Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

StarCraft II - nové screenshoty z bitev

StarCraft II, nejočekávanější strategie posledních let. Zatím musíme čekat, tak si čekání zpříjemníme sadou nových screenshotů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Uroboros

zvyk

Myslim, pratele, ze jde jen o pouhy zvyk. Vsichni co jsme hrali SC1, tak jsme meli paradni strategii 2D a ten kdo to dostal poprvy do ruky, tak nevedel co a jak, nevedel co stavet nevedel jak co vypada a nemel absolutni prehled. Kamera bude jiste odzoomovatelna. Pokud ne, tak za a) si na to kazdy zvykne. za b) na popud fanousku zaimplementuji toto pozdeji patchem do hry toho bych se nebal. Viz. prispevek o mapach. Videl si battlereport? tam taky nebyla jen zelen a LT na starem SC byl taky z prirody, proste kazda mapa bude jina toho se taky nebojim :) jen tak dal at se uz muzem vydat zpatky na Mar Sara :)

0/0
2.2.2009 7:45

morte

Nemůžu si pomoct...

Nemůžu si pomoct, ale většina screenshotů Starcraftu 2 vypadá jako fotky z návštěvy botanické zahrady. Kde je ten svět, který známé z původní hry a Broodwaru? Temno, tajemno, zkáza, strach. Tohle je barevné jak ručníky v mateřské škole. Navíc ve hře pořád vidím rukopis World of Warcraft. Pod všema těma barvičkama se vojácí a budovy zcela ztrácí. Doufám, že to neposerou, hra bude přehledná, plynulá, pujde dostatečně odzoomovat a všechno bude spojeno parádním příběhem! Pořád věřím, že to bude dobré....tak hlavně ať už to je:-)

0/0
30.1.2009 13:52

Styx

.

Já spíš doufám že ta hra už někdy vyjde.... ... myšleno někdy v dohledné době

 :-(

0/0
30.1.2009 13:31

Lupulin

policko

na poslednim screenu je znazornena pamatna bitva o marihuanove policko na planete THC/alfa D

0/0
30.1.2009 13:01

Harden

....

Taky se přikláním k názoru, že těch jednotek na tom screenu je až převelice, ztratí to tak svůj přehled... ale na druhou stranu je to jen screen a ve hře to přece jen může vypadat jinak. Se vzhledem si nedělám až zas takové starosti, hlavně aby si hratelnost udržela svou dobrou úroveň.V

0/0
30.1.2009 10:28

nocom

Re: ....

A to, že jde o screeny z teranské kampaně vám nedochází? Je to zergská invaze… Takhle to ne bnetu vypadat nebude, tak držte tlamu a nerejpejte do nejlepší hry.

0/0
3.2.2009 8:42

Noxík

...

No vypadá to skvěle, jenom se bojím toho, aby tam nebylo tolik jednotek, že člověk nebude vědět co dřív stavět a cvičit;-D. A jak už tu někdo řek, tak že na obrazovku se toho moc nevejde, doufam že je to jenom přiblížené a půjde to ještě oddálit. Stejně nejradši jsem měl Zergy, hlavně Ultraliska "mamuta";-D;-)R^V

0/0
30.1.2009 10:12

dohajzlu

koko

hmm jak tak vidim ty screeny,tak mam cim dal vetsi pocit ze to s puvodnim starcraftem ma pramalo spolecneho,mne tam napriklad nesedi ti protosacti Roboti nebo co to je?, to je hnus! fialovej, a ti marinaci se stitama taky nic moc,mneli je nechat jak v puvodnim SC ze drzeli jen ten Minigun,mne se celkove moc 3d grafika u strategii nelibi,strategie bych delal jen 2d.nevim ale tak nejak mne ty 3D nebavi.jako ty stare  2Dpecky.

0/0
30.1.2009 10:08

TT

Re: koko

R^ Presne tak taky nechapu proc do strategii misto nadherne predrenerovany a kreslene 2D grafiky cpou mermomoci poligonama a low-res texturama omezovanou 3D hlinu:-©

0/0
30.1.2009 10:30

walome

Re: Re: koko

No hlavně tyhle realtime 3D strategie nejsou vůbec přehledný  - ale pokud to bude dělaný jako Warcraft, tedy jeden statický pohled, který si můžeš malinko natočit, tak by to mohlo fungovat. Jinak mi přijde vtipný, že Diablo 3 a SC2 je úplně stejný, jak graficky, tak tou fyzikou, jako třeba ta housenka, co se plazí po zdi na jedný ze screenu a zviřátka, co šplhají po zdi v Diablu...

0/0
30.1.2009 13:53

delosombres

Re: Re: Re: koko

"No hlavně tyhle realtime 3D strategie nejsou vůbec přehledný - ale pokud to bude dělaný jako Warcraft, tedy jeden statický pohled.."

Tyhle strategie? Jaké? Myslíš hry s !fixním! 3D izo-like pohledem? SC2 MÄ pevný pohled stejně jako D3. Odpověděl jsi si sám..

0/0
31.1.2009 6:31

delosombres

Re: Re: koko

S 3Dčkem se prostě líp pracuje, ale renderovanej background má taky něco do sebe. I když SC2 má podle mě dost dobře udělané pozadí na 3D izo-like hru..

0/0
31.1.2009 6:35

KKING

HMM

Se mi to zda? ale mam pocit ze na obrazovce neni nic poradne videt. proste 5 budov 20 vjacku a obrazovka je plna... tomu se neda rict prehled o bojisti. Nicmene tim trpi vetsina soucasnych strategii.

0/0
30.1.2009 9:59

dodo93

Re: HMM

Zlatý age of empires II :-)

0/0
30.1.2009 10:02

KKING

Re: Re: HMM

No ja jsem rozmlsany Supreme Commanderem, proste oddaleni na celou mapu je to co clovek oceni. Kdo ho zkusi a vrati se napriklad k C&C tak pak zbesile toci koleckem a ono nic :(

Muze se divat jak si vojak rype susne v nose ale pohled na bojiste neexistuje..

0/0
30.1.2009 10:23

TT

Re: Re: Re: HMM

tak tak! A to jen proto ze jeto ve 3D:-© a vice objektu uz by lecktery pocitac nezvladnulRv

0/0
30.1.2009 10:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.