Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lord of the Rings: Conquest - nový trailer

Poutavá single i multiplayerová akce od Pandemicu Lord of the Rings: Conquest za chvíli dorazí do prodejen. Jako poslední ochutnávku předvádíme nové video.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marast

kcaka+J

stejne jen vseci nadavate a jak to vyjde na torrentech budete sosat jak OTEKLI!! ste smesni!!!! a budete to hrat ve dne v noci.;-D

0/0
7.1.2009 10:53

Girm

Re: kcaka+J

budu to sosat a mozna i hrat. ale kdyby tam nebyly trapne efekty, debilni AI atd asi to i koupim. hodnotim podle videi takze uvidim...

0/0
7.1.2009 12:07

Amaroun

Jezisi kriste

Tak tohle mne zklamalo ... precetl jsem celou praci Tolkiena a musim priznat , ze tohle mne naprosto presvedcilo v dnesnim trendu vyvojaru jit po penezich vic nez dat lidem kvalitni zazitek ......U tolkienovych knih jsem miloval amtosferu napr kolem gandalfa ktery pro mne byl necim zahadnym a jedinecnym ( nevrhal blesky po kazdem nepritely ale bojoval s rozvahou ) ....... k tomu musim jeste dodat ze velmi fascinujiciho zpracovani jsem se dockal u hry zaklinace , o ktere muzu mluvit jenom v superlativech . ( pribeh jsem dokonce zral vic nez u knih zaklinace )

0/0
6.1.2009 19:01

LaCroix

ať jdou už do hajzlu

Viděl jsem akorát trailer a stačilo mi to. Možná se mnou budete nesouhlasit, ale když vidím počítačově zpracované filmové ksifty Gimliho, Legolase, Aragorna aspol, tak se mi otvírá kudla v kapse. Před mnoha lety jsem četl Pána prstenů a byl to úžasný zážitek. Bohužel od té doby co natočili filmy, Lotr se mi úplně zhnusil. Například Aragorna, nebo Legolase jsem si představoval úplně jinak, ale dnes už si ani nepamatuji jak, protože se na mě odevšad (stolní Lotr, Lotr od GW, Lotr ve hrách, Lotr ve filmu, Lotr na tričkách atd.)šklebí držky jejich filmových představitelů. Ach jo ;-(.

0/0
6.1.2009 15:23

joey.tribbiany

Re: ať jdou už do hajzlu

Souhlasím s tebou! Nedá se ovšem říct, že by se filmy nepovedly, akorát nemají tolik společného s knižní předlohou.

0/0
6.1.2009 17:19

Girm

Re: Re: ať jdou už do hajzlu

Filmy se mi hodne libily, asi proto, ze jsem se ke kniham dostal az po nich.

0/0
6.1.2009 17:40

TT

Re: ať jdou už do hajzlu

Presne tak! Kdyz nekdo cetl Pana prstenu driv jak film musi byt zklaman...

0/0
7.1.2009 9:41

joey.tribbiany

RE: LOTR: Conquest

Vývojáři zapomínají na J.R.R. Tolkiena, dělají si z LOTRa cirkus. Očividně se chtějí podobat úchylnému trendu, kdy všechno, bliká, svítí, vyzařuje lesk a jinak bláznivě ozařuje celý jinak docela dobrý dojem ze hry, zaujmout člověka lze daleko více logickou souvislostí a ne nesourodou porcí nesmyslných akcí postavených na hlavu. Racionální hráči to odnesou ze všech nejvíc. Tak to dopadá, když herní inspirací pro herní vývojáře je jen samotný film (silně pochybuji, že četli originální, tedy knižní verzi tohoto megalománského díla) a současný "konzoloidní trend svítivosti" - komercializace společnosti nevyjímaje.(Y):-©Rv

0/0
6.1.2009 14:34

Arenoth

Re: RE: LOTR: Conquest

Ještě se holedbají jak je to užasné a prý autentický zážitek z bitev. Jinak jestli jste si všimli tak záběry z trailaru jsou pouze ze singleplayer části hry. popřípadě ze splitscreenu

0/0
6.1.2009 15:25

Arenoth

Vyzkoušel jsem

Hrál jsem demo které se uvolnilo na PSN store. Ano je sice na PS3 ale myslím že se moc nebude lišit od PC verze a mužu říct jenom jedno. Zklamání. Nápad je sice dobrý ale zpracování hrozné. Kdo čeká zajímavé boje tak ať se příliš netěší. Systém comb, který je ve hře zaveden má katastrofální nedostatek v absenci nějakého zaměřovacího systému. Prostě s tím nikoho netrefíte. Zbýta tedy jen možnost naběhnout do davu a zuřivě mačkat tlačítka jako ostatní. To samé platí i o jízdě na koni. Speciality typu backstab jsou k ničemu protože trefit s ní pohybující se cíl je téměř nemožné ( a při pokusu se vám zruší neviditelnost). Lučistníci mají k uzoufání slabý útok a rychlost. Zato kadence střelby je rovná kulometu. Magové jsou naopak až příliš silní a lehce vás usmaží. Obě strany konfliktu se ničím neliší. Vlasně ano liší se Skinem ale to je tak vše.Dokonce i názvy úderů jsou stejné. 

0/0
6.1.2009 11:14

Arenoth

Vyzkoušel jsem pokračování

Fanoušci knižní předlohy budou zklamáni způsobem zpracování, kdy se prohání po hobitíně 6 mágu a navzájem se smaží bleskem (opět- dobro má modře a zlo červené, jediný rozdíl). Naopak skální příznivci tohoto stylu budou zaskočeni stylem hraní a neoriginalitou na obou stranách. Mapy jsem hrál dvě. Minat Tiirith a Vyplenění kraje. Nechápu sice kde se v kraji vzali rytíři Gondoru, mágové, scouti, a ruzní skřeti když zde byli pouze hobiti a jim podobní. Grafika je obstojná ale nic extra nádherného nečekejte. Hudba jsou klasické motivy které jste slyšel ive filmech. Pokud vás bavil Battlefront doporučuju zůstat u něj a do tohoto díla se nepouštět. Moje hodnocení vycházi z dema a tudíž vše může být jinak.

0/0
6.1.2009 11:22

Deathwing

Re: Vyzkoušel jsem pokračování

Tak v kraji byl i Saruman a jeho přisluhovači, takže to by mi nevadilo. Ale ti mágové, panebože ve Středozemi neexistují klasičtí mágové jako např. ve warcraftu. Jak říkáš, tohle nemá atmosféru...klasická rubačka, přimáčkne se tam logo Lotr, dají se tomu laciné efekty a prodej u dětí je zaručen, škoda:-/

0/0
6.1.2009 12:47

Arenoth

Re: Re: Vyzkoušel jsem pokračování

Jo to je pravda byl tam Sauruman ale myslím že skřeti snad ne (nemluvě o gondoru). Nepovažuju se za nějakého extra skalního fandu LOTR ale i přesto jsme si celou dobu říkal že tady je něco špatně. Ale naprosto s tebou souhlasím Je to mírně retardovaný příbuzný Battlefrontu akorát z fantasy světa.

0/0
6.1.2009 15:21

sem nej.

Re: Re: Vyzkoušel jsem pokračování

Bude to Nice hra ty lamo! jen nadavat to vam jde ale nikdo zvas co tu psal by to v zivoten evytvoril pac ste Lamy custe Lamy!.(Y)Rv

0/0
7.1.2009 10:48

Deathwing

Re: Re: Re: Vyzkoušel jsem pokračování

mít kolem sebe desítky odborníků a peníze, které to za mě udělají a já jen budu říkat nápady, no problemo;-D

0/0
7.1.2009 11:42

D

Prehnane efekty

Vypada to zajimave, ale nelibi se mi graficke efekty pri pozivani zbrani. Podle me to nalezi jen kouzlum. Kdyz nekdo napriklad sesle fireball nebo neco podobneho, tak proc by nemel za sebou nechavat ohnivou stopu, ale pokud jen nekdo proste sviha mecem, sekerou nebo cimkoliv jinym a za tim mecem "slehaji plameny" tak mi to pripada dosti "smesne".

Proc musi byt kazda postava "extra balsoj geroj"? Proc tam proste nemuze byt "normalni fantasy postava", klidne to muze byt i nadprumerny hrdina, ale proc mu, prosim vas, musi jeho zbrane zarit, fosforeskovat a jinak "fascinovane saskovat"? Docela to nici atmosferu. Vzdyt to jsou prece jen "obycejni lide, elfove, skreti, trpaslici atd". "Opravdovych kouzelniku" tam az tolik neni a ty efekty by mely byt rezevovany pro ne. Ostatne, prave oni jsou temi nejmocnejsimi. At uz v knize nebo filmu.

To uz tam autori rovnou mohli dat teplem navadene rakety, s temi by se na grafickych efektech opravdu mohli vyradit.

Skoda, jinak to vypada dost dobre.

0/0
6.1.2009 10:17

celoush

Re: Prehnane efekty

Víceméně souhlas. Když vidím většinu RPG, tak si připadám jak ve školce, kde děcina dostaly pastelky a výsledek je pro mne bohužel špatný. Méně je někdy více.

0/0
6.1.2009 10:33

sem nej.

Re: Re: Prehnane efekty

kecas Hovna,Hovne!Rv

0/0
7.1.2009 10:50

Arenoth

Re: Prehnane efekty

Souhlasím s tebou, když jsem to hrál tak se mě zdál ože jsem spíš v nějaké bojovce typu Guilty Gear než ve fantasy. Podle tvůrců měl asi každy voják hořící meč, scout měl granáty a lučistník vybušné a otrávené šípy :). Naopal mágové a jejich "kouzlo" které zpočívá v ošlikvě zpracovaném blesku vypadá hodně uboze.

0/0
6.1.2009 11:26

Domino

Re: Prehnane efekty

Celkově to vypadá dosti slušně, ale ty efekty sou fakt moc...neřeknu, kdyby ste udělali nějaký super combo, který zmáknete jednou za level, tak že to udělá nějakou menší barevnou show...ale z toho traileru to vypadá, že po každým máchnutí meče vytvoříte obří fire-show, která se tam vůbec nehodí..

Jinak se na hru hodně těšim, páč na LOTRa nikdy nedám dopustit

0/0
6.1.2009 12:41

Girm

Re: Prehnane efekty

Naprosto souhlasim. Pri oznameni hry jsem jasal, o necem takovem dlouho snim. Pri shlednuti 1. videa me hned bily do oci hnusne ohnive efekty za mecem obycejneho gondorskeho vojaka :-©

Tohle je proste hnus, vyvojari se snazi byt "in" a zkazili celou hru trapnyma efektama.

0/0
6.1.2009 17:14

Girm

Re: Prehnane efekty

btw to chce sepsat vyvojarum nejakou petici. jestli se nejaka bude konat hned pripojim svuj podpis

0/0
6.1.2009 17:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.