Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sony: krize nám nahrává

Lidé si prý uvědomí hodnotu PS3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

soky

xbox

Néé, čím více DVD, tím více xbox :D

0/0
25.3.2009 12:50

sega.maniac

Re: xbox

To je zvast, ale vtipnej..;-D

Jinak uz bych to porad dokola omilajici se Flame PS3 VS. X360 projednou ukoncil a to Faktem, ze na Playstation 3 vysla treti YAKUZA!! tedy myslim ze uz se vazne neni o cem bavit. Konec.

0/0
30.3.2009 1:37

Dodo

Puberťáci

Je to zajímavý sociologický průzkum.

Udělal jsem si statistiku. A výrazně agresivnější jsou majitelé XBOXu. Dokonce přejí PS3 aby zkrachovala (docela krach PS3 takovým majitelům XBOXu přeji, on by pak XBOX stál dvakrát tolik :-) a hry by taky šli pěkně nahoru).

Klid a nohy v teple. To že někdo nemá na PS3 a BlueRay filmy není nic špatného (z reakce majitelů XBOX zjevné). U majitelů PS3 se zase projevuje v reakcích nejistota z budoucnosti a jsou opatrnější.

Dle reakcí je lepší PS3 (větší "závist" ze strany majitelů XBOX, klasické sebeobrané napadání nedosažitelného, je z psychologického hlediska nejlepší reklama).

0/0
24.3.2009 1:12

Kopčem

Re: Puberťáci

Konečně si tady někdo všiml reality. Totiž že agresivita je připisovaná majitelům PS3, ale de facto je na straně majitelů Xb360 a ještě ke všemu více provokují. Jsem zvědav, jak bude tento vývoj pokrčovat v momentě, kdy už je jasně vidět, že multiformáty se v prodeji dostávají na stejnou úroveň, což při výrazně vyšším počtu prodaných  Xboxů také o čemsi svědčí a exkluzivita titulů se také překlání na stranu PS3

0/0
24.3.2009 8:53

Colombo - vrchni inspektor

Re: Re: Puberťáci

Ja na znacky a haranty se*u. Dyz bude stat 4000 Ps3 koupim klidne Ps3. Dyz to stoji Xbox koupim Xbox. Du cestou nejizsiho odopru vuci moji prkenici. Vznesene-neblbly kecy vo vernosti znacce me privolavaj salvy smichu. A manazery zminenejch firem urcite taky.R^

0/0
24.3.2009 11:05

Colombo - vrchni inspektor

Selskej rozum

Pokad chci konzoli hlavne na gamesy a zahraju si na jedny krabici za 4000 memlich to samy, jako na krabici za 10 500, pak bych byl kkt, kdyby si kupoval tu drassi. Blu ray je mi u p*dele, kupovat si to za 800 nehodlam a v pucovnach nic poradnyho nemaj. Zlaty dyvka za pade.R^

0/0
23.3.2009 15:07

Asterixxx

Re: Selskej rozum

Koukam ze xbox si zlevnil a PS3 zdrazil, dalsi "nezavisly" nazor. A nemlich to samy si nezahrajes ;-)

0/0
23.3.2009 15:15

Colombo - vrchni inspektor

Re: Re: Selskej rozum

Mozna uz 80 GB nestoji 10500, ale vo moc min to nebude. Kazdopadne je 2x drassi a zahrajes si na tom memlich to samy, nebo podobny veci.:-P

0/0
23.3.2009 16:07

Asterixxx

Re: Re: Re: Selskej rozum

Tak cenove srovnavas xbox arcade, kde není ani disk pro dema s PS3 80GB, což je totálně směšné. A to nemluvím o placení za hraní po internetu a znovu opakuji, memlich to samy si nezahraješ...

0/0
23.3.2009 16:25

Asterixxx

Re: Re: Re: Selskej rozum

Takze ty srovnaváš xbox arcade bez hry, kde není ani disk pro dema, s PS3 bundlem s Killzone 2, 80GB diskem, DualShockem3 a bezplatným hraním na internetu?

0/0
23.3.2009 16:28

Asterixxx

Re: Re: Re: Re: Selskej rozum

Soory, nejak se do nechtelo ulozit...

0/0
23.3.2009 16:28

Colombo - vrchni inspektor

Re: Re: Re: Re: Selskej rozum

Koupim si Arcade, ke kterymu demo disk je a za usetreny prachy este hafo her a online/rok stoji 50 dolaru na ebay. To bych nesme bejt cvachta jako ty.

0/0
23.3.2009 17:26

Deadpool

Sranda

Při čtení této "diskuze" jsem se opravdu nasmál, mě by jen zajímalo, co z toho člověk má, z toho útočení na platformu, která mu nevoní? Hlavně teda chorobní uctívači PS3, platí vám snad SY, že se vám to vyplatí dělat ze sebe takový lachtany?

Asi nejvíce mě dojal komentář typu, že majitelé Xboxu jsou ovce a jdou MS na ruku ve formě poplatků za live a uživatel PS3, který dobrovolně SY zaplatí o +-3500 navíc za Blu-ray, který podle mě v PS3 plní funkci propagace formátu nejsou ovce? Protože by mě opravdu zajímalo, kolik her na PS3 opravdu nezbytně musí být na Blu-rayi.... mě upřímě PS3 zatím ničím nepřesvědčila o její koupi, ani hrama a ani zpracováním (ovladač se špatně drží a vypadá jako z tržnice) až se tak stane, mile rád si ji pořídím....

0/0
23.3.2009 11:37

Asterixxx

Re: Sranda

"ovladač se špatně drží a vypadá jako z tržnice" - proboha to jako proč? To maj potahovat kovem nebo co? Díval ses už jak vypadají ostatní ovladače? Dualshock 3 podporuje vibrace, reaguje na pohyb, jednoduše se dobíjí a funkčně odpovídá tomu na PS2, takže podle mě žádný problém. Jinak objemější disk je důležitý už z toho důvodu, že konzoli je plánovaná dlouhá budocnost a nároky na prostor se stále zvyšují. Na zastaralé DVD v xboxu si už stěžoval Carmack, v rozhovoru s GG jsem četl o tom že KZ2 zabírá 25 Giga, vzhledem k filmečkům se ani nemá smysl bavit o GTA4.

0/0
23.3.2009 12:12

Deadpool

Re: Re: Sranda

protože to tak je... opravdu jsem se při hraní bál abych tomu neublížil... materiál a zpracování mohlo být lepší...

ok, tak např Fifa nebo NHL, co na nich muselo být na Blu-rayi?  ono možná podle mě být i verze PS3 o 3500 levnější jen s DVD mechanikou tak po Xboxu neštěkne pes....

0/0
23.3.2009 12:27

Asterixxx

Re: Re: Re: Sranda

To by byla zásadní chyba, protože by na té konzoli nejeli všechny PS3 hry, což by způsobovalo chaos.

0/0
23.3.2009 12:55

lol

Re: Re: Re: Re: Sranda

Divný, že RAGE normálně bude na XBOX i PS3, akorát bude mít na boxu 3 DVD. Žádný chaos nevidím sony ovečko..

0/0
23.3.2009 18:18

Asterixxx

Re: Re: Re: Re: Re: Sranda

"Xboxová verze hry bude vypadat o něco hůře (např. rozmazanější textury některých skal) než ta PS3 z důvodu nedostatečné kapacity datového nosiče. Aby se totiž X360 verze vměstnala na 2 DVD, pro grafické podklady budou muset použít jinou, větší kompresi (řádově terrabajtů zdrojových dat), zatímco na PS3 je tato otázka tolik netíží díky Blu-ray disku. Proč nepřidají třetí DVD k X360 verzi, ptáte se? Kvůli přísné politice a pravidlům Microsoftu, který si za netradiční umožnění dání hry na 3 DVD účtuje nadměrně vysoký podíl ze zisku a na to tvůrci z principu nechtějí přistoupit. John Carmack zdůraznil, že tato záležitost tedy nijak nesouvisí se samotným výkonem konzole X360. Nicméně věří, že se ještě s MS nějak dohodnou... pokud přistoupí na tímto způsobem vyvíjený veřejný nátlak, ale asi jim nic jiného nezbyde."  Ale i 3 dvouvrstva DVD jsou jen polovinou kapacity BR disku a pokud xboti chcou v budoucnu přehazovat 6 DVD klidne můžou :-)  nauč se žonglovat chudáčku :-©

0/0
23.3.2009 20:54

lol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sranda

Omg. Takže naposled pro tvůj opičí mozeček. Kde je ten chaos o kterém si mluvil, to, že by ty hry nejely, kdyby nebylo blue-ray? Hehe.. sonyboy de*ile. Až budou hry běžně na 3+ DVD a BD disky více rozšířené, tak se můžem bavit o tom, že se vyplatí mít blue-ray. Zatím to je jen těžká sony masáž na takové opičky jako jsi ty, protože není rozdíl na jakém médiu je hra. Na kvalitu to nemá vliv. Navíc konzole mají HDD ty chudáčku.. hehe. Jen se nech masírovat..

0/0
24.3.2009 1:16

Unexpecter

Re: Sranda

Tak ty seš dobrej...v první větě něco napíšeš a ve zbytku textu píšeš přesně to nad čim se podivuješ v první větě....že by schizofrenie!??

0/0
23.3.2009 12:14

Deadpool

Re: Re: Sranda

je tam zdůvodnění, protože mně uctívači PS3 přijdou mnohem radikálnější, chtěl jsem jen aby mi někdo vysvětlil, v čem je tak super.... protože já to asi nechápu....

0/0
23.3.2009 12:22

Unexpecter

Re: Re: Re: Sranda

Dobrej!? Je dobrej ve spoustě věcí stejně jako Xbox...nemá nad tim cenu moc polemizovat...já jsem si zkrátka vybral PS3 protože mi věci tam vyhovujou líp a taky trochu z věrnosti značce. Někomu jinýmu zas vyhovuj XB...diť je to jedno, ne!?;-D

0/0
23.3.2009 12:32

Deadpool

Re: Re: Re: Re: Sranda

je, já jsem si to chtěl jenom vyzkoušet, takovej malej flame... mám Xbox i Wii, ale PS3 mě prostě netáhne hrama a ty jsou na konzolích alespoň pro mě nejdůležitější.... 

0/0
23.3.2009 12:36

Asterixxx

Re: Re: Re: Re: Re: Sranda

Mě třeba právě PS3 vyhovuje hrama, zatímco na Wii bych neměl pořádně co hrát.

0/0
23.3.2009 12:57

Kopčem

Re: Re: Re: Re: Re: Sranda

Proč sis tedy koupil nejpředraženější kus HW na trhu v podobě WIi s nulovým herním potenciálem mi asi nedojde ani za sto let.

0/0
23.3.2009 14:54

Kopčem

Re: Sranda

Nechci nic říkat, ale chorobné uctívače mají obě strany a tuhle válku začali přívrženci Xboxu 360, když poté, co jim konzole o rok a půl dříve vyšla, nedělali nic jiného, než že se posmívali těm, kdo čekají na PS3, poté co vyšla tak zase vytvořili mýtus "není na tom co hrát" (velmi ochotně opomenuli, že multiformáty neběhají exkluzivně na jejich Xboxu, ale také na PS3).. strefovali se do exkluzivních her, které zpočátku na PS3 (do příchodu Heavenly Sword, Uncharted, GT 5P opravdu nebyly ničím výjimečné) a dodnes jako ty zpochybňují smysl Blu-ray mechaniky. Takže reakce na to věčné popichování holt jsou občas přehnané ale co xboti zaseli to sklízejí nehledě na to že spor už se táhne od Xbox/PS2 kde pro změnu vykládali jak má Xbox ty super multimediální funkce, default HDD atd.;-)

0/0
23.3.2009 12:18

Deadpool

Re: Re: Sranda

nezpochybňuju, viz. reakce výš... podle mě jako dobrovolná výbava výborný, jako povinná už tak moc ne....

0/0
23.3.2009 12:31

Kopčem

s trochou do mlýnice

Mrkněte na tenhle článek..

http://www.finalfantasyunion.com/news/microsofts-multi-platform-sales-trend-majorly-declining--358.html

Takže multiformátovky se pomalu ale jistě vyplatí firmám na PS3 ... ačkoliv má Xb prodáno výrazně více konzolí, tedy tvrdí to, tak her se prodává tak, že v  poměrech jasně vítězí PS3. Co z toho plyne? Je opravdu tolik Xboxů mezi lidmi, nebo to všechno je trik a je jich ve skutečnost mnohem méně a započítávají všechny vyměněné? Nebo je v tom snadné pirátství na Xboxu? Každopádně, pokud se přes hru čísel začne prodávat více multiformátovek na PS3 bude to pro MS rána. Ztratí totiž na kreditu.

0/0
22.3.2009 22:39

assassin

Re: s trochou do mlýnice

Kdyby se na ps 3 dalo taky parit nelegalne porizeny gamesy tak by prodejnost nebyla nejako vysoko.......hold je to jen o tom kde je jaka moznost si co splasit

0/0
23.3.2009 2:05

Asterixxx

Re: Re: s trochou do mlýnice

Ono se to zdá jako drobnost, ale zatím uspěšné tažení proti pirátům PS3 obrovsky pomáhá a pokud to tak ještě chvíli vydrží tak může Sony pomoci k vítězství v konzolové válce.

0/0
23.3.2009 8:49

Prehistorik

Věčné debaty

Amiga/PC,PC/konzole,PS2/XB/GC, PS3/X360 a donečkonečna. Nojo asi to tak musí být co už jsem jich zažil. Měl jen dvě poznámky. První je k představě, jak se Microsft hrne do dalšího Xboxu, když mu tenhle slušně frčí. Naivita. MS na Xboxech hodně prodělával, neustále musí měnit vadné kusy nepodařilo se jim to vyřešit. Visty se nijak nevytáhly, ještě rád prodlužuje XP podporu a dělá nová okénka. Odtok peněz velký, přítok malý. Na trhu nelze za krize čekat nový Xbox za dva roky. Dokud bude krize ani náhodou. A ani kdyby nebyla tak je to riziko. Zavádět nový HW když je tu konkurence v podobě PS3 i Wii? Těžko. Budou držet X360 dokud to půjde. A že si patrně Xb sahá pomalu na hranici možností je fakt. U neskutečně blbě programovatelné PS3 je ale hranice možností neznámá. Tolik první bod. No a druhý. Mám 12letého syna. Měl PS2 a samozřejmě chtěl "něco lepšího na hraní" ideálně prý PC že se mu bude hodit pro práci do školy. LOL. Vykuk jeden. Koupit mu Xb, musel jsem dát peníze minimálně do pracovního PC nebo notebooku. Koupil jsem PS3 vyměnil HDD za půl giga nechal nainstalovat nejnovější verzi Linuxu a je pokoj. Internet, poštu, fotky, filmy videa řeší přímo na browseru PS3 , ICQ, word, excel , powerpoint (z open office) na Linuxu. + další potenciál který zatím nevyužije. Mám jistotu, že bude mít kvalitní hry jako spolužáci co vlastní buď našláplá PC nebo komba XB/slabé PC. Vyšlo mě to VÝRAZNĚ levněji to už vůbec nemluvím o odstranění starostí na téma upgrade (MB, Ramky, GPU, CPU atd.) Zaplatil jsem jen pár stovek za klávesku, myš a tiskárnu. Hry na PS3 mu vyhovují, jak multiformáty, tak exkluzivky, zrovna nyní KZ2 a Socom. Neplatím online neřeším nic. Spokojenost všude. Ano, nejsem bohatý abych koupil levnou věc. A nespolehlivou. 

0/0
22.3.2009 22:24

soky

Re: Věčné debaty

Konečně rozumný příspěvek. DíkyR^

0/0
22.3.2009 22:59

Asterixxx

Re: Věčné debaty

Rozhodně souhlasím.

0/0
23.3.2009 8:51

Tuleň

:DDD

PS3 a shitbox neřeším. Mám mašinu která je daleko lepší a vycházejí na ní i lepší tytuly ;).

0/0
22.3.2009 22:16

joe kozo-chrobacik

Ps3 ja najlepsia konzola v celom vesmire !!!

Akorat nez se poradne rozjede, prijde v roce 2012 novej Xbox, kterej vykonem Ps3 pohrbi a na stejnou dobu planuje Epic novej Unreal Engine. Kdo vi jake sok zpusobily Gears majitelum Ps3, ktery hrali Ps2-like Resistance, ten muze zhruba stejne sok vocekavat vod tohodle nastupu. Kdo bude chtit mit konzoli 10 let, pokad bude mit new Xbox spickovy exclusivity, kery chudinka Ps3 neutahne a dobrou zpetnou kompatibilitu ? ;-)

0/0
22.3.2009 17:57

junior1099

Re: Ps3 ja najlepsia konzola v celom vesmire !!!

Takovým retardům vstu zakázat.

0/0
22.3.2009 18:34

soky

Re: Ps3 ja najlepsia konzola v celom vesmire !!!

Psal tohle vůbec člověk?

0/0
22.3.2009 19:09

joe kozo-chrobacik

Re: Re: Ps3 ja najlepsia konzola v celom vesmire !!!

Strc si BD disk do zadku a bez. Koukal sem ted na prodeje Kz2 a musim se smat, na xboxu kazdy becko ma lepsi launch.

0/0
22.3.2009 19:22

junior1099

Re: Re: Re: Ps3 ja najlepsia konzola v celom vesmire !!!

Ty už nebudeš normální dítě... ale asi ta nejmladší zdegenerovaná generace, na kterou má dnešní technologický, ''virtuální'' svět neblahý vliv. Když spíš, zdá se ti i o něčem jiném, než o konzolích a hrání her? Mě příjde že jsi z toho uplně vyhrabaný a nemocný... Já se sice takto v nedělu pobavím, ale ono je to ve skutečnosti k pláči.:-/

0/0
22.3.2009 19:38

xfan

Re: Re: Re: Ps3 ja najlepsia konzola v celom vesmire !!!

Naprostý souhlas.Ty prodeje jsou totálně ubohé.Guerilla Games uznala že se jim to nepovedlo a je už zadlužena za to fiasko KZ2 a bude propouštět zaměstnance.Firmu má prej koupit Microsoft a bude dělat mnohem lepší exkluzivity než je ta sračka na PS3 Killzone2.To jsem četl včera na zahr.webu.

0/0
22.3.2009 21:37

Krach

Re: Re: Re: Re: Ps3 ja najlepsia konzola v celom vesmire !!!

Guerilla Games urcite neprodela pac to cele ty muj kloucku financovala sony :)

a jinak to co pises je dobraj joke :))

0/0
23.3.2009 1:04

Asterixxx

Re: Re: Re: Re: Ps3 ja najlepsia konzola v celom vesmire !!!

OMG lamko, Guerilla Games nemůže bejt sama o sobě zadlužená, je totiž ve VLASTNICTVÍ SONY chudinko a ta je neprodá, protože KZ2 byla uspěšná, tak se prosím uklidni ty snílku.

0/0
23.3.2009 8:56

Naathir

Re: Ps3 ja najlepsia konzola v celom vesmire !!!

Priste se,Joe,snaz vic takhle ho nikdy(original)nedozenes:-)

0/0
22.3.2009 20:22

Unexpecter

to Ursus

To je možná ale trošku ten problém...protože já neměl s PSN v životě jedinej problém. Nechápu k čemu by mi bylo platit za to samý - za tu samou službu...moc nerozumim tomu co mi LIVE přinese navíc!? těch pár dem co má o týden dřív, než PSN?? To mi za to teda nestojí...vzhledem k tomu že mi hra v online jede skvěle a skoro nikdy mi nelaguje (jmenovitě CoD4, Killzone2 atd.), z PSN stahuju hodně rychle a bez problémů a komunikace s ostatníma hráčema je pro mě skvělá (i skrze Home nebo komunitní hry typu LBP) a plně dostačující i z hlediska personalizace + někdo řiká že zbytečnej ale pro mě i přesto dobrej internetovej prohlížeč(ono prostě bejt před spanim v posteli a nemuset se už kvuli ničemu zvedat je fajn) Neřikám že je PSN dokonalá, ale to nelze tvrdit ani o LIVEu...

0/0
22.3.2009 15:07

Ursus

Re: to Ursus

Je potřeba na začátku říci, že být na Live neznamená automaticky muset platit. Dema a další věci, které jsou na Live, jsou k disspozici hráčům i s tzv silver Live účtem, který máte zdarma. Live gold, který je placený, pak slouží JEN k hraní her online. Podle toho, co jsem slyšel, je v tomto směru xbox lepší z pohledu serverů a odladěnosti. Osobně mi nevadí platit směšnou částku ročně za možnost hrát online, pokud to bude znamenat, že tady budou administrátoři, kteří se o servery budou starat na výbornou a bude si jich moci Microsoft dovolit více, než kdyby tento poplatek nebyl.

Navíc je tato částka skutečně směšná - maximálně 1 000 za rok. To je částka, která se dá akceptovat. Osobně za mnohem větší problém považuju to, že Live není oficiálně dostupný v ČR, to už je docela problém (byť se to dá obejít, je to nepříjemné).

Já ani netvrdil, že je Live dokonalý. Jenom tvrdím, že placení za možnost hrát online, není fatální. Ostatně za mmorpg taky měsíčně platím. Byť ano, uznávám, že tam se tomu lidi věnují ještě intenzivněji a v podstatě pracují stále na nové a novém obsahu atd.

0/0
22.3.2009 15:54

soky

Konzole pro lidi třetího světa

Takže když to tak shrnem, tak proč koupit xbox je jenom jeho cena. I když po letech používání je vlastně dražší než PS3. Už jste asi zapomněli na jeho skvělou HD-DVD mechaniku, kterou jste si mohli externě připojit a spouštět hry akurát z interní DVD mechaniky;-D;-D, Formát krachl a potom to ale msoft vysvětlil, že je to na skvělé přehrávání filmů8-o a už o tom ani pes neštěkne. Ale blu-ray je podle xbotů na nic;-D. Dále pak placená služba live, další výsměch nenažraného msoftu vůči stádu (pardon komunitě) uživatelů. Dokoupení HDD, ta cena je neskutečná. Kdybych si tohle vše dokoupil, tak se dneska mlátím xboxem do ksichtu.

0/0
22.3.2009 13:05

Ursus

Re: Konzole pro lidi třetího světa

Nikoho jsem neslyšel, že by tady obhajoval HD-DVD. Podle mě stejně zbytečná jako blu-ray. Placená služba Live. Zaprvé někteří z nás nehrají online a zadruhé platíš směšnou částku za to, že máš lepší službu než u PS. Navíc platíš za online hraní, jinak online být můžeš i bez placení. Dokoupení HDD? Blost. Tady je chyba, pokud vnímáš jako základ Arcade verzi hry a HDD jako bonus. Nikoli. Základem je verze s HDD a bonusem je možnost koupit levnější verzi bez HDD.

Ale opět tvrdím - není to o konzoli, ale o portfoliu, které na něm máš. K čemu by mi byla nejlepší konzole, kdyby na ní nebyly hry? A co si budeme nalhávat. Většina her je na konzolích stejná. Je zde pár exkluzivit (ps3 jich má více). Ale většina exkluzivit má alernativy i na druhé konzoli. A je tedy na každém hráči, co bude preferovat. Všechny kecy (včetně toho, které tady vypustilo Sony), které se snaží přesvědčit o tom, že je jedna konzole lepší než druhá, a nepoužívá k tomu argumenty spojené s hrami, ale s hardwarem, jsou trapné.

0/0
22.3.2009 13:28

soky

Re: Re: Konzole pro lidi třetího světa

Kámo a co chceš obhajovat, když HD-DVD už vlastně neexistuje? A proč je něco kde uložíš několikanásobně víc dat zbytečné? Já vím, vám stačí DVD a to musí stačit na vše! S tím HDD jsi mě dostal, nerozumím ti, ani s tím online. Vy máte na xboxu browser? A proč vám hučí konzole, jako když startuje MIG 21, škrábe disky a případně se přehřívá? Kvalitní hardware je hodně podstatný...

0/0
22.3.2009 13:39

Fero

Re: Re: Re: Konzole pro lidi třetího světa

Prepáč, ale mne tvoje militantné výpady pripomínajú snobského dedinčana, ktorý si kúpi mercedes aby sním doviezol raz za týždeň rodinu do kostola a popritom všade vyhlasuje aké je doležité mať drahé a kvalitné auto.  Utiahne Xbox hry? Áno, bežia na ňom v pohode. Samozrejme že ak si chceš zdovodniť prečo si vysolil hromadu peňazí za niečo čo v podstate nepotrebuješ, alebo si myslíš že si niečo viac, pretože máš doma kus drahšieho šikmookého krámu, tak reaguješ ako reaguješ.

0/0
22.3.2009 14:04

soky

Re: Re: Re: Re: Konzole pro lidi třetího světa

O to nejde, kup si co chceš, ale nejde nereagovat na nesmyslné příspěvky majitelů xboxu. Ty to holt vydíš jinak, že jsem prý vysolil hromadu peněz. Ale za kvalitu a funkčnost ty peníze utratím rád. Deset tisíc není tak moc a navíc nemusím nic upravovat jak tady píše kolega u svého xboxu.

0/0
22.3.2009 15:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.