Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ukázky z hraní RPG Dragon Age: Origins

Jak se bude hrát očekávané RPG Dragon Age: Origins z dílny mistrů žánru BioWare? Dva gameplay trailery odhalují bojový režim.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Santa

Jejda

Tak samozřejmě že hrdinům oheň dobře nedělá. Jsou pouze bafnuti kouzly. Tato větička v novince je trošku zavádějící. V Dragon Age se s "friendy fire" počítá.

0/0
31.3.2009 10:36

QIP

Cmon...

Jojo , stary AD&D by to chtelo. A myslim ze plameny mu nevadi protoze na zacatku vypil nejakej potion nebo neco :)

0/0
30.3.2009 12:05

.

Re: Cmon...

Mně to příjde, jako kdyby spíš použil nějaké kouzlo. Ale ať je to tak či tak, ta poznámka o těch plamenech je trošku... mimo.

0/0
30.3.2009 19:17

Earl

...

tomu říkám RPG podle mého gusta - ještě kdyby tak použily stará pravidla ADaD jako v případě Baldurs Gate I a je to dokonalé - nikdy jsem nepřivyknul těm novým z NwN, jsou příliš akční

0/0
30.3.2009 9:44

Mike

Re: ...

No akcni, zkus se na to podivat z jinyho uhlu pohledu, me treba vyhovovaly pravidla jak byly ve Star Wars Kotor, ono prece jen BG2 melo pravidla puvodem ze stolni hry, a znam hodne lidi co i pres to ze maji BG2 umisteny jako nej hru v jejich zebricku, nadavali presne na ty stolni pravidla.

Ono ve stolni hre je logicke ze se tam napriklad vrha kostkou, protoze je to hra fantazie, tim myslim ze nevidis pred sebou nepritele, ale ve hre je to trochu na palici, kdyz ve hry nepritele vidim a logicky nechapu ze se do nej nemuzu trefit, ano je to tezke a pro hardcore hrace zabavne ale zaroven velmi nelogicke a podle me i do hry nehodici se. Kazdopadne je to jen nazor, plynuci z mnoha hlav :-)

0/0
30.3.2009 21:15

delosombres

Re: Re: ...

Tak RPG byly vždycky o statistikách postav a ne o tom, jak dobře umíš ovládat klávesnici/myš. I když chápu, že někdo to může brát tak, že hraje roli tý postavy interaktivně.

0/0
31.3.2009 4:34

.

Re: Re: ...

Tvůj, z mnoha hlav plynoucí, nápad osobně příliš nechápu. Nevidíš před sebou nepřítele? Ano, ty ne, ale tvá postava ano, takže tohle odpadá. Prostě i mistr tesař se může utnout, stejně tak jako netrefit se výstřelem z luku, či seknutím meče atp.

0/0
31.3.2009 14:32

Mike

Re: Re: Re: ...

Ja si myslim ze jsem to napsal dost dobre na to aby to pochopil kde kdo. Prenest pravidla cistě stolni hry do hry pocitacove si sice zachova onu hardcorovost, ale zase tim pada logika, jak jinak chces vysvetlit kdyz jsou od sebe postavy 1 metr a netrefi se, pri tom jasne vidis ze ani jeden neuhyba. Ano vim ze jsou "skilly na uhyb" - zase jsme u pravidel stolnich her, coz probirat nechci.

Pod pojmem logicke myslim treba fakt, co bylo u mnoho jinych her, a to kdyz ma napriklad postava malou uroven, tak se neprojevuje tim ze netrefi na metr velkou obludu, ale ze ji trefi, ale zasadi slaby uder.:-)

0/0
31.3.2009 17:18

hh

Re: Re: Re: Re: ...

Co je na tom nelogickeho? Je to RPG,tady nemusi byt vykresleny/vyanimovany kazdy uhybny manevr ci uspesne kryti. Proste nepritel stihul meci uhnout a ve hre se to projevi,jako ze se netrefil. Uplne normalni. Jestli ti vadi tohle,tak asi nemuzes hrat zadnou hru,jelikoz zadna hra neni podle reality(a ver ze hra zcela podle reality by nebavila temer nikoho). V akcnich hrach taky vystrilis zasobnik do nepritele nez umre a nikdo se nad tim nepozastavuje...

0/0
31.3.2009 18:53

Mike

Re: Re: Re: Re: Re: ...

No to ja bych vsechno vedel, jenze hlavni cil toho nazoru je ze v PC hre je to trochu jine nez "u stolu", cili v tom vidim ten hacek, proc to trochu nezmenit kdyz uz nejsme u stolu. Hodne vyvojaru to pochopilo a i pres vyborny zaklady ty hry upravily vice pro PC nez pro "stůl". Nazdar.

0/0
31.3.2009 19:30

-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Napsáno to sice jasně je, ale naprosto to postrádá onu logiku. I kdybys byl ode mne metr a já měl pistol, nemusím se nutně trefit (a ty ani nemusíš uhnout), nebo to tak není?

0/0
31.3.2009 23:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.