Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Herní průmysl na krizové křižovatce

Růst nejde do nekonečna, ceny her stoupat nemůžou, tak co s tím? Třeba dobrovolné platby nebo důraz na příběh místo násilí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ironfist

Kríza neuškodí moc...

Krásny článok a pravdivý:-) Moj názor je taký že herný priemysel i ked je kríza nebude hlbšie poškodený a myslím že táto súčastná predajnost nezáleží ani tak priamo od krízi.

0/0
21.1.2009 23:28

Ja

Mam to

Dik uz stahuju full verzi ;)

0/0
21.1.2009 15:00

Branco

čosi k hrám

Ja som vždy patril k ľuďom ktorý sa radili medzi Pcčkárov. PC ma baví. Rád si na ňom čokolvek poskúšam ale aj si rád zahrám. Problém ale je, že naozaj sa dáko zabúda na ten príbeh v hrách. Dneska dostala zelenú grafika, prasnime čo najkrajšie textúry na čo najväčšie klišé a poďme to predať. Hry sú nezáživné, nudné v terajšej dobe. Keď som si zahral nejakú novú strieľačku, buď to bolo samé f*ck a shoot, prípadne som bol dáky robot v nejakom super obleku v ktorom ten chlapík vyzeral ako sumozápasník a strieľal som robotov. Hry už niesu proste to čo boli. Čo taký max payne 1 abo 2. Príbeh skvelý, dobré prostredie, dobrí nepriatelia nebolo to dáko ťažké a bolo to hrozne filmové. Fakt super, čo tak Mafia 1 ? Tak isto bola bohová, prešiel som ju milion krát.

0/0
21.1.2009 9:19

Napalm

Amatérský vývoj

Ou jé, kvalitní hru bez peněz neuděláš... Ten odstavec o amatérském vývoji atd jsou kecy od A-Z. Na vyvíjení her jsou potřeba hluboké znalosti a těmi disponuje asi 0,5% teenagerů, kteří nemusí platit nájem, telefon, elektřinu a k tomu si kupovat nový hardware plus platit třeba hosting serveru. Všichni starší potřebují peníze a hodně málo lidí věnuje svůj čas něčemu dalšímu než je jejich práce, rodina nebo odpočinek (sport, kultura, ...). Ve svém volném čase jsem udělal během dvou let střílečku FPSCORE a říkám, že jakmile nejsou peníze, tak je všechno problém. Celý vývoj jsem zadotoval obrovským množstvím volného času, nelituji toho, ale říkám, že udělat kvalitní projekt bez peněz je prakticky nemožné. R^

0/0
20.1.2009 18:47

Lumirel

Re: Amatérský vývoj

Já to znám ze světla dělání map a různých modů, co jsem dřív dělal. Od nového zaměstnání už nato není vůbec čas nebo spíš chuť pracovat i večer po celým dnu. A věřím, že vývoj celé hry, i když amatérské potřebuje finance.. hlavně dělat něco úplně sám... to je na zcvoknutí.

0/0
21.1.2009 15:02

Pavel

Re: Amatérský vývoj

To je pravda, ale neni pravda ze se neda zacit bez penez. Ja jsem zacal delat hru uplne bez niceho, za rok jsem ji prodal publisherovi a za dalsiho pul roku byla diky financovani hotova a vydelala mi dost slusne. V shareware hrach se jeste prorazit timhle zpusobem da, a kdyz je clovek sikovnej, jsem si jistej ze i projektem typu Portal v AAA..jen to chce mit prototyp a najit financovani.

0/0
21.1.2009 20:05

Ja

Co to je?

heledte co je to za hru jak je podobna Firebugs(takova ta vesmirna lod na obrazku)?

Je nejaka taka hra?Ktera je nej?Dik moc

0/0
20.1.2009 18:24

hpfl

Re: Co to je?

hral jsem jen demo ale rekl bych ze je to ten AudioSurf

0/0
20.1.2009 18:43

stepan

Re: Co to je?

je to audiosurf - ke stažení na steampowered.com. Demo zadarmo, plná verze za 10 ojro

0/0
20.1.2009 19:52

embel

rrr

ten papoušek na tom screenu je luxusní

0/0
20.1.2009 16:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.