Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Deset nejvíce nacistických her

Nacismus proniká na veřejnost bohužel i v herní oblasti. Podívali jsme se na nejhorší kousky, které spatřily světlo světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xmacala

omg

Nikdo tu nepochopil, že tu jde ale o hry a ne o to, aby se resile ideologie.

0/0
21.4.2009 14:12

Honza

Neznalost autora

Autor by si měl nejdříve než něco napíše zjistit okolnosti.

Orlík  nebyl nacistický. Projděte si texty. Orlík spíval proti nacizmu.

Například v jedné písni se zpívá: ale s křížem hákovym jděte do prdele. Fašos fa fašos tu nechceme! Velice nacistická píseň. R^

Vytrhnou něco z kontextu je demagogie. 

Jinak je článek dobrý R^

0/0
7.4.2009 12:58

Martin

Re: Neznalost autora

Á chytrák .... on je rozdíl mezi nacismem a fašismem. Obojí je svinstvo, ale Orlík byla nacistická skupina.

0/0
21.4.2009 6:32

IronEagle

Re: Re: Neznalost autora

hovno nacisticka, ale nacionalisticka skupina kdyz uz. Orlik ve svych textech opevoval Ceskou hrdost, za cesky stat. Odmital jakekoliv dalsi rezimy a nadvladu nad ceskym statem. Taktez loboval proti neprizpusobivym skupinam obcanu. jejich texty mely i rasisticky podtohn. napr. Bila Liga, Bilej Jezdec.

Takze oba se tak trosku pletete a zkuste si to nekdy poslechnout a nad textama se zamyslet.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Orl%C3%ADk_(hudebn%C3%AD_skupina)

0/0
21.4.2009 10:38

LoudY

Re: Re: Re: Neznalost autora

Přesně tak ono je asi hold pohodlnější něco šmahem odsoudit, než si ztjistit opravdové informace. Připadá mi, že poslední dobou je dost in vidět nacismus nebo spíše neonacismus i tam kde není. Zajímavé že to tak není s komunismem.

0/0
21.4.2009 12:15

skl

Re: Re: Re: Re: Neznalost autora

fasismus vychazi z nacionalismu, takze ultranacionalisticka skupina je bud rovnou fasisticka, nebo jen maly krucek od toho se takovou stat...

0/0
21.4.2009 12:31

Pavel

Deset nejvíce nacistických her

Ja si tak tise zasnu a rikam si zda je to jen neznalost dejepisu , ktery do nas po leta vtloukali rudi bratri. Ja skutecne nevidim, zadny rozdil mezi vojaky Wermachtu ci Rudou armadou, kteri si tak dobrosrdecne a bratrsky rozdelili uzemi Polska. O tom jak se chovala  Ruda armada v Polsku pobliz Katyne, vi kazdy Polak. Je zbytecne rozebirat udalosti ktere se udaly pri osvobozovani Ceskoslovenska.

Timto rozhodne nechci obhajovat nemecke vojaky ,spravne vojaky, je docela jedno jakou uniformu nosili jestli cernou,hnedou ci zelenou uniformu  Ne kazdy nemecky vojak byl vrah a sadista, pripada mi docela hloupe je hazet do jednoho pytle. Vojak je od toho aby poslouchal rozkazy, stejne jako na celem svete.

Pripada vam humanni spojenecky nalet na Drazdany? Ci  shozeni atomove bomby na Hiroshimu? Nemyslim si, jediny rozdil vidim v tom, ze nekdo valku vyhral a nekdo prohral. Ten druhy musel po pravu zaplatit za ciny ,ktere vykonal.

 Kdyz uz mam hrat strilecku na nejakem historickem pozadi  je docela jedno v jake uniforme hraji, proto ze jsou to jen jednicky a nuly , ktere vlozili do programu programatori a zadna jina moznost jak dokoncit misi neni, nelze "ukecat" nepritele aby to zabalil ze to nema smysl, ani ho zajmout, jen strilet rychleji a presneji nez imaginarni nepritel.....

0/0
6.4.2009 0:33

bilbo

Re: Deset nejvíce nacistických her

To si trochu pletieš individuálne preslapy jednotlivych vojakov a protipravnost celeho systemu ako takeho. Myslim ze panuje vseobecna zhoda ze vojna proti fasizmu bola spravodliva obranna vojna a s ruskym rezimom to nema nic spolocne. Fasisticki vojaci mohli odmietnut plnit rozkazy, mohli dezertovat alebo sa vzdat aj za cenu ze by riskovali vlastny zivot. Vojak nie je od toho aby posluchal rozkazy lebo keby ti niekto ako vojakovi prikazal niekoho zavrazdit nesmies to spravit. Mas trochu pomylene nazory.

0/0
6.4.2009 14:46

A.A.

Re: Re: Deset nejvíce nacistických her

Tak tohle fakt ne. Nacistický a sovětský režim byly oba stejně hrozné a neospravedlnitelné. Obra režimy byly naprosto proti člověku samotnému. Byly to skutečné terory. A voják tehdy musel poslouchat rozkazy. O německých a sovětských vojácích to platilo na 100 %. Dokonce existovala nařízení, které vydali samotní vůdci režimu, že voják, který neuposlechne přímý rozkaz, může být a dokonce má být zastřelen či jinak popraven. Voják se tehdy a platí to zčásti i dnes neptal na důvod rozkazů a na jejich morální úroveň. Takže Vy byste potřeboval poněkud doplnit vzdělání. ;-)

0/0
6.4.2009 16:42

A.A.

Re: Deset nejvíce nacistických her

Spojenecké akce lze víceméně všechny ospravedlnit, pokud měly strategický význam vedoucí k porážce Osy. Hitler byl agresor a stejně tak Japonci. Úder na agresora není nijak špatný, samozřejmě pokud je tento úder z taktického hlediska skutečně nutný. Např. by bylo špatné, kdyby Spojenci masově likvidovali místní obyvatelstvo spřátelené s Osou a bylo toto oficiální strategií Spojenců. Jenže to se nedělo. Naopak Katyně je úplně jiný případ. Tam šlo o agresi ze strany SSSR a šlo o cílenou likvidaci lidí, která neměla s porážkou Hitlera a jeho spojenců nic společného. :-)

0/0
6.4.2009 16:47

Kotlitel

Re: Deset nejvíce nacistických her

..presne tak..

0/0
10.4.2009 23:25

Trey

Re: Deset nejvíce nacistických her

Souhlasím,ale zase Američané byly lepší než Němci a Rusové.

Třeba jaká zvěrstva páchal Wermacht na civilistech v Nizozemsku a Rusové to byly taky "dobráci" jak píše Pavel co dělali v Polsku,nebrali zajadce a co dělali v historii v Čechách,na konci války kdy už bylo jasné že Německo prohraje,lidé začali utíkat na západ protože nechtěli padnou Rusům do rukou.

Ikdyž pravda když Němci slyšeli co Wermacht dělal,taky se to všem nelíbilo.Ale zase Amričaná schodily Atomvku na Hirošimu a Nagasaky protože Japonsko se nevzdávalo oni je varovaly,ale Japonsko nepřijalo kapitulaci ani po prvním zničeném městě,teprve po druhém,hold chtěli Amicí ušetřit životy a odnesli to nevinní lidé protože Japonci znali jenom výhru nebo smrt.

0/0
12.4.2009 12:46

Jirka

Re:

Článek CHVÁLÍM - naopak oproti zdejším negativním reakcím jsem se pobavil;-) Neshledávám na tom nic závadného, naopak. Jen tak dál autore, těším se na další články.R^

0/0
1.4.2009 19:30

Opitz

doufam...

ze bude autor pokracovat v nastoupenem stylu a oblazi verejnost clankem na tema Deset nejvice komunistickych her... (Y)

0/0
30.3.2009 9:18

gsssg

sggs

Nápad dobrý, provedení zoufalé. Pár náhodně vybraných her a k nim splácaný popis s pubertálním závěrem.

0/0
29.3.2009 15:42

LoudY

Pro pana autora

Vážený pane autore,

předem říkám, že nijak nesympatizuji s neonacistickým smýšlením. Váš článek mě nijak nepohoršuje. Ale zdá se mi, že co se týče posměšků na produkty či potencioální hráče, byl předimenzovaný. A také bych chtěl dodat, že onen "bílí jezdec" jak vy říkáte, nebyl neonacistický skinhead ale vlastenecký skinhead. A nepopírám, že byl rasista. Ale nejde dávat rasizmus a neonacismus do jednoho pytle. Ale jeho kapela v některých textech také měla pravdu takový Dvojí metr třeba.

0/0
26.3.2009 13:53

jazzcat

Re: Pro pana autora

aký je rozdiel medzi hovnom mäkkým a tvrdým?

0/0
26.3.2009 22:05

LoudY

Re: Re:rozdiel

Takový, že tvrdé lépe uklidíš. Nicméně mé tvrzení, že rasistu a neonacistu nelze házet do jednoho pytle jsem řekl z důvodu tohoto: Rasista ač má rasové předsudky nemívá tendence likvidovat celou rasu. A také nemá tendence likvidovat hendicepované spoluobčany. Kdežto neonacista má tyto tendence.

0/0
29.3.2009 17:44

arny

Re: Re: Pro pana autora

stejný jako mezi Slovákem a Maďarem...

0/0
1.4.2009 14:29

LukeJ

Re: Re: Re: Pro pana autora

Smím se, prosím, zeptat jaký je podle tebe rozdíl mezi Slovákem a Maďarem?

0/0
1.4.2009 19:15

Arny

Re: Re: Re: Re: Pro pana autora

Víš jak vznikl Slovák? Maďar omrd*l opici a hodil ji přes Dunaj.

0/0
1.4.2009 19:39

ja

Re: Re: Re: Re: Re: Pro pana autora

ta opica si bol pravdepodobne ty, však?

0/0
1.4.2009 23:36

Agronak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro pana autora

Jdou dva slováci lesem a najdou kostru. Tak vezmou deku, kostru do ní zabalí a hurá na policejní stanici. Když se ale na policii svým nálezem pochlubí, strážmistr se jen chytne za hlavu a říká: "Vy kluci pitomí, vždyť je kostra z kola!"

0/0
4.4.2009 0:48

f.O.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro pana autora

to má být vtipné?:-/

0/0
8.4.2009 13:11

fugosvk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro pana autora

wtf? to mal byt akoze vtip? no ked to ma byt reprezentativna vzorka ceskeho humoru,tak to je dost ubohe ba ani to nie...to sa neda nazvat nielenze trapnym a ubohym ale dokonca ani humorom...

0/0
12.4.2009 20:48

jazzcat

...

V pohode článok, netušil som, že aj náckovia hrajú na PC - nie to ešte vymýšľajú hry.. to je niečo ako keď sa v resident evile (neviem v ktorej časti) tupé zombie učili nové veci, behal mi z toho mráz po chrbte : )

alebo aj v Som legenda boli tí tupí zmutovaní ľudia s jedným trochu bystrejším vodcom, to bolo psycho..

možno ma tak vychovali, ale keď čítam obhajobu rasizmu, dvíha sa mi žalúdok.. nepodaril sa článok? autor si pletie pojmy rasizmus a fašizmus? z akej planéty ste?

ľudská blbosť sa s druhou svetovou vojnou/nežnou revolúciou neskončila, idioti sú medzi nami aj naďalej a obávam sa, že tvoria značnú časť populácie.

0/0
25.3.2009 20:30

honza-dc

Re: ...

Jo, to máš pravdu. Proto asi tolik Slováků dodneška hájí Hlinku a Tisa. K vašemu premierovi se nemá cenu vyjadřovat.

Českej nácek si zas příjde na svý, když Topolánek veřejně pronáší nacistický fráze, jako "noc dlouhých nožů" atd.

Nevim jak moc je nutný rozlišovat mezi fašizmem a rasizmem. Podle mně je důležitější rozlišovat jak se z člověka rasista stal. Já sem byl vychovanej v tom, že jsou si všichni lidi rovný. Létama sem přišel na to, že si s některejma nechci bejt rovnej. Matiční ulici dobře znám. Nenávist vůči cikánům pramení většinou z životní zkušenosti, ne z ideologie. A na hesle Čechy Čechům nevidim nic špatnýho [>-]

0/0
8.4.2009 11:36

A.A.

Pro autora

Vážený pane autore, je zcela zjevné, že Váš článek byl velkým selháním. Tolik negativních ohlasů nemá na BW obdoby. Domnívám se, že je na čase, abyste se za tento článek omluvil. My vám jistě rádi odpustíme. Snad jen si podobné články pro příště ponechte v šuplíku. !!! Děkuji.

0/0
25.3.2009 19:07

.

.

keby bol hitler čech, tak by sa fašizmus uchytil aj v čechách alebo aj vo vacsine inych krajin (na slovensku nie lebo my mame urcitu moralnu uroven). Je to o tom ze sa clovek aj individualne musi vzopriet zlu aj za cenu nasledkov. A to niektori nie su schopni ako je vidiet aj z tunajsich prispevkov ludi ktorych dedulovia boli fašouni. Nedavno som pocul vyjadrenie psychologa ze 60% ludi v kritickom stave sa zacne spravat ako howada(Y)

0/0
25.3.2009 16:46

RubensBagr

Re: .

Kdyby byl Hitler Čech, nezískal by nikdy v ČS politice významnou pozici, požral by se s komunisty. Německo bylo po první světové válce v úplně jiné pozici než Československo, které si udrželo demokracii až do Mnichova.

mimochodem, dokážeš si připustit, že těch 60% lidí platí i pro slovensko, nebo máte tu úžasnou morální úroveň? Šaňo Mach, Tiso, Luďáci, to ti něco říká?

0/0
25.3.2009 17:56

A.A.

Re: Re: .

Nesmysl. Prostudujte si patřičně kapitoly historie.

0/0
25.3.2009 19:01

RubensBagr

Re: Re: Re: .

Na co přesně reagujete?

0/0
26.3.2009 13:06

Stan

Re: .

Uf, Tiso ti nic neříká? Hádám, že ti ani nic neříká ten historický fakt, že tenhle váš dobytek a spol, kterej se zčuchnul s nacisty platili Německu za deportaci a likvidování slovenských židů , ale to ti hádám uniklo, takže nevim kde si sebral to s tou morální úrovní na Slovensku, to si mě skutečně pobavil. Budeš asi jeden z těch slováků co rádi kydaj hnůj na nás čecháčky a přitom máte na triku historický špíny víc než dost.

0/0
25.3.2009 18:07

A.A.

Re: Re: .

Že na takový příspěvek reagujete?! Vždyť úplně zcela jasně vypovídá o momentální intelektuální slabosti pisatele. Kromě toho se jen ukazuje, jak žalostně jsou Slováci vzděláváni o dějinách své země (no ty dějiny také za nic nestojí - Uhry, Uhry, Uhry. kolonie Čech, fašismus, ČSSR). ;-D

0/0
25.3.2009 19:03

fugosvk

Re: Re: Re: .

moc by som tu nevyskakoval...cechy boli zas koloniu nemeckou, a nebyt stefanika tak ziadne ceskoslovensko by po 1.sv. vojne nevzniklo...sice fasizmus,ale aspon slovensky stat,kdezto vy ste boli protektorat...takze tiez ziadna slava;-D

dokazete skakat len do slovakov inak ste cely dosrani...

0/0
12.4.2009 20:07

RubensBagr

Re: .

Mimochodem, tu vaší skvělou morální úroveň krásně ukazuje vaše současná politická reprezentace s Ficem a Slotou v čele. Ve vašem zákmu doufám, že vám nějaká morální úroveň přece jen zbyla a zvolíte si aspoň Radičovou.

0/0
25.3.2009 18:10

A.A.

Re: Re: .

No tak ti naši politici také nestojí mco za řeč. Takový Parouback zmíněné politiky nejméně dohání, ale myslím si, že je ještě dál. Prostě diktátor v prasečím těle. :-)

0/0
25.3.2009 19:04

RubensBagr

Re: Re: Re: .

V tom s vámi souhlasím, ale já se také neodvolávám na úžasnou morální úroveň Čechů a Moravanů:)

0/0
26.3.2009 13:06

Otto

Re: Re: Re: .

Ty si ,ale hovado.;-O(Y)

0/0
1.4.2009 12:17

fugosvk

Re: Re: .

odporucam starat sa radsej o vlastnu politicku scenu; milujem takych co kritizuju nieco, o com vedia akurat z telky, by si tu musel zit nejaky cas a rozumiet problemom tuna u nas, keby nasa predchadzajuca politicka repre bola taka skvela tak by ju lud zvolil znova,ale ako vidis take ruuzovee to asi nebolo ,ze?

0/0
12.4.2009 20:21

honza-dc

Re: .

nadávky do diskuze nepatří, ale když tebe nazvu nevzdělaným idiotem, bude to jen konstatování faktu. Chápu, že se v dějepisu o vlastním fašizmu neučíte, hold se to nehodí do krámu. Faktem zůstává, že Slovenský stát byl spojenec třetí říše, ne okupovaný jako Čechy a Morava. Kde byla ta vaše morální úroveň? A kde byla po válce, kaž vás bylo plno v ÚV KSČ? A kde je teď se Slotou v čele?

Takže pokud mam polemizovat jako ty, tak kdyby byl Hitler Slovák, dal by se na konci války k partyzánům.

0/0
8.4.2009 11:52

Faethor

Re: .

morální úroveň? Aha, proto jste táhli s wehrmachtem do ruska, proto jste bojovali po boku SS a vozili svoje židy do Německa. To vše proto, že máte morální úroveň.. Jojo, ještě že to vím. A že jste podrazili ČR, když se na nás vrhnul Hitler, že? Proto jste vyháněli kněze, kteří vás od roku 1918 učilo slovensky, protože jste to už zapoměli. A na oplátku jste je po 20 letech vyhnali bez majetku pryč. Fakt úžasný morální kodex.. Ještě že Vás máme, aspoň víme, o co přicházíme..;-D

0/0
8.4.2009 12:14

fugosvk

Re: Re: .

hmm...zaujimave vzdy obvinujete svk z toho ze vas podrazilo...co takto taky drobny detail,ze to vsetko zacalo v mnichove? cele csr podrazili anglani a francuzi...kto rozhodol o vzdani sa bez boja ked dorazili nemci? predsa prezident republiky a to bol cech a potom si pekne zdrhol do anglicka a vlastny narod zanechal napospas osudu-tiez vysoko moralne teda len co je pravda...

slovaci mali dve moznosti-bud posluhovat nackom,ale aspon vlastny stat  alebo byt ROZDELENY medzi polsko a madarsko...tak sa rozhodlo v prospech mensieho zla...

asi ta to sokuje ale nie jazdy slovak bol pronacista-take nieco ako partizani ci slovenske narodne povstanie ti asi nic nehovori,ze?

0/0
12.4.2009 20:38

Honys

prozretelnost nam kaze..

Pane Svoboda, Vas clanek je trapny a  uprimne nechapu co tady vubec dela.. Ze se bude modni antifasismus (zejmena pro deti ve veku 15-17 let) takto tupe projevovat aji na hernim webu bych necekal. Budiz napad by usel, ale to Vase podani je opravdu zoufale. Byt ja Vas sef tak to mate jisty ;-D

0/0
25.3.2009 15:45

Beck

Super článek

Moc pěkný článek :-). Nevidím důvod, proč se rozčilovat nad psaním nebo hraním za nacistické Německo. Opravdu rád bych někdy viděl FPS čistě z německého pohledu, už jenom proto, že dechberoucí bitvy jsou pořád do kola z pohledu Spojenců. Nemám nic proti tématům Třetí Říše apod. Ať si klidně někteří přiklepnou na čelo hakenkreuz, Normální zdraví člověk si bude myslet své. Zároveň ale musím nazvat některé lidi tupými omezenci, kteří odsuzují hry s nacistickou tématikou. Já osobně obdivuji s jakou dokonalou strategií Němci válčili a líbí se mi jejich uniformy, neshledávám na tom nic neobvyklého.

0/0
25.3.2009 13:40

Lumirel

Re: Super článek

Výborně jsem se pobavil při čtení tohoto článku.

0/0
25.3.2009 14:35

OTTO

Ten autor je ....

Naprosto hloupy  a stupidní článek.Co tam dělá obrázek Priena?To byl nacista?

0/0
25.3.2009 12:45

.

.

8 5 9 12  8 9 19 12 5 17![>-]

0/0
25.3.2009 11:57

Max

Matiční

to se na mě nezlobte, ale dělat z počítačové hry Matiční ulice nacistickou hru může pouze omezený idiot. Jedná se o český, stále aktuální problém. V tomto se omezenec Emauel Svoboda plete ve 80%. 20% má k dobru, že obě (jak hra, tak nacistická myšlenka)mají společný rasismus.

0/0
25.3.2009 8:41

Max

Re: Matiční

ještě malé doplnění:

po dočtení takzvaného "pod čarou" si nemůžu pomoct, ale autor Emanuel Svoboda asi dostal pár pohlavků od někoho na krátko střiženého. A musel si tímto způsobem poplakat.

Článek se autorovi opravdu nepovedl.

0/0
25.3.2009 8:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.