Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé, co si hrají na hrdiny, mají psychické problémy

Vědci mají k dispozici 60 TB dat o hráčích EverQuestu II a došli k prvním závěrům. Někoho naštvou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zekinth

Lidé, co si hrají na hrdiny, mají psychické problémy

Já myslím abychom tuto otázku již neřešili. Vědci pořád přichází s nějakými senzačními objevy a kolikrát jim ani nevadí, že objevem skutečnosti v roce pět popřeli svůj objev skutečnosti v roce jedna. Takže si tento článek přečtěme, zasmějme se a nechme to být. Ano mám psychické problémy a velké trauma. To trauma pramení ze skutečnosti jak pravidelně slýchávám přednášky o toleranci mezi lidmi a jak potom ti samí přednášející nejsou schopni pochopit, že se prostě bavím způsobem odlišným od jejich způsobu zábavy. Tito lidé potom zpravidla vezmou za bernou minci informaci která vysvětluje, že jsem vlastně psychicky nevyrovnaný člověk. Ani fous bych s takovými lidmi neměnil, protože na rozdíl od nich jsem schopný vidět věci i opačným způsobem a někdy si říkám, jestli to spíše není naopak. Jestli náhodou se svou schopností vžít se i ve svém pokročilém věku do děje dobré hry nemám proti těmto lidem vlastně výhodu. Nevím...

0/0
1.3.2009 8:41

Kill Bill

.

V článku tiež nie je zohľadnený ten fakt, že naozaj môžu mať psychické problémy a dačo si tak kompenzovať ale môže to byť len dočasný stav, proste prechodné obdobie. každému sa občas nedarí, trebárs ho opustí žena atd. No a čo.

0/0
20.2.2009 9:50

Kmet

Re: .

ale utek do virt. online fantasy svetu neni urcite resenim;-ORv,prave proto kdyz ma clovek problemy je dulezite mit rodinu a nebo dobre pratele v realu, se kteryma to poresis, jinac ti nepomuze ani svecena voda.![>-].

0/0
21.2.2009 9:51

Noxík

...

Mylim, že je zbytečný se hádat na tohle téma. Každý bude obhajovat svůj názor dokud mu ten druhý neodepíše. Já jsem hrál WoW cca půl roku, jo bavilo mě, ale jakmile jsem si udělal 70, druhou tak pak všechna hratelnost jakoby vyprchala... Tak jsem se vrátil do bobrýmu WarCraftovi 3 Frozen Throne a Call of Duty 2. Tyhle dvě hry jsou pro mě nejlepší on-line hry. R^

0/0
20.2.2009 9:28

Feke

Re: ...

warcraft3 je sarcka to uz je lepsi Starcraft!R^ a o CODECH ani nemluve:-© hrajes pekny sracky.:-©

0/0
20.2.2009 14:48

xpert

Re: Re: ...

COD 2 je best of mulťák

0/0
20.2.2009 19:23

voala!

Vanoce.

Hlavni je se nerozcilovat. Copak lidi nechapete ze hraci MMO her jsou jen snadnym cilem? Kazdy clovek ma potrebu se obcas utvrdit,ze na tom neni tak spatne,ze na tom nekdo je jeste hure. Pak si najde nejakou skupinu lidi s urcitym zajmem,precte si o nich v AHA nebo na BW(bohuzel bulvarnich clanku je tu cim dal vice!) a vyzbrojen temito 'znalostmi mezi ne vtrhne a reze je hlava nehlava. Vzdyt internet je tak krasne anonymni a jim se nasledne tak ulevi!!! Mejste s nimi prosim trpelivost. Oni to potrebuji!

0/0
19.2.2009 21:57

zekinth

Lidé, co si hrají na hrdiny, mají psychické problémy

Já jsem přesvědčen o skutečnosti, že psychickými problémy spíše trpí lidé kteří mají potřebu takové výše zmíněné otázky řešit;-D. Buďto trpí nějakým traumatem nebo mindrákem a nebo to dělají za prachy.

0/0
19.2.2009 16:45

karel

Re: Lidé, co si hrají na hrdiny, mají psychické problémy

clovek ktery ma pratele, kocku, praci a taky obcas chodi ven (ted nemyslim chlastat nebo fetovat - to je taky odpad spolecnosti) nema potrebu a hlavne cas zit nejaky virtualni nesmyslny zivot. Get a life. A nemysli si ze kdyz soustas nejakou uhrovitou spoluzacku ze to z tebe jeste dela normalniho cloveka, proste dnesni mladez je mimo.:-©

0/0
19.2.2009 17:30

huhi

Re: Re: Lidé, co si hrají na hrdiny, mají psychické problémy

Za ty jsi tvrdak. ;-D;-D AntiMMORPGman je oproti tobe troska. U me jsi momentalne jednicka! Mas nazory jako patnactilety skolak odkojeny medii. :-)

0/0
19.2.2009 17:40

Real

Re: Re: Lidé, co si hrají na hrdiny, mají psychické problémy

Jn mas pravdu,kdyz ma clovek pritelkyni,dite,praci tak na tyto hry nema vubec cas myslim ti hlavne MMO jak tu nekdo psal ze se to da hrat jen hodinu dene?,hmm to asi tezko to pak nemusim vubec hrat,kdyz uz se clovek da vetsinou na takovou gamu,tak tomu dava opravdu vsechno nebo to nema ten patricny efekt, pokud to chce hrat opravdu naplno,a to neni urcite otazka jen jedne hodiny dene,to je proste blbost,chci proste rict ze kdyz nato clovek nema cas ma dite,manzelku a jeste tunu dalsich povinosti,tak na tyhle hry neni vubec cas,tato hra je dobra tak pro deti a mladistve co jeste smrdi u rodicu a nemusej se ohanet a onic se starat tot muj nazor! nazor ze zivota.R^

0/0
19.2.2009 20:01

Dru Zeree

Re: Re: Re: Lidé, co si hrají na hrdiny, mají psychické problémy

Bohužel nemáš pravdu, plno lidí co znám mají úplně normální život, jen si jednou za dva dny na dvě hodinky skočí zahrát MMORPG. Proč si všichni myslí, že hráč MMO je hned závislák co na tom sedí 6 hodin denně? Drtivá většina hráčů je stejná jako všichni ostatní hráči her. dneska se to posuzeje podle nějakých zoufalců z wow co u toho umírají. Ale MMORPG hrají miliony a miliony lidí, takže stejně jako v naší republice je plno deviantů a magorů tak je jasný že stejné procento je i u hráčů MMO, stejně jako u hrčáů sims atd atd.

0/0
19.2.2009 20:23

ff

Re: Re: Re: Lidé, co si hrají na hrdiny, mají psychické problémy

Hloupost! Ty jsi bud byvaly zavislak a pak je tvuj post ponekud hloupy,ci nestastne sepsany. Nebo o MMO nevis nic(krome toho co si poctes v podobnych moudrych clancich jako tento) a pak jsou tve 'myslenky' uplne ubohe. Odsuzujes neco co vubec neznas. A vez dite(soude podle tveho stylu psani ti 18 jeste urcite nebylo),ze hodinu denne se to da hrat. A nejenom ze da,ale spoustu lidi to taky hraje! Navic jde o prumernou hodinu denne,coz znamena ze treba 2 dny nehrajes vubec a pak tam sedis 3 hodiny v kuse. Ach jo. Kazdy vidi jen co chce. Vetsina odsuzujicich lidi zde ani nevi o cem mluvi,ale maji hubu plnou moudrosti. :-©

0/0
19.2.2009 21:50

Real

Re: Re: Re: Re: Lidé, co si hrají na hrdiny, mají psychické problémy

ale Hovno,nejsem zadnej byvalej hrac, 18 uz mne davno bylo uz asi pred 9 lety;-D,hele kazdej nato nema cas ani naladu sedet u techto blbosti, tak se tu nesnaz ten muj clanek nejak prekrucovat aby se ti to hodilo do kramu, mas to marny,spis by sis mnel uvedomit ze tyto hry nikoho nezajimaji,a ty poblblence s koreji a ciny nepocitam.evropani tak moc nehraji.urcite ne MMOCKA.Rv

0/0
19.2.2009 21:57

ff

Re: Re: Re: Re: Re: Lidé, co si hrají na hrdiny, mají psychické problémy

Skoda. Pokud nejsi ani jedno z tech dvou moznosti,pak uz zbyva jen ta treti. Ze mluvis o necem,o cem nemas ani paru. Hloupost kvete v kazdem veku ze? Prekrucujes tu jenom ty. Jak se ti to hodi,samozrejme. Hry jsou i v Evrope jednim z nevetsich obchodnich artiklu. Kdyby jsi cetl noviny,tak tohle odvetvi,ktere podle tebe nikoho nezajima,jen v dnesni dobe mnohem vynosnejsi nez treba filmy. Ale ty mas svou pravdu,tak bud rad. Tvuj svet je tak cisty,nezkazeny a hlavne zbaveny tech odpornych her!

0/0
19.2.2009 22:03

delosombres

Re: Re: Re: Re: Re: Lidé, co si hrají na hrdiny, mají psychické problémy

"spis by sis mnel uvedomit ze tyto hry nikoho nezajimaji"

ROFL.

0/0
20.2.2009 1:00

AntiMMORPGman

Re: Re: Re: Lidé, co si hrají na hrdiny, mají psychické problémy

ser nane jsou to vypatlanci!,nic ztim nezmuzes,oni to jednou pochopi mozna!Rv:-P ale to uz budou asi hodne stari.:-)

0/0
20.2.2009 12:59

Karel

.

Normální člověk na hry nemá moc času, a to ani 2 hodky každej den. Nektere zanry (treba mmo urcite) pritom vyzadují času hodne mnoho. Clanek bych upravil ze ne 5 ale 100% hracu mmo maji problemy.

0/0
19.2.2009 15:48

ddd

Re: .

MMO urcite Vyzaduje 'hodne mnoho' casu? Hm. Dalsi clovek,ktery nevi o cem mluvi a pro ktereho je hrac MMO automaticky zavislakem sedicim u pocitace x hodin denne. A ze 'normalni' clovek nema 2 hodiny casu na hry? Naprosta vetsina lidi sedi denne 2+- hodiny u TV/videa/DVD. Takze co je to normalni? Co je nenormalni? A co je lepsi-byt normalni nebo nenormalni....?

0/0
19.2.2009 16:16

karel

Re: Re: .

tenhle argument beru že clovek kouka na televizi ale není pravda ze mmo zabira spoustu casu?

0/0
19.2.2009 17:26

zajicek

Re: Re: Re: .

Pokusim se ti to vysvetlit,i kdyz to bude stejne noseni drivi do lesa. Jestli MMO hry zabiraji spoustu casu? Zabiraji presne tolik casu kolik jim dovolis. Jako kazda zabava ci cinost. Jestli si myslis,ze se MMO neda hrat jen prumerene hodinku denne,tak se opravdu mylis. Krome sebe znam spoustu takovych lidi. Ano jsou i zavislaci,kteri u toho stravi 'mladi',ale ti jsou vsude. V kazdem oboru/zabave/odvetvi.. A svete div se!....jsou i nejvice videt(cim to?) Tvrdis ze normalni clovek nema na hrani cas,ale normalni prumerny clovek pritom travi 2 hodiny denne u TV.(normalni je obecne chapano jako vetsinove) Tak jak je to? Nejsou normalni taky? Nebo si jen slapes na jazyk? Ale ty jsi asi dokonaly. Ve tvem svete nikdy neprsi,neni venku hnusne,pokazde mas kolem sebe spoustu pratel a taky chut se spolecensky bavit. Nikdy nemas chut vypnout,byt sam,odreagovat se u tv nebo her. Gratuluji!

0/0
19.2.2009 18:20

Real

Re: Re: Re: .

to bohuzel pravda je:-).ze mmo zabira mega casu,nic neudelas,nanic neni cas;-D

0/0
20.2.2009 13:54

karel

Re: Re: .

proste zjednodusene by se dalo rict ze lidi hrajici mmo nemaji real life

0/0
19.2.2009 17:26

zajicek

Re: Re: Re: .

Pro hlupaka kazdy hloupy-tahle citace z Forest Gumpa je proste genialni :-)

0/0
19.2.2009 17:36

Alaman

Hospoda nebo MMO?

Přečíst si příspěvky v takovém fóru může být i zábava, jak sleduji. To že nějaká statistika poukáže na možné psychologické problémy při hře na hrdiny, nám tady jeden nejmenovaný účastník potvrzuje v plné kráse. Pro tuto studii byli vybráni hráči MMO, ale jen jako příklad. Ve skutečnosti každý, kdo si na hrdinu v nějakém virtuálním světě hraje "může" mít nějaký problém. Takovým virtuálním světem je i diskuze na BW. Vyrovnaný člověk bez problémů by asi neměl tendence chodit se bavit tím, jak reagují ostatní diskutující na jeho hloupé příspěvky.

A k tomu, zda hospoda nebo MMO? Hospoda je docela dobrý příklad toho, jak může být člověk společnosti a rodině prospěšný. Finančně to vychází taky určitě lépe.

0/0
19.2.2009 11:39

Krko

Re: Hospoda nebo MMO?

Většina společnosti praví: Nehraj si na hrdinu frajere a koukej dělat něco pořádnýho (buduj svoje ego a vlastní důležitost). To je ta normálnost bez psychického problému? :-P

0/0
19.2.2009 15:58

Noxík

.,.

Teď mám dotaz, který se vůbec nevstahuje k tématu:

Přemýšlel jsem o koupi Nintenda DS. Chtěl bych fakt jenom poradit jestli se to vyplatí a jestli na tom jsou dobrý gamesy. A prosím vyhněte se záporných postů. Dík:-)

0/0
19.2.2009 10:02

Noxík

Re: .,.

Nic sem nepište už nechci rady. Stačí se podívat na ceny her a je mi blbe, a přitom neni skoro žádnej výběr her.

0/0
19.2.2009 10:44

D

5%

Nejsem zadny expert pres statistiku, ale co si pamatuji, tak v nekterych statistickych metodach se pracuje pouze s 95% hodnot ze zkoumaneho vzorku, aby se predeslo nevhodnemu ovlivneni extremnimi hodnotam (prave tech extremnich 5 procent se vylucuje) Cili napriklad pokud ma 99 lidi plat 15 000 KC a jeden clovek 150 000 KC, tak se ten extremni plat (a s nim dalsi ctyri nejvzdalenejsi od stredu) neuvazuje, aby zbytecne nezkreslil realnou situaci. No takze mi statisticky vychazi, ze lide hrajici online hry na hrdiny nemaji zadne psychicke problem a kdyby se nahodou nejaci nasli pak jsou tou prislovecnou vyjimkou potvrzujici pravidlo. :-)

Ale bez ohledu na jakekoliv statisticke manipulace (osobne statistice - generalizovani zaveru z castecneho vzorku na celou populaci - prilis neverim) tak mi tenhle clanek pripada sproste bulvarni a manipulacni a obecne se mi jako ctenari takove clanky nelibi a v mych ocich diskredituji autora. :-(

0/0
19.2.2009 9:35

Noxík

...

Už jste si všimly, ze antiMMORPGman vždy napsal celý post v jedný větě? A teď najednou píše spisovně a ve větách, pochybuju, že to píše jeden a ten samej člověk:-)

0/0
19.2.2009 9:29

antiMMORPGman

Prosba

Včera jsem si objednal WoW ,ale nevím jak se to má instalovat a platit. Nevzal by mě někdo do guildy ? je mi 13 let a neumím AJ jen se slovníkem. Můžu hrát denně asi hodinu. Kdyžtak napiště jo já pak napíši zase Vám jo.Díkec.:-) 

0/0
19.2.2009 8:10

Xavier-xxx

Re: Prosba

V jednom okně překladč, v druhym Wowíčko;-D

0/0
19.2.2009 8:26

Wolfling

Re: Prosba

Tady je jasne videt, proc si mate registrovat prezdivku :>

0/0
19.2.2009 9:17

Azazel

ještě, že se těm vědcům

zatím nedostaly do ruky diskuze z idnes nebo z novinek, to by je asi trefilo :)

0/0
18.2.2009 23:04

Tomkalhotka

antiMMORPGman

Vetsinou nemam moc duvodu se vyjadrovat k uflamovane komunite na BW,ale to co predvadis je k smichu.Proc se neustale ohanis priblblyma kecama o tom jak MMO hraji jen nuly atd? To ti je  zrovna cerstve 18 a si stastnej ze s tebou nekdo kamaradi a ze si se naucil pit pivo a vozirat se? Nebo jak si to mam vysvetlit? Ty si jako NEKDO?? kdyz jediny co dokazes je DELAT HRDINU na BWcku?? Kdybys mel aspon s kym chodit na ten kulecnik  tak netravis tolik casu tady a neztracis cas buzerovanim lidi ktery hraji MMORPG.

Tak je do pici hraji no ? TO si takova nula v realu ze se musis povysovat na stupidnich forech hrach? Hardcorovy hraci MMORPG sou mozna nuly a nemaj koho soustat ale to sami muzem rict o vsech extremech ze? A kdyz uz si takovej HRDINA CO SE TU povysuje   ukaz nam svoje foto hezoune.At vidime toho playboye 

0/0
18.2.2009 21:55

scarify

Re: antiMMORPGman

uplnej souhlas Tomekalhotko,,,

a to že někdo hraje MMO, ještě neznamená, že nemá čas na nic jinýho,,

MMO jsou hry stějně jako normální, jen holt multák je zábavnější než single

0/0
18.2.2009 22:06

Čelo

Re: antiMMORPGman

Když vezmu jakoukoliv komunitu tak statisticky v nich najdu lidi, kteří mají psychické problémy. Ty hry za to nemůžou. Stejně tak najdete lidi s psychickými problémy i mezi lidmi, kteří píšou do internetových diskuzí. Jeden takový sem píše celý den a jím jest antiMMORPGman.

Ale ten už spí, protože je po večerníčku.

0/0
18.2.2009 22:14

delosombres

Re: Re: antiMMORPGman

LOL

0/0
18.2.2009 22:19

roman

nikdy

Doufam ze nikdy nebudu muset hrat takovy hrus jako je MMORPG. Vsem se omluvam ale po precteni tohole clanku se mi tyhle hry jeste vic znechutily

btw: titulek je fakt hnusnej

0/0
18.2.2009 19:47

dddd

Re: nikdy

Bez urazky,ale pokud ti tenhle clanek(mimochodem bulvarni clanek) stacil na znechuceni online her,pak patris do stada lidi,kteri veri vsemu co je napsano a svuj rozum pouzivaji jen zridka. Pokud vubec. Rozumne uvazujici clovek na neco takoveho nemuze skocit........ Nebo jsem ted ja skocil na provokacni post takzvanych forovych zavislaku? Hm,je to mozne.

0/0
18.2.2009 20:10

Roman

Re: nikdy

Jéé on neví co to je:-):-):-):-):-)Neboj to není povinné ;-D;-D;-D LOL

PS: zatím ,ale proti tomu není očkování tak pozor raději sem nechoď aby to na tebe neskočilo;-)

0/0
18.2.2009 20:11

AntiMMORPGman

Re: nikdy

Tak,tak ja tomu clanku verim na 100% protoze znam dost tady tech blbu i z realu,takze moc dobre vim o cem je rec,proste to nejsou normalni lidi se kteryma by si mohl jit na kulecnik,pivo,do kina ale hlavne ze jsou tamhle ve WOW udatni Hrdinove;-D:-P,ale kde nic tunic,a v hlavach maji nasrano a nevedi absolutnen ic takovi lide ani nejsou pro nejaky rodinny zivot je to odpad spolecnosti dle meho nzaoru!Rv(Y);-Oa treba se pos...te

0/0
18.2.2009 21:04

Ursus

Re: Re: nikdy

Když čtu tvoje názory, stydím se za to, že jsem taky hráč.

0/0
18.2.2009 21:22

Čelo

Re: Re: nikdy

Vidíš já znám hodně pohodářů, kteří se až po delší době zmínili, že nějakou MMORPG hrají. To, co říkáš, jsou předsudky, ne fakta. Je vidět, že se evidentně pohybuješ asi v komunitě mladších hráčů.

Sám žádnou MMORPG nehraju. Zkoušel jsem a nebavilo mě to. Ale lidem to neberu. Možná je i chápu. Koho nechápu, jsi ty! Celý den sedět u článku o věci, kterou nemáš rád a psát nenávistné příspěvky? To ne on, ale ty máš psychické problémy.

0/0
18.2.2009 22:12

AntiMMORPGman

Re: nikdy

Tak,tak ja tomu clanku verim na 100% protoze znam dost tady tech blbu i

z realu,takze moc dobre vim o cem je rec,proste to nejsou normalni lidi

se kteryma by si mohl jit na kulecnik,pivo,do kina ale hlavne ze jsou

tamhle ve WOW udatni Hrdinove,ale

kde nic tunic,a v hlavach maji nasrano a nevedi absolutne nic.

0/0
18.2.2009 21:08

Phoe

Re: Re: nikdy

Proboha co ty si za kreténa? Zamysli se prosím nad svou VELMI bídnou existencí. Podle tvých výblitků nevěřím že ti je víc jak 18 abys měl nárok chlastat... a pokud ano tak se směju tvojí demenci tak jak sem se ještě nikdy nesmál:):-©

0/0
19.2.2009 2:34

AntiMMORPGman

Re: Re: Re: nikdy

jen se smej Pacholku:-),ja sem naopak smeji tobe a lituju te.Rv

0/0
19.2.2009 10:42

AntiMMORPGman

Re: nikdy

Kdyz sam nebudes chtit tak nemusis,jen se nenech zvyklat davem lidi co to hraji jen kvuli tomu aby nebyli pozadu.:-©

0/0
19.2.2009 10:57

Presne tak

Re: Re: nikdy

R^R^R^

0/0
19.2.2009 11:05

Jaroslav

ješte k výzkumu

 Ještě jsem si tak vzpomněl na fantastický objev amerických vědců.

Přišli na to, že ženy které jsou díky hormonům více při chuti,

jsou náchylnější k nevěře.

No, napadlo by vás to ? Není to úžasné ?!

0/0
18.2.2009 16:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.