Diskuze

Herní kostky byly vrženy. Ve městě hříchu.

Na konferenci DICE se hlavouni herního průmyslu věnovali pirátům, propadu PC her v obchodech i Přikázáním.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zekinth

24. 2. 2009 16:27
Gratuluji!

Gratuluji! Tak to je objev hodný génia. Kvalitní hry prodávané za nižší cenu zvyšují prodejnost. To už možná brzy dojde i na objev, že s pirátskými verzemi dnešních her bývají kolikrát i menší problémy co do funkčnosti než s originály;-DR^.

0 0
možnosti

Lumirel

24. 2. 2009 16:58
Re: Gratuluji!

Hehe, hezký sarkasmus. On se spíš snažil říci, že by ceny měly jít dolu, protože přilákají mnohem více zákazníků a tím pádem i s nižší cenou mohou vydělat vývojáři/vydavatelé více. Speciálně u konzolí by ta cena měla jít určitě dolů...

0 0
možnosti

www.znasme.cz/dobytek

24. 2. 2009 15:47
klesa prodej v kamenenych obchodech?

Nevim proc se tomu divi, ja opravdu ocenuju prodej primo po internetu, kdy si zaridim account, stahnu clienta, zaplatim kartou a nemusim z domu, nesponzoruju krabici kteoru nepotrebuju, prodavace v krame, jejich elektrinu atd.... V poslednim roce jsem si sice nekoupil 4-5 krabic v obchode, ale na internetu primo od vydavatele ano.

Je pekne ze reknou ze prodej v onchode klesa, ale o kolik stoupl elektronicky prodej?

0 0
možnosti

Ursus

24. 2. 2009 21:00
Re: klesa prodej v kamenenych obchodech?

R^ Jsem na tom stejně. Digitální distribuci držím palce.

0 0
možnosti

meekrob

24. 2. 2009 12:41
hrubka

Rozlišujte typy a tipy

0 0
možnosti

smejki

24. 2. 2009 12:12
todd

podle todda howarda jsou recenze starých pecek až na pobměnu pár slov stejné jako recenze nových her. Podle něj to znamená, že hry, které vyrábí, jsou stále stejně dobré, že se vlastně jen vyvíjí jejich technická stránka a koncept je stále téměř stejný, stejně kvalitní a zábavný.

Todde, já nesouhlasím, spíš to znamená, že recenzenti jen dokola vyjmenovávají ty samé věci, že jen vytáhnou technické popisky a přihodí k nim bezduché superlativy. A už vůbec potom nesrovnávají se starými díly, nekoukají pod povrch, nebo to alespoň v recenzi člověk nenajde. Stačí se podívat na tři bethesdí hry - Morrowind, Oblivion, Fallout 3. Morrowind byl velice dobře přijat. Měl pár neduhů, ale taky měl nějakou hloubku, výborný příběh a neotřelý design. Oblivion? První dojem bombastický (a pod jeho tíhou, mám dojem, se na něj psaly recenze), ale hra je totálně plochá, staré koncepty byly buď zmršené, recyklované z ještě starších her anebo nezměněné. Pramálo nového přibylo a většinu hráčů začal Oblivion nudit během několika hodin, a jen moderská komunita jej dokázala převést v hratelný počin (narozdíl od Morrowindu, kde mody si člověk dával mody až po dohrání a to jen zvědavosti, jak to který človíček zvládnul a co všechno TESeditor umí). Fallout 3 je sice oproti Oblivionu skokem vpřed (obávám se ale, že Morrowind nepřekonal), ale oproti starým dílům je hra povrchní až to bolí (moje recenze na F3 je zde - http://www.madbrahmin.cz/index.php?dir=fallout3/hracske_recenze&id=smejki).

Todde, to, co se nemění, nejsou hry, ale recenze. Proto už lidi na "profesionály" nedají tolik jako dřív, kdy hry bly (v těch důležitých aspektech) na vyšší úrovni a recenze (přestože stejné jako dnes) kvalitě více odpovídaly.

0 0
možnosti

Walome

24. 2. 2009 12:56
Re: todd

Hele mění se i hry - sám to píšeš, že Fallout 3 oproti minulým dílům je povrchní. Teda, mění se hlavně hry a mění se hráči. Jsou mladší, stačí jim, že jde házet želvou a sekat listy na stromech a protože mají konzole, touží po co nejlepší grafice, páč na pc člověk nikdy neví jak mu to bude fungovat. Zrovna Fallout 3 je přesně důkaz toho, jak se dnes hry dělají - měl by to být propadák, ale nebyl, protože většina hráčů přistoupila na "je nová doba" a nezajímá je, že ve Fallout 3 chybí černý humor a atmosféra, hlavně že můžeš střílet po banditech plyšovým medvídkem...ale abych byl fér - nehrál jsem to, ale slyšel jsem na to spoustu názor z okolí a je mi jasné, že hry jdou do kelu.

0 0
možnosti

Walome

24. 2. 2009 11:14
To je teda novinka

To, že jsou hry drahé je stará věc. A to, že cena je přemrštěná je taky stará věc. A selský rozum si už léta dává dohromady, že kdyby byla cena nižší, koupilo by si hru více lidí...tím pádem by se na prodeji vydělalo - celé roky si to myslím, ale přišlo mi to vždycky příliš primitivní...no, asi to tak je. Jenže problém je v tom, že lidi stejně budou pálit...taková je realita - a upřímně, myslíte si, že se mi líbí ty šedé placky popsané lihovkou, které vídám všude možně (u mě doma POCHOPITELNĚ nikoliv)? Nelíbí, ale tak co můžu dělat? Tak bohatý nejsem a hru si chci zahrát...tedy, ti dotyční, to je mají vypálené

Jinak docela zajímavá debata, jenom mi přijde, že se nic nevyřešilo - každopádně se taky bojím, že singleplayeru začíná odzvoňovat...ale tak, s příchodem televizí se taky říkalo, že lidi přestanou chodit do kina...uvidíme jak to celé bude...

0 0
možnosti

Dhatz

24. 2. 2009 11:48
Re: To je teda novinka

to s kinem se povedlo až s příchodem internetu,kino prostě nemá žádný smysl,obzvlášť pro člověka co špatně vidí(a neserte mě s brýlema,ja jsem clovek co se vam na vsechno vysere)

0 0
možnosti

D

24. 2. 2009 11:03
Jestlipak na te prednasce byli vydavatele a distributori

"Slevy se přitom vyplácejí i dříve než půl roku po vydání. Například víkendové snížení ceny nové hry Left 4 Dead na 25 dolarů přineslo 3000% (slovy třítisíciprocentní) zvýšení prodejů, hra se prodávala dokonce lépe než hned po vydání.  Zajímavé je také to, jak různá výše slev ovlivňuje prodeje. Už desetiprocentní snížení cen přináší zvýšení prodejů o 35 procent. Čtvrtinová sleva znamená daleko výraznější zvýšení příjmů – o 245 procent.

Padesátiprocentní sleva znamená více než ztrojnásobené příjmy a 75% sleva pak přinese nárůst obratu o 1470 procent. Nebavíme se přitom o zvýšení počtu prodaných kusů, ale o penězích, které prodejce utrží."

To by ale znamenalo, ze castecny duvod velkeho podilu piratskych her je premrstena cena. S "vice odpovidajici" cenou roste chut zakazniku kupovat hry. Coz kdyby se prestalo s cucanim z prstu spekulaci o piratech a hledaly se skutecne problemy, opravdove priciny. Nepodporuji piratstvi, ale na te uvazne, zda se, neco bude.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 1

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...