresky jako "divne prelezani prekazek".
0/0
8.11.2006 19:50

zdenek kohout

nono
tak tak premyslím jestli nejste tak trochu spojeni pupecni snurou s PC.vsude ve svete hra dostala hodnoceni od 94 do 100 procent!!!!! jen tak mimochodem neumim si predtavit grafiku a plynulost na vasich kompech kdyby tato hra na nich existovala!!!sorry ale ja to tak citim!
0/0
8.11.2006 10:57

... sklendath

100%??

za linearni strilecku, ktera krome nabusene grafiky neprinasi nic noveho ?? docela by me zajimalo, kdy dal bonusweb nejake hre 100%

0/0
8.11.2006 12:05

David Gena

RE:
100% je teoreticke maximum ktere by nemelo byt nikdy udeleno, vznikla by vlastne idealni hra coz je nesmysl.
0/0
8.11.2006 12:38

Není Potřeba

100% dostal World of Warcraft.
0/0
16.11.2006 20:41

vaclav j 1

Proc ne? pokud je zpracovani kvalitni a hratelnost spravna, tak bych se nebal jit  s hodnocenim vysoko.

Pro upresneni, 100/100 nedostala tahle hra snad nikde, ale 10/10 resp A+ ano.

0/0
8.11.2006 13:17

... sklendath

...

ale 90% je prece vysoko

jo...jeste jedna vec, kterou jsem z recenze nevycetl, je priblizna herni delka GoW

0/0
8.11.2006 13:40

Ladislav Leimer

Re: ...
Herní délka se při prvním hraní na nejnižší obtížnost pohybuje okolo 10-12 hodin. Díky alternativním cestám se ale vyplatí opakované hraní.
0/0
8.11.2006 14:00

... sklendath

...

hm..v recenzi jsem nenasel nic o fyzikalnim modelu hry...jak to teda je ? da se strilet skrz prekazky? odstrelit treba barak a pohrbit tam alieny...nebo naopak, muze vam neco spadnout na hlavu ?

0/0
8.11.2006 7:28

Ladislav Leimer

Re: ...
Fyzikálním modelem hra samozřejmě disponujea vůbec ne špatným. Záleží na materiálu, skrz který střílíte. Takový gauč prostřelíte, zatím co zeď ne.
0/0
8.11.2006 7:34

Michael Mlynář

Re: ...
ja teda i v tomhle ohledu budu za toho zleho ... lada ma urcite pravdu ... ale osobne bych cekal vic predmetu ktere pujdou rozstrilet nez je tomu ve hre ... je to v zasade docela ok .. ale cekal bych prece jen jeste lehce neco vic ...
0/0
8.11.2006 9:07

Dan xxx

konfigurace?
..s PC verzí rozhodně nepočítej...stálo by ti to za to hrát to s minimálními efekty?
0/0
5.12.2005 8:12

... sklendath

...
a proc by to mel hrat s minimalnimi efekty ?
0/0
8.11.2006 7:36

David Gena

RE:

S vykonem dnesnich pocitacu bych si hlavu vubec nelamal, protoze tahle hra urcite nebude narocnejsi nez takovy Gothic3 ani nahodou. Je nutne si uvedomit ze tato hra je ciste linearni akce kde postupujeme vicemene predem danym koridorem podobne jako treba v Q4. To grafice velmi ulehcuje praci.

Myslim ze X1900XT + nejaky rychlejsi CPU + 1,5GB RAM nema problem vyloudit to same co je videt na okolnich X360 obrazcich.

Problem je spis z exklusivitou, nikdo nema zajem na tom  aby hlavni killer titul X360 za par mesicu hral kde kdo s PC. Konverzi bych taky uvital, ale necekam ji driv nez za rok.

0/0
8.11.2006 9:38

zdenek kohout

reakce
vtipalek?
0/0
8.11.2006 10:59

David Gena

RE:
Trochu to rozved experte.
0/0
8.11.2006 12:35

--- Miser ---

...
to si však pouze myslíš - já to tipuju alespoň na Ge 8800
0/0
9.11.2006 9:41

David Gena

RE:

Xenos vykonem nejak zvlast neprevysuje nejrychlejsi X1900. Vyraznejsi naskok ziskava pouze pri pouziti FSAA diky 10MB cache primo u chipu.

Pekne se to da srovnat treba na Oblivionu, kde fps X360 pada i pod 25.

Co se tyce GF8800, tak ta si tuhle krabku da k snidani. Vyvoj nezastavis.  

0/0
9.11.2006 13:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.