Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

EVE Online - nový superdatadisk

EVE Online, nejznámější kosmická MMORPG hra dostane desátý datadisk EVE Online: Apocrypha. Má jít o nejpropracovanější datadisk v historii titulu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

srandista

Návod v Češtině?

Dá se prosím někde najít návod, nebo spíše manulá na tuto hru v češtině? Díky. .)

0/0
11.1.2009 22:41

jivep

Re: Návod v Češtině?

navod v cestine ? bohuzel Te zklamu , ten opravdu asi nejde udelat z duvodu neuveritelneho mnozstvi akci, ktere je mozne v EVE delat. Je to ale velmi navykova hra, pokud je clovek dostatecne vyspely a ne decko hledajici dalsi zabavu.(vekovy prumer je 28 let)

0/0
24.2.2009 13:13

Ursus

avatar?

Dříve se mluvilo o tom, že v tomto datadisku se bude možné procházet s vlastním avatarem po větších lodích - pletu si to s jiným datadiskem, bude to v tomto, nebo se to zrušilo? Nevíte někdo?

0/0
9.1.2009 10:55

user32

Re: avatar?

Pokud vim, tak to nekdo z CCP jen v nejakej rozhovoru rekl, ze nad tim uvazuji (myslim, ze dostali podnet od hracu ci co)...snad to bude v dalsim datadisku :-)

0/0
9.1.2009 15:12

ddf

Re: avatar?

Memyslis nahodou Walking in Station? To se ale tyka  vesmirnych stanic a ukazky uz jsou treba na youtube. Podle nich to vypada,ze na tom vesele pracuji.

0/0
9.1.2009 17:47

Riwik

Re: Re: avatar?

jojo jen jeste nenahodili presne datum, jenom v poslenim newsattertu psali jak se to chysta tento rok

0/0
9.1.2009 23:21

KKING

EVE

No o teto hre uz nejakou dobu uvazuju. Hlavne kvuli tematu a proto ze se nemusi kupovat krabice.

0/0
9.1.2009 9:58

Trainor

Paráda

Wow, nemůžu se dočkat.R^

0/0
9.1.2009 8:37

Plešoun

Vývoj

Z EVE jsem odešel asi před dvěma lety kvůli pár nedostatkům které mě fakt točili. Ale až je (doufejme) někdy opraví, rád bych se vrátil.

Není tu nějakej hráč, kterej by věděl jak pokročil vývoj v následujících věcech:

1) Nepředvídatelné fronty na branách v případě přetíženého cílového serveru?

2) Cestování pomocí "instas" které způsobovali lagování a exploitovali gamedesign kde pomalé lodě mají být pomalejší.?

3) Lagování a padání všeobecně. Když jsem končil, tak jejich servery byly na hrani únosnosti (a to slavili nějakých 20 000 online hráčů najednou) Hrozný lagy, několikrát se jim servery položili apod. S novým rekordem mě výkon hry děsí...

0/0
9.1.2009 8:36

user32

Re: Vývoj

ja osobne hral jen trial a za tech 14dni mi to nelaglo myslim ani jednou (hral jsem cca pred pul rokem) ;-)

0/0
9.1.2009 9:55

Plešoun

Re: Re: Vývoj

No vidíš... trial bych mohl vyzkoušet a uvidím.

S tím cestováním asi nevíš jestli to "opravili"? A nebo když si hodíš 15km za bránu waypoint a warpneš na něj, tak jsi instatně tam kde potřebuješ a dockuješ/warpuješ okamžitě? To je věc co mě točila okamžitě. Jednak to bourá gamedesign. Druhak jsou to statisíce zbytečnejch obejktů v DB, který dělaj neplechu co se týče rychlosti :-/

0/0
9.1.2009 11:48

srandista

Re: Re: Re: Vývoj

No já hraju trial teprve druhý den, ale s bránama jsem žádnej problém zatím neměl. WARPnu se dycky rovnou k bráně a hned skáču. No problem. .)

0/0
9.1.2009 12:14

Petr

Re: Re: Re: Re: Vývoj

Si zalet na Jitu treba v patek v podvecer :-)

0/0
23.1.2009 22:08

user32

Re: Re: Re: Vývoj

s cestovanim jsem nikdy nemel zadny problem. A co si pamatuju warp se nejakou dobu "spousti" (lod postupne zrychluje) nez se do nej dostanes, pak letis, vidis kolem sebe se mihat ruzny planet a pak zas zpomalujes a jsi na miste a k dokovani nemusis zajet primo do zakladny, pobliz ni kliknes na dock a hotovo

...tak, snad jsem ty otazky pochopil spravne ;-D

Jinak taky jsem cetl, ze pry uvazuji nad moznosti pohybu po zakladnach misto toho "polostatickeho" zameru na docklou lod + klikani

0/0
9.1.2009 15:09

Jinjao

Re: Re: Re: Vývoj

Pred casem zavedli moznost Warp to 0, takze insta bookmarky prestaly mit vyznam. Autopilot skace dal na 15km (cena za afk rizeni). Cestovani tak zavisi hlavne na rychlosti vstupu do warpu, pokud tedy nesedis v nejake supersunce s malou warpovou rychlosti. Cestovani skrz low sec je o neco bezpecnejsi...kdyby nebylo jednoho detailu

Pred rokem byly pridany Heavy Interdictors, cruiser-class tacklery s tezkym tankem a specialnim warp disruptorem, ktery bud zapne bublinu okolo cruiseru (v 0.0) a nebo vytvori koncentrovany paprsek s nekonecnou silou warp disrupce (kdekoliv), takze pirati dostali pekne hracky na odchytavani lidi.

Lagy se pry zlepsily v posledni dobe, kdy zavedli novou sitovou technologi, ale ve hre jsem nebyl od startu Warhammeru vic nez jen na prehozeni skillu, takze jsem to nemohl posoudit.

Jenze EVE mela vzdycky problem s tim, ze pokud system snesl X hracu, hraci pritahli x+1.

0/0
9.1.2009 17:45

Plešoun

Re: Re: Re: Re: Vývoj

Aha. Tak pokud se už konečně postavili čelem k problému Instas a pořešili to ingame fungcí, tak to zní dobře. To bych mohl začít uvažovat o návratu. Od tý doby vyšli nějaký datáče, počkám na tenhle novej a vzhůru do toho.

Ono to byla asi nejlepší MMO hra - snad jeidná kde nenarazíš na milion děcek co akorát chtějí zkazit hru ostatním.

0/0
9.1.2009 19:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.