- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes v době internetu a YouTube, pokud hráč stojí o pomoc, jak vyřešit danou hádanku, bývá otázka pověstných dvou kliků najít video, které mu to ukáže. Pokud bude hint integrován ve hře a hráč kvůli němu nebude muset opustit konzolu, zapínat počítač atd., třeba to bude jen v prospěch Nintenda.
Otázkou je, jestli všechny tři módy budou přístupné od začátku hry. Pokud ne, pak to bude připomínat například Farhenheit, ve kterém bylo v podstatě to samé. Pokud to bude od začátku hry, pak nevím, proč by to mělo být špatně. Pokud nadále budete chtít žhavit závity, tak prostě nepoužijete nápovědu ani možnost podívat se v jiném módu, jak dál. Pokud už žhavit nebudete chtít, pak využijete nové možnosti. Je to možná přiblížení casual (i když sám bych to tak nenazval), ale na druhou stranu je to právě ten nejlepší způsob, jakým se to mohlo stát - jiné hry prostě koncept zjednodušují, aby se přiblížili masovějšímu publiku, tady je pokus udělat to tak, aby si na své přišly obě skupiny - hc hráči i casual hráči. Podle mé je to naopak dobře, že Zelda, pokud hráč bude chtít, bude stále stejný!