Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Street Fighter IV pro PC odložen

Čtvrtý díl legendární bojovky Street Fighter se na PC opozdí. Capcom nechce být obětí pirátů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Koulmen

Ach můj bože!

Kdy si konečně vývojáři uvědomí, že PC má daleko větší potenciál než konzole?

Navíc když mám doma 2 PC, tak se cítím diskriminovaný a okradený, když nevydají moji hru na PC, je to prostě sprosťárna...

Ekonomická krize - Sony a Mrkev mají ztrátu, tak si všichni musíme koupit konzoli, aby měli pánové za co lítat tryskáčema... A když už téměř všichni ty konzole budem mít a S. s M. budou v suchu, tak začnou ještě zpackávat optimalizace na PC, aby ti bláhoví, kteří stále nemají konzoli, pořádně naducali peněženky HW společnostem.

Nevím jak vy, ale já zůstávám u PC... Když bude nějaká dobrá hra, která mi bude stát za to, abych měl origo, tak nevidím problém si ji koupit, ale jinak to vidím na warez. Rv

0/0
13.3.2009 19:23

Kocour

sranda

Sem zvedav co bude Capcom delat, az se jim na koupi her vyserou i konzolisti :)

0/0
7.3.2009 18:04

nick sekáč magor

xvfgyaf

zrušte všechny orchrany, povinný registrace, a další buzerace, vydávejte hry až když jsou hotový, za cenu kolem 20EUR, a uvidíte jak porostou prodeje.. Pirátský verze jsou dneska lepší než originálky (viz např GTA IV), dokud se to nezmění, tahám dál:-P

0/0
24.2.2009 0:04

Asterixxx

Můj názor

Tak se k tomu zdovolením taky vyjádřím. V současnosti lze nějakým způsobem zpirátit hry na všechny konzole vyjma PS3 tudíž o něm se vyjadřovat nebudu, protože tam prostě hraje jen ten kdo kupuje, což je mimojiné důvod obrovského počtu PS3 haterů v ČR. U xboxu je sice pirátění možné, ale v praxi to provádí zlomek uživatelů, protože je to až příliš rizikové. Tam kde piráctví konzoli opravdu ničí je PSP a zčásti i PS2. A teď k PC, má nesrovnatelně největší základnu hráčů, řek bych že i větší než všechny konzole dohromady, prodeje jsou ale zoufale malé a vymlouvat se že je to kvuli tomu že lidé nechtějí kupovat konverze z konzolí je hloupost,to už totiž byla jen reakce vydavatelů na samotné pirátěná.

Nejprve je tu snadný přístup k pirátění s internetem ještě výraznější než dřív - to sníží prodeje na naprosté minimum(vydrží jen onlinovky a budgetovky z Tesca) - vydavatelé už nemohou hry na PC vydávat exklusivně protože se jim nevracej náklady - začnou vydávat hry i na konzole - to nestačí protože kromě konzole mají mnozí i PC a tak vydání hry na PC i konzole dohromady snižuje prodeje i těm konzolovým verzím - následuje odsouvání data vydání.

Prostě pokud se s PC pirátěním něco neudělá, tak je to opravdu konec. Exklusivity se už teď omezily na hry typu Cryostasis, Specnaz atd. a multiplatformy chodí se spožděním. Osobně pro herní PC nevidím v budoucnu moc šancí na přežití...Spíš to bude o onlinovkách, budgetovkách a freeware.

0/0
23.2.2009 9:10

Dru Stix

Re: Můj názor

jako vtip dobrý;-DR^

0/0
23.2.2009 11:15

Gaze

Re: Můj názor

"A teď k PC, má nesrovnatelně největší základnu hráčů, řek bych že i větší než všechny konzole dohromady" Odkial mas tuto informaciu? PC userov je urcite viac ako konzolistov, ale 70% vsetkych PC su kancelarske(citaj: vykonovo podpriemerne), cize sa nemozu s konzolami porovnavat.

0/0
23.2.2009 12:18

Asterixxx

Re: Re: Můj názor

Samozrejme jsem myslel herni PC, teda podle odbytu prodejcu grafickych karet...

0/0
23.2.2009 14:02

soky

xbox 260

Zase za to může ten zkriplený xbox 260. Začal bych na něho vydávat hry, až by si vyřešili otázku pirátění. Je vidět, že to jde viz PS3. Chuji neschopní..

0/0
22.2.2009 19:41

Zdeněk

Re: xbox 260

Ano xbox360 za to může a PS3 mu v tom zdatně konkuruje. Výrobci se totiž rozhodli že než vydávat hru pro ty kdo za ni neplatí tak raději budou vydávat tam kde to nese nejvíce peněz. Jsou to svině že si neuvědomují že “běžný“ uživatel PC nemá peníze a proto má právo si vše stáhnout zdarma .... . Kdy už si lidé uvědomí že firmy tu jsou od toho aby vydělali peníze a ne od toho aby řešili sociální problémy lidí .... .

0/0
22.2.2009 21:01

ROFL

Re: xbox 260

I kdyz je xbox prolomenej, tak prodeje her vypadaji, jako by vubec nebyl. Ve vysledku ma xko vyssi prodeje nez ps3, ktera neni prolomena.

0/0
22.2.2009 22:51

stfU

Ilegal

To je mi zase způsob jak na piráty xD Spíš tím je trpí fandové a Capcom to ví. Strategie typu chceš hrát : kup si konzoli" asi zabírá, ale jestli je spravedlivá o tom se dá pochybovat. Bože co bych dal za to kdyby se scnénová verze téhle hry na internetu. Capcom by prodělal gatě a příště by takle debilní nápady nerealizoval. Musím se přiznat že jediná hra, kterou vlastním je steam verze CS 1.6,Mafia, HalfLife1&2, ale není to tím, že bych byl línej pustit korunu, ale jde o to, že hru mám staženou za chvilku(mnohdy ještě dříve než je vůbec v prodeji), nemusím pro ni nikam chodit, ale HLAVNí důvod je ten že platit cca. 1000KČ za dnešní tituly, které má průměrný hráč dohrán během cca. 5ti hodin je směšné. Dnešní hry sice mají "next-gen" grafiku, ale kdo o to stojí ? Vezměte si hru třeba HalfLife 1 a srovnejte jeho herní dobu např. s CoD4,5, MirrorsEdge, FEAR2 atd. Prostě dnešní hry se na PC kupovat nebudou, protože všichni co hrají na PC už nějakou tu dobu, tak vidí, že to nemá cenu kupovat. Až budou mít hry stejnou hrací dobu jako mívaly a nebudu nucen každý půlrok kupovat nový HW, abych si hru vůbec zahrál, tak teprve možná budu přemýšlet o dalším originále, ale do té doby budu stahoavt dál.... Krásnej den

0/0
22.2.2009 18:29

Paul

Re: Ilegal

Ano, chlub se tím, že jsi zloděj.

Mimochodem, hry se daj úžasně levně kupovat v zahraničí, např, thehut.com nebo game.co.uk....

Kdyby jsi nebyl zloděj tak bys to věděl.

0/0
22.2.2009 22:03

ROFL

Re: Re: Ilegal

A taky na gameplay.co.uk nebo dvd.co.uk :-)

0/0
22.2.2009 22:54

stfU

Re: Re: Ilegal

Ano, chlub se tím, že splachuješ peníze do (víš kam). Užívej si dnešní "AAA" tituly za levnější peníz, já si je užiji zadarmo. No nic komu není radnom, tomu není pomoci. Cryostasis od RELOADED už je venku, takže začínám stahovat :)

0/0
22.2.2009 23:04

Andrashi

Re: Re: Re: Ilegal

stfU,

pokud bych byl ze softwarovky, tak bys byl po tomto příspěvku v mém hledáčku. Ale nejsem a ani Tě nestraším (netřeba mi nadávat), jenom pozor na jazyk.

K věci. Jelikož je tahle diskuse veřejná, může si Tvé příspěvky přečíst kdokoliv. CTRL+C \ CTRL+V; pak najít takových více, zpracovat "studii", přibarvit výsledky a ejhle - ona je vlastně platforma PC skutečně jenom banda pirátů!

Takovýmto jednáním (psaním vychoubačných příspěvků, jak jsi jako pirát "za vodou") jedině podporuješ současný stav, že "PC má černého petra, na PC nic nebo až naposled".

Chlape, když už musíš krást, tak RULES 1 & 2 !!!

0/0
23.2.2009 8:35

Pokec

Re: Re: Re: Ilegal

Diky lidem jako jsi ty nemame na PC zadny poradny exkluzivity

0/0
23.2.2009 12:27

QIP

Je to vsechno masaz

Presne jak to tady psal nekdo z vas, je to vsechno sarada aby lidi vic kupovali konzole / tv. To ze firmam piratstvim unikaji velke penize je taky pekny hlod. Kolik lidi by si tu hru koupilo, kdyby nesla upiratit... 10% ? Hlavne kdyby neslo piratit clovek by si sakra rozmyslel nez si neco koupi a ty sracky co se dneska vydavaj za AAA tituly by jim jen tak neprochazely. Bez piratstvi by na hry za aktualni cenu samozdrejme spousta lidi proste nemelo penize, coz by se muselo kompenzovat bud tim ze by se setrilo na HW(takze by se po firmach vyzadovala daleko vetsi optimalizace , coz taky neco stoji) nebo by se proste min hralo. Tak jako tak by se vubec nic nezmenilo.

No jdu si nainstalovat svoji poctive koupenou platinovku BG2 a zavzpominat na casy kdy to nebylo vse jen o penezich.

0/0
22.2.2009 14:46

uzivatel

Re: Je to vsechno masaz

samozrejme, by se vsechny piratske kopie nepremenili v prodane kopie, ale pochybuju, ze by pirati prestali hrat ... proste by jen nehrali hry hned po vydani, ale pockali, az trochu spadne cena, kupovali zlevnene reedice atd.

0/0
22.2.2009 15:27

john02

Re: Re: Je to vsechno masaz

Lidi tahaji a hraji kazdou blbost co dnes vyjde, ale urcite by za to prachy nedali. Bez pirateni by si trochu rozmysleli, co jim za ty prachystoji a co ne. Me teda vetsina dnesnich her za prachy nestoji, vetsinou je odlozim po otestovani, nedohraju je a smaznu protoze to je fakt hruza.

0/0
22.2.2009 19:03

QIP

Re: Re: Je to vsechno masaz

No neprestali, ale muzes si dovolit dat 1500 za 5h gametimu ? Casto s otresnou optimalizaci a kolikrat s prebytkem bugu. A i kdyz budem optimisti a budem pocitat 10h gametime (sem se vleze vetsina novych her), tak mi to furt nepripada jako unosne. A cekat pul roku nez to spadne? To je jako byt fanda filmu a chodit na ne az za pul roku kdy to uz kazdy videl.

Reseni je proste zachovani krabicovych verzi pouze pro sberatele a vsechen prodej po netu (coz by hru melo o kapku zlevnit), odstraneni ochran ktere stejne nekdo za par hodin prolomi (dalsi usetrene penize). Dale optimalizace aby kazdej pul rok nebyl potreba novej HW a samozdrejme daleko dukladnejsi testovani, hraci tu nejsou od toho aby platili za hru a potom delali beta-testery a cekali az vyjde patch ktery tu hru udela hratelnou atakdale. Zpusobu je hodne.

Nerikam ze zborit mentalitu pirateni bude jednoduche, ale podle me to jde.

0/0
22.2.2009 21:15

Ashley

Re: Re: Re: Je to vsechno masaz

Já mám za 15 Euro měsíčně 120h gameplaye měsíčně :-)

0/0
23.2.2009 0:21

uzivatel

Re: Re: Re: Je to vsechno masaz

to je zase vykrik :-/

0/0
23.2.2009 1:37

Andrashi

Tento postoj,...

...který lze vysledovat u více vydavatelů, je zajímavý. Jako by tím chtěli dát najevo, že PC platforma je jediná "vadná", zatímco kriminalita na ostatních systémech buď není nebo je v dostatečně malé míře.

Nevím, jak je to s ochranami u konzolí. Slyšel jsem něco o možnosti zablokovat jednu z konzolí (je-li to pravda, napište prosím, kterou, jen pro informaci; děkuji), pokud se přes internetové připojení zjistí, že se na ní hraje nelegálně pálená hra. Kdo zná více, nechť prosím napíše reakci.

Nyní zpět k tématu. PSX / DC / Xbox / PS2 / Xbox360 / PS3 používají média (CD, DVD, Blu-ray), která se zároveň dají použít i pro soukromé (nebo nelegální) vypalování. A pálí se ... na PC. Jistě, je zde problém s ochranami, zabraňujícími zkopírování, ale jsem si jist, že i na tomto poli působí nějaká skupina podobná např. PC crackerské skupině !RELOADED!. Tedy není problém hru na konzoli stáhnout podobnými způsoby, jakými se stahují PC verze her, a vypálit podobně, jako se vypalují PC verze her.

Tedy? Mohu si ilegálně obstarat hru libovolné platformy. Stejně (nebo podobně) si ji mohu stáhnout, stejně (nebo podobně) si ji mohu vypálit. Zbývá "problém" s regionálními zámky konzolí a podobnými ochranami. To je asi největší pojistka konzolí, bezpochyby. Ale dá se taktéž obejít (upravené chipy). Asi jako když se obchází ochrana u PC her. Jistá podoba tu zdá se je.

Smysl tohoto příspěvku - to, že se hry na PC kradou, je fakt. To že se kradou hodně, je taky fakt. To, že kradením přicházejí společnosti o nemalé zisky je rovněž pravda. Ale tvrzení, že PC je jediná čistě "prodělečná" platforma (kteréžto se veřejnosti už delší dobu masivně podsouvá) je dle mého názoru pouze trend, sloužící jako dobrá záminka, proč donutit zákazníky, aby měli doma PC + konzoli/e. Tím se zvyšuje poptávka po hardwaru (a po kvalitních televizích a po kvalitním ozvučení) a firmy mají své zisky. Nemám nic proti. "Spice must flow", řekl by imperátor. Ale není dobře, že jako záminka tohoto toku peněz je použito tvrzení, že PC komunita je vlastně banda zlodějů, a tak vy, "hodní" konzolisté (protože v zájmu kšeftu se pocit "jsem lepší" musí pěstovat na obou stranách) dostanete vše a první. Tedy aby bylo jasno: NIC proti konzolím, NIC proti konzolistům, NIC proti "one platform" exkluzivitám, NĚCO proti obchodní strategii "černého petra", kterého má momentálně v pomyslných rukou PC.

0/0
22.2.2009 14:29

.soul

Re: Tento postoj,...

No, ono to neni tak jednoduché. Aby se daly spustit warez hry na Xboxu 360, musí se nejdřív flašnout, čímž dotyčný ztrácí záruku, což je u takto poruchové konzole riskantni, navíc se to vůbec nemusí povéct a máte po xboxu. Pak se to ještě musí vypálit na DVD a jestli to Microsoft zjistí, dá vám BAN na XboxLive. Na PC se hra prostě stáhne, nainstaluje a spustí, navíc vám nic nehrozí.

0/0
22.2.2009 14:54

smz

Re: Re: Tento postoj,...

jak psal .soul hacknout xbox je o drzku, proto tam neni pirateni tak velky jako na pc a ochrana ps3 zatim prolomena nebyla takze to pirateni se tyka zatim spise jenom toho pc. Nejsem konzolista mam pc! ale to ze sme za bandu piratu me sere!

0/0
22.2.2009 15:06

morror

Re: Re: Re: Tento postoj,...

jj u x-boxu se to moc nevyplati..lepsi volba mi prijde wii s chipem nebo ps2 se swap magic dvdckem..

0/0
22.2.2009 19:54

sega.maniac

Re: Tento postoj,...

Andrashi: Nechci rejpat, ale DC nepouziva CD, DVD ani Blue-ray disky:-)

0/0
24.2.2009 0:03

Marshmelow

co to melete?

Budte radi ze sa CAPCOM postavil s takymto spravnym postojom k PC platforme, tie hry na PC vydavat ani nemuseli, ja sam mam od CAPCOMu kupene DMC3,DMC4,RE4,Lost Planet a najnovsie Bionic Commando Rearmed.

A velmi rad by som videl kolko z vas co tu nato nadavaju len cakaju az uvidia na warez fore temu Resident Evil 5(en)_Reloaded1911 alebo su ochotni tvorcov podporit. Potom ti isti pirati budu vsade najviac rozkrikovat aka je hra na prd a ake su to vyhodene peniaze, to uz pozname.

0/0
22.2.2009 13:54

Panda

Re: co to melete?

Mno Capcom se hlavně jako mnoho vývojářů postavilo k PC platformě tak, že na něj konvertují hry dělané pro konzole - a podle toho taky vypadá jejich kvalita... Nějak nepamatuji, že by v dobách, kdy začínal hrát na PC, vycházelo tolik herních sra*ek a propadáků nebo her, které smrdí konzolovitostí na míle daleko... God Bless Valve...

0/0
22.2.2009 14:07

smz

Re: Re: co to melete?

a proc asi vychazeji? protoze je lidi chteji, kdyby je nechteli tak je na pc nekonvertuji! hral jsem na pc sice jen lost planet a dmc4, ale musim uznat ze optimalizovany jsou dobre a na kl.+mys se hraji taky solidne.

0/0
22.2.2009 15:00

Ice

Re: Re: co to melete?

0/0
22.2.2009 19:25

Ice

Re: Re: Re: co to melete?

Za co by mel zehnat zrovna Valve? Za jednu hru ze ktere ziji uz pet let a neustale ji prodavaji dokola za plne prachy dal? To co udelali s orange boxem je fajn pro nekoho kdo HL2 nemel, kdo ale koupil HL2 a pak i za pekne prachy E1 a chtel E2 musel vysolit znova cenu plne hry a Portal nebo TF2 treba vubec nechtel...Valve jsou jen zdimaci penez a jejich Steam primo nesnasim...Viz ted posledne demo na Empire:Total War pouze na Steamu, prasarna hadr...

0/0
22.2.2009 19:29

konzolista

konzolista

kuptesi konzole

0/0
22.2.2009 13:03

Ice

Re: konzolista

No tak to uz radeji skoncim s hranim, konzole je sproste slovo....

0/0
22.2.2009 19:30

Blah

Re: konzolista

Sorry, ale svůj mozek dobrovolně nevydám :P

0/0
23.2.2009 2:54

smz

delaji dobre

myslim ze jen otazka casu nez si i ostatni studia uvedomi kde jim uchazeji zisky, takze bych se do budoucna nedivil kdyby se multiplatformove hry vydavali prvne na ps3 po neake dobe na x360 a pote teprve az na pc

0/0
22.2.2009 12:10

ppp

Re: delaji dobre

S tym x360 nesuhlsim aj keby sa tam piratilo najviac zo vsetkych platforiem tak microsoft zabezpeci ze na mno hry vydu rovnako ako na PS3

0/0
22.2.2009 12:44

uzivatel

Re: Re: delaji dobre

Ono dokud budou na Xbox 360 nejvyssi prodeje, tak se asi Microsoft nebude ani muset prilis snazit...

0/0
22.2.2009 14:24

Blah

..

hh hlavně, že PC aliance .. dírolizové :D

0/0
22.2.2009 12:07

peto

trapas..

preto ziadnu hru od tak trapnej firmy nikdy nekupim. vsetci by sa mali ucit od valve..

0/0
22.2.2009 10:36

smz

Re: trapas..

co to meles za sracky? chces jako rict ze valve nema problemy s piraty jo? takovej hl, hl2, counter 1.6, cs source vsechny tyhle hry byli stahovany nelegalne a to ne v male mire.

0/0
22.2.2009 12:07

eldee

Re: Re: trapas..

Řek bych, že nemluví o problémech s pirátstvím, ale o postoji vůči PC hráčům.

0/0
22.2.2009 12:21

ROFL

Re: Re: Re: trapas..

jasneeee, zistia hracovi jednu nelegalne nainstalovanu hru v PC a hned ban na cely ucet so 40timi hrami... STEAM uz v ZIVOTE NIE !!!! najma po 1USD=1€

0/0
22.2.2009 13:51

uzivatel

Re: trapas..

kdybys napsal, ze si od nich zadnou hru nezahrajes, tak by to melo nejaky smysl ... ze si nic nekoupis, o tom vubec nepochybuju :-)

0/0
22.2.2009 14:28

Ken

EPICFAIL

:(

0/0
22.2.2009 10:25

Flestr

.

omg, pak se divi, ze odchazeji i poctive platici zakaznici

0/0
22.2.2009 10:15

noo!

!

hlavně že mám SF4 už objednanej8-o:-©;-O

0/0
22.2.2009 9:19

morror

AAAAAAAAAAAAAA

KUUUURVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAAA

0/0
22.2.2009 8:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.