Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - jen 6,8/10 od PC Gameru

Tolik očekávání a teď takové překvapení. Britský PC Gamer dává v recenzi mixu RPG a FPS S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky jen 6,8/10.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Oslík

5. 9. 2008 22:58
a ještě jedna věc :)

expanzí se nebojte, není pravda že to zabrání tahat plný inventář (který k mému zděšení narostl, po upgradech zbroje unesu 75kg  a je to jedna z prvních zbrojí !!!). Dostanete časový limit na to abyste se dostali do úkrytu a ten limit je tak dostatečný, že jsem plně naložen a přetížen přešel mapu s několikerým odpočíváním.

0 0
možnosti

Oslík

5. 9. 2008 22:55
a teď clear sky

Nepřátelé se zázračně trefují,už mě skutečně štvalo když střílim v

noci, po jedné ráně puškou se zoomem.Sám jsem v křoví a zbraň má

tlumič. Bandita popadne MP5 a neomylně vysype zásobník přesně mým

směrem a víte co ? Většina projektilů zasáhne. Umí to i pistolí :).

Nepříjemná je také chyba s ukládáním. Často to spadne, hlavně při pokusu o load  a pozor - ten pád dokáže zničit i všechny vaše savy !!!Rozehrával jsem to 5-6x a i teď kdy mam savů spoustu a zálohuju je mimo není výjimka musím-li se vracet k několik hodin starému savu, protože mi to skoro všechny ostatní zničilo. Rovněž je tam celá řada dalších bugů. Doufám že do vydání u nás vyjdou nějaké patche a opraví tuhle rychlou jehlou spíchlou slátaninu. Koupím to pravděpodobně jen z úcty k předchůdci abych měl kompletní dílo. Jinak hořké zklamání.

0 0
možnosti

Oslík

5. 9. 2008 22:51
Moje troška do mlýna :)

Dílo zkázy dokončily kontakty v PDA (nepřátelské skupiny a skupiny

mutantů jsou na mapě červená tečka, dokonce kopírující jejich pohyb).

Jediné co nevyčtete je počet "kusů" ve skupině.PDA je překopáno a neřekl bych že k lepšímu, zrovna tak lišta s údaji. Stále vidíte stav zbroje a životů. Přibyl ukazatel intenzity radiace, ten vítám. Sebrali ale ukazatel energie (je vidět pouze v inventáři !!!!) a indikátor polohy těla. Nepoznáte zda klečíte nebo ne (používáte-li přepínání). Oba údaje mi kriticky chybí.Inteligence monster je tragická. Nemají li nascriptován pohyb, drží se ve vymezeném polygonu. Například tábor o průměru řekněme 20metrů. Vstoupíte-li za pomyslnou hranici, pustí se do vás. proč to ale dělat, když si stoupnete poblíž hranice (místo kam nejdál zvířata vybíhají) a odsud bez rizika v klidu vše postřílíte.

0 0
možnosti

Oslík

5. 9. 2008 22:46
a teď clear sky

Anomálie tam nehodnotím ani kladně ani záporně, ještě nemám názor. Nepochopil jsem ale, proč všechny anomálie bez výjimky mají  kolem sebe radioaktivní půdu. Docela mě rozzuřilo, když hledání artefaktu obnáší držet detektor,balancovat mezi anomáliemi a vystavovat se pobinné dávce becquelerů. Asi to má znamenat vyšší obtížnost a nároky na lékárny a léky proti radiaci, ale vynucené gradování obtížnosti zavání arkádou.Rovněž všechna voda je radioaktivní.Zajímavě zněl nápad se získáváním vlivu pro frakci na daném území, ale bystřejší už v druhé lokaci (Kordon) pochopí, že to je další monotónní činost vcelku bez nápadu a čeká vás to znovu a znovu v každé nové lokaci.Atmosféra dostala těžký zásah již zmíněnou barevností, ale ještě horší jsou ta příšerná kvanta lidí po mapách. Stěží, skutečně stěží najdete na mapě bod, kde byste nezahlédli alespoň v dálce člověka.

0 0
možnosti

Oslík

5. 9. 2008 22:39
a teď clear sky

Měl jsem možnost si zahrát ruskou verzi Clear sky, azbuka mi nedělá potíže. Jsem alespoň v obraze. Sice si hru koupím až zde vyjde,ale jsem značně nespokojen.Dopředu říkám že bytostně nesnáším jednoduché a přímočaré hry od toho mám alien shootera. Clear sky je značný posun ke konzumu-bohužel.Do písmene souhlasím s tím, že tomu naprosto sebrali atmosféru.Vše je děsivě barevné,zbraně v rukou jakoby větší a zvuk zbraní??Proboha co s ním udělali?Zní tak nějak tlumeně a jako když přidáte basy, dost se mi vnucuje zrovna srovnání s quake,či doom. Zbraně zní dost nerealisticky - a to mám představu o zvuku některých z nich.Hra je skutečně náročnější na finance, což jsem ocenil, ale pouze zpočátku.Velice rychle jsem k penězům přišel a dovolil si cokoliv z nabídky obchodníků včetně upgradů.

0 0
možnosti

Oslík

5. 9. 2008 22:34
Moje troška do mlýna 3

Krajina byla depresivní, ponurá a šla z ní beznaděj.Zkrátka dokonalý apokalyptický svět.Zavzpomínejte na úkoly pod zemí a dojdete k tomu co já-až na výjimky bylo v podzemí velice málo nepřátel a to vyvolávalo svíravý pocit.Celé minuty potmě a nikde nic, pak na vás bafne jeden bloodsucker a člověk by se podělal.Když jsem se vracel nahoru z laboratoře v Temném Údolí a zaútočili na mě vojáci, byl jsem skoro rád že po mě střílí a já vidim lidi :).A hlavně Atmosféra je důvod, proč jsem ochtoný stalkerovi odpustit skoro vše ostatní :).

0 0
možnosti

Oslík

5. 9. 2008 22:29
Moje troška do mlýna 2

Přes to přese všechno mě hra pohltila a to právě především

nenapodobitelnou atmosférou. Dost bedlivě jsem sledoval příběh

Černobylu a tak jsem si i užíval vzhled exteriéru a finální část kdy 

vše probíhá v elektrárně samotné mám moc rád. Skutečně přišly chvíle

kdy jsem se opravdu bál či lekl, především u zmíněných bloodsuckerů :).

0 0
možnosti

Oslík

5. 9. 2008 22:29
Moje troška do mlýna :)

Omlouvám se že budu omílat omílané, ale nedá mi to nereagovat. Takže :

ad stalker - Souhlasím s těmi co říkají že hra měla grády. začnu tím co mě na ní štvalo. Inteligence nepřátel sice byla lepší než v hromadě jiných her, ale stále ne tak aby to bylo dobré. Graficky mě hra uspokojovala. Je pravda že inventář se do hry designově hodil, ale vedle váhového omezení bych zavedl objemové :). Mam i screenshoty jak hloupě vypadá vyhodím-li inventář na zem a hromada nábojů+zbraně+vybavení mi sahá do pasu :). Skutečně mě nudilo jak snadno jsem tam přišel k penězům a jak k ničemu mi byly  :). Docela mi vadilo  v řadě případech omezení v pohybu. Hl. příběh byl zoufale krátký a vedlejší questy neměly smysl, protože šlo stále o to samé, tedy po chvíli nudný stereotyp - jdi, zabij, případně jdi, zabij přines. Narazil jsem i na řadu logických chyb co tam nemusely být. A mohl bych pokračovat.

0 0
možnosti

eee

3. 9. 2008 8:20
kdo vi jak

Tihle recenzenti recenzuji pro masy, ktere nezvladnou hrat kvalitnejsi a narocnejsi hry a prijdou jim slozite. Napriklad lekarnicka na horkou klavesu, vzdyt je to u hry snazici se o atmosferu realneho ztvarneni nesmysl. Lidi co tohle chteji mohou hrat stupidni linearni koridorovky typu quake4, stalker neni primitivni fps, je to hra na pomezi rpg a je proste o necem jinem.

Spatne hodnoceni by tak mohlo byt i znamkou vysoke nekompromisni kvality, znamkou hry, ktera se nepodbizi prumeru. Podobne je to napriklad se hrou Monster Hunter Freedom 2, ktera dostala spatne hodnoceni a pritom je to nejlepsi hra za nekolik poslednich let co jsem hral, ktere jsem venoval uz 350 hodin za par tydnu hrani. Je to skvost, ktery ale dovede ocenit jen fajnsmekr. Tuctovemu hraci je nepristupna.

0 0
možnosti

Panda

3. 9. 2008 14:41
Re: kdo vi jak

Souhlas. Poslední dobou mám pocit, že ubývá her, u nichž jsem se musel nejdřív naučit zákonitosti hry, jejich ovládání a pochopit jejich svět, abych je mohl hrát. Kdysi mě strašně bavily hry Might&Magic (6, 7 a 8) - je fakt, že jsem byl mladší, ale přesto mi trvalo, než jsem vůbec do hry proniknul. A podobná hra tu pro mě od té doby nebyla. Podobné pronikání jsme zažívali s kamarádem, když jsme ve třech lidech ovládali starý Flight Simulator a radovali se, že se nám podařilo konečně vzlétnout :-D. Dnes mnoho her zjednodušuje, což je sice dobré pro občasné hráče, ale pak najednou přijde hra, která opět chce po hráči používat kromě ovládacích zařízení také mozek (a STALKER ještě není jednou z nich) a lidi najednou netuší, jak to mají hrát, tak začnou šířit o hře zvěsti, že je to složitá nuda (protože tu hru nedokázali pochopit) a ne vždy je to pravda.

0 0
možnosti

p-s-t

2. 9. 2008 23:51
hmhmhm

Tak jsem to četl a musím říct... mám trošku jiný názor...

Autor je zklamaný, že je těžké přijít k penězům nábojům a zbraním atd.

z důvodů toho, že nepřátelé hážou granáty... artefakty jsou neviditelné a neválí se všude, jak vejce na velikonoce, jako v jedničce.

Ale přesně to mě v Původním stalkerovi štvalo, peníze neměli žádný smysl po chvilce měl každý tolik peněz, že to až pěkné nebylo...tzn hra je těžší, to považuju za velké plus.

0 0
možnosti

p-s-t

2. 9. 2008 23:52
Re: hmhmhm

dále nápad s tou ..ehm "vlnou" radiace, nebo co to je... je docela fajn, konečně mi to zabrání sebou tahat každou flintu, co z nepřátel spadne takže tak rychle nezbohatnu , což je +

jinak s tím že jsou na mapě označení nepřátelé to je fakt špatné... a to že to ztratilo atmosféru tak z toho taky nejsem na křivo.... :-(  ale to neposoudím dokud to nebude venku

kolem a kolem z toho mám pocit předělaného stalkera do takové podoby, jakou jsem chtěl před rokem. Ale zatím jen hádám... uvidíme až to bude

A asi to přecejen koupím...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 81

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

Snad každý je někdy hrál. Připomeňte si staré legendy mobilních her

magazín 10. 4. 2024 12

Hry jsou s mobily spjaté už od jejich samotných počátků. Pojďme si připomenout největší herní ikony...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sedm her Fallout se prodává v akci za zhruba 650 korun

novinky 9. 4. 2024 10

Uvedení postapokalyptického televizního seriálu Fallout, který vzniká na motivy stejnojmenné herní...

Blíží se beta World of Warcraft: The War Within, vstup zajistí epická edice

novinky 16. 4. 2024 1

Populární MMORPG World of Warcraft se ještě během letošního roku dočká rozšiřující expanze The War...

Fanoušci oživují prokleté LawBreakers, střílečku, kterou skoro nikdo nehrál

novinky 16. 4. 2024 1

Po pěti letech od vypnutí oficiálních serverů je opět možné zahrát si online střílečku LawBreakers...

90 %

RECENZE: Skvělé Balatro je žolík v letošním balíčku indie her

recenze 16. 4. 2024 0

Pokerové Balatro nás překvapilo svou chytlavostí. Relativně nenápadná indie hra vzala základ z...

80 %

RECENZE: Loutkové sci-fi Harold Halibut působí jako balzám na duši

ps5 15. 4. 2024 2

Více než deset let trvala tvorba výroba adventury Harold Halibut, na výsledku je to ovšem vidět....