Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OnLive - konec herních PC a konzolí?

Představte si, že byste mohli streamovat hry. Jakoukoliv hru pomocí broadbandového internetového připojení do vašeho PC, Macu nebo levného notebooku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Darkfighter

GameTrailers

Na GT se objevily další trailery služby OnLive, tak se koukněte. 

Toto je odkaz na Walktrough 1 :http://www.gametrailers.com/player/47254.html

Odkazy na další díly jsou vpravé části obrazovky.

R^

0/0
26.3.2009 21:48

Darkfighter

Re: GameTrailers

LOL, na druhou stranu touhle prezentací, kde ten borec co k tomu podává komentář působí jako amatér, který ani pořádně asi neví co jejich OnLive je, to trochu znedůvěryhodnili:) ... takové ty jeho poznámky:  "ou... zmáčkl jsem špatný čudlík" a vyjel z Mirrors Edge namísto toho, aby ukázal, jak hezky to funguje ... nebo ze začátku, jak říká a čte seznam her, které může hrát a pak přeskočí k nějakému legu, které evidentně je tím nejhorším a on řekne, že naopak tohle je ta nejlepší hra .. mno potom ta situace s žábou.:))) Prostě trochu to začíná působit jako megalomanskej aprílovskej vtípek.;-D

0/0
26.3.2009 22:01

Darkfighter

Re: GameTrailers

LOL, na druhou stranu touhle prezentací, kde ten borec co k tomu podává komentář působí jako amatér, který ani pořádně asi neví co jejich OnLive je, to trochu znedůvěryhodnili:) ... takové ty jeho poznámky:  "ou... zmáčkl jsem špatný čudlík" a vyjel z Mirrors Edge namísto toho, aby ukázal, jak hezky to funguje ... nebo ze začátku, jak říká a čte seznam her, které může hrát a pak přeskočí k nějakému legu, které evidentně je tím nejhorším a on řekne, že naopak tohle je ta nejlepší hra .. mno potom ta situace s žábou.:))) Prostě trochu to začíná působit jako megalomanskej aprílovskej vtípek.;-DV

0/0
26.3.2009 22:01

samboush

No nekdo to zaplatit musi.

Kdyz nebude ten grafickej vykon u Vas v pocitaci. Musi bejt u nich. Krom toho vzhledem k tomu jakej uvadej bitrate zadnou novou kompresi asi nemaj. Tzn Otazka zni. Jejich konektivita musi bejt brutal a farmy pocitacu taky. U WoWu stoji servery, konektivita + udrzba 3/4 toho co vydelaj. Kolik budou naklady u tohoto . Kde vykon serveru a konektivita musi bejt mnoho nasobne up. Proste kdyz bude hrat najednou 100 000 lidi. Ty cisla jakej musej mit background vypadaj hrozive...100 000 * 5 Mbit...No to na Uploadu musej mit poradnou lainu. 500 Tbit..To asi nebude zadara.. Kdyz vemej jeden naslapanej pocitac 4CPU SLI Hi karta. Zvuk. 130 000,- kc. * 100 00 ... 13 MLD za zelezo. A to jen pri 100 000 plajich hracich v jeden cas...  Pokud to bude mesicni sluba pri 1000kc/mesic ..Tak se jim to jen na zeleze vrati za 10 let.. A nepocitam penize za konektivitu ani baksis pro ty vyrobce her.. No financne ani technologicky mi to nejak moc nevychazi..Kazdopadne jsem zvedav.. a to free demo playeni urcite testnu..

0/0
25.3.2009 22:30

Earl

Re: No nekdo to zaplatit musi.

příště než se pokusíš přispět do diskuse, zkus si ji aspoň letmo prohlédnout - zjistíš, že podobných příspěvků na nesrovnatelně vyšší stylistické a obsahové úrovni je tu již mnoho - ušetříš čas sobě, i ostatním

0/0
25.3.2009 23:35

samboush

Re: Re: No nekdo to zaplatit musi.

na to zapomen:)

0/0
26.3.2009 2:52

soky

Future

Ano, tohle je hudba budoucnosti, ale počítám tak v horizontu 10 až patnáct let. Zatím to bude jen jakýsi doplněk k hraní, ale žádný zázrak. Tyto plány už mají určitě i výrobci konzol, jen ta síť není na to připravená.

0/0
25.3.2009 19:15

honza000

myslenka pekna, ale zatim je to sci-fi

tohle je presne vec, ktera muze dobre fungovat v laboratornich podminkach, ale v realu je to jen k pousmani

latence - ti nejvetsi stastlivci co dnes sedi na optice maji kolem 30ms a to se posila minimum dat, pri 4-5 Mbps co ma byt potreba bych se dost divil kdyby ta latence byla jen desetkrat vetsi, fps se pak budou hrat opravdu vyborne :-p

to ze v cechach jsou majoritni poskytovatele internetu(napr upc, o2) nekolik let pozadu, ani nema cenu resit :-(, ale silne pochybuju ze i americti poskytovatele maji kapacity na stabilnich 4-5 Mbps pro kazdeho sveho zakaznika

no a hardware pro poskytovatele tehle sluzby existuje jen teoreticky, kdyz si vezmu napr 2giga ram na jednu session(pamet pro samotnou hru a pamet pro renderovani obrazu)+vypocetni vykon pro hru,renderovani,komprimaci + 4-5 Mbps datovy tok a to cele vynasobim 10000-100000 uzivateli tak me vychazi serverove pole, pro ktere budou muset postavit vlastni elektrarnu

ps. neni aprila az za tyden? :-)

0/0
25.3.2009 9:41

TT

Re: myslenka pekna, ale zatim je to sci-fi

R^ tyjo nekaz Billovy a jemu podobnym jejich sny o mesicne platicich zakaznicich oni se na ty kolace bez prace tresou jak osiky a ty jim to takhle kazis ;-)

0/0
25.3.2009 9:50

Darkfighter

Re: myslenka pekna, ale zatim je to sci-fi

Janku, nechci se tě nějak dotknout, ale kde pracuješ a jaké školy jsi vystudoval, že máš takový "odborný názor"? Jen bych chtěl vědět, jestli je tvůj názor v tomhle směru relevantní.

Jinak mám net od O2 a mám 8 Mbps stabilně.

Lagy tato technologie řeší pomocí vlastní komprimace a  tak tok dat bude násobně menší, než se jeví.

0/0
25.3.2009 9:59

Glutton

Re: Re: myslenka pekna, ale zatim je to sci-fi

Otázkou zůstává - pokud je možno realtime komprimovat video tak aby třeba Crysis vypadal dobře... proč tuhle technologii nikdo nikde nepoužívá? Opravdu věříš že když někdo řekne "zázračná technologie", tak má určitě pravdu.

Na tohle člověk nemusí mít školy. Nové hry vyžadují aspoň ty 2GB ram (na osekané detaily) a pořádnou grafárnu. aby jsi mohl hru hráči pustit, musíš mu tenhle výkon poskytnout. Pro "pouhých" 10 000 uživatelů online (což není číslo kterým by se dalo označit hraní budoucnosti) musíš poskytnout aspoň 20 000GB ram, 10 000 slušných grafáren. K tomu síťovou infrastrukturu přes kterou tohle všechno zvládne realtime streamovat 10 000 videí ve vysokým rozlišení součastně a bez lagů. Myslíš že tohle utáhnout na VMwaru a třech extra silnejch mašinách? Tohle je opravdu dost nereálný prostředí.

Kolik myslíš že bude potřeba lidí, kteří se budou starat o OS, instalace a patching všech her (10 000 od každýho poskytovanýho kousku)?

A teď si představ že by se tohle opravdu uchytilo a mělo t onahradit hraní. - jen GTA se za první tejden proddalo přes 8 mega. Kolik serverů myslím e bude pořeba aby uspokojilo 8 milionů hráčů? :-) 16 milionů GB ram.... grafickej fýkon co utáhne 8 milionů kopií GTA4... síť streamující 8 miliinů HD videí bez lagů a bufferování. Jak reálná představa :-)

0/0
25.3.2009 10:36

Darkfighter

Re: Re: Re: myslenka pekna, ale zatim je to sci-fi

Ne, já jenom věřím soudnosti lidí, kteří s nadšením o tomhle projektu

informují, většinou to jsou novináři, či sami vývojáři a předpokládám,

že asi někde je odpoved (hledat se mi ji zatím nechce) na tyto otázky a

oni ji znají, jak to celé utáhne brutální nároky her atp. ... jinak by bylo

od nich hloupé prezentovat něco s takovým nadšením a ovacemi, protože tohle jsou přirozeně otázky které každého napadnou ...

0/0
25.3.2009 10:48

Glutton

Re: Re: Re: Re: myslenka pekna, ale zatim je to sci-fi

Asi takhle - někdy snad před patnácti lety jsem slyšel jak se plánuje tkaováhel centralizace běžnýho pracovního prostředí - textovej / tabulkovej procesor a podobný voloviny co tehdy frčelo - že by na to člověk nepotřeoval PC, ale běželo to takhle po síti. Tehdy zajisté taky "věděli o čem mluví" - a viděl jsi alespoň náznak toho že by to bylo realizovaný? Existujou maximálně webový rozhraní - ale tystejně pořád běží u tebe. A ne někde streamovaný ze serveru.

A z těmhle hrama to vidím podobně. Tahel služba je teoreticky možná. Ale její provoz bude tak drahej (serverovna která má výpočetní výkon několika desítek / set tisíc high-end PC je upotie). Věřil bych pokud by takhle nabízeli starý dosovský hry - na jedný silný mašině by šlo virtuálně rozjet hodně virutálních "Dosovejch PC z roku 1988" a rozlišení tehdy taky nebylo největší a šlo by to streamovat a komprese by se u takovýho Dooma 1 docela ztratila. A i zájem zákazníků by byl menší že by se to dalo utáhnout.

Ale chtít nabízet službu která bude pouštět novinky (udržovat PC HW neustále schopnej jen nový hry není taková prča) za rozumno ucenu (aby to vyšlo levněji než mít PC / konzoli doma) - to je hudba hodně vzdálené budoucnosti.

0/0
25.3.2009 11:28

Darkfighter

Re: Re: Re: Re: Re: myslenka pekna, ale zatim je to sci-fi

Jo, uvidíme jak vzdálené budoucnosti a taky uvidíme mnohem více za nějaký čas, protože tedka jsou pomyslnné myšlenkové mantinely hodně daleko od sebe a je tu příliš prostoru na spekulace.

Jinak myslím si, že firmy, které přislíbily podporu tomuhle systému (a je jich dost) mají své odborníky a asi se taky ptali při vzájemných jednáních na "naše" otázky typu " Jak to chcete utáhout finačně a vůbec HW? " atd. a výsledek je takový, že tyto firmy přislíbily spolupráci, takže asi jejich otázky byly důvěryhodně zodpovězeny, a to je prostě nevyvratitelný fakt, který tomuhle systému dává určitou důvěryhodnost, ikdyž přirozeně né 100% ba ani ne 90% ...R^

0/0
25.3.2009 12:05

Glutton

Re: Re: Re: Re: myslenka pekna, ale zatim je to sci-fi

Samozřejmě možnost vytvořit takovouhle službu je jen jedna strana mince. Ještě je tu druhá - připravenost zákazníků, kteří za ni mají platit. Bez zákazníků to taky fungovat nemůže. Podívej se na Youtube (který nedávno navyšovalo rozlišení) nebo jakejkoliv jinej server, kterej streamuje videa či TV. Tyhle videa mají na dnenší dobu poměrně zoufalý rozlišení (nevím jak ty já bych v takové kvalitě nový hry hrát nechtěl - zvlášť placeně). A jsou na serveru uložený a předkomprimovaný - takže jejich poskytování je mnohem jednodušší než realtime komprese kde nesmí dojít ke zpoždění.

Proč myslíš že jsou tyhle videa v takových rozlišeních? Proč nejsou v jasné kvalitě u které na velkým monitoru neuvidíš mapy apod, když se dají předkomprimovat (to znamná komprimovat mnohem lépe)? Je to proto aby to normální lidi mohli používat - a nemuseli půl dne čekat než se jim to stáhne. A i tohle je důvod proč týhle službě nevěřím. Internet ještě není na takové úrovni aby všichni uživatelé mohli tahat takovej obejm dat bez lagů.

Z tohodle zatím může předražená služba pro pár vyvolených, kteří jsou ochotní dát trojnásobek peněz za to, že se jim někdo postará o bezproblémovejch chod her (instalace, patching, upgrady HW,...)

0/0
25.3.2009 12:03

Darkfighter

Re: Re: Re: Re: Re: myslenka pekna, ale zatim je to sci-fi

Přirozeně muselo by se jednat o novou technologi, dalo by se říct s přihlédnutím na dnešní situaci skoro v zázračnou technologii, ale ..... možné je všechno:-), zvlášt, když se nečemu dlouhé roky věnuješ. Jak jsem už psal, tak dá se tedka zábavně diskutovat a podivovat se skoro nad vším, protože vyskytlo se tu až příliš mnoho otázek, ale někdy prostě příjde čas, kdy světlo světa spatří něco doposud jen vysněného, tak to prostě chodí, ale abych to trochu argumentačně a racionálně podložil, tak věřím v jakousi důvěryhodnost, která plyne např. ze spojení s reps. podporou mnohými studii, poté taky z toho, že by museli být blázni, aby začli něco prezentovat aniž by neměli ošetřeny elementární věci atd..

0/0
25.3.2009 12:15

Glutton

Re: Re: Re: Re: Re: Re: myslenka pekna, ale zatim je to sci-fi

I když by došlo k tomu, že se tento nápad podaří zrealizovat (čemuž jak jsem psal zatím nevěřím) - tak si myslím že se to pořád neujme už jen třeba kvůli přístupu hráčů. Ať se na to dívám z jakékoliv stránky, tak tahle služba může přinést jedinou výhodu - a tou by byla teoreticky cena za originální služby (i kdy žo tom se dá hodně spekulovat. I když se v tomhle případě mohou tři hráči dělit o jeden HW, musí zase navíc zaplatit tun udalších věcí - od administrátorů a operátorů, přes podíl pronámmu serverovny až po poslední uklízečku - tohle všechno musí bejt v ceně služby jinak krachnou. Jak moc půjde udržet cenu výhodnou je na dlouhý spekulace). Jinak nenabízí výhody žádný. Ovládání bude mít lag - sítě mají určitou odezvu z principu. A když by to jelo sebelíp, tak těch 70ms tam a zpátky ti to bez problémů udělá. Budeš závislej na netu (spadne připojení nehraješ). Budeš závislej na tý společnosti (krachne srever bez záloh = ztratíš savy a nic s tím nenadělá. Přestanou nabízet tvoji oblíbeno ustarší hru? Máš utrum...).

Vzhledem k tomu, jak jdou ceny HW pořád dolů si myslím ž epořád většina hráčů dá přednost hraní na svým vlastním HW kterej si zadministrujou sami, kdy který koupí budou vlastnit napořád, nebudou odkázaní na stabilitu sítě a budou hrát v rozlišení a ostrosti textur o kterým se komprimovanému přenuse nemůže ani zdát...

Kdžy si vezmeš, že blbá konzole tě dnes vyjde 5k až 10k, a víš že vydrží ještě aspoň pět let a hry co na ni jendou koupíš tak budeš moct hrát dokud to nevyhodíš - v HD rozlišení, bez komprese obrazu a bez sebemenšího lagu v ovládání - mám silný pochyby kolik lidí dá přednost paltit třeba 40 euro měsíčně aby mohli hrát streamovaně "půjčené" hry.

0/0
25.3.2009 13:32

Darkfighter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: myslenka pekna, ale zatim je to sci-fi

Tak kalkulovat s náklady na uklízečky serveroven je trochu absurdní v objemu peněz, které by jim musely téct. Skutečný problém může představovat cena serverů, ale to už tady bylo zmíněno stokrát a nemá smysl se tím zaobírat, bud jsou absolutně blbí a nemají tohle ošetřeno anebo to ošetřeno mají a tedka prostě nevím čím, tak jako to neví nikdo kromě nich či firem, které přislíbily podporu tomuhle systému hraní (Codemasters, THQ, EA ...).

Co se týče sítí, tak zase jak píší a jak jsme tu už psali, tak mají vyvinutí komprimační algoritmus, který je schopen objem dat násobně zmenčit a celkově umožnuje realizaci téhle myšlenky, tedy streamování obrazu atp.. Nemá smysl popírat funkčnost toho algoritmu, pokud tady není někdo ze samotných vývojářů. Tohle je problematika, kterou lidi studují a pracují na ní roky, tak bych tady opravdu nevynášel soudy, že to nemůže z toho či onoho důvodu fungovat, když do téhle věci můžeš vidět jen matně.

No a přirozeně bude hodně důležitá cena, kterou za služby bude potřeba zaplatit. Myslím si, že počítat umí a dokážou si spočítat a odhadnout jakou cenu nastavit aby to bylo zajímavé v nejlepším případě pro všechny. Můžou tu cenu nastavit třeba tak, že to budou ze začátku dotovat z vlastního a půjdou do rizika a do strát, ale pokud maj finance, tak se jim to třeba vrátí s časem, kdy se ke službě připojí více lidí a tím jim vzniknou větší příjmy ... je to celé prostě o tom si spočítat, jestli je tohle z hlediska financí dostatečně výhodné pro užvatele, ale taky zároveň pro provozovatele.  Pokud to tak skutečně je, tak mají vyhráno. Pokud někdo říká, že to tak není, tak at tady udělá na to studii a hodí tady konkrétní čísla, jinak se nemá smysl o tom bavit.

0/0
25.3.2009 16:28

Glutton

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: myslenka pekna, ale zatim je to sci-fi

Smím se jen tak pro zajímavost zeptat jak dlouho sleduješ herní scénu a vyjádření různých vývojářů apod? Dovolil bych si jen tak na pár věcí z minulosti vzpomenout.

P Molyneux tvrdil, že svět ve Fable 1 bude tak živý, že se tam bude simulovat růst stromů. Proč by to říkal, když by to neměl dopředu promyšlené jestli to můžou udělat? Tentýž vývojář tvrdil že v BaW přinesou tak sofistikovanou umělou inteligenci, že jí půjde učit různé kousky (o který řeba vývojáři nemají ponětí že to vůbec lze) - proč by to tvrdil pokud by to neměl propočítané zda to půjde? Stalker měl přnést simulaci živého světa a jiných stalkerů - na takové úrovni že budouplnit stejé questy jako ty a dokonce umělá inteligence bude schopná dokončit hlavní quest a ty se dočkáš alternativního konce. Než ot řekli, tak přece museli mít promyšlené že to půjde zvládnout ne? Kolikrát jsi četl o Duke Nuken Forever - přitom při ohlášení museli mít představu do kdy ji stihnou vydat ne?

Tím chci naznačit, že když vývojář nebo majitel společnosti něco slibuje, tka to ještě zdaleka nemusí fungovat. A je třeba si trošku přebrat co je reálné a co je jen reklmaní žvát na upoutání pozornosti. Tady ti slibují že budou realtime zvládat to, co doposud nezvládá žádný video server s předkomprimovaným videem? Realtimově (bez viditelného zpoždění) zkomprimují video lépe než umí jakýkoliv současný program co běží třeba šest hodin? V kvalitě kteoru zatím nikod nenabízí ani v přehrávačích které si několik minut předbufferují? Zní ti to uvěřitelně a reálně?

K tomu ena serverů - natáčel jsi někd yvideo ze hry? Počet snímků ti při tom spadne klidně na polovinu - a to se to komprimuje opravdu prasácky. Serverovna která utáhne 10 000 GTA4 a bude je stíhat komprimovat oním zázračným algoritmem (který ovšem nikdo nidky neviděl) - jakej tam budou muset mít HW? To bude sererovna do guinesovy knihy rekordů - nebo ty osobně slepě věříš ž takovej výkon dají jenom proto že to někdo říká?

Nejdřív ať takhle rozchodí a nabídnou pár starých her, potom ať zkusí novější a potom se dá odhadovat jestli to půjde rozvinout i na ty nejnovější. Nabízet hraní nových her v lepší kvalitě než zvládne průměrné PC je opravdu směšné. V takovémhle rozsahu to nikod nedokázal nabídnout ani na prkotiny jako jsou neinteraktivní videa - a někdo najednou přeskočí asi šest generací vývoje? To bude na nobelovku :-)

0/0
25.3.2009 19:19

Earl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: myslenka pekna, ale zatim je to sci-fi

přesně řečeno - to že se firma chlubí "zázračnou" technologii nemusí znamenat víc než umělé navyšování její hodnoty

0/0
25.3.2009 19:47

Gluton

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: myslenka pekna, ale zatim je to sci-fi

I když máš naprostou pravdu v tom, že do vývoje nevidím a nemůžu svá tvrzení ničím podložit - tak právě na základě předchozích zkušeností - kdy z takto velkolepých a velkohubýc hprohlášení bylo totální fiasko a vzniknul zcela průměrný či podrpůměrný produkt - tak podle nich už se takovýmto vyjádřením jen usměju.

Možná jsi mladší a ještě věříš všemu co někdo napíše na internet. Ale párkrát se na takovouhle věc budeš těšit, pak přijde sudená sprcha a za chvíli nad tím mávneš rukou a budeš se taky divit že jim to ještě někdo žere.

Fakta jsou takováhle - zatím neexistuje video server, který by nabízel videa ve vysoké kvalitě aniž by si několik minut napřed nestáhl. I tahle HD kvalita je docela mizerná a objem dat není nijak malý a je předkomprimovaný. Nikdo nic takového ještě nedokázalnabídnout.

Tady nám někdo tvrdí, že mnohonásobně lépe dokáže komprimovat v reálném čase a výstup komprese produkovat během několika milisekund - za tuhle chvilku to udělá mnohem líp než vše co existuje. Na kvalitně se to viditelně nepodepíše. Asamozřejmě zatímco treamování videa nežere skoro vůbec výpošetní výkon, tak jejich služba bude pro kadej steam vyžadovat ekvivalent high-end herního PC (což je v dnešní době sinější HW, než kterej pohání třeba mailový servery pro několik tisíc uživatlů).

Fakt ti to nezní podezřele utopisticky?

0/0
25.3.2009 19:27

Nallthaniell

Hm

Me to trochu pripomina to auto na stlaceny vzduch. Zajimavy nerealizovatelny napad. Ale je to jedno. Dat 15 000 jednou za 4 roky na soucastky do pocitace zase tak vrazedna vec neni, takze pokud jde o me, tu sluzbu si muzou strcit za klobouk. Zase se tu bavime jenom o grafice. Pomalu to zacinam chapat tak, ze v dnesni dobe uz u tech her o nic jineho ani nejde. Hlavne to musi vypadat. Hlavne to zabalit do peknyho papiru a na vrch dat nadhernou, velkou masli. Jako u hudby, nic noveho, zase se sjizdi pecky z let 60.

0/0
25.3.2009 9:19

Darkfighter

Re: Hm

Aha, tak 15K jednoun za čtyři roky, hmm, krásná představa, ale absolutně nereálná, chceš li hrát nové hry. Já osobně co dva roky v průměru dávám přes dvojnásobek ...

0/0
25.3.2009 9:40

Nallthaniell

Re: Re: Hm

Tak jsi proste trubka. Ani na crysis nepotrebujes ty nej soucastky. Ja nakupuju rok stary soucastky. Cena u pocitacu casem hodne pada, takze staci nakupovat trochu starsi veci, nekupovat to nej co je na trhu, protoze za pul roku uz to zase bude stary a vyhodit 8000 za grafiku, fakt neni nejmoudrejsi volba. Nevim, ktrerou hru, krom crysis jsem v posledni dobe nehral a to mam 4 roky starej comp. V lete se chystam renovovat. Ale neberu ti to, pokud na to mas, vyhazovat 30 hadru za dva roky, je to tvoje vec. Pokud je proste hra dobre optimalizovana, rozbehnes ji. Ja zase takovej onanista pokud jde o grafiku nejsem, takze nepotrebuju hrat crysis na max detaily. Me staci lepsi prumer, nepotrebuju max. Je to otazka priorit, mobil mam taky dneska uz mozna antickej, ale o co jde? Volat se z toho da, posilat SMS se z toho da, k nicemu jinemu ani ten telefon neni.

0/0
25.3.2009 12:09

Darkfighter

Re: Re: Re: Hm

Jak jsi řekl, je to otázka priorit a upřímně mi vůbec nevadí, že když už něco hraju, tak ze hry vyždímu mým HW všechen její nabízený potenciál.

0/0
25.3.2009 12:17

Taz

Hurááá...

Člověk místo rvaní peněz do HW vrzne na "onlive" rent, za den proběhne a pádí pro další hru. Výrobci GK se z toho poee a bude vymalováno. Teď jen pokrýt optikou co největší území a zábava může začít.

0/0
25.3.2009 9:07

mike

grafiky do koše

A vyrobcovia grafickych kariet nebudou mít co žrááát:-)

0/0
25.3.2009 7:24

aa

nooo

resite tu sice samy zajimavy veci(jako jak se to zaplati, technologicky vyresi atp) i kdyz o tom vite prd... me ten napad trosku vrta hlavou a myslim si, ze to muze byt bomba - konecne si na pc muze clovek zahrat konzolovku:)

0/0
25.3.2009 1:20

TT

Re: nooo

To muze i ted staci u jakekoliv multiplatformovky nastavit nizsi rozliseni snizit dohlednost a detaily a mato jako na konzoli;-D

0/0
25.3.2009 9:54

aa

Re: Re: nooo

lol

0/0
25.3.2009 12:24

delosombres

..

"Každopádně o tom uvažují velcí vydavatelé, kteří oznámili, že nový systém budou podporovat. Tedy Atari, Codemasters, Eidos, Electronic Arts, Epic, Take Two, THQ, Ubisoft a Warner Bros. Slušný seznámek, že?"

Nevidím v tom absolutně žádný přínos pro hráče, spíš omezení a otravnost. Tohle vypadá spíš jako boj proti pirátům, vyšší forma DRM. Pokud to pomůže k tomu, že se začnou dělat kvalitnější hry a více na PC, tak proč ne, pak to zkousnu. Ale ono to tak asi nebude, že?

Btw, není tam Blizzard, takže konec herních PC opravdu nehrozí. Možná proto, že on se o pirátsví starat nemusí.

0/0
25.3.2009 0:12

junior1099

Re: ..

Jj, Blizzard by herní PC uplně zachránil, protože vydá jednu hru za uherský rok...;-D

0/0
25.3.2009 2:58

Uroboros

Re: Re: ..

Ale ta hra vydrzi pet uherskych let a je lepsi nez vsechno to smeti co sype EA kazdy rok

0/0
25.3.2009 7:14

Darkfighter

Re: Re: Re: ..

Bestak se přidá i Blizz .... přecejenom zatím tu službu ještě ani nerozjeli ...

0/0
25.3.2009 7:24

Uroboros

Re: Re: Re: Re: ..

zase si vem, kdyz tuto sluzbu bude podporovat velka spousta firem, tak by se Blizz mohl stat monopolem co se tyce offline hrani a toho co by se hralo online bez teto hracicky :))

0/0
25.3.2009 8:25

Darkfighter

Re: Re: Re: Re: Re: ..

Nj, jenž ty firmy, které přislíbily podporu tech. OnLive neřekly, že nebudou fungovat tak, jako fungovaly doposud ... ony prostě jen budou kromě jiného nabízet taky své hry přes OnLive, né jen přes OnLive, takže Blizz monopol nehrozí ...

0/0
25.3.2009 8:40

Darkfighter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Prostě asi to bude tak, že na trhu bude alternativa jak hrát, ale přirozeně bude to jenom další způsob ...

0/0
25.3.2009 8:42

Taz

Re: Re: Re: ..

Jo, vydrží onanům a nerdům. Normální člověk proběhne kampaň, pár týdnů se toulá po MP a pak hurá do koše. (pro případ WoW dostane všechny postavy na 80)

0/0
25.3.2009 9:04

Lupulin

Re: Re: Re: Re: ..

tys onan...a co takhle mody, treba slavny DOTA mod pro W3, nebo mody pro D2, Zy-El, Eastern Sun, Median.....ty posouvaji tu hru nekam uplne jinam, takze ji rychle vytahni z kose a uzij si tyhle skvosty...;-)

0/0
25.3.2009 9:10

Taz

Re: Re: Re: Re: Re: ..

Dotě jsem se vždy úspěšně vyhnul, nicméně o nějakých super modech do DII jsem slyšel a možná i zkusím. Ale stejně si stojím za svým že 5 let můžou hrát jednu hru jen pošuci (viz. mimojiné CS) nerdi a podobně ztroskotané existence :) Dyť ani WoW nelze hrát se zdravou myslí donekonečna

0/0
25.3.2009 13:10

Lupulin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

podle me vsechno co je nove neznamena automaticky dobre..a rpto si s chuti dvakrat rocne zahraju Giana sisters, Super Mario Land 1, Super mario Land 2:Six golden coins, a taky Super Mario 3: Wario Land a nedavno sem dotahl do konce Fallout 1 a 2...a bavil sem se daleko vic nez u tech novejch her co tedka vychazi

0/0
25.3.2009 13:41

lol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Sám si nerd chlapečku. Podle této logiky by byl nerd třeba každý, kdo poslouchá roky stejné kapely..

0/0
26.3.2009 1:03

junior1099

hh

No jo... já mám občas taky stihomana z té budoucnosti. Už mi tady budou chybět jenom robotické chobotničky a podobná havět,...napojí nás na tyto krabičky (bez možnosti rozhodnutí se) a je to. Doufám že aspoň budou umět naprogramovat správnou chuť jídla a sexu, budou umět dělat dobré filmy a seriály... a budeme tam všíchni krásní a dokonalí lidi.

Teď do přítomnosti... docela mě baví někteří tady, jak tomu tak rozumí a už říkají, že to prostě nepůjde, a kdoví co ještě. Nechtěl jsem jmenovat, ale třeba ,,Ond,, ...sakra chlape, ty do toho uplně vidíš.

0/0
24.3.2009 23:28

Kuďa

mno

Nemuselo by to být nutně ke škodě...ale asi jako jedna z možnosti hraní...sice je net už uplně běžná věc, ale i tak bych chtěl mít možnost si zahrát i bez něj...

Ve skrze se mi to celkem líbí, ale kdyby to mělo nahradit hry a pc tak jak je známe, tak bych byl proti...mě to tunění počítače a sbírání hezkých (originálních) dvd obalů vyskládaných na poličce, celkem baví :)

0/0
24.3.2009 23:18

BB

Velký Bratr

Další krok ke ztrátě soukromí... Konto bude spojené s platební kartou a tedy vaší identitou, a každý váš pohyb ve hře bude zaznamenán a zanalyzován. Provozovatelé budou vědět, jestli jste hráli za Amíky nebo za Němce (příklon k fašismu), jestli jste stříleli do nevinných lidí a do jakých (muži, ženy, děti...), jak dlouho jste se dívali na fotku odhalené ženy na zdi (nebo vás zaujali spíš muži?), jestli jste přemýšlivý nebo spíš hrr typ, jak se chováte při neúspěchu, jaké reklamy ve hře vás zaujaly, atd. prostě všechno. Já tedy zůstávám u konzole :)

0/0
24.3.2009 20:45

Denny

Re: Velký Bratr

to je fakt :D to by bylo jako Skynet s informacema o vsech a vsem :D jeden utok hackera a je to :D Konzole vedou :) (ikdyz mam PC :D)

0/0
24.3.2009 21:20

jklůsdjflůa

Re: Velký Bratr

Hahaha .. co to plácáš? To potom už teď máš to samé v  MMORPG... kdo s mužskou identitou chodí za válečnici (transsexuál? ) ... kdo radši zabíjí monstra kdo radši lidi v PVP neblázni člověče... už blbneš, s tímhle stihomamem aby ses odstěhoval někam na vesničku BEZ internetu se starou PS1-2 a nebo PC a hrál tam tajně při zatažených záclonách... zaplať pánbůh že si někdo bude všímat reálných připomínek k tomu, co ve hrách lidi irituje a co preferují...fakt sqelý vidět za tím špionománii.. abys raději neplatil kreditkou, neměl účet v bance, ale prachy v polštáři ;-)

0/0
24.3.2009 21:20

RAM

Re: Re: Velký Bratr

No je pravda, že reklamní agentury by za takovou přesnou definici koncového zákazníka rády zaplatily. A pokud to technologie umožňuje, tak to bude realizováno. Jistě ne u všech her, ale nějaké projekty budou určitě. Jakmile je Pandořina skříňka jednou otevřena, tak už nic nepomůže.

Je to v podstatě stejné jako s Googlem. Super služby, všechno zdarma, ale zároveň s přijmutím licence při registraci dáváte souhlas s tím, že veškerá vaše korespondence, dokumenty, blogy prostě vše co u Googlu budete mít bude indexována a analyzována pro účely personifikace reklamy. To že takové údaje jsou potom majetkem Googlu a jak je využije (zneužije), nebo někomu prodá, nebo bude muset někomu poskytnout (policii) je už čistě na nich.

0/0
24.3.2009 21:32

martin

Konečně závan

budoucnosti hraní. Tohle se mi fakt líbí R^

0/0
24.3.2009 20:38

martin

Re: Konečně závan

a piráti budou mít útrum ;-D;-D;-D

0/0
24.3.2009 20:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.