Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Smutný rok bez novinek

Krize omezí vznik her s novými příběhy, EA i Microsoft propouští jako o život, Sony sází na barvy a hry kazí mezilidské vztahy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

.

.

ale k0k0t jak bez novinek, ved tento rok vyjde kopec  spickovych hier

0/0
28.1.2009 12:15

zekinth

Re: .

Ale něbudů ohlásené nijaké ďalšie k0k0t.

0/0
31.1.2009 6:03

Mo11er

multiplayery

este ze mame multaky co se hrajou furt a i ty novy sou oproti singlum bomba, vezmete si treba Team Fortress 2 nebo DoTA nebo ja nevim...i to WoWko nakonec neni spatny. Ale singly, co si budem nalhavat, takovy Abuse nebo Descent uz dneska nikdo nevydava...

0/0
27.1.2009 22:00

AntiMMORPGman

Re: multiplayery

Ty multaky budiz to mas pravdu,ikdyz ja je osobne moc nehraju,jsem spise singl hrac a takto mne to naprosto vyhovuje,ale co se tyka Wowka to by sme se asi hadali pac ja MMORPG hry primo nesnasim,a je to odpapd herni spolecnosti aspon podle mne.

0/0
28.1.2009 12:09

zekinth

Smutný rok bez novinek

Pro mně za mně můžou jít klidně s celým vývojem do háje. Současné hry jsou stejně samý problém. Hardwarové nároky, nedodělky, ochrany a jiné nemožnosti. A když už něco funguje tak, že by to mohlo jít i hrát potom nastoupí jeden zákys vedle druhého. Pořád distributoři a vydavatelé řvali, poukazovali na pirátství nebo bazarový prodej a s kvalitou her to šlo z kopce. Tak teď se můžou jít tak maximálně klouzat a hotovo;-D.

0/0
27.1.2009 21:45

Dhatz

mainstream= daleko od idealu

dneska uz jsou i netove hry ve flashi tak dobre ze prekonaji kdejaky fail 2 cry.

a taky obycejne vedlejsi hry (jmenujme 3 posledni z tech znamejsich) world of goo, I-fluid nebo cobra 11 Burning wheels ukazuji rozhodne lepsi smer nez CoD.

0/0
27.1.2009 19:40

red baron

spousta her v dnesni dobe je strasnej brak

No mozna kdyz bude vychazet daleko mene her, tak budou i kvalitnejsi , vzdyt se stacilo podivat ,clovek aby mel 2 zivoty ,aby mohl hrat vsechny ty novinky  kazdy mesic, nehlede na to bylo tak 80 % jeden vetsi brak nez druhej, vyvojari si proste mysleli, ze staci vsadit na dobre jmeno a uz se miliony hrnou (viz Gothic 3 atd) a dobre jim tak ,pokud neco neumej delat poradne ,tak at radeji nedelaj nic, pochybuji ze treba takovej blizzard nekdy padne, pokud bude drzet latku kvality her jako doted a nezmagori z tech milionu co vydelava 

Kazdopadne jak jiz nekdo napsal hry uz stejne nejsou to co kdys davno pamatuji na prvniho medala to bylo neco nebo dunu a ted CoD serie katastrofa   

0/0
27.1.2009 13:18

Dhatz

Re: spousta her v dnesni dobe je strasnej brak

a to si vem ze tech mensich her vychazi vice nez je dni v roce,takze nikdo nestihne ani 1/20 toho co vyjde,uz se nedaji stihnout ani vetsi hry,ani kdyz vynechas sracky jako fallout twee nebo "Fail 2 Cry".

0/0
27.1.2009 19:44

Kern

Hry uz nejsou co byvali a bude hur.

Mne je to celkem jedno,mne uz ty nove hry stejne moc nebavi,ty hry nemaji tu stavu jako mneli ty stare pecky pred 10-13lety,ted hraju starsi hry jako je napr. Knights and Merchants,vybornou ekonomickou strategii OpenTTD.. a sem naprosto spokojeny!, stejne se ty nove hry chteji blejsknout jen po graficke strance a tim to konci,hratelnost je ta tam,takovej RA3 uz nema z puvodnim red alertem snad vubec nic spolecneho myslim uplne prvniho vymakaneho Red Alerta ve 2d grafice,radeji bych uvital mensi upravu puvodniho RA nez tyto nove prehypovane sracky. co vice dodat?

0/0
27.1.2009 10:25

Ajajaj

Re: Hry uz nejsou co byvali a bude hur.

R^R^R^

0/0
27.1.2009 11:44

Fallschirm

Re: Hry uz nejsou co byvali a bude hur.

MOje řeč, naprostý souhlas!!!!!!

0/0
27.1.2009 12:17

Guts

Re: Hry uz nejsou co byvali a bude hur.

jo jo taky souhlasim, z novych her hraju akorat kings bounty, jinak ted parim disciples 2, morrowinda a dohral sem pred casem halfa jednicku se vsema datacema a dvojku a bohate mi to staci, furt mam co hrat. novy hry me bavi max. hodinu protoze to postrada jakkoukoi atmosferu.

0/0
27.1.2009 12:44

Dhatz

Re: Re: Hry uz nejsou co byvali a bude hur.

to jsou bud lidi kteri vyzaduji atmosferu, a pak takovi kretym jde o dobrou hru. treba cobra11 burning wheels(a.k.a. crash time 2) nema podle me zadnou atmosferu, a jaka je to zabava.

to ale znamena ze atmosfera je jen neco navic,treba i WoG bych si zahral i bez super variabilniho prostredi.

0/0
27.1.2009 19:56

Plešoun

Re: Hry uz nejsou co byvali a bude hur.

Co třeba takovej Dwarf Fortress? (navíc zdarma). Není problém "nových her" hlavně v tom, že hraješ jen to co ti největší marketingová oddělení nahypují až pod nos? A kvalitní kousky které i předčí staré hry, prostě nevyhledáváš?

0/0
27.1.2009 15:03

samoška

._.

Autore, nemáte link na tu studii od Alex Jensena? Díky. Proč tady vůbec nepoužíváte citace použitých zdrojů, vypadá to dost hloupě.

0/0
27.1.2009 9:35

D

Co to jsou kvalitni hry?

"Další riziko spočívá v přemíře kvalitních her na trhu."

A jaka jsou vlastne kriteria pro oznaceni kvalitni hry? To ze ma hra grafiku v nejnovejsim DirectX? Ze je znasilnena do 3D jako Fallout 3? (Nic proti hre jako takove, ale proc museli za kazdou cenu pouzit znacku Falloutu - mohli hru vydat i bez licence.) Ze ma prehnane graficke efekty jako Lotr:Conquest? Ze je barevne blystiva jako Red Alert 3? Ze je udelana stylem aby byla "vyzvou pro zkusene hrace, ale snadna pro zacatecniky" - dostupna pro siroke masy, cili nekdy az prehnane zjednodusena? Samozrejme ze casual hry jsou take hry a proc je nevydavat. Ale proc za kazdou cenu delat hry "pro vsechny", kde se vlk nazere a koza zustane cela, ale tresnicka na dortu tomu chybi.

Co je to kvalitni hra?

Ja mam pravdepodobne jina meritka kvality, nez autor citatu uvedeneho na prvnim radku. U her bych uvital vetsi difernecovanost. Aby byly hry pro hardcore hrace a pro prilezitostne hrace zvlast. Aby nebyly umele omerovany ratingem.

0/0
27.1.2009 9:26

D

Re: Co to jsou kvalitni hry?

Aby nebyly umele omezovany ratingem. Napriklad kdyz je hra svoji podstatou 18+, ale pro extra prodejnost se z ni udela 17+. Aby hry nebyly uspechany kvuli "manazerskemu natlaku se shora" (napriklad "musi se to vydat do Vanoc") a tim padem bylo vice casu na odladeni bugu a vyladeni hry jako takove a vubec aby nebyly sity horkou jehlou. (viz napriklad port GTA 4) Aby "grafika nezachranovala tvurci myslenku" ve hre.

To by asi tak byly ty nejvyznamnejsi poznamky, ktere bych k tomu mel, ale jeste by se nasly i nejake male drobnosti, ale kdo by ocekaval ze kazda hra bude prefekni, ze? :-)

0/0
27.1.2009 9:33

Lupulin

Re: Re: Co to jsou kvalitni hry?

Pekne....podle me je v dnesnim svete meritko HYPE...jelikoz nechapu jak muze byt Fallout3,  tak uspesny v prodejich a naprosto ojedinela a daleko hratelnosti a zabavou prevysujici hra Kings Bounty zapadla...je to jen kvuli HYPEu..takze velky HYPE znamena kvalitni hra, bohuzel to neni pravda ale ridi se tim vsichni vydavatele :(

0/0
27.1.2009 9:42

discoh

Re: Re: Re: Co to jsou kvalitni hry?

jj, bohužel to neni jenom problém her, ale všeho v tomhle businessu ...mám na mysli např. nezávislé filmy vs. supr-bomba-eňo-ňuňo hollywoodské trháky ... :/ ...holt to tak je a bohužel zřejmě i navždy bude :) ...taky chápu definici "kvality" trochu jinak, ale je to jako boj s větrnými mlýny ...aneb hlavou choutky mas casual hráčů neprorazíš :))

0/0
27.1.2009 11:03

D

Re: Re: Re: Re: Co to jsou kvalitni hry?

Napadla me zajimava myslenka. Coz takhle udelat na bonuswebu novou anketu? Soucasne tema o zavedeni registrace pro diskuze tu uz je docela dlouho. Coz takhle udelat nove tema: Myslite si, ze je na trhu premira kvalitnich her?

a) urcite ano, na trhu je premira kvalitnich her

b) spise ano, je spousta kvalitnich her, ale premira ne

c) spise ne, jsou kvalitni hry, ale chtel bych jich vice

d) urcite ne, na trhu je nedostatek kvalitnich her               -                    Vysledek takove ankety by mohl byt docela zajimavy a mozna by se hodil i na nejaky clanek - uvahu, zamysleni o hrach. Co vy na to redaktori? ;-) Mohlo by to byt zajimve tem, ne? PS: Proc mohu pouzit v diskuzi pouze 4 odstavce?

0/0
27.1.2009 12:14

Pan Zahul

Re: Re: Re: Re: Co to jsou kvalitni hry?

je zajímavý pozorovat jak se ta honba za penězi projevuje na ho*no uplne ve vsem. V tomhle světě nejde o kvalitu. Ale o kvantitu co se proda. De o to cokoliv vyrobit co nejlevnejc a prodat co nejdraz. De o to vytvaret penize a utracet penize tak aby vytvorily dalsi penize. Kdo vyrobi nejvic penez. Ten je nejvic uspesnej, ten nejvíc přispívá ekonomice,pokroku. Hry nejsou kvalitni a nekvalitni, jsou jenom hry ktere vydelaly a prodelaly. muze bejt sebelepsi hra, ale když na sebe nevydela tak je spatna. Vyznam slova kvalita na lidskou praci. ztrácí poněkud smysl. Chci tim rict, že kvalitni prace, hra, atd. Může zůstat nedoceněná. Protože by trvala moc dlouho její výroba, a stala by vic penez než by nakonec sama byla schopna vyprodukovat. Jednoduse. De o prachy. v tomhle svete bohuzel uz o nic jinyho nejde. Je jasný že mě jako hráči de o zábavu a hratelnost ale ja hry netvorim ja je neplatim(výrobu), Ja jenom vytvarim penize jednim zmnoha mene efektivnich zpusobu. prací jako zaměstnanec.

0/0
27.1.2009 12:39

Pan zahul

Re: Re: Re: Re: Re: Co to jsou kvalitni hry?

Tudiz sem pro ekonomiku a pokrok mene dulezity. Ale když to tak schrnu. Má vůbec něco ekonomika společnýho s pokrokem? Copak tim že vytvoříme hodně peněz nějak postoupíme v Pokroku,  Copak na tom vyrobit co nejvic veci za co nejnizssi cenu a prodat je co nejdraz je neco pokrokoveho?Ano je, budeme mít víc peněz a budem si moc pořídit nove zajímave veci, nove hry nove hadry nove auto, Ale už nam jaksi nedochazi že tydle veci diky honbe za penezi, jsou nekvalitni, poruchove, zkratka spotrebni. Vyrobeny tak aby si je clovek musel koupit za chvily znovu, Tomu mam rikat jako pokrok? Diky tydle rovnici si dneska koupim mobil a zejtra budu premejslet jakej novej si pozitri koupim až tomudle odejde displey. Jelikoz miho mobila budou muset vyrobit behem par vterin aby byli schopny zaplatit naklady na vyrobu.;-D no zasmejme se vsihni poradne dokud to jeste de.(Nechal sem se unest)

0/0
27.1.2009 12:57

kelt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to jsou kvalitni hry?

chlape mas sakra pravdu,lepe bych to asi nenapsal,ale co nadelame,jako jednotlivec nenadelas vubec nic,muzem otom je diskutovat na bonuswebu :D.. ma obycejny lid se vzdy sralo,koho zajima nas nazor.

0/0
27.1.2009 13:05

discoh

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to jsou kvalitni hry?

tak tak, bohužel je to pravda ...a bohužel s tim naděláš velký H, že? :) ...je to smutný být jenom pasažerem v tomhle vlaku, kterej tak nějak nemíří do tý stanice, kam by jsme chtěli

no aspoň máme ještě pořád svobodu projevu :))

0/0
27.1.2009 13:16

Smashak

ReCo to jsou kvalitni hry?

Chceš říct proč se vezeme v tomhle vlaku?

Protože jsou 3 typy lidí:

Ti, kteří sedí vevnitř v pohodlný sedačce, vykecávaj se o hloupostech, čtou Blesk, večer si dají pravidelnou dávku emocí (primu,pivko,posilovnu,grupensex, každý podle chuti) a bojí se kouknout ven, protože by jim to mohlo narušit jejich iluzi pohody.

Pak jsou ty, kteří se sice ven občas podívají a vidí, že jedeme do pekla, jenže se bojí s tím něco udělat a tak se ze všech sil snaží jet s ostatními a bavit se.A občas se někde zmíní o tom jak je to špatně, ale že se s tím nedá nic udělat a jede se dál.

0/0
28.1.2009 13:42

Smashak

ReCo to jsou kvalitni hry?

A pak jsou ti, kteří ten vlak řídí, všechny ostatní přesvědčují, aby se

ven nedívali a že jedeme správně, protože ty kolejeani jinam nevedou.

A ti si žijí jak prasata v žitě.

Takže má nakonec každej to svoje a přijde si na svý.

A nejlepší na tom je, že vždycky když se vyskytne v té druhé skupině někdo vyvolený(Ježíš,Napoleon, Alexandr Veliký, Hitler), kdo se pokusí změnit směr a strojvedoucího a za cenu  ohromných obětí(pro REVOLUCI musíme obětovat i Váš život) se mu to povede, tak změní pouze formu řízení a personální obsazení, ale koleje vedou stále dál.

0/0
28.1.2009 13:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.