Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ArmA 2 - filmový trailer z amerického tábora

Sugestivní trailer české taktické akce ArmA 2 je k dispozici. Neváhejte a obdivujte zlaté české ručičky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fero

Nie je to trailer

Dovolím si článok poopraviť, nie je to trailer, ale prvé zo série videí ktoré formou "no comment" TV reportáže predstavia každú z bojujúcich strán. Takéto shoty sú aj v reále nudné a nemajú žiadny dej. Sú to akože len zábery dokumentárnej kamery. Podľa mojeho vkusu to vyzerá veľmi dobre, na rozlohu tej hry až vynikajúco a skoro nechcem veriť že je to in-game. Na rozdiel od niektorými zbožne očakávaného OFP2, je tu dokaz že tá hra pobeží a chcem veriť že nebude zabugovaná.;-)

0/0
5.2.2009 12:23

Mad_Igor

je to stare OFP

Je to stale to stare OFP, ano textury su nadherne, objekty maju vela polygonov a tam to vsetko aj konci. S Arma2 su velmi pekne screeny, da sa povedat fotorealisticke, problem nastava az sa to zacne hybat. Ta fyzika je k smiechu, ako moze Abrams poskakovat zo strany na stranu a triast sa ako od zimy? Kolko asi tak taky Abrams vazi? Zato vsak v plnej rychlosti sa vterene ani nepohne a len tak "preplava". V realite je to presne naopak, kazdy tankan to potvrdi. Co ten vzlet BH? To je nejaky RC model? Myslel som ze BH je Heavy Chopper, tak by mohol aj ten vzlet tak vypadat. No a to najhorsie na zaver su vojaci, ich roboticke pohyby nakazene nejakym druhom zimnicnej triasky posobie v dnesnej dobe motion capturingu totalne pateticky. Zaraza aj rovnaky "Bolsoj balet" skupiny vojakov skakajucich rovnakym krokom cez krajinu ako gazely. Co sa dizajnu postav tyka mi napada len slovo klasika "ako by ich jedna mater mala" jeden jak druhy len maju ine "ksichty", nema americka armada (teda sorry tentokrat US Marines) aj nejakych tlstych, chudych, vysokych alebo mrnavych? Ked pozriem OFP2 videa tak tam to zije, ma to realnu atmosferu, arma2 ma zase krajsie screeny. Screeny sa vsak nedaju hrat a potom nam bude realita k nicomu ked sa nebudeme citit ze sme tam.

0/0
31.1.2009 20:06

....

Re: je to stare OFP

Graficky to vypadá realisticky..A myslím že tvůrci vědí jak co naprogramovat a jak se chovají vojenské oběkty..Dělají vojenské výcvikové programy a nikdo si nestěžoval.Tak nesekýruj,nebo nejdřív udělej hru která bude lepší než ARMA 2 a pak teprve něco říkej..Možná že ten vzlet toho vrtulníku je udělanej tak jak je aby to nebyla nuda pět minut dopředu startovat motory a získávat otáčky víš??Někde bejt ústupky musej..Pokud chceš reálné vzlety tak si kup licenci na jejich výcvikovej software...Nehledě na to že to může bejt ještě upraveno..Sekýrovat umí každej ale udělat hru tak aby byla ještě zábavná to už je težší..už takhle je to rozlohou obrovská hra..Já ti nevím jak ty ale mě by nebavilo kdybych musel čekat minutu na to až mi otáčky vrtulníku dovolí vzlétnout..Ta hra je už tak realistická až dost...Ohledně designu postav,myslíš si že by v útočném komandu byl tlustej člověk??Nebo obr aby se do něho dobře strefovalo???A taky myslím že BI vědí jak se kdo hejbá...Kolik pak máš na kontě vytvořených her??Založ tým a udělej hru když seš tak chytrej..jenže mám pocit že o tom jak se dělá hra moc nevíš...To neříkám proto že BI je české studio ale proto že mě už vadí jak každej kecá o tom jak by to mělo bejt ale sám neumí udělat ani 2D arkádu..Ono to totiž asi nebude tak lehký jak si mysíš víš?Protože kdyby bylo tak by tu takovejch her bylo více ne???A ne že jediná konkurence bude armed asault od stejnejch tvůrců..OFP2 nelze označit jako přímou konkurenci protože ta potáhne spíše do arkády jak se zdá..A její tým má hodně přes 300 členů  a k tomu má minimálně desetinásobné náklady na vývoj takže to je uplně něco jiného..musíš si vzít že BI je malé studio a i přes to toho dokázali docela dost..znají je skoro na celém světě a jejich úráce cvičí vojáky do bitvy aby hned při první střelbě nešli na smrt..a to je úspěch

0/0
31.1.2009 21:32

....

Re: je to stare OFP

řekl bych že mrňaví vojáci v udernejch jednotkách taky moc nebudou..většinou tom musí být lidé kteří mají dobrou fyzičku a nedovedu si představit člověka s metr šedesát jak běží lesem krčí se a táhne kulomet kterej váží polovinu jeho váhy....protože kdyby jo tak by běžel hubou v hlíně.ona samotná zbroj má podle mě dobře přes dvacet kilo a spíš bych řek že víc a teď k tomu ta zbraň a náboje..hubenej by to taky zrovna nenes dobře...až by držel zbraň která má víc než on...prostě to musí být vojáci na akorátní úrovni...OFP2 hlavně nemá videa přímo ze hry tak si to uvědom...a ty finance a tým kterej na OFP2 byl přidělen je taky podstatně větší...S takovýma financema bys možná dokázal udělat hru i ty....A že to ve videech k OFP 2 žije??Co to plácáš...To i ve videech k ARMA2...Grafika by mohla bejt lepší to ano ale jinak to vypadá zcela reálně...pokud chceš život tak si zahraj pravou válku...

0/0
31.1.2009 21:39

john.h

Re: je to stare OFP

Premejslim o nejlepsi slovenske hre a zadna me nenapada, snad jen Chaser me napada a kdybych mel teda mluvit o fyzice nebo kvalitach te hry, tak bych radsi pomlcel :D Mafia a OFP jsou top svetovy produkty.

0/0
3.2.2009 14:01

lordmato

Re: Re: je to stare OFP

chaser bol nahodu dobry...asi najlepsi produkt slovenskej vyvojarskej sceny/ina svk hra ma aj tak nenapada/

mafiu nemusim ale ofp je hra za vsetky prachy....

0/0
3.2.2009 20:19

Fero

Re: je to stare OFP

Aby som zamedzil prskaniu na slovákov, tak do toho vstupujem a

prehlasujem že príspevok Mad_Igora sú zamindrákované kecy. Asi pracuje

v nejakom poloamatérskom týme. Tiež som radšej pesimistický a nečakám

moc. Ale nenapadne ma porovnávať fyziku s hrami ktoré majú územie 5 km2

a chcieť aby vojaci nevyzerali rovnako.Každá zmenená postava by si vyžiadala samostatné animácie. Nenapadne ma chcieť aby bola Arma univerzálny supersimulátor pre všetky druhy vozidiel. Také naivné predstavy že sa zoberie z každej hry to najlepšie a dá sa to dohromady može produkovať len blbec, ktorý si myslí že počítač je plechová krabica do ktorej sa vojde všetko. Je úžasné dávať za príklad OFP2, keď z neho okrem renderov ešte nikto nič nevidel. Neobhajujem BIS, názor budem mať až hra vyjde, ale nebudem dopredu kričať že to nemože dopadnúť dobre. Ja som blbec, ktorý nič nedokáže, tak v BIS musia tiež sedieť taký, veď predsa všetci schopný sú už v Cryteku! Toto čítam medzi riadkami tých čo berú fóra ako terapiu. Myslel som že ten pocit menejcennosti z toho čo úžasné dokážu za poriadne peniaze na západe sa už mladej generácie netýka, ale ako vidím asi sa to dedí v genoch.:-/

0/0
5.2.2009 12:12

Eso

Zvuky . . .

Doufam, ze aspon zvuky nebudou recyklovane z jednicky:-/Nepratelska strelba mela zvuk jak poplasnaky odpalovane uprostred sidliste. Po dlouhe dobe jsem pustil Armu1, vyjel se dvema kolegy v abramsech. Jeden se ztratil! Vracim se a co nevidim, tank otoceny na vezi!! Stacil maly kamen a jednotka je minus jeden tank. Tentokrat nekoupim HNED, ale pekne si pockam na zkusenosti hracu. Tisic kacek je tak akorat, ale za neco co funguje z poloviny, az prilis.

0/0
31.1.2009 11:37

....

Re: Zvuky . . .

Zase nesmíš zapomenout že ta mapa je obrovská a je plná detailů a je těžké zvládnout opravit všechny chyby ořed vydáním hry,zvláště když je to chyba která se stane jednou za čas

0/0
31.1.2009 12:10

Kolemjdoucí

Re: Re: Zvuky . . .

Právě v případě toho tanku jsem to viděl až moc často nejen na svém PC, ale i na 2 dalších, takže to se MUSÍ projevit i při betatestu, ovšem to bysme těmi betatestery nesměli být MY (hráči). OFP2 od Codemasters bude určitě taky zabugovaná, ale ne tak moc (až se to nedá hrát).

0/0
31.1.2009 16:57

V. K.

Re: Re: Re: Zvuky . . .

Ty máš věšteckou kouli, že víš jak bude co zabugované? Myslím si, že BIS se dostatečně poučili s původní Armou a nebudou opakovat stejnou chybu.

0/0
31.1.2009 17:11

....

Re: Re: Re: Zvuky . . .

Ono to oprvdu není lehké bychytat všechny chyby...Jsou horší věci...já vím že to člověka nepotěší ale co se dá dělat....Ten svět je opravdu obrovskej a přitom nemají extra velké náklady a BI nepatří zrovna mezi obří tým...takže tohle musíš brát v úvahu...Codemasters maj desetinásobnej rozpočet a třikrát tak velkej tým...To je to potom snažší..

0/0
31.1.2009 18:33

hra

arma

 No když jsem poprvé zahrál Flashpoint tak jsem z toho byl úplně vydřenej, jelikož jsem měl pocit z té hry, že jsem jakoby součástí té armády a té války. Ten pocit ve mně nevyvolala samotná grafika nebo nějaké technické zpracování. Vyvolalo to ve mne to vyprávění příběhu, kdy mne bavilo byť jen doject pro náklaďák, nebo jen mazat na hlídku. Dabing a vše pěkně zpracováno tak abych se opravdu cítil jako voják. To byla ta síla flashpointu proč měl takový úspěch ( aspoň pro mne tedy ). Já opravdu doufám, že si tohle vývojáři uvědomují a neudělají stejnou volovinu jako v armě 1, kterou jsem si koupil s očekáváním něčeho podobného a nakonec jsem hlavní kampaň odložil po 5 misi. To se fakt nedalo, žádná atmosféra , nějaké vybírání misí z nějakého briefingu? Co to je ? Přece v armádě, když je brífing tak je leda tak před tabulí v nějakém stanu a moje představa je, že tam někdo mácha před mapou někdo s ukazovátkem ( komtátorka v televizy fakt ne viz. první díl ). :-) Armu jsem odložil a vytáhl asi až za půl roku kvůli multiplayeru, který se mi osobně  po opravách tedy líbil.

 Ale jestli 2 bude stejnej styl a žádná atmosféra, žádnej příběh + brífinky jako vybírání misí tak jednoznačně nekupuju. Kvůli multiplayeru to přeci nemám zapotřebí, to si to stáhnu od americký armády zadarmo ;-) Jináč jsem na ČR hry patriot [>-][>-] ale ne za každou cenu:-) držim jim palce R^

0/0
30.1.2009 20:48

Girm

Re: arma

docela jsi to vystihl! flashpoint mnel sve obrovske kouzlo.

0/0
30.1.2009 20:58

DDT is good for mee

Zvuky

Ty zvuky vozidel, jsou pořád jakési nedomrlé....

Jak může být vrtulník už ve vzduchu a teprve nabírat otáčky, a jehož zvuk navíc připomíná spíš start staré mlátičky?

0/0
30.1.2009 18:52

lordmato

uz by

to konecne aj mohlo vyjst...v tych titulkoch ze grozovia, lol, to mohli rovno napisat ze gruzia...

akurat skoda ze zas budeme hrat za amikov...radsej by som si zahral ked uz nie za miestnu miliciu/partizanov, tak aspon za vojsko osn alebo EUnie

0/0
30.1.2009 18:44

bart

nuda

trailer je to pěkný ovšem veskrze nudný...

0/0
30.1.2009 18:29

Earl

Re: nuda

myslím, že se snažili zachytit jakoby dokumentárního ducha - což se dle mě podařilo

0/0
30.1.2009 19:52

PalicHer

Tahle hra uz nikoho nezajima

Vydel sem ji na minulym Invexu a vypadala hnusně. :-©:-©

0/0
30.1.2009 17:15

assassin

Re: Tahle hra uz nikoho nezajima

soudit hru podle grafiky je humus ........navic je to takovej simulator valky takze tam nic extra ala crysis nepotrebujes....a jeste zkusim hadat ze ses konzolovkar???

0/0
30.1.2009 18:17

Kolemjdoucí

Re: Re: Tahle hra uz nikoho nezajima

Hra je opravdu nevzhledná (tohle video je snad jen target-render). A co se fyziky a motion capture týče (na/vystupování nevyjímaje), tak to je humus na n-tou. Hýbat se to nebude (asi jako GTA4) na max detaily ani na ultra highend PC. Viděls jsem novinářské prezentace a od OFP ji bude odlišovat jen vyšší počet trojúhelníků, lepší textury (ty efekty navíc jsou na normálních PC stejně nepoužitelné). Engine je přes 10 let starý (s tím, že na něj nabalovali a nabalovali), takže co jiného se taky dá čekat.

A mimochodem vyjde i na konzole ;-D

0/0
30.1.2009 18:28

Girm

Re: Re: Re: Tahle hra uz nikoho nezajima

vetsina enginu vznikla nabalovanim na starsi. kdyz uz je neco vytvoreneho, proc zacinat zase od zakladu?

0/0
30.1.2009 18:37

Kolemjdoucí

Re: Re: Re: Re: Tahle hra uz nikoho nezajima

Jednoduše proto, že už ten starý engine byla pra*árna. Samozřejmě aby někdo zase neměl blbé kecy, tak říkám, že neumím udělat lepší, ale to neznamená, že za tohle můžou chtít nehorázné prachy (nehorázné proto, že nejen engine je pra*árna, ale celá hra kvůli zabugovanosti - jak OFP, tak Arma a 2ka bohužel asi nebude výjimkou). Pokud na něco, co se na max nehýbe slušně na dnešních strojích (a to jak OFP:R, tak Arma) nabalí další bordel, tak bohužel z toho vznikne ještě větší hnus.

0/0
30.1.2009 22:04

john02

Re: Re: Re: Re: Re: Tahle hra uz nikoho nezajima

na svou dobu byla arma krvave narocna, na dnesnich strojich se uz hybe na max relativne dobre i se zapnutymy zbytecnostmi jako AA. vzhledem k te vykreslovane vzdalenosti a detajlnosti modelu v dalce se narokum ani nedivim. mohli to udelat spis tak, ze daleke obekty ztrati vice polygonu, max. vzdalenost treba omezit na 1/2 a lidi by netrapilo, ze to nerozjedou na max. meli by horsi grafiku, hru na max a byli by spokojeni. krom te vzdalenosti ale arma nijak zarivou gafiku nenabidla.

s arma2 to bude podobne, za par let po vydani si ji na max zahrajem ;)

0/0
31.1.2009 11:57

Blbet

Re: Re: Tahle hra uz nikoho nezajima

Ono ten "simulator valky" za klavesnici je velmi diskutabilni zalezitost. Prece jenom hra ma byt postavena na optimalni kombinaci grafiky a hratelnosti. Na co je nadherna hra bez hratelnosti, a naopak.... Takze grafika je taky velmi podstatny faktor, ktery dokaze podtrhnout celkovou atmosferu a dojem ze hry... Takze tvuj nazor beru jako irelevantni....

0/0
30.1.2009 18:35

Mort

:)

no vypadá to velice chutně :)

0/0
30.1.2009 17:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.