Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

WoW - nejnebezpečnější hra světa?

MMORPG World of Warcraft označuje švédská společnost na ochranu dětí za nejnebezpečnější hru světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Juzzy

WoW

Ja hrávam  WoW jeden rok. Nedokážem si bez WoW a ľudí, ktorých som vo WoW spoznala predstaviť svoje existovanie. Ale vôbec nie je pravda, že WoW je mrhanie časom. Čítam knihy, dobre sa učím, moja angličtina sa zlepšila o 80%. Mám priateľa a nemyslím, že by spozoroval v našom vzťahu nejake negatívum kvôli WoW. Ja si čas rozdelím. To, čo ostatní strávia na pokeci, písajúci si s pofidérnymi ľudmi, ja hrávam wow s ľudmi, na ktorých sa možno spoľahnúť, teda aj s ľuďmi, na ktorých sa vo WoW musim spoľahnúť. Ale to pochopia iba WoWáci:) Majte sa

0/0
22.3.2009 9:56

Wormicek

Burning Blade lvl 60 Paladin

Kdyz tak ctu tyhle prispevky tak to je jak s rodinou v lete u more poslochat dve deti,jak se hadaji, kdo ma vlastne tu vetsi a lepsi babovicku.Kazdy ma svuj zebricek hodnot at uz je to napriklad sport,povalovani v hospode a nebo vyse diskutovane hrani her.Presneji MMo her.Ja osobne si myslim ze hrat nejakou hru je mnohem lepsi,nez prochlastat strasny penize denne v hosspode.Z takovych lidi se teprve stavaji trosky.Nebo vy jako dospeli lide byste radsi doma meli fetaky co si budou denne pichat heroin,nez ty co si kazdej den zahrajou svoji oblibenou hru?Take tady nekdo rikal ze platit za hru je uz totalni blbost. 80% vsech lidi na svete jsou kuraci a to prumerny kurak da aspon jednu krabicku denne. Tak ted zase nejak nevim co zere vic penez.Proste se naskytlo tema tak se sebehla tlupa z hospody a zacala spamovat BW ze MMO hry jsou proste povl naseho naroda.Myslim ze je to prave naopak.Ja jsem napriklad diky WoW dostal krasne stipendium z anglickeho jazyka bez vlastniho studia Aj na skole.Ten kdo hraje hru pro zabavu nemuze se stat zavislakem stejne jako bezny obcan ktery ty 2 hodiny denne prosedi u televize. Porad mate ty priblble pripominky na nas hrace? Zkuste se nad sebou a vasemi zajmy prvne zamislet nez tady zacnete placat nazory jako je " WoW je proste kokotina" coz dokaze, s prominutim, zbleptnout i dite ve treti tride.

Dalsi veci je rodicovsa kontrola a nezodpovednost. Proc diteti nedovolit si zahrat nejakou hru hodinu denne? Dite to bude ostatnim zavidet a pak nastanou ty trable ze stejne bude chodit hrat ke kamaradum. Tomuhle proste nejde zabranit. Hry jako takove proste tedka ve svete leti a to MMO hry vedou. Co clovek to nazor, ale ty psychycky slabsi jedinci s labilnima pripominkama by si ty nazory radeji mohly nechat.

Nestaci se divat na hry jen z negativni stranky, ale take z te pozitivni. Kurzy meny USD a celosvetova krize ustoupila jen diky , k vasemu udivu, Blizzardu a prekvapive jeho World of Warcraft.

Chapu ze ted pode mnou se urcite objevi nejaky slabsi jedinec, ktery bude rad kdyz pochopi 50% tohoto vykladu a napise ze WoW je proste sracka, ale pro ty co uz to maji v hlave poskladane to bude pripadat jako nejaka hodnota.

P.S.: Pro ty co rikaji ze WoW nici socialni postaveni dane osoby bych chtel sdelit, ze mam 2 děti, skvělou ženu se kterou se moc milujeme a úspěšně pracuju jako generalni ředitel v nejmenovane firmě. Zena kouka na sve televizni serialy a ja si proste zahraju.To jen jako dovetek k tem prihlouplym vetam jejich majitelu.

0/0
3.3.2009 21:25

lol

Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

S tímhle opravdu nepochodíš. Stejně přijdou retardovaná děcka typu AntiMMORPGman a pošlou tě někam. Nemá smysl toto řešit na serveru, kde se pohybují pubertální hloupá hovádka..

0/0
4.3.2009 5:11

Uroboros

Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

Naprosty souhlas s tebou, akorat si to nemusel prehanet s tim generalnim reditelem, ten b asi nenapsal "zamislet" "psychycky" "mohly-shoda prisudku s podmetem", ale jinak fajn napsano :-)

0/0
4.3.2009 6:25

AntiMMORPGman

Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

hahaha prej generalni reditel,koho to tu krmis? hmm?,to ti teda nezeru,pac kdyby si mnel takovep ostaveni nebudes se s takovou hrou vubec zahazovat,pac by si nato ani nemnel cas,pri tve funkci jak nam tu pises.proste neverim predpokladam ze si nejaky studentik a rozdavas moudra:-P.aaaa mam na vas fakt chut!

0/0
4.3.2009 10:08

Noxík

Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

Už je tady ;-D

0/0
4.3.2009 10:11

Uroboros

Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

Co takhle si po vecerech dodelat zakladni skolu? Ty hrubky jsou do nebe volajici, to bych radeji veril jemu, ze je generalni reditel, nez tomu, ze ty mas dodelanou zakladni skolu. "mnel, nato, nemnel"

0/0
4.3.2009 10:37

MT

Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

Hele ty tydýte, predpokladam, ze hrajes PC hry,jelikoz diskutujes na hernim webu. Docela by me zajimalo jaky hry hrajes. Kazdymu se proste libi neco jinyho. A generalizovat, ze vsichni co hrajou wow jsou socky a ja nevim co jeste, svedci o tvoji ubohosti a omezenosti. Kazdej at si dela co chce, kdyz na to ma prostredky a cas. O tvem slovnim projevu radsi pomlcim. Vidim to tak, ze ses zamindrakovanej chudak, kterej si lesti ego vysiranim na int. diskusich,ze by vysirak  z presvedceni?

0/0
13.3.2009 10:09

Unkororo

Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

neomlouvej svoji zavislacinu,kdyby si byl tak rozmuny a chytry jak se tu snazis ve svem projevu prezentovat,tak takovou gamu v zivote hrat nebudes,a reknes si,ze jsou na svete mnohem dulezitejsi a podstatnejsi veci,holt je videt ze si nejaky studentik co bydli u maminky a tatinka,a nemuis si na chleba tvrde vydelavat,tvrdou praci napr. u lopaty, pac kdyby si nekde drel a prisel si s fachy domu budes rad ze si lehnes a odpocines a na takove blbustky by si nemnel cas ani naladu,predpokladam ze nemas ani pritelkyni natoz dite,takove lidi mam fakt nejradeji plnou pusu moudrosti a skutek utek,tyhle hry jsou metla lidstva jeste vic nez nejaky chlast,ja taky hraju hry ale z rozumem a nehraju zadne MMO to bych musel byt uplnej idiot ,pac vim jak t cloveka dovede odrovnat staci co furt clovek cte,jak ten skolaboval,ten zabil sve rodice ze mu smazali postavu atd,nic tu nevykladej si uboozak ahoj.

0/0
4.3.2009 13:32

Uroboros

Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

Ale jdi ty prosim te, muzu ti ukazat policajty, muzu ti ukazat bankere, kteri jezdi pravidelne do zahranici, muzu ti ukazat uredniky a pravnika, muzu ti ukazat Ing. lidi, kteri delaji plany na jeraby pro zahranicni firmy, muzu ti ukazat sebe, kterej maka a pritom dela vysokou skolu a ano pritelkyni mam, muzu ti na ni dat kontakt, aby jsi si to overil a ano gramatiku ovladam narozdil od nekoho. Nejdriv si zjisti, kteri lide tu danou hru hraji, jak casto ji hraji, kolik hodin denne u toho stravi a pak lidi nazyvej idiotama. Ale pokud mas alespon trosku vetsi IQ a vis co to jsou zasady slusnyho chovani, tak si to nedovolis. Tyhle hry jsou metlou lidstva vic nez nejaky chlast? Taaaakze podle tebe je lepsi, ze pan X co ma doma rodinu jde kazdy vecer na tri hodiny do hospody necha tam dejme tomu 200,-- Kč. Prijde domu, smrdi z nej hospoda a je opily a jde si hned lehnout. Mesicne mi to vychazi pri poctu 28 dni 7x4 = 5600,-- Kč jen za alkohol. Nez clovek, ktery si doma zahraje dve tri hodiny vecer da za to mesicne 12.99 EURO (viz. CNB.cz, pro aktualni kurz) ? Kteremu rekne zena, ze je vecere a naji se spolecne s celou rodinou a povidaji si zazitky, pak jde ulozit deti apod. ? Chci rict, zamysli se priste predtim, nez neco podobnyho vyplivnes ven. Ze ty makas u lopaty jeste neznamena ze nekdo jiny je ubozak i kdyz by si to jen vymyslel;-)

0/0
4.3.2009 13:45

AntiMMORPGman

Re: Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

hehe nj ty aby ses zase neozval co?,ty zavislaku jeden,nahodou ma ten Borec pravdu a to uplne ve vsem to am to vam hracum wowka pekne natrel,a ty tu stale budes tu kravovinu wow obhajovat?,jeto proste kravina,tak uz se ztim smir,a nesnaz se nam tu furt neco predsouvat,jestli mas nejake mindraky a lecis si to pri hrani WOW jako dalsich 10 mega lidi,tak prosim,ale jak sem uz psal nesnaz se tu blbost furt omlouvat,ty ses skoro v kazde diskuzi ve ktere se neco napise proti te omalovance WOW to je az neskutecne,uz to zabal a zalez do nory ,stejne je nas vic!!!! nez vas hracu sracu,ano nas Odpurcu!. ztim nic holt nenadelate.;-DR^..

0/0
4.3.2009 14:01

Moro!!!!!

Re: Re: Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

R^R^R^R^

0/0
4.3.2009 15:15

Uroboros

Re: Re: Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

Pokud ja jsem skoro v kazde diskuzi, ve ktere se neco napise proti WoW, tak ty jsi v kazde. O jednu vec te poprosim, pokud jeste nekdy budes reagovat na muj post, tak si to po sobe alespon 7x precti, at mam alespon pocit, ze na muj post reaguje cech a ne nejakej negramotnej cigan, ktery dostal pod sve pracky klavesnici. Jen tak pro priste... "tak uz se ztim smir, ztim nic holt" - pise se "s tim" s kym cim s tim. Pote po kazde carce se pise vzdy mezera, ale to poznas, az se budes uchazet o praci a zjistis, ze te nikam nechteji prijmout budes vedet cim to je. Ty jsi typ cloveka, ktery se schovava za internetovou diskuzi a v ni se chova jako nejvetsi kral celeho lidstva, zatim si nepodlozil zadne padne dukazy, ale dokazal jsi ze neumis svuj matersky jazyk a ze jedinymi tvymi argumenty jsou sprosta slova a urazky jo a jeste smajlici. Ja mozna hraju tuto hru a mam ji rad to znamena, ze ji budu obhajovat do takoveho meritka, do ktereho ji hraji. Pokud ty osobne s timto mas problem, nereaguj a necti me prispevky a dale chod do vsech diskuzi a pis tam o kazde hre, ze je to **** a ze simulator kamionu je nejlepsi vec na svete. Neberu ti to. Do zadne nory lezt opravdu nebudu, lepsi argument jsi vytahnout nemohl? Co takhle radeji misto tohoto brouzdani internetovymi diskuzemi zajit do skoly trosku se neceho priucit? I kdyby Vas odpurcu bylo 110 milionu, nam to bude vzdycky jedno. Posledni vec, prosim te, napis mi cim nas ten "borec" dostal a natrel nam to? Jake padne argumenty te k tomu vedou ?

0/0
4.3.2009 15:40

Uroboros

Re: Re: Re: Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

Jak jinak, postaven pred vec, u ktere by musel premyslet, tak uz radeji se neozve, ale prijde az bude opet nejaky novy topic, ktery by mohl zaplnit svym nekoncicim sarmem a zpusobem. GG

0/0
4.3.2009 16:41

AntiMMORPGman

Re: Re: Re: Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

ty si proste straceny pripad chlapce!;-DRv

0/0
4.3.2009 18:00

lol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

Potřeboval bys výprask smrádku..

0/0
5.3.2009 5:10

AntiMMORPGman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

a ty by si zase potreboval,poradne zaprahnout do prace aby si porad nelenil nebo spis te sracky WOW a delal uz v zivoten eco poradne holomku,urcite ti to tvoji rodicove casto rikaji ze???????:-)

0/0
5.3.2009 9:50

AntiMMORPGman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

a ty by si potreboval,aby k tobe nekdo dosel domu,nejlepe ja!,a smazal ti tu chujovinu wow z disku!,a nebo ti dal PC rovnou do zastavrany ty lemple,aby si uz v zivote delal taky neco poradneho a nesedel furt u takovejch sracek ty Hlavo!Rv................

0/0
5.3.2009 9:55

Uroboros

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

Prijd, rad ti to vysvetlim z oci do oci, ale pochybuju, ze ty vis, jak se mazou veci z PC a jeste jsi nerekl kde a jak delas ty? muj osobni typ je, ze jsi nezamestnany a vysavas tento stat

0/0
6.3.2009 6:36

AntiMMORPGman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.3.2009 10:37

Uroboros

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

"ty si proste straceny pripad chlapce!;-DRv" no jo jak jsem cekal, zadny argument :) Priste zkus alespon malilililinkato zapojit to co mas na hlave nejen k prijimani potravy, ale clovek s takovym IQ asi prijima potravu jinym otvorem.

0/0
5.3.2009 6:11

AntiMMORPGman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

a dalsi asocial!!!!!Rv

0/0
5.3.2009 9:56

AntiMMORPGman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

nj tady nekomu dosla slova,si nejak ticho Strupe!;-D

0/0
5.3.2009 17:00

Moro!!!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

RvRvRvRvRvRvRvRvRvRvRv(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y):-©:-©:-©

0/0
4.3.2009 18:24

lol

Re: Re: Burning Blade lvl 60 Paladin

takhle dementní projev jsem hodně dlouho nečetl. Prostě demagogická pohádka závistivého socíka..

0/0
5.3.2009 5:08

Realites---man

nechapu proste.

tyhle hry jsou naprosto k nicemu,nevim naco nejake mmo hrajete,copak je to tak dulezite?,dava vam to snad na chleba?,uz se proberte,ja to nehraju a ziju!R^,zijte realife,nez budete stari paprikove a budete sedet v zateplenych papucich u TV.:-P

0/0
3.3.2009 20:55

-

Re: nechapu proste.

Chodíš na pivo / limonádu? Na nějaké diskotéky? Čteš knihy? (eh, to vlastně těžko), díváš se na televizi, sleduješ nějaký seriál, sportuješ? Ano? Tak zmlkni, každý dělá to, co ho baví.

0/0
3.3.2009 22:38

Netron

.

Sranda je že jsem nikdy neviděl titulek "Zkolaboval při hraní stratégie"

0/0
3.3.2009 15:38

lol

Re: .

Případy kolapsů u hraní jsou známé ještě z dob, kdy MMO neexistovaly, tak si dej radši šálek stfu.

0/0
4.3.2009 5:12

Andrashi

Jak si tak pročítám...

...různé zprávy kolem hry WoW, napadá mne, že takovou reklamu nemá žádné jiné MMORPG. Blizzard nemusí vydávat tolik peněz za kampaň (média a vědecké studie se o to postarají) a tak si může v klidu udržovat svůj herní svět na pomyslné špici. Ne protože by byl nejlepší/nejpropracovanější (WoW hráči prominou; NE, nejsem proti WoW; NE, nehraji jiné MMORPG), ale protože se (pouze můj názor) dostal do vytoužené fáze všech MMORPG her - není veřejností nahlížen jako "hra pro děti" ale jako "jev". A to je mnohem lepší pozice pro získání hráčů.

Dále. Není to dlouho, co zde byla recenze na hru Valkyria Chronicles. Diskuse k ní se částečně přenesla na téma animé - ano či ne? Pomineme-li tuny balastu, které východní trh chrlí jako přes kopírák, přeci jen najdeme celkem dost zajímavých titulů. A smysl tohoto odstavce je tento: v animé (těch, co stojí za shlédnutí) se celkem často objevuje téma dospívajícího člověka, řeší se problém vůle, tlaku okolí a hledání vlastní identity (nejsem součástí masy, jsem já). Samozřejmě, jako každé zboží na prodej, tak i animé realitu často přikresluje k růžovějším odstínům (čest výjimkám), kdy *něco* hlavní postavě pomáhá při cestě tímto obdobím života.

A to je pokus o reakci na názory diskutujících o "slabé vůli hráčů MMORPG". Všimněme si, kterak je snadné někoho prostě odsoudit ("Jo, je to ||CENSORED||, který u toho sedí furt"). Ptám se spíš, proč těmto nikdo nepomůže? U dětí rodiče (souhlas s kotětem), u dospívajících a dospělých kamarádi/kolegové (místo aby si z něj dělali legraci a tak ho nutili ještě více se uzavřít do světa, kde ho nikdo neuráží a kde má lidi, kteří mu "rozumí").

Vím, že často se výše řečené okolí skutečně snaží pomoci, čest těmto lidem a jejich snaze, není to lehké. Ale co zbytek, který je vydělí, označí za "pošahané" a dělá o nich studie na téma "škodlivost/přínos MMORPG"? Ten je tím více nutí uzavřít se, vytvořit "svůj svět" a tak žít mimo realitu.

S jistou nadsázkou tak vzniká cosi jako Matrix 21. století. Mysli uvězněné ve virtuální realitě, které uvnitř "žijí", venku jen přežívají jejich těla. Okolí je drží uvnitř svým přístupem a vydělováním. Oproti této okolní většině existence lidí (často bývalí MMORPG hráči), snažící se tyto lidi dostat ven, protože ví, jak moc je těžké přestat. A nakonec ti, kteří se dostanou ven sami (nuda nebo prostě uvědomění, že takhle to dál nejde). A aby bylo jasno: TENTO ODSTAVEC SE TÝKÁ HRÁČŮ, KTEŘÍ V MMORPGs TRÁVÍ VĚTŠINU ŽIVOTA, ne těch, co se tam jdou na pár hodin pobavit.

0/0
3.3.2009 7:16

Olik

Re: Jak si tak pročítám...

No pekne, velmi dobry postreh....som byvaly hrac (pripada mi to , ze ked toto pisem to musi zniet ako prve kolo terapie pre drogovych zavislakov :) ) ale k veci, stravil som na tej hre vazne vela casu ..... a koli tomu som neurobil skolu.... jedine co som myslim pocas toho hrania nezanedbal bola moja vtedajsia frajerka...ale ano nieco na tom bude, myslim na tom pohlade na realny a "virtualny" svet, ktory je proste ovela lahsi, bezpecnejsi, s moznostou fiktivne spravit nieco velke....ten realny je vazne casto len o tom ako vas niekto uraza, ako je niekto agresivny , ci si riesi na vas svoje "problemi" len koli tomu ze mu to umoznuje postavenie alebo jednoducho preto ze ma tak "vysoku" inteligenciu ze to poklada za "normalne", a nehovoriac uz o tych depresivnych pohladoch ako vidite bezdomovcov v MHD, citite chlast aj s napohlad normalnych ludi, jednoducho pochmurne prostredie plne nasilia a ludi ktory vam nedopraju ani to najmenej, s tym ze najlepsie pre nich je to ked vam aj z toho kusku stastia co mate nieco zoberu....Od politiky az k reterdovanym ciganom je to stale velmi podobne, a tak je velmi lahke radcej si sadnut domov za pocitac a oddychnut si od tohto sveta....Lenze ako to tak byva, clovek sa uzatvori este viac do seba a z toho sveta okolo seba nema vobec nic...Co mu zabrani vidiet aj to dobre co na svete je, a ze toho nie je malo....Rodina, priatelka, kamosi, uspechy v praci / skole, mozno narodenie dietata, postavenie sa na vlastne nohy....a ked si vsimnete vsetky tieto veci hranim tej hry urcite nedosiahnete a ten depresivny pohlad sa este prehlby...resume od byvaleho zavislaka :) Zivot je boj, vzdy bol a bude, ale to najkrajsie na nom sa urcite neskryva vo wowku, a tak suuup von za kamosmi :) ludia co to nehraju zase az tak casto pls nevsimajte si to :) dik :)

0/0
3.3.2009 12:50

Fekecekt

Re: Re: Jak si tak pročítám...

a ty si klasicky pripad vsech wow hracu:-P,netreba se dale otom bavit,proste ste posrani z realu a utikate do virt.sveta hmm, tohle je fakt reseni,mozna i je,ale pouze docasne!Rv

0/0
3.3.2009 13:35

kotě

Re: Re: Re: Jak si tak pročítám...

Každý umí kritizovat... Někdo zkrátka nemá život tak růžovej jako ostatní. Pokud je pro tebe tak nemyslitelné, že se pro to někdo uzavře do sebe, měl bys trochu rychleji přemýšlet a pomaleji psát... Tím tě nechci urazit, jen chci říct, že nemáš právo kohokoli soudit, pokud ho neznáš.

0/0
3.3.2009 14:59

Wolfling

Re: Re: Re: Jak si tak pročítám...

Jste pevne prevedceny o tom, ze ten, kdo utece "z reality" jak rikate do online hry by v pripade, ze by onlinovky nebyly, neutekl do jine alternativni reality?

To je podle me jako kritizovat noze, protoze klasicky vrah s nimi zabiji. Teda pravda, naprosta vetsina lidi s nimi kraji chleba, ale stejne jsou nebezpecne.

Pripady "klasickych brblacu na diskusich pod clanky" radeji nebudu domyslet ;>

0/0
3.3.2009 17:30

lol

Re: Re: Re: Jak si tak pročítám...

"a ty si klasicky pripad vsech wow hracu,netreba se dale otom bavit,proste ste posrani z realu"

A toto je klasický příklad logického klamu, generalizace. Dej si pohov a nech si dorůst mozek.

0/0
4.3.2009 5:15

AntiMMORPGman

Re: Re: Re: Re: Jak si tak pročítám...

ma pravdu  ty Tragede!

0/0
4.3.2009 10:04

Kizrath

Drak'thul

Dojima me, jak tu vsichni pisete, jak wow vymyva mozek, jak rozvraci rodiny a jak lide nemaji zadny socialni zivot. Pokud to neumite hrat, nehrajte to. Nezapojujte se do zadne end-game guildy, ale hrajte si pro sebe na pohodu. Byl jsem clenem jedne z nejlepsich ceskych guild a raidovalo se 4 dny v tydnu byl to zrout casu, nemigroval jsem s nimi na novy server, ale zustal a ted jsem v guilde, kde se raiduje min, ale vysledek je stejnej co se tyce dokonceni, sice to mohou oni dat o mesic driv no a? Zaroven pracuju a studuju dalkove, ted dokoncuji bakalarskou praci a o vikendech nejsem vubec doma. Proc to pisu ... jde o to, jak si KAZDY jedinec dokaze nacasovat svuj den a rozvrhnout si co a jak bude delat, jeden ma chut jit do hospody, tak se tam zabavi s kamaradama, neco popije da si veceri a plati 300,-- Kč, druhy zase si za toto zaplati mesic hrani. Jeden si rekne ze stravi vecer u TV, tak se kouka na oblibeny film(y) a jiny zase si hraje svou oblibenou hru. Jiny se rozhodne precist si knihu a tim obohatit svou slovni zasobu. Jeden jde do kina jinej zase na kulecnik. Vsechno toto jsou statky a jedna se tu jen o miru uzitku z tech statku. Pokud je nekdo zarity odpurce zabijeni zvirat, tezko mu navleknete kozich ze zvirat, stejne tak nepresvedcite tyto odpurce MMO her o tom, ze se myli. Kazdy ma svou pravdu. Cogito ergo sum :). Zkuste se zamyslet nad tim, nez nekam priste napisete, proc vlastne musite urazet jiny lidi? Nejde to bez toho a kdyz uz potrebujete vyjadrit negativni nazor, nejde to nejak kultivovane? Jsme snad lidi a ne zvirata :-)

0/0
3.3.2009 7:03

kotě

Re: Drak'thul

Jen dvě slova: Tak tak. R^

0/0
3.3.2009 14:48

kotě

Re: Drak'thul

Jen dvě slova si IdiotsRv:-P

0/0
6.3.2009 14:47

kotě

Blbost

To je přece problém hráče, popřípadě jeho rodičů, že nemají soudnost. To už na PC hry můžeme svést všechno. Já sama jsem WoWko hrála a nezkolabovala jsem, nezhubla jsem 20 kilo, nezcvokla jsem se a ani jsem neumřela. Taky jsem to samozřejmě nepařila 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a tak dále - pokud takto někdo žije, přijde mi to smutné, a hlavně si myslím, že člověk by mohl alespoň chvíli místo toho dělat taky prozměnu něco užitečnýho. Chápu, nadšení pro hru a možná hned pár propařených hodin denně, pokud se do toho člověk nějak moc zažere, ale nedělat nic jiného, to mi už zavání závislostí, popřípadě flákačstvím...

BTW. Jinak zkrátka jen další názor člověka, co si myslí, že hry jsou strůjcem všeho zla na planetě. Hlavně by si měli uvědomit, že ten člověk by se snad mohl umět trochu ovládat, a dát přednost svému zdraví a povinnostem před hrou, i když je to hraní třeba fajn. A pokud ten člověk není dost starý popřípadě psychicky v pořádku, aby z toho měl rozum, tak od čeho jsou potom rodiče?

0/0
2.3.2009 21:41

Im

hih

A dalsi diskutovani naprosto o nicem...Bw da clanek a plno chytraku kaze jak se ma zit,hrat..aaaachhh jo...ziiiiv

0/0
2.3.2009 20:54

AntiMMORPGman

Re: hih

nj musi vam to nekdo vysvetlit,kdyz nemate vlastni rozum.:-)R^

0/0
3.3.2009 11:39

lol

Re: Re: hih

Někdo jako ty? Tak to aby se dotyčný radši odstřelil, než poslouchat gramofonovu desku plnou prázdných zvratků.

0/0
4.3.2009 5:17

Dhatz

jediná záchrana PC hraní v USA

ale ani tak to nepokládám za zábavnou,natož pak dobrou hru, dodělanost slícování textur a normals na nízkém počtu polygonů a přehlcenost zjednodušeným obsahem fakt nic neznamená. demenci amíků to jenom potvrzuje.

0/0
2.3.2009 20:45

lol

Re: jediná záchrana PC hraní v USA

..a ty si dement českej. To víš, dementi jsou všude.

0/0
3.3.2009 3:52

fdfdg

Re: Re: jediná záchrana PC hraní v USA

ma pravdu ty strupe WOW je srac nejvetsi ,a sedej unej jen uplni vymastenci .Rv:-©

0/0
3.3.2009 11:34

Uroboros

Re: Re: Re: jediná záchrana PC hraní v USA

tak je dulezity, ze elita naroda si dava prezdivku fdfdg ;-)

0/0
3.3.2009 12:14

lol

Re: Re: Re: jediná záchrana PC hraní v USA

Grow up smrade.

0/0
4.3.2009 5:18

RAO

Souhlas ze je nebezpecny

Je nebezpecni hlavne pro labilni jedince kteri nemaji nic jinyho nez WoW. U deti sou na vine rodice. Takze spis bych rekl ze neni nebezpecni pro vsechny ale pro lidi co nemaj zivot.

Normalni clovek co si hru uziva a nezapomina na kamarady a rodinu je uplne normalni ze hraje.

0/0
2.3.2009 18:53

Hnidopich

Re: Souhlas ze je nebezpecny

No jo, kdyz pro labilni jedince je nebezpecny i zivot...:-)

0/0
3.3.2009 0:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.