Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Red Alert 3: Uprising, pořádně náročná hra pro jednoho hráče

V rozšíření k povedenému a oblíbenému Red Alertu 3 si užijete velmi obtížných singleplayerových misí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vejmelka2

Hodnocení a dojem z hry!

Datadisk je VELMI povedl a moc nechápu nízký hodnocení ze strany BW. Moje je min. 80%. Kampaň je super, nový jednotky taky, obtížnost je opravdu velká a některý mise mi dělaly dost problém, ale nakonec jsem všechno zvládnul. Hodně se mi líbily rozsáhlé a pestré lokace v jednotlivých misích (hlavně za Japonce). Teď hraji tu poslední kampaň za Yuriko či jak. R^

0/0
30.6.2009 16:59

Bombadieur

Kirov reporting!

Tak nebo tak, je tam KIROV! A povinností každého rozumného hráče je mít KIROV RÁD!;-DR^

0/0
25.5.2009 11:56

Host

Re: Kirov reporting!

Co to kecáš?!

0/0
29.6.2009 11:33

Hocus

hra více hráčů

bez multiplayeru k ničemu :-© 

0/0
1.4.2009 14:50

Uroboros

Re: hra více hráčů

Tak tak MP tvori pravou RTS, kdyz jsou liny balancovat jednotky na MP nebo je treba vypustit ty super mega uber jednotky, tak to si ani nezaslouzi, aby to nekdo kupoval. Co dela Blizzard? Uz nejmin pul roku balancuje tri rasy a u SC1 trvalo a stale trva balancovani jednotek, ale porad s tim neco delaji :)

0/0
2.4.2009 6:47

Dru Zeree

obtížné hry

Jestil si chcete skutečnou výhrut, tak zkuste EU III za Mongolsko :D to nedá nikd z vás ani na lehkou

0/0
31.3.2009 16:54

Nallthaniell

Re: obtížné hry

A to je co? EU.

0/0
31.3.2009 17:18

kajman

Re: Re: obtížné hry

Europa Universalis, to je taková tahová a docela hardcore strategie ;-D

0/0
31.3.2009 19:11

j.oe

obtižnost

abych nadvazal na tu diskusi niz o obtiznosti her, dawn of war 2 na obtiznosti primarch se sice da v pohode hrat ale ziskavat dobre hodnocení v misích je fuska, jeste se mi nepodarilo ziskat bonusovy vysadek

0/0
31.3.2009 16:17

jo.e

.

Když se kouknu na tuhle hru, připadá mi jako blbost.

0/0
31.3.2009 14:31

Aurius

RA

Mám hru doba (myslím tím jen Red alert 3) a přijde mi hloupá. Grafika mě bije do očí (a to si na ni nijak nepotrpím). Jediné co hraju jak singl tak multiplayer Je Command and Conquere: Zero hour. Podle mě nejlepší z RA i Command and Conquere...

0/0
31.3.2009 12:16

Henry Kissinger

Re: RA

zero byl výbornej

0/0
2.4.2009 19:12

Marty

obtížnost

Obtížnost mi určitě nepřijde zase tak těžká, kdo je trochu zběhlej v hrách Command and Conquer tak to pro něj nebude zase takovej oříšek. Hraju to na hard a připadá mi to tak optimální. Dřív byly hry o dost těžší.

0/0
31.3.2009 0:34

Ma1uS

Re: obtížnost

presne tak musim sa priklonit....

proste v tej recenzii som pozeral ze preco stale pise ze je to take tazke....

podla mna to bolo uplne idealne obtiazne....

to kampane v klasickej verzii boli podla mna strasne lahke.....tam stacilo namasovat niektore jednotky a islo to...

tu uz je treba aj dost kombinovat......

0/0
31.3.2009 1:06

Braver

Re: Re: obtížnost

At si autor zahraje neco ze starsich her, tam byla obtiznost uplne jinde. Treba prvni datadisk k puvodni CaC: covert operation, to byla aspon obtizna zalezitost a taky pekelne zabavna. Red Alert 3 jsem vcera dojel za sovety a ani jednou se mi nestalo ze bych musel nejakou misi opakovat. Jak pak clovek muze mit radost z vitezstvi, kdyz nemusi vynalozit skoro zadne snazeni. Davat obtiznost hry jako zapor je opravdu k pousmani a zajimalo by me, jak dlouho se autor recenze hram venuje.

0/0
31.3.2009 13:55

Paeris Kiran

Re: obtížnost

Za posledních cca 10 let jsem nenarazil na strategii která by byla "těžká"...

Ve valné většině případů pokud dostanu na začátku jednotku která je schopná útoku smetu nepřítele dřív než bitva začne a on dostane vůbec příležitost se rozjet. Pokud mám vzpomínat jediné co mi činilo trochu potíže byla kampaň za Eurasian Dynasty v Earth 2150

0/0
31.3.2009 9:16

Nallthaniell

Re: Re: obtížnost

A co warcraft 3 na tu tezsi obtiznost? To bylo celkem tezky, predevsim ty mise, ktere davali zabrat i na normal, jako napriklad vyplenit mesto, aby se nerozsirila nakaza nebo ta uplne posledni mise za elfi.

0/0
31.3.2009 9:35

Paeris Kiran

Re: Re: Re: obtížnost

Culling of stratholme byla brnkačka...

Twilight of gods uznávam byla celkem problém... Na těžkou obtížnost se mi podařilo 30 minut bránit lidskou základnu a zbytek času sem udržel orkskou.

Na lehkou obtížnost se mi podařil protiúder a zničil sem celou první základnu nemrtvých... pak sem se 30 minut bavil zoufalými útoky na archimonda...

0/0
31.3.2009 10:14

Paeris Kiran

Re: Re: Re: Re: obtížnost

Vynechám skirmishe kde má počítač speed bonus a levnější jednotky... měřil sem to... v okamžiku kdy začal vyrábět archera já dal vyrábět archera... ten jeho byl hotov o čtvrtinu rychleji.

0/0
31.3.2009 10:19

Nallthaniell

Re: Re: Re: Re: obtížnost

Promin mi to, ale ja proste neverim.

0/0
31.3.2009 10:25

Paeris Kiran

Re: Re: Re: Re: Re: obtížnost

Problém většiny lidí je že dostali utkvělou představu že se musí bránit. Já sem zjistil že ve hře stejně jako v realitě je nejlepší  zaútočit první a vůbec nedat nikomu příležitost bojovat. Kdo útočí ten momentálně vyhrává, kdo se brání prohrává.

Klíčové je zničit nepřítele dřív než vůbec získá schopnost bojovat.

0/0
31.3.2009 11:32

Nallthaniell

Re: Re: Re: Re: Re: Re: obtížnost

Na to jsem sice prisel taky, ale jaksi nebylo dost casu na vyrobu jednotek. I pri minimalni spotrebe jednotek , temer veskerou praci odvedou hrdinove, jsem to nestihal. Nevim, mozna nejsem ten pravej hrac, ale vzdy se snazim dohrat hru na nejtezsi moznou obtiznost, presto, tyto mise mi prisli celkem hodne tezke. Jedinou vyjimku predstavuje UFO 2 X-Com : Terror from the Deep. To jsem nikdy nedohral a uz vubec ne na nejtezsi. Pravda ale je, ze jsem to nikdy nedohral, protoze me to po dobiti dvou cizackych zakladen prestalo bavit.

0/0
31.3.2009 12:14

Paeris Kiran

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obtížnost

Já dohrál všechny XCOMy ikdyz to městské bylo pekelně otravné ale to už není moc strategie... Ale UFO nebylo o útoku... já vždycky chytal zásobovací lodě a s minimálními ztrátami (povětšinou nulové... Veškeré mé jednotky se vyznačovali absolutní mentální silou... proč plýtvat vlastní municí když ji nepřátelé mají dost nebo je jde donutit zahodit zbraně a pak bezbranné postrílet bez vlastních ztrát)

co se twilight of gods týká... Malfurionovi trenti jsou efektivní kanonen futr a především brilantní způsob jak si udělat nebráněnou cestu dovnitř základny nemrtvých. V závěsu hned postavit co nejblíž nemrtvým ancient of war a trénovat do blba huntressky a několik balist na likvidaci budov. Pár moonwellů neuškodí.

0/0
31.3.2009 14:03

Nallthaniell

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obtížnost

Tak to jsi docela borec. Jeden z duvodu, proc me totiz ta hra casem prestala bavit bylo prave ovladani. Nekam jsem vlezl a oni aniz by me mohli videt mi zacali ovladat jednotky. I kdyz meli implantaty a meli slusnou uroven jejich pouzivani, pocitac byl vzdycky lepsi. Jinak souhlas. Me osobne bavila dvojka mnohem vic nez ta jednicka. Nevim cim to, ale pod tou vodou to bylo mnohem lepsi. I kdyz mozna to bylo tema ufounama, ve dvojce jsou mnohem lepe zpracovani.

0/0
31.3.2009 15:06

Petr

Re: Re: Re: obtížnost

Warcraft 3? To si děláš srandu? Třeba kampan za lidi, ta mi připomínala spíš tutorial. Pokud se zminuješ o obtížnosti tak bych dal možná frozen throne, při kterým si ž musel aspon trochu přemýšlet.

0/0
31.3.2009 15:50

Nallthaniell

Re: Re: Re: Re: obtížnost

A vis, ze tam byly dve obtiznosti.

0/0
31.3.2009 15:57

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: obtížnost

Te první říkáš "obtížnost"?

0/0
2.4.2009 16:02

cx7

Re: Re: obtížnost

Pochybuju že jsi dal Sudden Strike nebo Cossacks

0/0
31.3.2009 13:57

PAeris Kiran

Re: Re: Re: obtížnost

suddeny jen 1 a 2... cossacky sem nehrál.

0/0
31.3.2009 14:05

Nallthaniell

Re: Re: Re: obtížnost

Ja dal Sudden Strike 2. To jsem dohral. Dost dobra hra. Zase tak tezka neni, je to strategie, pokud zvolis spravnou neni problem dohrat jakoukoliv misi, ktera samozrejme dohrat lze.

0/0
31.3.2009 15:02

Michal

Re: Re: obtížnost

Zahraj si KKND R^  Ta je tazka.

0/0
31.3.2009 22:51

Mirek

Re: Re: Re: obtížnost

jo kákáčko je mazec. Ale kdyby počítač necheatoval(neubývál mu olej v dolech), tak by to možná nebylo tak těžký.

0/0
2.4.2009 21:18

Riwik

Re: obtížnost

souhlasim drive byla obtiznost davana jako klad a nyni zapor? to uz jsou lide tak liny u toho premyslet ze je odradi trosku tezsi hra nez je arkada? Tak to si bezte zahrat nejakou arkadu pane autore kdyz je toto na vas tezke

0/0
31.3.2009 11:28

Gaze

Re: obtížnost

Ak chcete tazku hru, tak si dajte Fantasy Wars na hard, to je vyzva ;-)

0/0
31.3.2009 15:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.