- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dostal jsem pozvánku na Trial ještě když hra normálně běžela, ale říkejte si co chcete, mě hra musí zaujmout do prvních pěti minut. U téhle jsem to vypl ani ne po dvou. Samozřejmě, nevím takhle o hře prakticky nic a kritizuju, možná že bych byl mile překvapen, ale šanci zkusit ji znovu už nedostanu (ne že bych chtěl).
Zabili si to hosi sami, v takove konkurenci uspet je skoro nemozne, kdy uz tady WoW bezi pres ctyri roky vychazet s novou MMO, ktera neni doladena je celkem sebevrazda, mozna, ze by jeste uspeli s pokracovanim UO 2, jak tu nekdo zminil. Vytvaret vsak uplne novou MMO, ktera je nedoladena, ktere chybi end-game content, bez reklamy, bez PTR je proste sebevrazda a to si tam u nich kravataci meli uvedomit a podobne ted dopadne i AoC, kde na zacatku bylo 700k a ted je to pod 100k. Tam uplne chybi end-game content. Hraju WoW a pozoruju to na lidech. Jakmile je uz dlouho stejny end-game content(Naxxramas, OS, Malygos), tak to prestava bavit a lidi se zabavuji necim jinym. To ale Blizzard vi a proto uz se blizi patch s novym contentem. Mozna kdyby se takhle starali o AoC, tak by nekoncilo.
AOC je sracka a srackou zustane,a Funcoom jsou idioti bodka.
Bol by som štastný,keby Garriot po neúspechu TR,rozbehol nový projekt a to UO 2
keby sa tak rozhodli uvolnit zdrojove kody ako open source, urcite by sa naslo plno ludi (lebo ako som pozeral fora zda sa ze hra komunitu ma) ktory by hru zadarmo opravili, doplnili obsah a rozbehli free servery, ale to sa to asi radsej pochova ked to nezaraba ako by to malo zadarmo niekoho bavit...
Tak to dopadne kdyz to kravataci chtej mervomoci vydat pul roku pred dokoncenim.
Podle mě jde o to, že ty obří boje o celou galaxii se odehrávaly jen na třech planetách- džunglová, vulkanická a Země, přičemž Země byla vlastně jen jedna velká instance. Taky bylo velice málo nepřátel, jenom měli mnoho stupňů obtížnosti (př. Thrax Soldier Class XII). Potom ještě, že člověk skoro pořád mění itemy. Dokonale si vylepší gatě a hned o dva levely pozdějc má nový, co maj lepší základní armor. Dále ten nesmírnej počet různých druhů poškození- fyzická, světělná, ohnivá, ledová, sonická, jedová, elektrická.. víc si nevzpomenu. Pak je ten výsledek, že procházim vysokolevlovou instanci kde do mě pálej ohnivejma zbraněma, nic mi to nedělá. Pak vylezu, pustí se do mě zvíře s jedovym útokem proti kterýmu nemám žádnou obranu a protože mám sonický dělo, tak já mu nedělám nic. Musim sebou tahat neuvěřitelný množství zbraní s různejma útokama a prohazovat v boji podle toho, po kom zrovna střílim. A poslední nedostatek- špatně udělané Interface, přičemž je jen 5 slotů pro kouzla, lékárny, dobíječe štítů, adrenaliny, granáty a podobný věci a Guildmaster nemůže nastavovat nic v guildě kromě názvů ranků. Podtržeo sečteno, kdyby se pan Garriot vyvaroval těmto nedostatkům, možná by byla Tabula Rasa vskutku skvělá hra.
Zase narazka na AoC...nevim sice jak stara jsou uvadena cisla platicich hracu, ale po vydani posledniho update jsem zaznamenal v Tortage dosti vyssi pocet hracu. TR je fakt skoda...ta hra mela vazne potencial.