Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Operation Flashpoint 2 - demo prý bude!

Codemasters oznámili, že se dočkáme dema na jejich chystanou taktickou akci Operation Flashpoint 2: Dragon Rising. Jak na PC, tak na konzole.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martini

hmm

demo si zahraju a pak se rozhodnu jestli koupim......u army asi nejdriv stahnu crcklou verzi a pak se rozhodnu jesti koupim...:-)

0/0
13.3.2009 12:51

Darkfighter

...

Taky bych rád, ale přiznejme si to, OFP2 vzhledem k úspěšnosti předchůdce docela vyšší šance.R^

0/0
13.3.2009 9:59

Jesus Christ

Re: ...

Většina hráčů ví jak to v tomto souboji je... OFP2 jenom využívá značky...Těším se jenom na Armu2...

0/0
13.3.2009 15:10

Darkfighter

Re: ...

Já zatím věřím v nezaujatost a tvoření úsudků a doměnek z holých faktů a nikoliv spekulací či z přání.

Arma byla v obecném měřítku nepovedenou hrou, OFP byla pravým opakem ... to jak se všichni soustředili na to hanit OFP 2 je jejich problém, mě nazajímaj předsudky, já věřím v profesionalitu Codemaster, kterou již prokázali, narozdíl od tvůrců Army.

Pokud bude ale Arma 2 dobrou hrou, hrozně rád si ji zahraju, protože tuhle tématiku prostě žeru.

0/0
13.3.2009 15:23

Fero

Re: Re: ...

A v čom prosím ťa CM ukazujú tú profesionalitu? V tom že o OFP:DR v podstate nikto nič poriadne nevie a celý fanúškovský harém tej hry je zložený z ľudí čo naivne veria v zázraky a v tej viere zostanú až do "súdneho dňa" keď tá hra vyjde? Potom si zase zmenia Nick a vrátia sa so stiahnutým chvostom do Arma tábora ? CM asi dobre vie prečo sú tak skúpy na informácie o ich hre a urobiť demo kde sa nahustí to najlepšie z hry a chytí sa na to dosť bláznov čo vysolia prachy na drevo, nie je až taký problém.;-)

0/0
13.3.2009 17:55

Darkfighter

Re: Re: Re: ...

Dobrý, možný je všechno, ale nemá smysl se tím moc zabývat, prostě obě hry budou nějaké a to ukáže až čas.

Třeba Arma 2 překvapí, ale zatím prostě věřím na ověřenou značku, tak jako piju Mirindu, protože mi chutná a skouknu každej film od Spilberga, protože jsou v té největší možné míře velmi dobré a kvalitní, stejně  tak si jako první zahraju OFP 2 od CD.

Mno možná ne, bude li tady Arma dříve a recenze budou kladné, půjdu do ní dříve:-).R^

0/0
13.3.2009 19:06

..

Re: Re: Re: Re: ...

To máš divné..Uvědom si že původní OFP byla od tvůrců army takže nemůžeš sázet na ověřenou značku když OFP2 vyrábí jiný tým..To máš stejný jako kdyby Spielberg napsal film a pak by ho od něho vzal Franta Klůcek,změnil by uplně všechno z tý hry a nechal by jen koncep (stále je to film) a jméno a ostatní by natočil dle sebe..Myslíš si že by to bylo stále to dokonalé Spielbergovo dílo???Já ne..:-)

0/0
13.3.2009 19:31

Darkfighter

Re: Re: Re: Re: Re: ...

<napsal bych zde to samé, co níže>

0/0
13.3.2009 19:42

..

Re: Re: ...

Cože??Ale víš o tom že OFP byla a je od stejného tvůrce jako je ARMA??Cm byli jn vydavatelé.Takže tím moc profesionalitu neprokázali.CM jsou schopní tak maximálně krást zavedené značky.Opravdu nerozumím tomu jak na jednu stranu vah dáváš hru od bohemia interactive (arma) a uvádíš jí jako jejich mínus a pak na druhou stranu uvádíš hru od bohemia interactive (OFP) a uvádíš to jako plus pro Codemasters...Máš to nějak popletené ..To přece není důkaz toho že CM umí dělat lepší hry :-)Rv

0/0
13.3.2009 19:26

Darkfighter

Re: Re: Re: ...

Dobře, věděl jsem, že se někdo objeví, kdo bude v tomhle znalejší, ale o co mi jde.

Tvůrci hry Arma se už tedy prvním dílem nějak prezentovali, to je jasné, ne, takže proč si myslet, že bude OFP2 horší, když tedy o nich nikdo nic neví, tedy ani pozitivní ani negativní zkušenost s jejich dílem nikdo nemá, tak je tu větší šance, že tu bude úspěch, než u pokračování zmrvené hry tedy u BH:-)

0/0
13.3.2009 19:41

skl

Re: Re: Re: Re: ...

tvurci se prezentovali uz tebou vychvalovanym OFP1, to ze jsi tuto zakladni informaci nevedel ted uz nezakecas zadnym klickovanim...

0/0
13.3.2009 20:11

Darkfighter

Re: Re: Re: Re: Re: ...

To jo, je to pro mě novinka  a nová situace, takže jenom uvažuju dál, nekličkuju.

Ale stejně tady se jedná o Armu 2 a skutečně nevím, jak to uvnitř firmy chodí, jestli pracuje celá na jedné hře (nyní Arma 2), tedy třeba i lidi co dělali na OFP 1, nb jestli jsou na to vyhrazené skupiny lidí nicméně pravděpodobně většina bude těch, co dělalli jedničku, takže dá se předjímat, jak to bude vypadat. A taky, ikdyby na tom dělali lidi, co dělali na na OFP 1, tak kdo ví, kolik jich za ty roky ve firmě zůstalo. Určitě ti nejlepší už tam dávno nějsou, což mimojinné může taky dokazovat, proč Arma 1 nebyla úspěšnou ...

Naopak u OFP 2 nejsou žádné info, tedy kromě toho, že u nich funguje normální marketing a dělají to, co všichni.R^

0/0
13.3.2009 20:27

Vlk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

O ofp2 už se toho ví poměrně dost. Zkus navštívit ofic fórum, je dostupnejch i dost gameplay screenů, pár preview novinářskýho dema a podobně.

0/0
13.3.2009 20:50

Darkfighter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Hezký, působí docela impozantně, zvlášt ty SCRka, kde jsou výrazné a hluboké stíny a kde je sluneční svit. Mno obrázky maj hutnou atmosféru samy o sobě:-)

0/0
13.3.2009 21:07

Fero

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Je to zložitejšie. Niečo som sa o tom dočítal, ale ruku za to do ohňa nedám:

Armed Assault bola hra vypustená nedorobená a nedoladená pretože BIS sa vtedy ocitla po rozchode s CM v neriešiteľnej finančnej situácii. Ak by hru nepustili, asi by to neprežili. Ale snažili sa a patche i datadisk to potom dosť napravili. Na Arma2 už pracuje pozmenený a profesionálnejší tým a spolupracujú aj ďaľšie party ktoré sú združené pod Idea games.

0/0
13.3.2009 20:51

Darkfighter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

No když se to tak veme, tak i tohle vyjádření může být marketingový tah, ale je to nepravděpodobné, protože vývojáři nejsou hloupí a asi sami ví, že potřebujou lepší lidi, aby byli schopni skutat dohromady něco dobře prodejného, hratelného a kvalitního, takže jo, proč ne. Byl bych rád, kdyby to tak bylo, alespon budou na hraní hry dvě, tedy při nejmenším vzrůstá šance, když už jsou dvě, že bude alespon jedna z nich dobře hratelná a zábavná.

0/0
13.3.2009 21:01

wenaCZ

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Nechci vám do toho tady moc mluvit. Jen napíšu pár slov do diskuze coi si o tom myslím já. Hlavní a rozhodující faktor v tomto souboji titánů bude dle mého názoru hlavně přístup vývojářů k jejich titulům. U BIS můžeme očekávat jako vždy kvalitní dílko, na které se těší všichni příznivci žánru. A hlavně celá obrovská komunita hráčů která vznikla už v dobách první OFP. Já osobně sáhnu bez rozmýšlení po armě2. Protože vím co můžu čekat. Koupím si totiž hru kterou už znám léta s tím že bude zase o velký kus vymazlenější. A nabídne mi díky skvělému multiplayeru a trvanlivému editoru, na který jsem zvyklí, hodiny a hodiny nadprůměrné zábavy. Codemasters je v mých očích pouze masový chrlič všeho co vypadá že se bude kupovat. A to je ten rozdíl mezi oběmi studii. Věřím, že na OFP2 maká taky tým vývojářů nadšenců, proč by ne? Ale nechce se mi dost dobře věřit že bynám nabídnly to co kluci z BIS, totiž hru do které není problém si naskriptovat hromady věcí a díky editoru a obrovské komunitě nás zasypávat třeba do vydání dalšího dílu tunami kvalitního materiálu ať už v podobě addonů vozidel, jednotek, nebo nových kampaní. Toť vše a sorry za dýlku. 8-o

0/0
13.3.2009 23:19

Darkfighter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Njn, já se taky dokážu pro některé věci nadchnout a přehlížek nedostatky, myslím si, že právě tohle tedka v hojné míře děláš i ty.

Teda kvalitní dílko jako vždy", tohle bych mohl osobně říct třeba tak jenom o např. Blizzardu a pravděpodobně by to spolu semnou řeklo mnoho lidí, viz. jejich úspěchy a jejich skutečná magie při tvorbě série Warcraft, ale říct to o někom, o komu se hra prostě nepovedla ....

Jo jo, OFP 1 bylo děláno se stejnou dávkou té magie a ve výsledku dostalo kabát  přitažlivé atmosféry, ale holt hra vyšla roku 2001, což už je opravdu dlouhá doba a těžko to může být úplně relevantní reference v roce 2009 , protože lidi ve firmách putují a kvality samotných lidí tvoří kvalitu firmy (taky s ohledem na fin. krizi, kterou studio prošlo je pravděpodobný odchod mnohých kvalitích tvůrců).

Co se týče CD, tak vzhledem ke skoupým info, které od nich mám je hodnotit nebudu, nechám to skutečně až po vyzkoušení OFP 2 a pak se uvidí, protože hratelnost je jeden z mnoha aspektů, které se z SCR či videí nedají úspěšně odhadnout, ale jenom proto, že o nich zatím nic nevím si nemyslím, že mám důvod jim nevěřit a předem je odsuzovatR^, asi by to měli v české komunitě mnohem snazší, kdyby neměli s názvem OFP nic společného, protože si evidentně pár lidí kvůli využívání značky proti sobě poštvali, otázkou je, jestli je to problém i lidí ze zahraničí. Osobně bych tipoval, že ti na to tolik hákliví asi nebudouR^

0/0
14.3.2009 1:19

wenaCZ

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Dobrá, uznávám, že jsem fanda do těchhle hardcore záležitostí s touto tématikou. V mých očích a troufám si tvrdit, že i v očích mnoha dalších hráčů byla i původní ArmA výjimečný titul. Ať už byla vydaná příliš brzy a měla spousty vad na kráse, tak dokázala nabídnout jedinečný herní zážitek srovnatelný jen s málokterou jinou hrou. Tím se nechci s tebou hádat. Už v prvním mém příspěvku jsem psal, že vyjadřuji jen svůj názor. A mimochodem například Mafia byla vydaná zhruba v téže době a nemyslím si, že by to IS dnes nějak kazilo reference. Ba naopak. Fakt, že BIS dokázalo vyvinout tak pokrokovou hru v té době, svědčí o výjimečnosti přístupu ke tvorbě her. Ať už za rozchod CM a BIS mohlo cokoliv, buďme rádi, že takový hry vycházej dál. A to hned z dílen dvou různých studií. Ale pořád se nemůžu zbavit pocitu, že ofp2 bude jen nádherně graficky obalená varice na cod, byť, dejme tomu s větším důrazem na realističnost. Vážně bych byl rád kdyby mě CM překvapily a ofp2 šlo alespoň krapet v původním duchu a myšlence. Ikdyž podle těch pár videí, které jsou k dispozici, bych tipoval, že se hra poveze spíše v klasickém fps duchu. Stylem "támhle odsuď jde palba!!!! raketomety, granáty, pár výbuchů, velkolepost, hráč navede dělostřeleckou podporu, krapet roztřeseme kameru ať to vypadá filmově. Nó... a v další misi by jsme ho molhli posadit do blackhawku za kulomet". To by byl docela logický marketingový tah. Hráčů CoD je přece daleko víc, než těch co se ve hře chtějí plížit, plánovat svůj postup vpřed, zapojovat do hry i svou kreativitu a taktický myšlení a hrát hru tak, že v multiplayeru poslouchat rozkazy svýho nadřízenýho. To už přece dneska nikoho nebaví. Proč zrovna já musím bejt v tý skupině kterou to baví? :-/

0/0
14.3.2009 3:13

Darkfighter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Ale jo, já mám taky rád když je ve hře kladen důraz na taktiku, jenže stejně tak, jako mám rád tu taktiku, tak mám rád kvalitu provedení, protože proč si zase nechat kazit dojem ze hry věcma, které nefungují, tak jak mají a po pravdě mě tohle dokáže odradit téměř od jakékoliv hry, protože mám rád prostě dotaženost. Pokud mi to někdy nevadilo, tak to bylo asi skoro před 5 lety, kdy jsem začínal a hrával WoW na jedenom  CZ  serveru (TranZru), tehdy tam byl myslím  WAD, jako emul a nefungovalo prakticky nic, ale to byla úplně jinná situace, protože mě to uchvátilo svým deasignem a pro mě tehdy novým způsobem hraní, tedy MMO(RPG) ... 

 No nic, asi je zbytečné se v tom pitlat a bude asi nejlepší věřit oběma, protože proč nemít rovnou dvě skvělé hry k zahrání, ikdyž přecejenom ve výsledku možná trošku odlišné hry a kdo ví,  možná ani OFP 2 se nebude snažit konkurovat Armě 2, protože by se museli bít o jednu a tu samou skupinu hráčů a každý strhne na svou stranu někoho, jenže ve výsledku jeden z nich by to prostě projel, co se týče i prodejnosti, protože kdyby se jednalo o zcela to samé pojetí, tak jeden musel být lepším a vzal by peníze té druhé firmě. Možná proto potom bude lepší, kdyby se soustředili každý na jinné hráče a každý měl svoje a určitě s těmito myšlenkami studia kalkulují, takže uvidíme ...R^

0/0
14.3.2009 8:42

Vlk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

S COD bych to podle dostupnejch informací fakt nesrovnával. Zatím mi spíš přijde, že to bude něco jako GRAW v otevřeným světě.

btw: Ty ukazatele zásahů, nábojů a všechny tyhle pitomosti půjdou podle vyjádření vývojářů vypnout.

0/0
14.3.2009 12:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.