Diskuze

Red Alert 3: Uprising - rozšíření populární strategie bez hry více hráčů

S datadiskem k Red Alert 3 se autoři pouští do zajímavého experimentu, který jsme nemohli nerozebrat v podrobném preview.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

silverback

24. 4. 2009 9:31
WTF

To jsem tu jedinej koho nový Red Alert baví??? No, v takovém případě asi ani nemá cenu se do diskuze zapojovat. Lituju jenom hráče, kteří už si neumější hry vychutnávat. Parádní grafika, vynikající kooperativní multiplayer (teď nemluvím o datadisku, samozřejmě), výborný humor a k tomu sexy kočky ... já vážně nevím, co ještě chcete. Ale vaše mínus.;-D

0 0
možnosti

Hawkeye

10. 4. 2009 17:28
RA3 sux

bože můj.. po shlédnutí tohodle jsem si se slzou v oku vzpomněl na RA1, kterou si bůhví jestli ještě někdy zahraju (na XP nejede) a nainstaloval si RA2.. hru, která měla něco do sebe, byla inteligentní a měla vynikající hratelnost.. na RA3 není nic, jenom minisukně a vystrčený kozy, ale pardon, už mi není 13 abych hrál něco s takovou úrovní jen kvůli ženským, to si můžu pustit porno :-/

0 0
možnosti

holub

3. 3. 2009 9:26
Tydle nový serie sou pro děti,ne pro ty co zažili starý díly

Bohužel mužu jen souhlasit s komentářema nade mnou.Todle už fakt nemá nic společnýho se starou serií,EA to definitivne pohřbilo.

Hra dějově a přiběhově naprosto bez nápadu,se to snaží kopenzovat alespon minisukněma.Když parodii tak pořadnou jako byl jako RA2 a datadisk,podivali sme se na měsic,do pravěku a všecko bylo vkusně a srandovně provázaný a bavil sem se včetně pěkných animací.

NE takovejdle paskvil co se mi u tocho chtělo až prečet,a to nemluvím o nejtrapnějším designu jednotek co sem kdy viděl,to navrhoval snad ten nějvětší antitalent v EA nebo děti ve školce.

0 0
možnosti

Walome

12. 2. 2009 16:58
MP free?

Ty jo, vydat dneska strategii bez mulťáku, to chce mít pořádný koule :-D Ale tak voni si ho fanoušci udělaj, ale stejně...

0 0
možnosti

Lius

12. 2. 2009 18:04
Re: MP free?

hele já kromě blizz her žádný strategie nehrál na mulťáku dlouho a i ten od red alert 3 byl po týdnu nudnej, klidně ať vytvoří hustou kampaň, až příjde starcraft 2, tak nám to bude absolutně jedno :-) (teď jsem koukal na 20min video z bety souboj dvou profíků a tam přesně vydí člověk ten vybroušený diamant co dělá blizz - jednoduchý se slabýma efektama, ale přitom extrémně návykový a s velkýma možnostma)

0 0
možnosti

.

12. 2. 2009 12:38
.

mne stacilo vidiet uz len tie obrazky hnus

0 0
možnosti

Lius

11. 2. 2009 20:19
Ot

Red Alert 3 jsem nemohl moc hrát, protože po každý misi jsem potřeboval "vykonat potřebu", hlavně u alianční části ;-D  ...ta holka má v datadisku ještě kratší minisukni...ať tam dají nějaké "Bonus video" a klidně jim to dohraju na extreme obtížnost ;-D

0 0
možnosti

Paeris Kiran

11. 2. 2009 23:04
Re: Ot

Asi tak jediná přednost kterou tahle hra má... ovšem co se příběhu týká tak myslím že je srovnatelně dobrý s 50 procenty pornofilmů.

Co se bab týká nejpřirozeněji z nich tam působila ta kočka u Impéria vycházejícího slunce.

Jediní dva co v těch videích předvedli nějaký herecký výkon byli Bingham a Zelinsky

0 0
možnosti

dexter

11. 2. 2009 12:32
kde su tie casy...

...ked som hral C&C a ten commnados tam nieco vykrikoval a plul na zem. ta hra mala stavu. teraz nerobia nic ine len kopiruju co sa osvedcilo aby to zarobilo prachy. ziadna invencia, len komercia:-/

0 0
možnosti

clovek

11. 2. 2009 11:34
vy

Vase prispevky svedcia ze si nezasluzite titul rozumne uvazujucich ludi. bohu zial. Za ne dostane ocenenie posedenie u psychologa...R^

0 0
možnosti

Nokiaman

11. 2. 2009 11:59
Re: vy

Zklapni.Nehrál jsi jiný RA a budeš tady machrovat:-©

0 0
možnosti

Paeris Kiran

11. 2. 2009 10:52
Oprátka

Zatraceně rozběhněte se pověte celé EA na skobu. Tohle je ubohost. JEstli tahle hra dostává osmičku tak Původní C a C (Red Alert 1 a Tiberian dawn) by měli na desetibodové stupnici dostat 20. RA2 a Tiberian Sun tak 40.  Generals a Tiberium wars by dostali tak těch 15. Ale tahle hra je ubohost nemající s C a C nic společného-

Inteligence protivníka spočívá v chrlení milionů jednotek a toho že zvládá přepínat speciální schopnosti individuálně každé jednotce čehož člověk není schopen. Pathfinding příšerný

O příběhu se nedá vůbec mluvit. Vratte Kanea, Solomona, Shepparda... Sakra i ty baby v minulých dílech uměly alespoň hrát a ne jen vystrkovat kozy. Oxana, Umagon... Život za Einsteinovu chronosféru a možnost zastavit tuhle pohromu co EA vypustily.

0 0
možnosti

eter

11. 2. 2009 10:56
Re: Oprátka

R^

0 0
možnosti

eter

11. 2. 2009 8:55
toto uz nema z redem nic spolecne

jeto blbostRv(Y)

0 0
možnosti