Diskuze

Hráči strávili loni v Second Life 400 milionů hodin

Virtuální životy jsou pro mnoho lidí zřejmě přitažlivější než reálné. Za loňský rok strávili totiž ve virtuálním světě Second Life na 400 milionů hodin, což je nárůst o 61 procent proti roku 2007.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hanz

21. 1. 2009 21:47
embargo

Na SL bych dal embargo, protože ti lidé, kteří u toho bezduše stráví hodiny denně, nejsou prostě normální. Něco jim v životě chybí, jsou zahořklí, chtějí si nahradit reálný život. Lidi by se měli probudit a neodhazovat své problémy tak, že místo abych např. hledal novou přítelkyni, lognu se na SL. WoW závisláci jsou oproti nim softcore zavisláci.

Jen mě zajímá, kdy tu budou zprávy typu najedl se v SL, ale v reálu na to zapoměl a umřel hlady....;-€

Kam to ta společnost dopracovala, v budoucnosti to vypadá, že budeme nemorální zvrhlíci jako obyvatelé Římské říše bývali. Pro prudiče sděluji ještě: S praktikami církve nesouhlasím, nejsem věřící, ovšem mám své morální zásady.

0 0
možnosti
AA

šmajdal

20. 1. 2009 23:51
nechapu tu hru

princip hry je ten ze za dalsi prachy si koupim virtualni veci a pak se chlubim ze je mam?..o co tam SAKRA v ty hre jde? to mi hlava nebere,co je motivace tu hru hrat???

0 0
možnosti

D

21. 1. 2009 0:02
Re: nechapu tu hru

Ona to tak uplne nei hra. Je to i rekneme spolecenska zalezitost. Vezmi si napriklad koli lidi travi spousty casu na chatech. V Second Life maji "takovy chat jeste i s obrazem". Nebo treba kdyz si tam udelas sachovnici s figurkami, tak si muzes s nekym zahrat sachy namisto toho, aby ses logoval na specializovany server, kde si muzes jenom zahrat sachy a nic navic. Je spousta dalsich a dalsich duvodu proc tam lide chteji byt a bavi je to. Ale ne proto, ze ze by to byla nejaka online hra v klasickem slova smyslu, ale proto ze je to treba jejich zpusob spolecenskeho vyziti. Napriklad si "zajdou na koncert" zpevacky, ktera v Evrope turne nedela apod...

0 0
možnosti

Parmen

20. 1. 2009 21:21
WoW

A co takle cas v WoW v vsech serverech dohromady? Hm...

0 0
možnosti

a

20. 1. 2009 23:00
Re: WoW

jednoducha matika -> 11 milionu hracu WoW stravi za mesic na serverech vic casu nez hraci Second life za rok:-)

0 0
možnosti

Flestr

20. 1. 2009 20:34
...

Nesmysl. Jeste sem nikde nevidel, aby se to nesekalo. Hrozna kravina.

0 0
možnosti

bk2601

20. 1. 2009 20:07
ztata cas

no tak mezi nama ztrata času je vše u čeho nevydelávas penize ...takze jakákoliv hraj e strata času,ale delas to proto protoze te to baví,nekde zase vidi ztrata casu v tom co tebe baví :)

0 0
možnosti

Unexpecter

20. 1. 2009 23:43
Re: ztata cas

Ooo..zlatá slova...čekal jsem až to někomu dojde, nebo to tady prostě napíše...díky

0 0
možnosti

Thorus

20. 1. 2009 18:49
matika

Tady někdo umí počátat...

"lidé strávili v Second Life za loňský rok okolo 400 milionů hodin více než v roce 2007, což je nárůst o neuvěřitelných 61 procent."

To ale neznamená, že za loňský rok hráli 400 milionů hodin, ale ještě o 39% více, prtože těch 400 milionu je ten narust 61% než v roce 2007

0 0
možnosti

Pepík

20. 1. 2009 21:02
Re: matika

to nechápu:D

0 0
možnosti

Petr

20. 1. 2009 16:20
Podle mě na nic

Tak ty lidi nechápu.... Jednou jsem si to zkusil ale po deseti minutách sem od toho upustil... Podle mě tak pěkná blbost.. Lepší je jít ven a užívat si doopravdy...!

0 0
možnosti

junior1099

20. 1. 2009 16:53
Re: Podle mě na nic

Přesně tak...já ty lidi taky nějak nechápu... to už je generace ''HER'' na výplach mozků...

Jak jsou na tom se SL CZ a SK pařaní? U nás se v tom taky tak frčí? Předpokládám, že tam jsou i nějaké virtuální money... došlo to už tak daleko, že je někdo smění za cash?

0 0
možnosti

Earl

20. 1. 2009 16:17
...

není to tak dávno, co jsem někde četl o odlivu účastníků v SL - čert ví, co je pravda a co marketing

0 0
možnosti

johny

20. 1. 2009 15:45
nic moc

no mě teda Second Life vůbec nezaujalo, podle mě je to absolutní ztráta času

0 0
možnosti