Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Loading - Smrtící náruč Killzone 2 a čekání na nového Riddicka

Loading míří do budoucnosti. Není nijak růžová. Máme tu válku dvou planet ve FPS Killzone 2 a útěk z kosmické věznice v akci The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena. Odlehčíme adventurou Tale of Hero.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Panda

Killzone 2

Rád bych se na něco zeptal konzolistů. Podívejte se na videorecenzi Killzone 2 a řekněte mi prosím jedno - ten, kdo hru hrál jako demonstraci, je naprosté střevo v rámci FPS nebo se takhle na konzolích hrají FPS? Protože stále nemohu uvěřit tomu, co jsem právě viděl. Takhle špatně nehraju FPS ani já a že nepatřím v případě online bojů v Combat Arms a dalších PC FPS k žádným lovcům fragů. Zajímal by mě váš názor, protože tahle tragédie je na hodně velké ROFL.

0/0
7.2.2009 3:25

Asterixxx

Re: Killzone 2

Zkus si zaběhnout do lesa a dát pár headshotů pohybujícím se cílům, pak poznáš co je realistické a co směšné....

0/0
7.2.2009 10:04

Ursus

Re: Re: Killzone 2

No, tak realistické není ani jedno.

0/0
7.2.2009 12:01

Asterixxx

Re: Re: Re: Killzone 2

samozrejme ze ne, skutecne mireni je totiz ještě těžší než tím gamepadem, myš a klávesnice sou uplně mimo...

0/0
7.2.2009 12:40

Ursus

Re: Re: Re: Re: Killzone 2

Jenomže zároveň se můžeš otáčet v reálu mnohem rychleji než na gamepadu. Resumé: Oba způsoby jsou stejně (ne)realistické. Pro oba typy ovládání je nutné hru přizpůsobit. Neříkám, který systém je lepší, protože oba mají něco do sebe. Na oba se dá dobře zvyknout.

0/0
7.2.2009 14:40

Asterixxx

Re: Re: Re: Re: Re: Killzone 2

Jasně v reálu se otočíš rychle, jenže nikdy takhle nezasáhneš cíl v chůzi(nedej bože při skákání), pokud pálíš od boku ne přes zaměřovadla, většinou je to nepřesné stejně jako na gamepadu, po zaměření přes mířidla je to pak přesné. Klasická ukázka gamepadové filozofie. No já hraju 20 let na PC a s gamepadem jsem neměl problém, příspěvky typu

Panda jsou proto naprosto mimo pokud si to nezkusí.

0/0
7.2.2009 17:10

Panda

Re: Re: Killzone 2

Nevím, jak moc trapná ta odpověď měla být, každopádně tohle psát někomu, kdo skoro deset let chodí hrát airsoft, je k smíchu. Moje otázka zněla jinak. A o realističnosti jsem vůbec nic nepsal. Tvoje odpověď je úplně mimo.

0/0
7.2.2009 17:14

Asterixxx

Re: Re: Re: Killzone 2

OMG tak ti to teda vysvětlím: Hraní FPS je na myši rychlejší, dáš  tam pohodlněji headshot, mnohdy ve skoku a v běhu. Je toto ovládání lepší? Já odpovím: To je hloupost, protože u ovládání záleží na pocitu realističnosti z něj, nepřesnost patří k reálnému boji, to jistě víš!!! Proto si tvůj příspěvek nezaslouží odpověď, chápeš? V tom případě bych totiž já udělal hru, kde bys jen jen tabem přepínal automaticky zaměřované cíle a pak bych tvrdil co je to za hrůzu to pomalé ovládání myší.....

0/0
7.2.2009 17:44

Panda

Re: Re: Re: Re: Killzone 2

Počkej - takže ty mi tu píšeš, že hraní FPS je na myši rychlejší, dáš headshot, ve skoku a v běhu a pak mi napíšeš, že to ale není lepší. Takže je možná lepší mířit blbě, pomalu a při snaze dát headshot se několikrát netrefit...? Pokud vím, vždycky se dá zjistit, co je lepší a co horší. Zkus si zahrát online nějakou multiplatformní hru s někým, kdo bude hrát s myší a pak tu piš něco o pocitech. Pokud hraješ stejně, jako lidi ve videích z Killzone, tak přeji tvému oponentovi příjemný lov. Jinak, srovnávat tahání myši po stole nebo držení jakéhokoliv ovladače v ruce s realističností nebo s mířením se zbraní je úplně mimo - je to totiž nesrovnatelné - mám dost neodbytný pocit, že tu píšeš o něčem, co jsi nikdy nezažil. Hlášku o automatickém zaměřování nechávám raději bez reakce, to nemá s hlavním problémem společného vůbec nic. Každopádně díky za odpověď. Z toho, co jsem se dočetl, jasně plyne, že FPS se na konzoli hrají jinak, než s myší, efektivita ovládání je daleko horší, takže videa nelžou a "takhle se to opravdu hraje". Pokud  je to o pocitech, chtěl bych vidět člověka, který bude mít dobrý pocit z toho, že nemůže pořádně zamířit... Takže se mi opět potvrdilo, že hraní od dřevních dob, kdy jsem začínal hrát, neskutečně zdegenerovalo...

0/0
8.2.2009 14:28

Ursus

Re: Re: Re: Re: Re: Killzone 2

Ach jo. FPS na PC a FPS na konzolích se prostě nedá porovnávat. Díky/kvůli ovládání je to úplně o něčem jiném.

0/0
8.2.2009 15:26

Panda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Killzone 2

A to je právě omyl... Všechno se dá srovnávat. A vždycky se dá říct, co se ovládá dobře a co ne. Samozřejmě, že svou roli pak hrají subjektivní pocity, ale pokud se pak proti sobě postaví v multiplayeru dva lidi, jeden s gamepadem a druhý s myší, tak se lehce ukáže, které ovládání je efektivnější. Stejně tak se dá ovládání srovnávat u jiného žánru her. Takový Assassins Creed na konzoli se ovládal dost slušně, zato na PC bylo mačkání a držení kombinací kláves docela podivné.:-)

0/0
8.2.2009 22:51

VRB

Re: Killzone 2

Wii to neni no.

0/0
7.2.2009 14:13

Vlk

Re: Killzone 2

Už u prvních gameplay videí KZ2 mě to dost pobavilo, přikládal jsem to neschopnýmu hráčovi. Jenže jak videa přibývala, bylo to furt stejné. Z toho soudím, že je takovýhle úchylný míření na konzolích prostě standard. O tom koneckonců svědčí i podrážděná reakce Asterixxe. Jsem si jist, že kdyby to bylo neschopností hráče, neopoměl by to zdůraznit a přesnost gamepadu vychválit:). Jsem si jist, že se teď na mě vrhne spousta konzolistů, ale je mi to celkem fuk. Zlatá myš.

0/0
7.2.2009 14:32

VRB

Re: Re: Killzone 2

Myš je samozřejmě co do přesnosti o dost lepší než gamepad. Ale dokud si nezahraješ na sixu, tak to zkrátka nepochopíš. Konzole jsou o zážitku, pocitech, při sezení u pracovního nástroje tomu nikdy nepřídeš na kloub.

0/0
7.2.2009 15:46

Panda

Re: Re: Re: Killzone 2

;-D ... zajímavé, že tu stále dokola čtu, že je to o pocitech... v dobách, kdy dnešní konzole nebyly, hry dávaly s daleko primitivnější podobou daleko lepší zážitky... Takže kecy typu "televize, gauč..." jsou trošku mimo... To je o pohodlí, o zážitku vůbec---

0/0
7.2.2009 17:16

Asterixxx

Re: Re: Re: Re: Killzone 2

"v dobách, kdy dnešní konzole nebyly", konzole byly vzdycky uz od doby Magnavox Odyssey a vzdycky tam byly velmi zabavne hry. Za to, ze se z PC sceny stal warezacky hnus a vzhledem k vysokym nakladum na vyvoj hry se studia radeji soustředí na konzole NEMUŽOU KONZOLE ALE PC SCÉNA, tak se už proberte. Konzole jsou o zábavě a skvělém pocitu z hraní, pohodlí k tomu samozřejmě přispívá....

0/0
7.2.2009 17:36

Panda

Re: Re: Re: Re: Re: Killzone 2

"v dobách, kdy DNEŠNÍ konzole nebyly" - nauč se číst. "ze se z PC sceny stal warezacky hnus" - no to je blábol ;-D. Tyhle řeči o warezu, tahle mediální masáž existuje tak dlouho, jako samostatné PC hraní. A od těch dob se, krom toho, že se prodá více her a digitální distribuce teď slaví renesanci, nezměnilo nic, warez scéna vypadá pořád stejně. Ad - vysoké náklady - to není o tom, že by se na PC pirátilo, to je o tom, že konzole jsou levné, konzolisti koupí kdejakou blbost, dávají lepší hodnocení, než hráči na PC (viz. hodnocení multiplatformních her na gamerankings.com - to je FAKT) a tudíž se výrobci orientují na tento trh, který je jasnou "dojnou krávou". Ad "skvělý pocit z hraní" - asi takhle. Pokud půjdeš do kina na echt-h*vno-film a pak si ho pustíš doma, podle logiky "pocit-z-hraní" ten film bude v kině úplně super. Jakto, že multiplatformní hra dostane od hráčů na konzolích více, než na PC? Vždyťje to jedna a ta samá hra. To, že jí hraju na gauči, nijak NEZVYŠUJE její kvality.

0/0
8.2.2009 14:42

Asterixxx

Re: Re: Killzone 2

Ty si uplně mimo. Víš vůbec o čem sou konzolový střílečky, hrál jsi někde nějakou? Za půl vteřiny dát při skoku headshot to 1) není reálné za 2) Žádná výzva a za 3) pro mě už po těch letech nuda.

0/0
7.2.2009 17:12

Vlk

Re: Re: Re: Killzone 2

Ne, na konzolích jsem nikdy nehrál. Pokud tě baví krkolomné ovládání, zkus se třeba ještě postavit na jednu nohu a zavřít oči, pak to bude ještě větší výzva.

Když už mluvíš o tom, jak je to na myši nereálné, na tom gamepadu ti to snad připadá reálnější? Třeba při tom pohledu přes mířidla to byl docela extrém. Nevím, jestli se to ovládá nějakou páčkou nebo tlačítky, ale to, že hráč musí třikrát přejet zprava doleva a naopak, aby se trefil kurzorem někam do blízkosti nepřítele, to opravdu nemusím a reálné to není ani trochu:).

A to, že při tomhle ovládacím schématu musí hráč vydržet neskutečný množství zásahů, a pokud možno se ještě automaticky léčit, aby se to vůbec dalo hrát, to má k realitě taky daleko.

Osobně mám raději hry, kde je obtížnost postavená na jiných základech, než na tom, že se to nedá ovládat.

0/0
7.2.2009 18:18

Asterixxx

Re: Re: Re: Re: Killzone 2

"zkus se třeba ještě postavit na jednu nohu a zavřít oči, pak to bude ještě větší výzva.", demagogie jak prase ve stylu "zkus třeba automatický zaměřování a na 1 tlačítko vyber cíl " když chceš jednoduché ovládání.....Nevím, jestli se to ovládá nějakou páčkou nebo tlačítky" - jde vidět že o tom fakt nic nevíš, sorry. Zkus si to někdy jo? Jinak ovládá se to analogovou páčkou u níž si můžeš nastavit citlivost, třikrát přejet zprava doleva a naopak je naprostej extrém, já se trefuju naprosto vpohodě napoprvé a nepřesnost mi problémy nedělá.Ovládání je zábavnější než na PC a to říkám po dlouhých letech odehraných PC her, tohle ovládání používám vpodtsatě od Terminatore: FS ;-). Jenže platí tu jedno pravidlo: POKUD TO NEZKUSÍŠ BUDEŠ BLBĚ KECAT protože se toho ovládání prostě bojíš, věř mi já měl taky obavy a hledal výmluvy, pak jsem to zkusil a pochopil že je to ve skučenosti pohodlnější i zábavnější.

0/0
7.2.2009 18:29

VRB

Re: Re: Re: Re: Re: Killzone 2

Přesně, byl jsem vždycky pcčkář a měl blbý kecy na konzole, jak jinak, co neznám to pomluvim. Pak sem si zašel do jednoho obchodu s hrama, zkusil, následně koupil a je to uplně něco jinýho. Je to zkrátka evoluce, chápu, že každej nemá na pcčko na práci a konzoli na hraní, ale ten kdo investuje si to bude pochvalovat. Pcčko je zkrátka foťák v mobilu, tvoje věc je jestli si koupíš pořádnej telefon a pořádnej foťák, nebo budeš na do smrti žít v dost ubohym kompromisu. Jinak, abych si zachoval slušný vystupovaní, tak mu ještě povim, aby si zašel do nějakýho obchodu, kde si konzoli může odzkoušet. Namátkou ve Zlatnický, teď nevim jak se jmenuje a pak v Xzone na Vinohradech, ale je jich o dost víc. Do tý doby se nevyjadřuj o konzolích a neboj se obětování těch pár minut, aby si poznal ten zážitek a garantuju ti, že z toho obchodu jen tak neodejdeš. Zatim.

0/0
7.2.2009 18:49

VRB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Killzone 2

A ještě mě napadlo, jestli chceš reálný ovládání, tak si kup wiičko a počkej na Conduit, to bude věc.

0/0
7.2.2009 18:51

Plešoun

Re: Killzone 2

Zatím můžu hodnotit pouze z demoverze. Ale Killzone je v "pohodlnost míření" trochu extrém i na konzolích. Nevím proč, ale má ho fakt hodně těžkopádný. Takový líný. Takže je dost možný že u týhle hry by měl problém i člověk z myšekou, protože by se to chovalo jinak než ostatní střílečky.

Ostatní FPS jsou na konzolích v klidu.

http://www.youtube.com/watch?v=ygy2SWgQlO8

Vlezeš-li do hr yse zkušenejma hráčema tak se nestačíš divit kolik heatshotů dostáváš.

0/0
8.2.2009 9:30

Panda

Re: Re: Killzone 2

První normální názor - díky za něj. Právě proto, že jsem viděl dost videí z Killzone a tohle mě dorazilo, tak mě zajímalo, jestli se takhle neskutečně deb*lně ovládá jen tahle hra nebo je to problém ovládání FPS všeobecně. A Asterix mi tu leda vysvětlil, že to, že se to ovládá deb*lně, je super pocit.

0/0
8.2.2009 14:35

Plešoun

Re: Re: Re: Killzone 2

Dohrál jsem na konzolích tunu akcí. A krom začátků (než jsme si z myši zvykl na gamepad) jsem nidky nepociťoval problém - bez ohleud jeslti to byl Mass Effect, Bioshock, Reistance, GoW, Uncharted, .... tam fakt problém není.

Ale u Killzone dema jsem pociťoval přesně ten pocit co je vidět na videích - ať míříš jak míříš pořád koukáš jinam... chová se to nějka "nepřirozeně" a rozhodně bych podle toho nesoudil "hraní na konzolích"

No a odpovědi fanboyů neber vážně. Ti si vždycky najdou důvod proč jakejkoliv zápor vysvětlit jako klad :-) I když byto dvakrát do hodiny spadlo, tak by jsi se dozvěděl, že je to super protože to burcuje adrenalin a ten se k tý hře hodí nebo tak něco.

0/0
8.2.2009 15:54

Panda

Re: Re: Re: Re: Killzone 2

;-D ... Tak nějak... Mě tohle právě dost zarazilo... Tak jsem se pro jistotu zeptal, ale nečekal jsem, že se hned zase ozve nějakej fanatik, co za vším hned vidí super věc (trochu mi to připomíná fanatický fanoušky Applu). Díky za názor.

0/0
8.2.2009 22:48

bart

lepší

rozhodně lepší než minule. definitivně lepší než gamepage,jenž jsem měl včera tu smůlu vidět. ovšem pořád nechápu význam těch předělů (nic proti moderátorce). líbí se mi styl jak to dělají na gametrailers (chápu, že mají asi jiné možnosti), kde takový věci nejsou a nijak nechybí.

0/0
6.2.2009 12:09

Ursus

Re: lepší

To je právě rozdíl mezi video-recenzemi a pořadem o hrách. Pokud děláš pořad, pak to musí mít nějakého moderátora, nějakou tvář. A je otázka, jestli dělat raději nějaký pořad, nebo raději dělat jenom video-recenze. Cestou video-recenzí jde například Tiscali nebo Hrej. Cestou pořadu Česká televize, Bonusweb (idnes) nebo pd24.tv.

Myslím, že dobré je dělat obojí. Dobré video-recenze tady už jsou. Dobrý pořad tady chyběl - Game Page už má sice vousy, ale jeho tvůrci jsou nepoučitelní, Indian je zase dost amatérský. Loading se rychle stal podle mě nejlepším pořadem o počítačových hrách v Česku.

0/0
6.2.2009 12:18

bart

Re: Re: lepší

na gametrailers mají právě i pořad s moderátory, jmenuje se to gt.tv, má to asi 20 minut. ale chápu že není v možnostech onuswebu jít udělat rozhovor s cliffimB,případně zajet na natáčení videosekvencí k datadisku red alert 3:-)

0/0
6.2.2009 14:08

business1

Demo KZ2

Vypada to,ze Sony dala na Store trictvrte roku stary kod Killzone 2,a to v pre alfa verzi.

0/0
6.2.2009 10:38

grezip

Re: Demo KZ2

vždyť je to demo k plné verzi nej FPS na PS3:-P, co jsi od toho čekal?

0/0
6.2.2009 11:12

business1

Re: Re: Demo KZ2

To je pro jiny.Ja to vim.

0/0
6.2.2009 12:37

Asterixxx

Re: Demo KZ2

jj je to ta pre-alfa verze, kdyz si uvedomim, ze plna bude vypadat ještě líp tak to je fakt drsne ;-)

0/0
6.2.2009 13:33

Leibert

Re: Re: Demo KZ2

to mě teda překvapilo,že to není "final" verze,čekal bych že sony uvede hru v plné síle,i tak velká spokojenost,protože očekávání byla hodně přehnaná..

0/0
7.2.2009 11:45

Ursus

hezký

Je hezké, že dokážete s nadhledem reflektovat komentáře k minulým dílům. To se dneska už moc nenosí a je to škoda. Díl pěkný. Alespoň jsem viděl kousek opravdového hraní Killzone 2. :)

0/0
6.2.2009 8:33

asdf

Náhodou

je to vtipný jak se patlá ve svým pořadu... opět origoš... a hry super akorát natáčení z obrazovky u KZ2 trochu kazí vzhled.. jinak výborný

0/0
6.2.2009 0:35

VRB

Re: Náhodou

To patlání je vtipný, ale pro mě jedinej videorecenzent zůstane Broukal:) Věcný recenze, dobře sestříhaný, věci co lidi zajímaj a hlas, kterej mě přiková k poslouchání uplný kraviny. Tenhle pořad se blíží k průměru, nejhorší bylo chvíli na hrej od nějakýho slováka, kterej u toho navíc jakoby usínal. Neni zkrátka sranda videorecenze, chce to sprcnout souhrn do komentáře, ale přitom i zajímavý videjko. Popravdě, kdyby ti v Loadingu někdo pustil místo těch videií trailer z tý hry, tak si toho ani nevšimneš. U Broukala sem měl vždycky pocit, že to zkrátka hrál a k tomu ti jako kámošovi řiká všechno nejdůležitější.

0/0
6.2.2009 0:51

VRB

...

Nic moc, ale ten konec to zachránil:D

0/0
6.2.2009 0:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.