Diskuze
Heavy Rain - konečně horor pro dospělé
Děkujeme za pochopení.
Plešoun
Snad to bude dobrý
No osobně jsem na tuhle hru zvědavej (že by konečně něco co mě přesvědčí k přiokupení PS3? Zatím je to třetí hra co mě tam láká - ale ještě ani jedna nevyšla...).
Na hororových hrách mi vadí že jsou většinou totálně nesmyslný splácaniny. Hodně bych ocenil realistickej horor. Založenej na psychologikcým strachu, atmosféře a mrazení v zádech z toho že tohle se může i někde dít. Ne další - "hele máme nechutný mutanty a spoustu krve. T oje strašidelný co?" - jen prosím nechtějte logiku v tom kde se vzali apod.
Jak tak kouká ma čtu, tak Heavy rain by to snad mohl aspoń trochu splnit.
houg
Re: Snad to bude dobrý
Mluvíš mi z duše. Neodsuzuji sice takové horory, jako byl původní Silent Hill, naopak, moc se mi líbí, ale přesto je fakt, že ty nejděsivější horory jsou přesně ty, u kterých je ta pravá noční můra v mozku člověka, kterého třeba denodenně potkáváš a netušíš, že myslí úplně JINAK. Například tak, že touží dělat zrůdnosti. A Heavy Rain je evidentně přeně o tom. Žádné: Tak potvoro, tady mám kvér, rozdáme si to. Nevadí, že měříš na vejšku jak tyrannosaurus a kousneš mě, já se hnedka uzdravím a nakopu tě. Pěkně realistická hrůza.
Smileface
Re: Re: Snad to bude dobrý
Sice mám taky raději realistické horrory, ale i v těch nadpřirozených můžeš mít naděláno v kalhotách. Třeba když máš podledních 5% zdraví, zbyl ti už jen kapesní nožík a kdesi na konci temné chodby, kterou musís projít, slyšíš nějaké skřeky
Plešoun
Re: Re: Re: Snad to bude dobrý
To je ten problém, že v těchto paranormálních hrách se ani není čeho bát. Vždycky víš že ty skřeky jso ujen další absurdní obluda. Tyhle rádoby horory jsou vpodstatě totéž co každá druhá střílečka. Jen mají víc krve (jooo zombík se střevama kolem krku to je strašidelný), lekačky (ovšem já vidím velkej rozdíl mezi bát se a leknout se. To že na mě něco strašně zařve a u toho zobrazí něco na obrazovku není horor. To je obdoba těch flashovek kd na tebe na konci bludištěněco vyskočí) a potom mají blbý ovládání aby jis se jakože nemohl tak dobře bránit.
Bohužel mi tyhle Sillent Hilly, Alne in the Dark, Resident evil přijsou spíš k smíchu. Čeho se tam má člověk bát?
Z tohoto důvodu považuji za mnohem působivější když jde o reálnej psychologickej horor. Kde víš že ty skřeky vydává něco skutečnýh oa fantazie ty důvody dokreslí poněkud hrůznější než u chlupatýho skřekotajícícho pavouka.
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...