Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úspěch Killzone 2 rozčílil i Hitlera

Císař Visari ovšem zahlédnut nebyl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Panda

FPS na PC a na konzolích

Hele, můžu mít takový dotaz? Není to pokus o flame, jen můj pocit. Proč na PC vychází mraky FPS a jsou díky tomu, že stále dokola omílají stejný model pomalu a jistě hodnoceny nižším a nižším hodnocením (teď spíše z pohledu hráčů) a jakmile přijde nějaká FPS na konzole, tak se kolem ní strhne neskutečný hype a je vynášena do nebes, aniž by v žánru znamenala nějaký převrat oproti dalším FPS? Možná je to jen můj pocit, ale můj názor jistě podpoří dost hodnocení z gamerankings.com - jakto, že identické hry mají od hráčů na konzolích daleko vyšší hodnocení, než pak na PC? Něco mi tu smrdí...

0/0
2.2.2009 2:10

Asterixxx

Re: FPS na PC a na konzolích

Tak s těma FPS se rozhodně mýlíš. Když nepočítáme sra*ky od City Interactive tak na PC rozhodne nevychazi nejak moc vic FPS, vetsinou sou to multiplatformy co vychazej i na konzole, navic PC nema napr. KZ2, Resistance 1/2, Battlefield BC, Darkness, Condemned 2 aj. S tim vyssim hodnocenim od hracu, tezko povedet. Mozna je to tim, ze na konzolich to jede kazdemu 100% plynule na full detaily ;-) nebo ze na kresle u velke TV s bezdratovym ovladacem je to proste pohodlnější a to mozna hraci odrazi do hodnoceni, tezko povědět.

0/0
2.2.2009 8:48

Arenoth

Re: FPS na PC a na konzolích

No ano na PC je spousto FPS ale jejich kvalita je na pováženou ale i na konzole vycházejí propadáky viz HAZE. No Killzone má podobně jako COD neopakovatelnou atmosféru, opravdu nádhernou grafiku u který se nemusíš obvat jestli máš dobrou sestavu. To hodnocení je vyšší i z důvodu nedostatku FPS to uznávám ale taky souhlasím s kolegou, že něco jiného je sedět v gauči a hrát na obrovské LCD televizi s prostorovým zvukem než na středním monitoru s bedničkami.

0/0
2.2.2009 11:16

Antivir

Re: Re: FPS na PC a na konzolích

Kilzone 2+LCD TV+prostorový zvuk.....přestaň mi dělat chutě:-)R^

0/0
2.2.2009 12:05

Jumík

Re: Re: FPS na PC a na konzolích

Nesmysl !! Hry hraju vyvalený v křesle, ruce hezky WSAD a myška a myslím, že můj 22" LCD monitor a Gigaworks Progamery vydají za víc než drtivá většina domácích kin co mají lidi doma, pokud ty se doma hrbíš u nějakýho 17" CRTčka s repráčkama za 120 Kč, tak podle toho prosímtě nesud ostatní ;-) Už hodně trapný argument, protože podle zkušeností se mi potvrzuje, že u kompu se hrbí jen konzolisti !! BTW: o velikosti obrazovky tohle vůbec není, jde o vzdálenost ze který na ní koukáš, zajdi si do jakýhokoliv fora na tohle téma ;-) Právě v tom je výhoda PC, protože obraz je mnohem jemnější (menší screen x vysoký rozlišení)

0/0
2.2.2009 12:07

Asterixxx

Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

V kine sedis nejdal a zazitek je to nejlepsi ;-)

0/0
2.2.2009 12:54

delosombres

Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

Nejlepší zážitek je na virtuální helmě. Easy. Princip zorného úhlu nějakým kinem nepopřeš. I když uznávám, že konkrétně na velké LCD TV je to asi lepší, než 22 monitor. Ale musím na to koukat z blízka. Z dálky mi to příjde to samé..

0/0
2.2.2009 13:12

Asterixxx

Re: Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

No ja nevim, ale mam doma 22 LCD a pak plazmu, na ni koukám z větší dálky než na monitor takže zorný úhel bude podobný, přesto se však na ni na filmy dívám 100x raději než na tom LCD a je to také nepopsatelně lepší zážitek, nedokážu odhadnout proč přesně, možná že tam nejsou tak nereálně malí paňďuláci, těžko říct. Můžeš taky koukat na PSP z 5 cm a zabere stejnej zorej uhel, ale rozhodně to není ono.

0/0
2.2.2009 15:43

Earl

Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

zase bych tak nepřeceňoval 22" :) to je vhodný tak na word, ale na multimediální zážitek je třeba alespoň projektor a uhlopříčka 2-3 metry .. jinak se o nějakém pohlcení atmosférou nedá mluvit

0/0
2.2.2009 12:59

Windu

Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

Projektor nemá dobré podání barev, ten bych určitě nevolil. To raději to 22'' LCD.

0/0
2.2.2009 14:09

hoch

Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

Poměrně výrazně se pletete, monitor je pouze poloprofesionální zobrazovací zařízení, kvalitami se těžko může rovnat s LCD TV to samé platí o vašich Pc repro, jenž na Pc možná mezi špičku patří, ale se systémem domácího kina se mohou rovnat skutečně ztěží. V čem máte poloviční pravdu je vzdálenost od obrazovky a optický klam. Nicméně já vlastním vynikající televizi Loewe, 24" monitor Eizo s HDCP, systém domácího kina od Harman Kardon a k PC Logitech Z-5500. Porovnám-li hraní na pc s konzolovým, působí na mě počítačové hraní jako hloupý vtip a totálně zastaralý způsob. Pocit z kvality je pochopitelně mnohonásobně vyšší při TV hraní a také mnohem příjemnější

0/0
2.2.2009 13:17

Panda

Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

Rád bych se na něco zeptal. A to teď platí na všechny, co mi odpověděli. Odkdy se kvalita her měří tím, jakou máte televizi a repráčky??? To jestli na to máte nebo nemáte a jestli je to lepší nebo horší, nic nemění na kvalitě hry a pokud je hra špatná, tak ji těžko zachrání nějaké bedýnky domácího kina. Tento pohled (a hodně otřepaný a trapný argument, proč jsou konzole nej - PC si takhle občas zapojím taky ;-)) podle vašich reakcí zkresluje hodnocení her. A to znamená, že hráči na konzolích hry jednoduše nadhodnocují, ať už z důvodů jakýchkoliv. Díky, že mi to vaše příspěvky jen a jen potvrdily :-). Jo a ještě jedna připomínka k těm "repráčkům" - mám u PC zvukařské studiové monitory, takže kvalitou zvuku se může jít domácí kino bodnout :-).

0/0
2.2.2009 13:54

Antivir

Re: Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

Co se mě týče, jen souhlasim, že LCD TV a prostorový zvuk hraní na next-gen konzoli zvednou požitek o několik tříd. Jinak nevim co ti na to odpovědět, protože kvalitní FPSka na PC jsou teď většinou i na next-gen konzolích snad s výjimkou Crysis. Ne? A kdyby Resistance 2 a Killzone 2 vyšla na PC, taky by PC hráči byli nadšený. 

0/0
2.2.2009 14:12

skl

Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

samozrejme, ze monitor je co se tyce kvality daleko pred LCD Tv a ne naopak

0/0
2.2.2009 14:57

hoch

Re: Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

samozřejmě, že ne, samozřejmě, že jde o úplně zcestné tvrzení

0/0
3.2.2009 17:10

Jumík

Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

..vydají za víc než drtivá většina domácích kin co mají lidi doma.., nechci si myslet, že si úplně hloupý x-) Nevím jestli se tu snažíš oslnit, ale jen poznámka, Gigaworks Progamer hrají mnohem líp než ty Z-5500, má je brácha a jejich velký problém je, že satelity jsou jen výškový a pokud si nechceš hrát s nastavením u každýho filmu, hry, hudby zvlášt, tak to moc pěkně nehraje, čistě, ale prostě to není ono !! Mám pocit, že ty si taky z těch co koupí to nejdražší v naději, že nejdražší = nejlepší ;-)

0/0
2.2.2009 19:20

hoch

Re: Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

cituj mě prosím, kde jsem tvrdil, že Z-5500 hrají lépe děkuji..

Osobně mi to je však jedno, měl jsem to od firmy za velmi nízkou sumu peněz, řekl bych jen, že za 2000,- rozhodně špatné nejsou..a i tak jsou kvalitní, on certifikát THX se také nedávná každému, že..Tak prosím, taky uberte a laskavě mě vynechte ze svých unáhlených názorů a škatulkování..

0/0
3.2.2009 17:13

hoch

Re: Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

A ještě něco když si Vás čtu zpětně, chce se mi z vás ale skutečně zvracet. zaměstnávám 2000 lidí, z toho drtivá většina lidé/špičky z oblasti IT, kteří vydělávají  každý měsíc 90 000 hrubého. Jsou to lidé zabývající se vývojářskými aplikacemi, zlepšováním správy sítě, máme úzké vztahy s vývojářskými firmami her, hardware i programů..A pak přijde nějaký pan Jumík, jenž má bráchu, který dané repráky testoval a napíše mi, že jsem hloupý idiot, když je vlastním...

K tomu nelze nic dodávat, stačí když se nad tím zamyslíte..Krom toho vtipné na tom je, že já si narozdíl od Vašeho bratra umím kdykoli zjistit výrobní proces zmíněných repro beden. Byli mi doporučeny, nejen mými zaměstnanci, ale i Švýcarskou firmou Logitech se kterou máme úzké pracovní vztahy..

pokud jsem se zmýlil a jste přímo vědcem v Logitech firmě jenž tyto repro bedny navrhnul a vyvinul, pak se vám omlouvám...Silně však pochybuji..

0/0
3.2.2009 17:29

Jumík

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

Odpovím vám stejně, citujte mě, kde jsem tohle tvrdil ?? Idiotská je právě taková argumentace ;-) BTW: jen se pochlubte o jakou firmu se jedná, tak velkou firmu budu určitě znát ;-)

0/0
3.2.2009 18:28

hoch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

Vás mít jako zaměstnance, myslím, že bych Vám pane Jumíku musel dát pár facek, aby jste se vzpamatoval ve svém jednání...Ovšem za Vaší odvahou stojí spíše anonymita a internet...

Nevidím jediný důvod proč bych Vám měl (a zrovna Vám), říkat v jaké firmě pracuji. Aby mi pak do diskusních for přispívali lidé jako vy? Ne děkuji. Kromě toho, to v žádném případě není důležité a své jsem nepsal za účelem chlubení se, to jste myslím, také špatně pochopil...Snažil jsem se ve vás vyvolat trošku morálky a pokory, absolutně jsem však selhal...čili...Nehohdlám se s Vámi dále bavit, stačilo mi to bohatě, nezlobte se..

0/0
4.2.2009 12:58

Jumík

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

Myslím, že přesně za tím účelem jste to psal a svým vystupováním to jen potvrzujete ;-) Navíc nevidím důvod proč by jste nemohl napsat název vaší firmy, tak jako tak jsou vaše osobní údaje dostupné v obchodním rejstříku. Tedy předpokládám, že jste jednatelem firmy, když jste psal, že někoho zaměstnáváte. Ty výmluvy spíš napovídají, že se vše odehrává jen ve vaší hlavě ;-)

0/0
4.2.2009 15:02

delosombres

Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

"monitor je pouze poloprofesionální zobrazovací zařízení, kvalitami se těžko může rovnat s LCD TV"

Tak nevím, jestli se mám smát. Záleží snad jaký monitor. Profesionální monitory samozřejmě existují a jsou dále než TV..

0/0
2.2.2009 19:50

hoch

Re: Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

ano právě proto jsem uvedl jaké vlastním vybabení, aby podobná idiocie nevznikla...želbohu však ano..Je vidět, jak moc o tom málo víte a jak málo se v tomto prostředí pohybujete, prosím, alesopn ze sebe nedělejte úplné blbce svojí arogancí..

Profesionální monitor a profesionální zvuk. karta není k běžnému dostání ač určité varianty ano, ale jejich cena je astronomická a běžnému člověku se k hraní v ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEVYPLATÍ! Trošku hloupé porovnání, ale snad funkční - je to stejné, jako by jste chtěl vývojářskou grafickou kartu místo HD4870 X2 a hrát na tom hry..Tak se prosím alespon nezesměšnujte

0/0
3.2.2009 17:08

delosombres

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

Co ty seš za hovado, to sem neviděl.

"no právě proto jsem uvedl jaké vlastním vybabení, aby podobná idiocie nevznikla..."

Tvoje vybavení nesouvisí s touhle blbostí, kterou si napsal:

"monitor je pouze poloprofesionální zobrazovací zařízení, kvalitami se těžko může rovnat s LCD TV"

Takže si schovej idiocii pro sebe a papa retarde..

0/0
3.2.2009 19:19

delosombres

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

"Profesionální monitor a profesionální zvuk. karta není k běžnému dostání"

Totální nesmysl. Je vidět, že o tom víš HO*NO..

"Je vidět, jak moc o tom málo víte a jak málo se v tomto prostředí pohybujete"

Jedinej arogantní blbec, co tomu navíc vůbec nerozumí seš tu možná tak ty. Napsat, že monitor je jen poloprofesionální zařízení a nemůže se měřit s LCD TV, to může opravdu jen diletant.. haha..

Každopádně jsi mě pobavil. Napsat takovou hovadinu a pak mě obvinit z arogance a neznalosti, to už je celkem silný kafe. Drsné, leč na netu ne nemožné..

0/0
3.2.2009 19:23

hoch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

Doporučuji si přečíst více příspěvků ode mě...

Doporučuji se na chviličku vydýchat a uklidnit, to pro Vás však bude spíše nemožné:)

Ano já tomu skutečně nerozumím, jednám však slovy odborníků, které zaměstnávám a ti už ano..

V nabídce většiny internetových obchodů s výpočetní technikou nenaleznete zpravidla žádný opravdu profesionální monitor, u TV je to však trošičku jiné.

Vy jste mě nepobavil, spíše polekal:D...Jestli  na "druhém konci drátu" je vše v pořádku a nehrozí srdeční zástava nebo něco podobného.:D Ale rozčiluje se opravdu jen ingorant, hlupák a arogantní jedinec..Ono se mu žel bohu vrátí a vy arogantní a hloupý rozhodně jste..Snad Vás to zase nenaštve:D

0/0
4.2.2009 13:07

delosombres

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

A já doporučuji nepsat nesmysly a neobhajovat je doporučováním.

"V nabídce většiny internetových obchodů s výpočetní technikou nenaleznete zpravidla žádný opravdu profesionální monitor, u TV je to však trošičku jiné."

To nesouvisí s tím, že monitory jsou technologicky před TV. Je jasné, že v nějakém hypermarketu nenajdu EIZO za 50K, ale to nikoho nezajímá, protože to nesouvisí. Pořád to neomlouvá ten blábol o obecné poloprofesionalitě monitorů a TV, které jsou napřed. Takže nic, opět zcestné bláboly. Kdyby jsi napsal, že monitory v takové a takové cenové hladině se nemůžou rovnat TV v té samé, tak ani neceknu, ale napsat, že monitor je poloprofesionální zobrazovancí zařízení a s TV se nemůže rovnat je totální zavádějící blábol. Bye.

0/0
4.2.2009 17:35

delosombres

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

I kdyby neexistoval profesionální monitor, tak TV není ani poloprofesionální. TV je konzumní spotřebič, tzn. že i tak by toto odůvodnění, že "je tím pádem TV napřed" nedávalo smysl.

0/0
4.2.2009 17:40

Arenoth

Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

No popravdě si moc neumím představit, že máte příjemné křeslo u PC a že v něm muže te být zabořený a v pořádku ovládat klávesnici a myš ale dobrá. Moje sestava sice není ideální ale: Smasung LCD- širokouhlá 32 + Prostorový zvuk zajištující bedničky a to vše u velmi příjemné postele + PS3 mě zaručuje neskonale lepší zážitek něž se hrbit u PC. Jestli jde o vzdálenost tak nevim jak moc daleko můžete jid od monitoru aby se vidělo na všechny ikonky.

 To už ale moc zabíháme od tématu

0/0
2.2.2009 23:39

Jumík

Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

Tak když si budem tykat, tak mi teda jen zase potvrzujete, že se u PC vážně hrbí jen konzolisti ;-) Opravdu nerozumím takovým argumentům !! Sedím pohodlně v křesle, nohy natažený pod stolem, jednu ruku na opěrátku a na klávesnici a druhou na myšce se zápěstím na měkký steelpad podložce !! Jinak máte pravdu, hry na konzole klidně můžou vypadat špatně, v tý vzdálenosti 2-3 metrů se to ztratí, takže se ani nedivím, že mají konzolisti pocit, že konzolový verze jsou stejně hezký jako ty na PC !! Jak častý debaty nad screenama a kecy, že ta hra tak ve zkutečnosti nevypadá x-) A to platí pro FPS, strategie a podobně, není jediný důvod, si PC připojit naprosto k čemukoliv a hrát na gamepadu, nedávno jsem tak naprosto vpohodě praktikoval Prince of Persia, prostě takový argumenty konzolistů proti PC jsou přinejměnším hloupý ;-)

0/0
3.2.2009 0:03

Jumík

Re: Re: Re: Re: Re: FPS na PC a na konzolích

* nebudem, nepřipojit :-D už bych měl natáhnout spánek na víc jak 4 hodiny denně x-D

0/0
3.2.2009 1:07

RedX

Re: FPS na PC a na konzolích

No jestli tou "nejakou FPS, kolem ktery se strhne neskutecnej hype atd.." myslis Killzone 2, a nebo treba Halo 3, coz sou nejpopularnejsi FPS na svejch platformach, tudiz se jedna o vyjimecnou udalost kdyz vychazej, tak proto ten hype. Lidi se na ne hrozne moc tesi. Ver mi ze kolem FPS jako FEAR, TimeShift, Turok atd. se takovej hype v zadnym pripade nestrhne. Takze kazda FPS na konzolich rozhodne neprinasi hype, to mas mylny zdani.

0/0
2.2.2009 18:24

Arenoth

Zhnusení

Tak jsem byl 2 dny pryč z ČR a co se tady stalo. Diskuzi jsem vydržel asi 5 stránek číst, pak už jsem jenom kroutil hlavou. Jsem majitel PS3 ano, ale to co dělali někteří fanoušci X boxu je skutečně neomluvitelné (stejně jako někteří fanoušci PS3).  Moc by mě zajímalo co jste z toho pánové a dámy měli. Myslím například ty lidi (?) kteří, aniž by hru hráli,  začali plivat na všechno a všechny.Bože můj diskuze má být skutečně držena na urovni. To pak skutečně můžete jít do hospody a radit přes obrazovku fotbalistům jak hrát. Nikdy jsem nebyl pro povinnou registraci ale po tomle incidentu bych ji zavedl. Nevím ale nezdálo se mě, že by se někdo pokusil je umravňovat. Celá diskuze se skutečně zvrhla v pouhé obviňování ze strany X fanoušků , že jde o hype a nadávání z obou stran.Proto bych chtěl poprosit stranu X aby rozumě argumentovala a stranu PS aby se zdržela nadávek. A nezapoměňte :  "Nikdy se nehádej s blbcem, ostatní mezi vámi nemusí poznat rozdílu"

0/0
2.2.2009 0:04

mic68

Re: Zhnusení

Naprostý souhlas.To co se událo na diskuzi k recenzi Killzone2 je ostuda pro všechny nadšené hráče z obou stran a hlavně to dělá špatnou reklamu BW.Nevím proč ale příjde mi to jako nějaký reklamní trik aby se hra víc hypovala.Ale proboha ta hra to ani nepotřebuje.Myslím si že fanoušci si kní cestu vždycky najdou a ten zbytek lidí si to pozjišťují z recenzí a různých článků.Ale ta diskuze je jeden obrovský off-topic.1250příspěvků to tu opravdu nikdy nebylo.:-/

0/0
2.2.2009 2:50

Ursus

Re: Re: Zhnusení

Schválně jsem se koukal včera na diskuse s nejvyšším počtem příspěvků - těch 1250 je slabé (i když to asi narostlo v rekordním čase).

Souhlasím s tím, že číst se to nedalo, že tam prostě některé děti musely za každou cenu ukázat jaká mají ramena. Na druhou stranu - nikdo nikoho nenutí to číst, že? Já to vydržel nějakou dobu, ale pak jsem to vzdal.

Neřekl bych, že to je nějaká ostuda, spíše mi to ukazuje, že hry už dávno jsou masovou záležitostí se snižujícím se průměrným věkem hráčů. Rozhodně mi tenhle spam byl milejší než to, co se stalo jinde - zablokovali diskusi.

0/0
2.2.2009 14:16

Unexpecter

První GTA4, teď Killzone2

Kolikrát se ještě tohle video bude recyklovat!??

0/0
1.2.2009 22:41

Dhatz

stejně

je to největší pathet,taková stačka halo3. a navíc konsole jsou ze všeho nejhorší HW na FPS.

0/0
1.2.2009 17:27

Dhatz

to neni poprve

hitler brečel nad banováním účtů pro pirátské hry na xboxu,a potom taky kvůli výkonu GTA IV PC.

0/0
1.2.2009 17:11

newborec

To je taaaaaaaaaááááááááááák starý

Opakovaný vtip přestává být vtipem. Takovou parodii z Pádu třetí říše jsem viděl už nejmíň u tří čtyř her a tak mě to už nemůže ba...

0/0
1.2.2009 16:51

hoch

..

Myslím, že je troufalé napsat, že opačný tábor nepřijal kladné hodnocení Killzony 2, čehož jsem příkladem já, mně je to totiž úplně jedno. Mně ani tak nejde o to jak kdo co přijal, ale o to, jaká je to lež hodnotit průměrnou extrémně vyhypovanou hru trhákem a následné ubohé konfrontace s fanoušky PS3 založené na mixu z jejich strany samých lží a bohapustých nadávek...Přijde mi to šokující, ale do jisté míry i jako Vám, zábavné...aneb čeho všeho jsou dnes fanoušci her schopni, jak moc si na svém fanatickém fanouškovství zakládají...Něco vpravdě nevídaného musím říct:D..

0/0
1.2.2009 16:45

RedX

Re: ..

ty ses vazne nemocnej, ale opravdu

0/0
1.2.2009 17:46

Asterixxx

Re: Re: ..

Tak to sme se sešli v názorech ;-)

0/0
1.2.2009 18:19

Asterixxx

Re: ..

Seš opravdu nemocnej, běž se léčit

0/0
1.2.2009 18:18

roflman

Re: Re: ..

RedX a Asterixx jsou důkazním materiálem hochova postu, řekl bych..

0/0
1.2.2009 21:07

RedX

Re: Re: Re: ..

jak to myslíš?

0/0
1.2.2009 21:48

Asterixxx

Re: Re: Re: ..

Kdybys trosku sledoval diskuse vedel bys, ze ja tu prispivam takrka pravidelne aspon tak rok, tak tu nevykladej kraviny.

0/0
2.2.2009 8:50

mantis28

Re: ..

hochu,zatim jsi jeste nenapsal zadny konkretni priklad toho v cem KZ2 ztraci,jen ze se jedna o prumernou hru s hroznou grafikou a prosazoval jsi jen sve nazory,nevim cemu se divis o ubohych konfrontacich nemuze byt ani rec.me to uz zabavne neprijde,spise smutne.tve argumenty jsou velice vseobecne a nepresvedcily me o nicem.stejne je to cele jen habadura aby se tu ty a tva parta lidi skvele bavila,protoze porad dokola pises to same za jedinym cilem..rad si poslechnu tvoji krytiku ohledne KZ2

0/0
1.2.2009 22:33

hoch

Re: Re: ..

už jsem kritiku na vedlejším foru zminoval, pokud budete mít zájem rád vám příspěvek zkopíruji

0/0
2.2.2009 13:19

Češtinář

No fuj...

Z koho z čeho tudíž ZE Slovenska...[>-]

0/0
1.2.2009 15:00

vanderpoel

Re: No fuj...

eeeeh ... pravda ... diky, opraveno ... neprijemny preklep (pouzivam qwerty cz rozlozeni tudiz mam s hned nad z)

0/0
1.2.2009 15:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.