Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Age of Conan se pomalu potápí

S MMORPG Age of Conan to je špatné. Počet platících hráčů již klesl pod 100 tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

blabla

mno nevim

nevim, jak wow(4roky) a conana(par mesicu) sem si zahral a musim uznat ze start conanu se mi libil vice ale po 14dnech sem zacal neco nespravneho tusit, nechal sem to tak, po mesici bylo jasno. Absolutni absence podstatnych prvku jako jsou funkce statu. Pvp cipoviny typu ogemuj se at te nikdo ani nahodou netrefi a druhy extrem sejmi cokoli jednim combem. Problemy s AH. Nektere comba byly opravdu dlouhe na pouziti v pvp. Chybejici contenty (viz. a kde mam lvlit? jo zajdu se mrknout do vily.1x dobry,5x mozna ale vic uz me to sralo... ato sem extremista a jedu vzdy vsechny qsty a cokoli) ale hlavne zony rozhazene do instanci...toto me sralo ze vseho nejvice. jako nahanet se s lidma v ktere inste pritom na stejnem miste v divocine jsou bylo deprimujici.

Dokud tyto VSECHNY veci nedokazou vypreparovat neminil bych se k conanovi vratit. a to se mi opravdu libil:-(

0/0
8.5.2009 1:04

aoc player

-

somarina...

0/0
26.2.2009 20:20

aoc player

Re: -

myslim tento prispevok

0/0
26.2.2009 20:51

pejvl

Proboha, jakej mamlas tohel psal?

Pane redaktore, tuhle megazpravu psali v Aha, nebo kde? AoC je nejlepsi MMO co jsem kdy hral, tak tady nemelte nesmysly;-O

0/0
26.2.2009 18:00

Uroboros

Re: Proboha, jakej mamlas tohel psal?

Tvuj subjektivni nazor a nazor pana redaktora a jiste to ma podlozeno nejakymi fakty, tak se nejdriv zamysli, nez neco vypustis :-) Radeji se zeptej na nejaky padny dukaz, protoze kdyz ted on ti sem da odkaz "link" na tuto zpravu kde je to psano, tak ty jen maximalne utres :-).

0/0
27.2.2009 6:26

Spell

Re: Re: Proboha, jakej mamlas tohel psal?

Opak je bohužel pravdou, protože kdyby si autor článku skutečně dohledal zdroj článku, zjistí že jde o odhad.

Navíc odhad velmi diskutabilní založený na číslech z aplikace XFire.

Funcom počet hráčů už delší dobu nevydal a tak jejich počet se neví. Pravdou jsou bohužel ztráty peněžní, tedy Funcom je opravdu za poslední čtvrtletí opět ve ztrátě.

0/0
28.2.2009 18:55

Medvidek

AoC je supr...

Nevim co tady porad resite...Nevim nic o tom, ze by Conan mel koncit ci co to tady porad melete za sracky. Conan je supr hra, hraji ji od vydani a jsem s ni nadmiru spokojen. Pokud nekoho nebavi, tak si muze jit hrat treba na piskoviste a stavet si babovicky...VAoCV

0/0
26.2.2009 10:17

Pogec

AoC

No to je fakt nestoudna drzost, to ze Funcom vydal vic jak gigovej patch s novejma lokacema a vyraznym vylepsenim pvp (mimochodem nejvetsi patch za poslednich 9 mesicu), to tu nikdo z bonuswebaku nenapise, ale nejaky cisla, co si nekdo nejspis vycucal z prstu, to jo a jeste k tomu pridat nejakej ten sokujici titulek ve stylu Blesku, aby autor prilakal co mozna nejvic lidi.

AoC na tom mozna neni nejlip, ale urcite neumira. Popravde receno co se tyce kontentu a vyladeni, tak je na tom Conan zdaleka nejlepe od sveho vydani, takze pokud by byla mela byt nejaka idealni doba na vyzkouseni, tak je to urcite ted. Problem je, ze podobne novinarske kachny potencialni hrace jenom zbytecne odrazuji. Autor tohohle clanku by si mel dat fackuRv

0/0
25.2.2009 15:29

zahradnicek

Re: AoC

Souhlas. Aoc je na tom od vydfani opravdu nejlepe. Ale ty bys vazne chtel,aby lide z tohoto  fora jako Funcomsux atd. hrali AoC? Ja jsem rad ze tam nejsou. radeji at si nadavaji tady na neco,co nevideli ani z rychliku..

0/0
25.2.2009 15:37

Rastaman

Re: Re: AoC

Nesnate si  neco nalhavat;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
25.2.2009 16:55

Rastaman

Re: AoC

AOC konci maximalne to bude zadara jak TABULA RASA pac u takove gamy vydrzi jen lidi bez mozku:-)Rv!!

0/0
25.2.2009 16:56

-

Re: Re: AoC

A ty sis asi před chvílí vystál frontu na slepičí mozek, co? My ti ho přejeme...

0/0
25.2.2009 17:23

Pogec

Re: Re: AoC

no hlavne, ze ty mas patent na rozum.

0/0
25.2.2009 17:38

Rastaman

Re: Re: Re: AoC

ROFLRv

0/0
25.2.2009 18:18

Bonviván

Re: Re: AoC

Odkdy mají rastamani mozek? Ti mají přece hlavu vyplněnou maximálně tak sušeným konopímRv

0/0
26.2.2009 3:34

Medvidek

Re: Re: AoC

A ty nejaky mozek mas? Ja myslim ze ne...

0/0
26.2.2009 10:18

morror

Re: Re: Re: AoC

myslim, že jo ale má ho zaraženej v prdeli

0/0
26.2.2009 13:07

Milan

MMO

Podle mě by tvůrci udělali mnohem lépe, kdyby nezkoušeli vytvářet MMO, ale normální RPG. MMO hrám jednoznačně vévodí WoW...ať si říká kdo chce co chce. Já sice WoW nikdy nehrál, ale vím, že 11 milionů platících určitě žádná jiná hra nemá. No a už od začátku jsem si o AoC myslel že takhle skončí. Protože je to špatná hra? Ne. Protože dosavadním králem je stále WoW. Jestli tvůrci MMO chtějí vydělávat, budiž. Ať s tím ale počkají, až tento pomyslný král padne. AoC bych si stokrát raději zahrál jako RPG přímo v kůži Connana. Nikdy jsem MMO nevyhledával a měnit to nebudu. A mezi námi si myslím, že podobně je na tom spousta lidí. Mějte se, čau.

0/0
25.2.2009 15:16

peewee

Re: MMO

Nejsem zadnej zastance MMO ani klasickejch RPG. Oboje ma svoje klady a zapory a osobne spis preferuju klasicky single RPG. Ale to, co pises, si trosku protireci. Radis, aby tvurci nedelali MMO dokud nepadne WoW. Ale to nepadne dokud ho nejaka jina hra nezesadi. A tu hru musi nekdo vyrobit.

Konkurence musi byt, aby byly produkty stale kvalitnejsi. Takze je jedine dobre, kdyz vznikaj novy MMO, ktery se snazej byt atraktivni a sesadit WoW. Tim se ten trh jaksi obohacuje...

0/0
27.2.2009 12:12

Scrat23

konkurence

Všechny nové MMO to budou mít těžkě, když je tu WoW, Lorto, EvE, GW , L2 atd. což jsou už dneska starší hry, které ale prošli dlouholetým vývojem, takže pokud někdo začne dělat novou MMO nemůže se spolehnout na to, že ji uděla za 2-3 roky, dneska to potřebuje delší vývoj aby měla to co ty starší MMO, které se vyvíjí 7 a více let.

Taky jsou lidi dneska strašne namlsaný tituly jako je WoW.

AoC může být dobrý hra, ale potřebuje čas jako každá jiná MMO, WoW ze začátku taky vypadalo úplně jinak a zdaleka neobsahovalo to co obsahuje teď. Kdyby AoC vyšel v době, kdy WoW tak by měl mnohem lepší pozici :P

0/0
25.2.2009 14:17

Pablo.Kickasso

Re: konkurence

^^

0/0
25.2.2009 17:47

Funcomsux

a AOC sux

Funcom asi dost dobre nevedel do ceho jde,a chteli stoho hlavne vytriskat co nejvetsi balik,umne jsou to jednoznacne lamy co neumnej delat MMO,takze at jdou radeji k lopate.Rv(Y)

0/0
25.2.2009 10:59

draxy

Re: a AOC sux

pokazily si to samy jejich opravy mely za nasledek ze to pulce lidi zaclo spatne chodit jeden den 50 fpd druhej den 4fps a treba update az na podesate a vic to padalo - tak to papa za tohne neplatim a hlavne na to nemam nervy :))

0/0
25.2.2009 11:08

LukeJ

Re: a AOC sux

Předpokládám že neznáš Anarchy Online? (Jedno z nejdéle fungujících MMORPG, není to pro každýho ale ti kdo to hrají si tu hru velmi chválí)

Aby si někdo kdo to nezná nemyslel že melu z cesty tak to je hra právě od Funcomu.

0/0
25.2.2009 13:11

zahradnicek

Re: a AOC sux

Vsechny hry od FUNCOMU jsou  originalni a vyborne. (Longest Journey,Anarchy Online,Dreamfall,AoC) Jedna z mala vyvojarskych firem,ktera se neboji zkouset neco noveho. Po precteni tohoto clanku a reakci na nej (vetsinou od lidi co o tom vi prd) ma clovek pocit ze AoC uz nikdo nehraje a do dvou mesicu se zaviraji vsechny servery. Za sebe muzu rict-myslete si co chcete, Ja jsem rad ze lide(podle prispevku spis pubertaci) jako Funcomsux

podobne hry nehraji. Pro ne je WoW.:-)

0/0
25.2.2009 15:32

-

Re: a AOC sux

A pan Funcomsux asi dost dobře neví, co mluví. A k tomu s tou lopatou - pokud se s ní neflákneš a sám nezahrabeš, pomlč.

0/0
25.2.2009 15:39

Noxík

...

Víte co mě mrzí, že třeba tak dobrá hra jako AoC se prostě neprosadí, protože lidi jsou namlsaní WOWkem... strašná škoda...;-(

0/0
25.2.2009 8:34

Nallthaniell

Re: ...

Ja teda onlineovky nehraju, ale pokud se nad tim zamyslite, tak to asi zase tak dobra hra nebude. Zakon trhu proste plati i v pocitacovych hrach, takze kdyby ta hra byla dobra, tahla by lidi a nekrachovala by. Namlsani wowkem, je prece v poradku. Kdyz se chce nekdo prosadit, at udela produkt stejne kvalitni nebo lepsi. Ja vim, jde to ale tezko, protoze blizzard je bezkonkurencni. Dokud se proste neobjevi dalsi silny investor, co bude ochotny cekat na hru a s ni spojeny vydelek nekolik let, budou ty hry vypadat, tak jak vypadaji. Blizzard ma uspech prave proto, ze se s hrou mazli nekolik let a nespecha s vydanim za kazdou cenu.;-)

0/0
25.2.2009 9:40

hfdhfd

Re: Re: ...

Nemas pravdu.  Podivej se co jsou nejsledovanejsi porady v TV. ZJistis ze jsou to same braky,mnohdy az beckove-prblble souteze a estrady,nekonecne serialy... Vazne si myslis ze pocet lidi rozhoduje o kvalite? Pak jsi opravdu naivni..

0/0
25.2.2009 15:34

AntiMMORPGman

Re: ...

Pan Naivka co?:-)

0/0
25.2.2009 11:42

Nallthaniell

Re: Re: ...

To jo idealista, protoze porad jeste doufam, ze vetsina hracu na ty velky spolecnosti, co plodi jeden sajrajt za druhym hodi bobek. Ono, ne ze uz by to nedelali, ale ty manazeri porad jeste asi nechapou, ze lidi to nekupujou proto, ze jim to prijde dost v nepomeru. Cena/vykon je dost bydna, kdyz dneska za 1000 koupite hru, ktera vydrzi deset hodin. Nevim jak ostatni, ale klasiku typu starcraft si proste koupim, ale treba Need For Speed, Age of Empires, ..., to by proste byly naprosto zbytecne vyhozeny penize. I to GTA treba, jasne, hra vydrzi dlouho, mozna je to i dobry, ale k cemu mi to je, kdyz nemam na to, abych nadupal sve PC. Mozna naivka, ale ja proste hledam kvalitu typu Mafia nebo Half-Life 2, Warcraft 3 grafika velmi dobra, na to, ze to rozbehnete i na 4 roky starym krapu a necim ty hry zaujmou. Nekvalitni produkty proste nepodporuju (Y).

0/0
25.2.2009 12:05

Earl

Re: Re: Re: ...

zřejmě jsi student, jinak by ti tisíc korun za deset hodin zábavy přišlo zcela v pořádku

0/0
25.2.2009 13:31

Nallthaniell

Re: Re: Re: Re: ...

Je to tak, ale dost pochybuju, že tomu bude jinak, až si na sebe začnu vydělávat sám. Záleží totiž, na co to člověk přepočítává.

0/0
25.2.2009 13:53

Earl

Re: Re: Re: Re: Re: ...

Já to přepočítávám jednoduše - na jednu hodinu - a to mi vychází stovka. Pokud má člověk průměrnou mzdu, tak mi to přijde adekvátní.

0/0
25.2.2009 16:53

Noxík

Re: Re: ...

Když myslíš, že jsem naivka tak si to mysli. Sám nehraju MMORPG, ale hraju po netu, třeba WarCrafta 3 FT nebo CoD2. Ale vem si kolik je dobrých MMORPG her a lidi to nehrajou protože je tu "WOW". Znám tě už z hodně diskuzí a vim, že ať řeknu cokoli, tak tě to nebude zajímat. Jenom to takhle cítím.:-)

0/0
26.2.2009 8:10

Im

hehe

zasvecena diskuze lidi co AoC vzivote nehrali.ahahahahahah..To zeru..

0/0
25.2.2009 3:46

-

Re: hehe

Příspěvek od člověka, co sotva rozezná písmenka na klávesnici, není o moc lepší...

0/0
25.2.2009 17:24

ninjah

prachy

  myslim ze marketing funcomu trochu prestrelil. jeden by si i rad zaplatil, ale kdyz se pak nedostane poradne ke kompu a penize jsou najednou fuc, tak to neni fér.

prece si platim za hrani a ne za to ze mam moznost si zahrat.

a vvo tom to asi je. jinak je conan navykovej.R^

0/0
24.2.2009 23:44

jop

škoda

AoC je vážně škoda, ale jak je vidět, ani mega hype hru nezachrání, jedině LotroVVVVV

0/0
24.2.2009 22:51

kking

cas

Zda se mi nehoraznost dat vic jak litr za mmo a pak jeste mesicne 300 i vic za hru.... Uvazuju o EVE online, jen nemam ted cas tam zadna krabice potreba neni, datadisky jsou tam kazdeho pul roku a nestoji 1500 jak nekde...

 No ale jeste vetsi nehoraznost myslim je prodej flesovek za 20$ to uz si vazne myslim ze je tezce ujety.

(nemam problem si hru koupit.. ale za rozumne penize.. nastesti to nekteri pochopili a po filmech za 50 zacinaji vychazet i starsi hry za stejnou cenu....) 

0/0
24.2.2009 19:18

doma

Re: cas

Proc nehoraznost? MMO titul je na vyvoj mnohem drazsi nez 'offline' hry' Koneckoncku kolik stal mas uvedeno i ve clanku. Navic servery musi jet 24 hodin denne a nekdo se o ne musi starat. Jestli ti 300 Kc prijde moc,tak me ne. Kdyz du v patek na 'pivo',tak 300 korun padne za jeden vecer.

0/0
24.2.2009 19:43

kking

Re: Re: cas

ono eve ma take 300 za mesic ted s pitomym kurzem jeste vic... ale neplatis za kazdy datadisk

0/0
24.2.2009 20:18

hhgdrr

Re: Re: Re: cas

EVE je mezi MMO tak trochu unikat. Jediny server s 40K lidmi,muzes platit za hrani hernimi penezy(oficialne podporovano),atd. Je to proste hodne specificka hra. Ale co ty normalni MMO? LOTRO? Tam neplatis za kazdy pridavek(a ze jich uz bylo a jeste bude!). Dungeons and Dragons to same.Zdarma. Age of Conan mel taky pred tydnem obri update (pres 1 GB dat) s novymi questy a dungeony. A takovych her je urcite mnohem vice. Takze nehledej hul  na psa...

0/0
24.2.2009 20:44

Earl

Re: Re: Re: Re: cas

tvůj seznam má chybku v tom že je plný potápějících lodí, které si nic účtovat nemohou dovolit, ne že by nechtěli, prostě není zájem

0/0
25.2.2009 13:30

Santa

Trial

Tak poslední záchrana asi bude vydání trialu... Já bych ho uvítal a vyzkoušel určitě. A možná pak i koupil...

0/0
24.2.2009 19:08

Real

ff

To se dalo cekat,ma to dat Funcom zadara,snad by za takovou low hru nechteli jeste penize:-)Rv

0/0
24.2.2009 19:02

-

Re: ff

A ty by jsi měl ještě platit peníze za to, že můžeš psat příspěvky do diskuze...

0/0
24.2.2009 19:06

omg

Re: Re: ff

R^

0/0
24.2.2009 19:35

Real

Re: Re: Re: ff

RvRv

0/0
24.2.2009 20:17

Farflame

Re: Re: ff

R^ :-)

0/0
25.2.2009 15:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.