Diskuze

Rage - nové screenshoty

Id Software konečně uvolnil nové screenshoty ze své akce Rage. Užijte si jich.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pan Programátor

10. 3. 2009 21:07
Pro Cožeto???

Nechtěl jsem se k téhle dost nablblé debatě vyjadřovat, ale poslední příspěvek mě pobavil. Cituji: "A jinak, na slabém pc nejde vytvořit hru takovou která by na tom samém

pc neběžela ale na konzoli ano!!!To si snad už děláš srandu jestli si

tohle myslíš!!"

Milý Cožeto???, netuším kolik ti je ani co máš za školu (podle těch neskutečných hrubek se ani neodvážím si tipnout), ale to, jaké tu pouštíš bludy, ukazuje, že vůbec netušíš nic o vývoji her. Tvoje představy jsou dost zjednodušené a mylné. Zaprvé - PC hra je dost komplexní program, takže se rozhodně neprogramuje na jednom jediném PC, nedělá na ní jeden jediný programátor a na kusech zdrojového kódu pracuje více lidí. Zadruhé - hra prochází optimalizací k danému HW, podle současných HW možností a možností programu hry. Zatřetí - je úplně klidně možné programovat na daném PC část hry, kterou pak na něm vůbec nespustíš - samotné programování totiž s daným kusem HW moc nesouvisí. Začtvrté - vývojářská studia pracují s mnoha kusy HW, hru vyvíjejí vždy na aktuálně velice drahých a silných PC, aby si ověřila možnosti svého vyvíjeného programu a aby dokázala připravit více úrovní detailů atd. Program je omezen tak, jak si vývojáři nadefinují. Pokud budou vývojáři pracovat s DX10.1, pak jsou omezeni jeho nejvyšší dostupnou verzí, pokud budou potřebovat výpočetní výkon více jader, jsou omezeni pouze dostupností nejnovějšího procesoru. Jsou omezeni pouze mírou současného pokroku v oblasti SW a HW a to jen v těch aspektech, které se hry opravdu týkají. V případě PC jsou pak při optimalizaci omezeni současným stavem trhu a tím, na jak výkonné počítače hru cílují. V případě konzolí jsou pak omezeni až při optimalizaci na HW konzole. Nejsou omezeni tím, že někdo programuje hru na jedné dané konfiguraci. Zapáté - to, že první hry na současnou generaci konzolí plně nevyužívaly její výkon, nesouvisí s výkonem PC - studia měla k dispozici PC srovnatelná výkonem s konzolemi - je naprostý nesmysl, aby neměla. Navíc testování vyvýjející se hry probíhá na konzoli. Vývojáři se musí seznámit s novým vývojovým prostředím a atypickým HW a toto učení a poučení se z předchozích chyb vede k vylepšování her a grafiky, k naučení se optimalizovat další hry lépe a využít více výkonu. Zašesté - slyšels někdy o superpočítačích? Najdi si nějaké články na tohle téma a podívej se, co jsou tyto mašiny schopné upočítat...

Omlouvám se za zjednodušení problému, ale pro ilustraci by to mohlo stačit...

0 0
možnosti

smejki

10. 3. 2009 22:32
Re: Pro Cožeto???

Touché!

0 0
možnosti

LukeJ

10. 3. 2009 17:06
Nové screeny?

Nejsou ty screeny náhodou vzatý z traileru?

No jo, Bonusweb...

0 0
možnosti

Dhatz

10. 3. 2009 22:41
Re: Nové screeny?

taky jsem ty scény už viděl, ale není snad možné aby to byl někdo jiný než BW kdo za to může?

0 0
možnosti

cx7

10. 3. 2009 14:54
.

Další hypo Rv

0 0
možnosti

Taz

10. 3. 2009 10:11
Ehm...

Podle mě by to snad i mohlo s enginem vyjít, přecijen poslední pořádný engine od Carmacka byl id Tech 3, ze čtyřky stojí za zmínku jen počin Human Heads Studios, který z něj vytřískal maximum a pak nic, pak jen drtivé vítězství perfektního UT3 engine.

0 0
možnosti

bart

10. 3. 2009 10:30
Re: Ehm...

souhlas, carmack podle mě těží ze své slávy, už to není tak, že jeho engine je ten nejlepší a revoluční a geniální a kdo ví co ještě.při srovnání doom3 a half-life 2, které vyšly zhruba ve stejnou dobu vychází source jasně vítězně; všechny hry na idtech4 vypadají víceméně stejně (uměle) a rage vypadá taktéž dosti podobně. o cryengine 2 nebo U3 ani nemluvě, to jsou podle mě povedené enginy, cry2 tím jak vypadá a co umí a U3 svojí univerzálností

0 0
možnosti

di

10. 3. 2009 9:41
vné

Zvláštní,podle toho co píšete,to vyznívá jako kdyby jste výsledku spíš obávali,jako že spíš čekáte že to bude blbost..To nechápu,proč u takové věci jako je hra Singularity píšete že je to adept na akci roku,a to i přesto že to vypadá jako naprosto debilní hra,a u téhle hry která vypadá mnohem lépe a slibněji píšete zase takhle..Máte to nějak přeházené..;-€:-)

0 0
možnosti

Panda

10. 3. 2009 17:31
Re: vné

Mno, podle informací, co víme o Singularity, mi to přijde námětem zajímavější, než Rage, kde víme zatím jen tolik, že to budou závody a střílečka. Ale jak to dopadne, to netuší nikdo. V případě Singularity se to snad dozvíme dříve.

0 0
možnosti

Wv.

9. 3. 2009 22:11
:)

Teším sa.. aj keď pochybujem že budem mať stroj ktorý to utiahne.

V každom prípade to vyzerá zaujímavo.R^

0 0
možnosti

Mike

9. 3. 2009 20:53
bude ! =)

=)

0 0
možnosti

9. 3. 2009 20:00
engin

Pokud jde o hru, zatím to vypadá docela slibně. Ačkoli Doom 3 dost hráčů kritizovalo, mě osobně přišel jako velice nadprůměrná střílečka s parádní atmosférou. A koncept Rage vypadá slibně. Mix závodů a akce v postapokaliptické krajině na kvalitním enginu musí minimálně zaujmou každého jen trochu zvědavého hráče.

Pokud jde o engin, uznávám že vypadá dobře, ačkoli to prý je pouze vylepšený Doom 3 engin silně sázící na magatexturing. Mnohem víc jsem zvědav na idTech 6 engin, který prý má být voxelový. Podle všeho půjde o revoluci. Vzhledem k tomu, že i na Unreal 4 enginu se pracuje v malém počtu lidí už přes dva roky a Epic také slibuje zásadní revoluční změnu, bude souboj Unreal 4 engin vs idTech 6 dost zajímavý.

0 0
možnosti

Panda

9. 3. 2009 19:48
engine

Screenshoty se mi líbí víc a víc... Že by konečně vyšla zase jednou hra s takovým enginem, že se o ní může říkat "nejlepší grafika"? Při bližším zkoumání to vypadá dost dobře.

0 0
možnosti

onzin

9. 3. 2009 19:39
:-D

Bude stát za to? - Co to je za otázku?

to mi připomíná takovou otázku před pár lety- Bude DooM 3 stát za to?

0 0
možnosti