Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ninja Blade – bojovník pro třetí tisícíletí

Akční zážitek roku se k vám s Ninja Blade nedostane, ale pár zábavných hodin zaručených je. Čas nabrousit katanu a rozsekat pár netvorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

konzolista

konzolista

no jako grafika je dost dobra me pripada lepší nez killzone 2 mam ps3 i xbox 360 a zdema jsem uchvacen nevim proč to dostalo 7 když jeto dost dobra hra podle dema uvidime jine recenze ale toto si umě bonusweb posral ale ja jsem klidnej že dostane tu 8 na jinich webech ale rict že to má nic moc grafiku tak to dokaže rict jen kterej ktomu nerozumí proto tu recenzi tak neberu ;-)

0/0
30.3.2009 20:02

Topinas

Re: konzolista

Já mám taky obě konzole, Ninja Blade už mám dohraný a říct že to má lepší grafiku než KZ 2 je dost nadsazené ;-D ona grafika postav, příšer a klíčových předmětů je docela pěkná ale všechno ostatní je hrůza, většinou si toho ale ani nevšimneš protože čumíš co vyvádí hlavní hrdinna za vylomeniny . Ale celkově hra moc dobrá, dohrál jsem jí jedním dechem, ty scény jsou úžasný. Třeba přístávání boeingem na dálnici nebo boj na Tokyo Tower, to je nehoráznej nářez ;-) všichni kdo máte xbox tak si to běžte koupit protože tohle je nutnost :-) .

0/0
30.3.2009 21:18

Andrashi

Promiňte, ale je to tu zas

"... z God of War přebírá sekvence, kde je nutné tisknout tlačítka..." Zde Vaše vlastní recenze: http://bonusweb.idnes.cz/konzole/dreamcast/shenmue-prozijte-si-hru-0wf-/clanek.A010308_shenmuedc_bw.idn. .

Citace: "Jedním z mála originálních prvků, které Shenmue nabízí a které se týkají konkrétní hratelnosti, jsou již zmíněné Quick Time Events. To si takhle jdete ulicí, najednou na vás letí míč, na obrazovce rychle zabliká tlačítko B a vy buď stihnete během malého okamžiku (cca jedna vteřina) příslušné tlačítko stisknout (a míč chytnout) nebo se vám to nepodaří (a míč se od vás odrazí a uhodí malé děcko)."

Tedy řekl bych, že hra Ninja Blade co se QTE prvků týče z God of War nic nebere. Obě shodně čerpají z Shenmue, která tento prvek vzala ze 2D SNESových her a definovala do současné podoby částečně ovlivnitelných videosekvencí. Prosím, neupírejte originální prvky starým hrám jenom proto, že jsou staré.

Někdo možná namítne, že přeháním. Trochu ano. Ale trochu taky ne. Tím, že se nepoukazuje na staré hry a nejsou jim připisovány prvky, které tyto hry přinesly, se na ně dá snadno zapomenout, protože tyto herní mechanismy jsou poté připisovány jejich novějším kolegům. A tím, že odepisujeme starší kousky, otevíráme dveře možnosti, kterou jsem komentoval v jiné diskusi zde na stránce: tvorbě hypu založeného na prvcích, které tu už dávno byly a fungovaly, jenom nebyly podány v audiovizuální podobě 21. století. Místo, aby byly dané prvky právoplatnou součástí hry, má-li být pořádná, tak jsou stále považovány za "nadstandard", protože chybí kontinuita.

O co mi jde? O to, abyste se nebáli poukázat na starší hry, pokud v nich se prvně objevil nějaký herní princip (i kdyby jinak byla daná hra průměrná). Tím pádem nenásilně rozšíříte obzory nám masovým hráčům, abychom snáze pochopili, že hry nejsou pouze o nejdokonalejší audiovizuální stránce a že i nez ní (respektive že i ve starším hávu) může být daný titul celkem záživný. 

0/0
30.3.2009 15:59

sega.maniac

Re: Promiňte, ale je to tu zas

Mezi 2D SNESovymi hrami a Dreamcastovym Shenmue byly "pres A to win" pasaze jeste hojne pouzivane v Die Hard Arcade na Seze Saturn. Na svoji dobu vynikajici hra.

0/0
31.3.2009 1:07

Host

Re: Re: Promiňte, ale je to tu zas

Rekl bych ze na stare hry nikdo neodkazuje protoze je nikdo, zejmena autor, nezna.

0/0
24.6.2009 11:16

Joker

Slušné

No graficky se mi to líbilo, jen to rozlišení textur by mohlo být větší.. Jinak dohrál, zahrál a líbilo. Jen je pravda, že to je velká vykrádačka. Nicméně hra to je dobrá:D

0/0
30.3.2009 15:03

lollllllll

SDFVFD

Tid grafika je užásná prej pruměrná lLOL LOL LOL

0/0
30.3.2009 14:31

uzivatel

From

From jeste vytvorili na tehle generaci jednu drobnou hru - ChromeHounds.

I kdyz to neni prave masova zalezitost, single je spis dlouhy tutorial a graficky take zadny zazrak, tak i po temer trech letech se dodnes hraje Neroimus War.

0/0
30.3.2009 13:36

Marcus

Gameplay :D

Tak víc nudnější gameplay sem už dlouho neviděl:D Tahle hra by mě bavila tak 5 minut... jak je vždycky pohled na to jeho oko :DD lol

0/0
30.3.2009 9:36

Dhatz

dokonalý motion blur

co jsme komu udělali že jenom na konzolích najdeme hry s dokonalým motion blurem?

sice FEAR2 a Dark Sector mají hodně dobrý mb, ale furt to nevypadá TAKHLE. snad DX11 přinese všechno jak má být...

0/0
30.3.2009 7:51

Meck IV.

Re: dokonalý motion blur

grafickým chipům v konzolích nezbývá nic jiného než blur používat na max, ještě že jde v GTA IV. na PC vypnout, kdo má zájem o rozostřené a rozmazané textury:-©

0/0
30.3.2009 11:50

Petr

Re: Re: dokonalý motion blur

dalsi PC zoufalec koukám. Takže do PC only Crysis to asi dali zbytečně, je je zvláštní že když jsem si ho zapnul byla hra náročnější :-)

0/0
1.4.2009 8:42

sega.maniac

nb

Docela to leti, neni tomu tak dlouho co tu na Ninja Blade bylo preview. Jinak Demon's Souls v Japonsku na PS3 vysel pokud se nepletu uz v unoru a asijska verze obsahuje dikybohu i anglictinu. Tedy pokud to chapu spravne, chysta se vydani i pro Evropu a USA? To by bylo fajn, hra je pry hodne povedena a takhle je tu nicmoc komunita.

0/0
30.3.2009 0:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.