Diskuze

Star Wars The Clone Wars: Lightsaber Duels – legrace se světelnými meči

Docela nedávno, v galaxii Mléčná dráha vyšla hra, na kterou každý fanoušek Star Wars čekal. Hra, ve které v ruce držíte (skoro) skutečný světelný meč.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

johny

13. 2. 2009 17:23
clone wars nds

Clone Wars vyšli taky na NDS a podle mě dost se povedly - hlavně grafika je asi nejlepší co jsem zatím na tomto handheldu viděl, divím se že tady na BW není recenze

0 0
možnosti

Nokiaman

12. 2. 2009 17:07
..

Wii emulátor jednou bude plně funkční.těším se na ten den.Teď už umí používat wiimote

0 0
možnosti

Singelman jak svin.

12. 2. 2009 12:36
ano sem!

hmm bral bych to na PC:-/ misto nejake online kravoviny a maji udelat hutnej singl blouniRv

0 0
možnosti

Corwin8

12. 2. 2009 11:03
Dotaz

Zdravím. Mám dotaz na někoho, kdo alespoň trochu rozumí tvorbě her a dalším věcem, které s tím souvisí: Opravdu by byl takový problém vytvořit hru, kde by pohyby meče (nebo i čehokoliv jiného, ale z pohledu náročnosti asi vždy velmi omezeného počtu věcí) byly naprosto volné, analogové... ne jen "když sekneš takhle, tak se stane tohle, ale když se do toho pohybu netrefíš, nestane se nic". Prostě když seknut o deset stupňů jinak, aby panáček ve hře seknul o deset stupňů jinak.;-) Nehledě na to, že společně se systémem podobným Eye Toy by to znamenalo opravdu velkou svobodu gameplaye... Díky za odpověď

0 0
možnosti

Andrashi

12. 2. 2009 12:03
Re: Dotaz

Máš na mysli hru "Die by the Sword"? Link:http://www.youtube.com/watch?v=41UyXgofO3o, prosím ignorovat audiovizuální stránku (žádné kydy "to je hnusný"), je to stará hra ^_^. Jde o princip ovládání.

Jinak, tvůj požadavek je oprávněný, chápu ho. Ale zamysli se: jak zamezíš spamování (opakování účinných pohybů) v takové hře? Když to bude tak, jak ty píšeš (jestli ovšem správně chápu), tak budou všichni bodat (logicky nejlepší varianta, protože herní periferie nic neváží)  a bude to jak šerm na planchi. Ne, děkuji ^_^.

Navíc, jak udělat krytí? Pokud Ty švihneš paží shora dolů a soupeř Tvůj úder ve hře vykryje nad svou hlavou, tak se rozhodí synchronizace pohybu. A Tobě nic nepřikáže, aby Tvá ruka zastavila ve chvíli soupeřova krytu (leda si do ruky zavést elektrody ^_^). Co potom? Jakákoliv dodatečná zpětná synchronizace pohybů bude působit nuceně a hráči budou rýpat.

Počkej, až se vlády světa rozhodnou, že virtuální realita pro potřeby armády je už postačující a lze to pustit mezi lidi ^_^.

0 0
možnosti

batman

1. 2. 2009 17:19
bude to na počítač

Bude ta hra na pc? ????????

0 0
možnosti