Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hráči strávili loni v Second Life 400 milionů hodin

Virtuální životy jsou pro mnoho lidí zřejmě přitažlivější než reálné. Za loňský rok strávili totiž ve virtuálním světě Second Life na 400 milionů hodin, což je nárůst o 61 procent proti roku 2007.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hanz

embargo

Na SL bych dal embargo, protože ti lidé, kteří u toho bezduše stráví hodiny denně, nejsou prostě normální. Něco jim v životě chybí, jsou zahořklí, chtějí si nahradit reálný život. Lidi by se měli probudit a neodhazovat své problémy tak, že místo abych např. hledal novou přítelkyni, lognu se na SL. WoW závisláci jsou oproti nim softcore zavisláci.

Jen mě zajímá, kdy tu budou zprávy typu najedl se v SL, ale v reálu na to zapoměl a umřel hlady....;-€

Kam to ta společnost dopracovala, v budoucnosti to vypadá, že budeme nemorální zvrhlíci jako obyvatelé Římské říše bývali. Pro prudiče sděluji ještě: S praktikami církve nesouhlasím, nejsem věřící, ovšem mám své morální zásady.

0/0
21.1.2009 21:47

šmajdal

nechapu tu hru

princip hry je ten ze za dalsi prachy si koupim virtualni veci a pak se chlubim ze je mam?..o co tam SAKRA v ty hre jde? to mi hlava nebere,co je motivace tu hru hrat???

0/0
20.1.2009 23:51

D

Re: nechapu tu hru

Ona to tak uplne nei hra. Je to i rekneme spolecenska zalezitost. Vezmi si napriklad koli lidi travi spousty casu na chatech. V Second Life maji "takovy chat jeste i s obrazem". Nebo treba kdyz si tam udelas sachovnici s figurkami, tak si muzes s nekym zahrat sachy namisto toho, aby ses logoval na specializovany server, kde si muzes jenom zahrat sachy a nic navic. Je spousta dalsich a dalsich duvodu proc tam lide chteji byt a bavi je to. Ale ne proto, ze ze by to byla nejaka online hra v klasickem slova smyslu, ale proto ze je to treba jejich zpusob spolecenskeho vyziti. Napriklad si "zajdou na koncert" zpevacky, ktera v Evrope turne nedela apod...

0/0
21.1.2009 0:02

Ursus

Re: Re: nechapu tu hru

Pravda, SL je prostě obrázkový chat a některými pokročilejšími funkcemi. Rozhodně to není hra v tom smyslu, v jakém to chápeme my, "pařani, hardcore hráči".

0/0
21.1.2009 9:33

Ashley

Re: Re: Re: nechapu tu hru

Používám lepší grafickej chat - Warhammer :-).

0/0
21.1.2009 10:42

Ursus

Re: Re: Re: Re: nechapu tu hru

Osobně jsem dával přednost Ultimě a WoW. :)

0/0
21.1.2009 16:12

Shmoulique

Re: Re: Re: Re: Re: nechapu tu hru

Já zas jenom na WoW:-) To vykecávání s Gildou je lepší než samotná hra.

Já bych to jen tak neodsuzoval. Vždyť Principielně nejde o nic tak odlišnýho od posezení s přáteli u táboráku v přírodě. Doba de dál a takových věcí se objeví víc a až vy všichni co proti tomu křičíte pomřete, nikomu to nepříde ani trošku zvláštní. Stejně jako teď nikomu nepříde zvláštní jezdit do přírody s kytarou... taky proti tomu byly v minulosti vejprdy.

0/0
22.1.2009 11:14

Parmen

WoW

A co takle cas v WoW v vsech serverech dohromady? Hm...

0/0
20.1.2009 21:21

a

Re: WoW

jednoducha matika -> 11 milionu hracu WoW stravi za mesic na serverech vic casu nez hraci Second life za rok:-)

0/0
20.1.2009 23:00

Uroboros

Re: Re: WoW

pekna poznamka :D

0/0
21.1.2009 6:22

Flestr

...

Nesmysl. Jeste sem nikde nevidel, aby se to nesekalo. Hrozna kravina.

0/0
20.1.2009 20:34

bk2601

ztata cas

no tak mezi nama ztrata času je vše u čeho nevydelávas penize ...takze jakákoliv hraj e strata času,ale delas to proto protoze te to baví,nekde zase vidi ztrata casu v tom co tebe baví :)

0/0
20.1.2009 20:07

Unexpecter

Re: ztata cas

Ooo..zlatá slova...čekal jsem až to někomu dojde, nebo to tady prostě napíše...díky

0/0
20.1.2009 23:43

Thorus

matika

Tady někdo umí počátat...

"lidé strávili v Second Life za loňský rok okolo 400 milionů hodin více než v roce 2007, což je nárůst o neuvěřitelných 61 procent."

To ale neznamená, že za loňský rok hráli 400 milionů hodin, ale ještě o 39% více, prtože těch 400 milionu je ten narust 61% než v roce 2007

0/0
20.1.2009 18:49

Pepík

Re: matika

to nechápu:D

0/0
20.1.2009 21:02

Ursus

Re: Re: matika

No, že těch 400 milionů hodin je nárůst nikoli celek. Celek je tedy 655 milionů hodin. Alespoň tedy podle toho, co je napsáno ve zprávě.

0/0
21.1.2009 9:31

Petr

Podle mě na nic

Tak ty lidi nechápu.... Jednou jsem si to zkusil ale po deseti minutách sem od toho upustil... Podle mě tak pěkná blbost.. Lepší je jít ven a užívat si doopravdy...!

0/0
20.1.2009 16:20

junior1099

Re: Podle mě na nic

Přesně tak...já ty lidi taky nějak nechápu... to už je generace ''HER'' na výplach mozků...

Jak jsou na tom se SL CZ a SK pařaní? U nás se v tom taky tak frčí? Předpokládám, že tam jsou i nějaké virtuální money... došlo to už tak daleko, že je někdo smění za cash?

0/0
20.1.2009 16:53

huxik

Re: Re: Podle mě na nic

jo hraje to dost lidí z čr co jsem tak četl a když máš štěstí tak se na tom dá velmi dobře vydělat. Mají tam "pobočky" největší firmy na světě a dokonce se kvuli této hře lidé rozcházejí atd... Malá závislostRv.

0/0
20.1.2009 17:26

Lumirel

Re: Re: Re: Podle mě na nic

Ona to ani neni tak hra jako cybernetický svět. Já si tam chodil pokecat s lidma, co trávili čas tam... ale upřímně řečeno, čas bych tam trávit nemohl moc. Přeci jenom je to dost o penězích.

0/0
21.1.2009 16:21

Earl

...

není to tak dávno, co jsem někde četl o odlivu účastníků v SL - čert ví, co je pravda a co marketing

0/0
20.1.2009 16:17

johny

nic moc

no mě teda Second Life vůbec nezaujalo, podle mě je to absolutní ztráta času

0/0
20.1.2009 15:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.