Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další špatné zprávy pro Sony, jen jedna dobrá

PlayStation se dál propadá, nechytá se ani v žebříčcích her, zato Nintendo raketově vzrostlo a rostl i celý herní trh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karlosphonic

Prodej ps3 her

  Před vánoci jsem byl v Německu v několika obchodech na hry.Jestli je výběr her v USA stejný jako v Německu,tak se tomu vůbec nedivím a ani to nechápu.Tak žalostný výběr her na ps3 jsem nečekal.Střízlivým odhadem všude byla tak 1/5 her pro ps3 oproti konkurenci.Myslím,že za to může špatný marketing u Sony.Mě cena konzole nevadí,rád si připlatím za standart a cena her na ps3 mi také nevadí.Právě díky tomu,že se to nedá pálit,"točím" staré hry za nové,takže jedna hra mi vyjde tak na 300-400kč.Kdyby se to dalo pálit,nikdo by ty originály spíš nekupoval.Je to můj názor.Zajímá mě ,co si o tom myslí ostatní.

0/0
17.2.2009 18:31

sega.maniac

psp

Tak nejak.. na vgchartz.com je psp tesne po 45 mil a NDS lehce pres 98. Kazdopadne 4 hry na jednu konzoli je s mirou piratstvi a problemy se SW Uzasne cislo. Driv bych tipoval tak 1,3.:-)

0/0
17.2.2009 13:43

Pieter

PSP vs NDS

Ten rozdíl je trochu větší - NDS se šplhá ke sto milionům (98 a kousek). Takže pořád platí, že PSP je polovina oproti NDS. Ale pořád je to za celou historii jediný handheld, který dokázal Nintendo vyděsit.

0/0
17.2.2009 8:43

Nokiaman

Re: PSP vs NDS

To bude asi tím,že na NDS se dá jednodušeji pirátit;-D

0/0
17.2.2009 11:05

Ursus

Re: Re: PSP vs NDS

Je pravda, že v tomhle směru by bylo relevantnější asi porovnávat počet prodaných titulů na jednotlivé platformy.

0/0
17.2.2009 11:17

Ursus

Re: PSP vs NDS

PSP a DS nejsou jediné handhendly dnešní generace? iPhone je telefon, který si hraje na multiplatformovou hračku (navíc v plenkách z tohohle pohledu), P2GX (nebo jak se jmenuje ta věc od korejců) zase není určen jako konkurence, ale spíše jako alternativa pro lidi, kteří rádi otevřený systém s emulátory. Nenapadá mě jiný handhendl.

0/0
17.2.2009 11:16

maniac

chyba..

....nemate to prohozene ty cisla?...."Podle nich se PlayStation 3 respektive Sony potýká s lednovým meziročním propadem prodejů o 24,5 procenta. V lednu 2008 se v USA prodalo 269 000 krabic PS3, minulý měsíc to ale bylo jen 203 200 kusů".....nejak mi to nesedi!

0/0
17.2.2009 8:23

Ursus

Re: chyba..

Asi ne. Já to pochopil tak, že v lednu 2009 se prodalo o 24,5 % méně konzolí než v lednu 2008. Celkem se jich v lednu 2009 prodalo 269 000, což je na druhou stranu víc než v prosinci 2008, kdy jich prodali jenom 203 000. Jsou to vlastně dvě srovnání prodejů na jednom místě.

0/0
17.2.2009 8:36

chiCo

Re: Re: chyba..

cus, pochopil si to podle me trochu spatne, stejne jako kolega - mezirocni porovnani je v ramci stejneho mesice, tudiz ty cisla jsou skutecne za ledny (2008 a 2009) a ten propad je skutecne skoro 25 procent, je to takto:

prodej PS3 leden 2008: 269 000

prodej PS3 leden 2009: 203 000

o zadnem prodeji v prosinci se nemluvi, ono to ani nejde, srovnavat predvanocni prodej s povanocnim :) (to by se opet musel porovnavat prosinec 2007 a 2008)

jde tedy o to, ze v lednu 2009 (203 000) se prodalo o 66 000 (24,5%) mene PS3, nez v lednu 2008 (269 000). :)

0/0
17.2.2009 9:00

rvoun.gif

Re: Re: Re: chyba..

to je nejspis kvuli tomu ze jeste ty nejnnovejsi psp nejdou cracknout

0/0
17.2.2009 9:39

Nokiaman

Re: Re: Re: Re: chyba..

Jo tím to je.Já osobně si nedávno koupil Slim

0/0
17.2.2009 11:04

Ursus

Re: Re: Re: chyba..

Jo, máš pravdu. Je tam totiž "V lednu 2008 se v USA prodalo 269 000..." a já chudák mám stále roku 2008, takže to číslo pro mě bylo jako to aktuální, o rok zpátky pro mě byl 2007, ve kterém se prodalo o 24 % víc a minulý měsíc byl o měsíc dozadu oproti lednu.

No jo, on už je 2009, sakra. :)

0/0
17.2.2009 11:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.