Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

The Last Remnant – hutné ale nedotažené RPG

Těšili jste se na bombastické RPG? Máte chuť na notnou dávku japonské preciznosti? Škoda, tentokráte máte smůlu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

silverback

funguje

Mě teda 4:3 jede uplně normálně

0/0
31.5.2009 17:00

Honza

Re: funguje

Na PC? a něco si speciálně nastavoval? já spustim hru - vyberu rozlišení 1280x1024 a jede to ejn širokouhle, nikde žádná možnost neni

0/0
31.5.2009 17:31

Houba

celkem dobrý

No podle mě to není špatný, opravdu jsem v té hře zabřednul. Je to něco, co na PC dlouho nebylo a když se to dá na plné detaily ( 1920 x 1200 very high ) tak to vypadá dobře. Rozhodně žádné neduhy z Xbox verze hra nemá. Jenom každý souboj se nahrává cca 3 - 5s a to když potkáte po cestě více potvor, je lepší to proběhnout a nabrat si jich do jednoho souboje více. Ale zase to nejde dělat v epických oblastech, kde jsem rád, že se z bitvy nedostanu nohama napřed. Rozhodně jsem si vypnul automatický critical a ostatní parádičky, jinak se na souboj budete téměř jenom dívat. Takhle musíte zasáhnout při kritických úderech a trefit jednu z ukazovaných kláves. No celkem dobrá změna po těch nekonečně ujetých FPS R^

0/0
23.3.2009 8:25

Honza

fuj

Co je to za dementní modu dělat hru JENOM širokouhle? To sem snad poslední debil co má klasickej 4:3 monitor? Takhle se to endá hrát když vidim jen 1/3 obrazovky... uniká mi jedinej duvod proč nemužu mít full screen

0/0
22.3.2009 22:59

Houba

Re: fuj

no nevím, demo šlo 4:3 a benchmark také, ale já už pěknou dobu pěstuju 16:10 a v dnešní době výběr displaye 4:3 skoro končí.

0/0
23.3.2009 8:16

Leon1464

Pc verze

Ono obecně hře moc neprospělo použití Unreal enginu, otázkou je jestli bychom se vůbec dočkali nějaké pc verze kdyby SE použil třebas svoje Crystal tools. Mám takový pocit že všechny hry které beží na U3 a nejsou od Epicu trpí podobnými nemocemi mezi které patří časté loadingy, doskakování textur a problémy s frameratem. Do jisté míry se tyto problémy vyskytovaly i v Mass Effectu. Xboxová verze trpí o to víc tím že SE dle mého názoru uspěchal launch (vzpomínáte na prohlášení 11/08 Square-Enix for the world a souběžný launch PC/PS3/X360?)  Taky se na X360 verzi více projevily technické problémy pokud se hra hrála přímo z DVD bez instalace na HDD. Ono U3 asi nebyla zrovna šťastná volba.

0/0
20.3.2009 18:45

Desh

55

Hodnoceni ctenaru 55% R^--- zajimalo by mne kolik tech  co hodnotilo si hru vubec zahralo??podle homosexualnich komentaru z posledni doby asi moc lidi ne :-P

0/0
2.3.2009 20:24

Demiurg

Milionté repete

Stačí jeden pohled na screeny a je jasné, že nám opět servírují 1000x omleté japonské hrdinské menu: Blonďatý šampon ze solárka, emo, holka s xichtem 10letého dítěte a peroxidovýma vlasama, další úplně stejná holka (jen s jinou barvou vlasů) a nechutně roztomilá potvora (ala JarJar). Sympatičtí hrdinové? Ale kdepak, jen další japonské recyklátyRv

0/0
2.3.2009 20:11

Karaj

Re: Milionté repete

0/0
2.3.2009 22:03

..

Re: Re: Milionté repete

1000x omleté japonské hrdinské menu = 1000x omleté západní nudné fantasy menu

0/0
2.3.2009 22:04

stvol

Zkrátka

japonský RPGčka jsou divný, ať se to autor nebojí přiznat..

0/0
2.3.2009 18:00

Desh

Re: Zkrátka

Ne tvuj nick je divnej, rpgecka jsou  v poradku;-)

0/0
2.3.2009 19:18

uzivatel

takze...

to spis vypada na Star Ocean: TLH nebo Tales of Vesperia.

0/0
2.3.2009 15:20

Aurius

PC verze

a kde se dá ehnat PC verze? Nikde jsem žádnou neviděl? Díky

0/0
2.3.2009 13:35

Grahf

Re: PC verze

ešte nevyšla, len demo

0/0
2.3.2009 13:42

Desh

Hura

Konecne objektivni recenze pod kterou bych se mohl podepsat.

0/0
2.3.2009 6:46

Sawer

Re: Hura

To jo no, sranda ze PC verze temahle problemama netrpi, framerate se pohybujem kolem 3 cifernych hodnot. Ne todle nema byt dalsi flame na tema "Consoles sux, PC RoX". Jenom to vypada ze prioritne byla resena PC verze, pac ta grafika neni nejak svetaborna a nad hranice soucastnych konzol. To hledani exitu bylo vyreseno + par dalsich vylepsovaku ale co nastve na PC verzi je ze i pres mnostvi RAM ktery herni PC maji jsou loady absolutne vsude a docela trvaj.

0/0
2.3.2009 11:32

Grahf

Re: Re: Hura

trochu som hral LR na xboxe, ale chystám sa do toho naplno pustiť až na PC. Mohol by si rozpísať konkrétne aké zmeny v PC verzii sú?

0/0
2.3.2009 12:17

Sawer

Re: Re: Re: Hura

Jako Xbox verzi sem videl jen zbezne, ale back buttonem se da z oblasti rovnou skocit do mapy (hram na Xbox360 ovladaci pro PC, na nicem jinem to asi nema smysl ani hrat). Jde pocas souboju zapnout turbo ( netreba vysvetlovat nejspis), triggery dat na automatiku atd.

V recenzi se mluvi o desitkach vterin loadovani u boju, me to loaduje 7-8 a uz sem z toho na vetvy sem tam, mit to na Xku tak se scvoknu nejspis.

0/0
2.3.2009 13:28

Petr Prošek

Re: Re: Re: Re: Hura

Nevím, jestli se o tom už náhodou nezmiňuje autor v článku, ale xbxové verzi v rychlosti loadingu prý hodně pomůže instalace celé hry na disk.

0/0
2.3.2009 13:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.