Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hrozí konec Age of Conan?

Nejambicióznější MMORPG titul poslední doby Age of Conan: Hyborian Adventures patrně spěje ke svému konci. Funcom prodělává a hráči odcházejí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

huhi

AoC DX10

Aby tu bylo i neco konstruktivniho,takze mate cerstvou ukazku DX10 z test serveru.

http://www.youtube.com/watch?v=I1X_zeFs9_4&feature=related Puste si to v HD rozliseni a porovnejte sami....

0/0
31.3.2009 20:13

hrop

Re: AoC DX10

a nemelo dx10 byt nahodou puvodne uz pri vydani hry pred rokem?;-D

0/0
31.3.2009 22:48

hmm

Re: Re: AoC DX10

DX10 na test serveru je uz asi 2 mesice.A v poslednim patchi je DX10 uz na live serverech..pro presnost..

0/0
1.4.2009 2:57

Uroboros

Re: AoC DX10

Kdy to pochopite ?:) MMO netezi z grafiky, MMO tezi z hratelnosti, pokud to bude hratelne a s trochu horsi grafikou, tak to bude hrat rozhodne vic lidi nez hru ktera je graficky dokonala ale nehratelna ;)

0/0
1.4.2009 6:59

huhi

Re: Re: AoC DX10

A co jako? To co je pro jednoho nehratelne,jsou pro druheho orgie. Tak to bylo,je a bude. AoC do kytek urcite nejde,a ze to nekoho nebavi,neznamena ze to je spatna hra. A odkaz na DX 10 tu byl dan jednak pro porovnani s LOTREM(viz nekde nize) a jednak jako nazorna ukazka toho,ze AoC nekonci a stale se na nem pracuje. Nikdo tu nevrdi ze grafika je to nejdulezitejsi.

0/0
1.4.2009 16:12

Pogec

jen tak pro zajimavost

Ted jsem nasel clanek:

http://tn.nova.cz/magazin/hry/novinky/age-of-conan-celi-stale-odsunu-hracu.html

vydany 24/02/09 a ktery obsahuje uplne stejne informace, jako nam tu s vic jak mesicnim spozdenim predhazuje David Grun, nehlede na to, ze velice podobny clanek vysel taktez 24/02/09 i na Bonuswebu.8-o

http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/pc/age-of-conan-se-pomalu-potapi-dgb-/clanek.A090224_135141_bw-zurnal-pc_osk.idn

Ja uz fakt nevim, jestli se jedna ciste jen o diletanstvi a snahu o recyklaci starych zprav, kvuli tomu, ze autor musi mesicne splnit nejaky urcity pocet normostran nebo je zatim opravdu zamer?

0/0
31.3.2009 16:03

Kokky

AoC je super hra

Nechapu proc tady na bonuswebu pisete porad jen to spatne o AoC. A porad to same dokola. A pritom pro AoC vychazi stale nove patche, ktere pridavaji novy obsah a nove veci. Ale o tom tady na bonuswebu nebyla ani zminka. Ze by redaktori bonuswebu zaspali? Kdepak, jsou to jen zasr..i wowkari a ti si tady prece nebudou psat o AoC a prilakavat tak hrace ke konkurenci...Vite co, bezte si hrat to sve wowko a AoC nam nechte na pokoji...AoCV

0/0
31.3.2009 13:57

Pogec

Re: AoC je super hra

Ne redaktori, ale David Grun, fakt by me zajimalo, jestli je to jen zamindrakovanej wowkar (nebo priznivec jinyho mmo), nebo jsou za touhle stvavou kampani i nejaky jiny umysly. :-©

0/0
31.3.2009 15:49

Uroboros

Re: AoC je super hra

ty se jdi lecit na stihomam ;)

0/0
1.4.2009 6:55

stepan

Re: AoC je super hra

taky žasnu nad tou blbostí, ale dneska vyšel článek o conanovi v dobrém :)

0/0
1.4.2009 8:13

Chumbaba

AoC - skvělá hra na půl roku

AoC jsem hrál asi 5 měsíců. Za tu dobu jsem viděl 90% věcí, co ve hře jsou k vidění a byl jsem s ní velmi spokojený. Redaktoři popisují AoC z hlediska komerčního - tj. jestli hra udrží hráče na roky. Pro hráče to přece ale není rozhodující. AoC je skvělá zábava na cca půl roku. Nechce přece každý hrát onlinovku tři roky, ne? Pokud si chcete vyzkoušet MMO a bojíte se, že u hry ztratíte roky života, berte AoC. Je to návyková, zábavná a technicky krásně udělaná hra, za dva měsíce si vypěstujete závislost, ale po půl roce zjistíte, že s AoC jde celkem snadno skončit.

0/0
31.3.2009 10:20

TT

Re: AoC - skvělá hra na půl roku

R^ Z hlediska hrace dokonala MMO!

0/0
2.4.2009 11:08

meximus

taky

kdo by hrál takový sračky,když tu máme dokonalý WoWko,že?Už u něj načínám čtvrtý rok hraní několik hodin deně a ještě se mě to neomrzelo ;-D.Zoufalci u AoC sou jen absolutní nuli ;-D;-D;-D

0/0
31.3.2009 9:39

Im

Re: taky

Kdyby ses radsi snazil zasunout..troubo8-o

0/0
31.3.2009 12:47

LOL

Re: taky

Hmm, tak to se mas opravdu cim chlubit.

0/0
31.3.2009 19:16

Locthar

re

jj, ale jenom všichni sociální Češi,Slováci,Rumuni a Poláci.Díky nechci!!

0/0
31.3.2009 7:23

flash

Hmm

AoC sem hral asi 9 mesicu a ted sem s nim skoncil.Je to super hra,ale proste po nejakem case uz neni kam jit a moc co delat.Funcom je hrozne pomaly s pridavanim novych veci.Poslednich par mesicu me tam drzely jen kamosi a ze byla zabava hrat spolu,i kdyz da se rict porad to same dokola.

Jinak s tim ze Conan jde do kytek bych az zas tak nesouhlasil,Na zacatku kdyz sem zacal hrat jsem jeste s kamaradem zalozil guildu a ted momentalne ma 120 clenu a z toho asi 40 aktivnich.A treba na serveru kde jsem hral(Crom)je aktivnich guild celkem dost.

Ale pravdou je ze spousta lidi odesla a stale odchazi(patrim mezi ne).AoC ma krasny svet,skvely soubojovy system a prvnich par mesicu je to radost hrat.Ale o tom ze vetsina ostatnich MMO poskytuje vice motivace pro hrani neni pochyb.Conana bych uplne neodepisoval,naposled pridaly podporu DX10,snad maji rozjet nejake ruske servery,v plani je reitemizace,a dalsi zmeny.Ale samo ze Funcom muze hru tipnout,i kdyz osobne si myslim ze to nebude v dohledne dobe.

0/0
31.3.2009 5:24

Spell

antipochvala

Říkal jsem si, že bulvárnější redaktor než Rosťa být nemůže, ale spletl jsem se :) David ho daleko překonává.

0/0
30.3.2009 21:11

Spell

Re: antipochvala

Jinak tohle jsem psal skoro před měsícem a koukám, že je to stále aktuálnější :))

http://www.mmorpg.cz/spellshaper/blog/Síla+médií

0/0
30.3.2009 21:15

john02

Re: Re: antipochvala

S tvym nazorem zcela souhlasim. Mozna bych to nemel psat zde a tak primo, ale to co BW predvadi... Uz samotne titulky jsou hnus. Pripada mi, jako by zpravy psal arogantni pubertak. Kruci trochu nezaujatosti by to chtelo!

0/0
30.3.2009 22:07

Lee

Re: antipochvala

Age of Conan jde pomalu ale jistě do kytek, co je ti na tom nejasného? A jestli ho zavřou? Je to dost pravděpodobné, nebylo by to první ani poslední mmorpg co se mezi hráči i přes slibný start neujalo. Hlavně se nás tu nesnaž přesvědčovat že je to vlastně hit ;-).

0/0
30.3.2009 23:58

Spell

Re: Re: antipochvala

To reaguješ na mě? Protože já jsem nic z toho nepsal.

Psal jsem tu, že novinka je blbost bulvárního charakteru. Nepodložená a bez relevantních zdrojů. Ty si do diskuze můžeš podobné blbosti psát jak chceš, ale seriózní web, by je měl mít podložené.

Odkaz který jsem psal pak pojednává o jiném článku a je na něm prezentována úroveň českých herních webů.

Takže pro příště, nejdříve si to přečti a pak tu vykřikuj podobné nesmysly.

0/0
31.3.2009 1:03

Lee

Re: Re: Re: antipochvala

Ano, reaguji na tebe. Hned v první větě..... kdo má být ten Rosťa? Promiň, píšeš nesmysly. Na to, abys věděl, že se slučují servery nemusíš číst žádný herní časopis, je to oficiální zpráva. Co slučování serverů znamená je zřejmé.

0/0
31.3.2009 12:15

Spell

Re: Re: Re: Re: antipochvala

Stále nechápu jak to souvisí s tím co jsem napsal?

Rosťa je pisálek novinek na doupěti, který píše podobně "kvalitní" novinky (nejen z AoC).

Servery se slučují, protože ve hře už není 800k hráčů. S tím souhlasím, ostatní jsou ale už jen spekulace, které by si seriozní medium nemělo dovolovat, pokud nechce být řazeno mezi odpad (= můj názor).

Ve WAR došlo také ke slučování serverů a do trialu měly sestupující tendenci hráčů. Takže kdy padne WAR?

0/0
31.3.2009 14:00

destiny

free servery

kdyby byl na conana free severy tak jako na wow je jich milionkrat vic než ofiků, tak pulka lidi z wow jde na conana... n/c!

0/0
30.3.2009 20:04

Girm

Re: free servery

jj... a ten, komu by zacal byt free server maly, by sel na ofik :)

0/0
30.3.2009 22:09

lumír

co máte furt proti dětem?

to je samý  - a hrajou tam haranti - a vůbec by se jim to nemělo dostat do rukou - apod, a to jako proč? očividně vy ste děti nebyli nebo ste byli tak na výši, že ste děti stejnak nebyli, tohle já prostě nepochopim;-DRv

0/0
30.3.2009 17:44

humbuk

Re: co máte furt proti dětem?

Uplne vynecham takeve ty blaboly o narusenem socialnim chovani deti hrajicich casto hry(i kdyz s nimi naprosto souhlasim).

Je to jednoduche-deti maji hrat hry pro deti. Je jich dost a jsou kvalitni. Dostal me napr jeden znamy,co WoW poustel svemu 4 letemu synovi(i kdyz to uz je extrem). Deti kazi hru ostatnim,jelikoz tezko nesou prohry, (prave proto ze jsem byl dite, tak si to pamatuji ),maji problem pokud neni po jejich,nerady se podrizuji. A co dokaze udelat jeden nastvany/urazeny/hloupy clovek s celou skupinou napr v nejakem dungeonu,o tom snad nemusim vypravet. Take cist jejich hlasky na chatu na zabavnosti neprida zadne hre.

0/0
30.3.2009 18:08

lumír

Re: Re: co máte furt proti dětem?

tak to popisuješ typický rozmazlený smrady, ti sou takový pořád, tam věk nehraje roli:-)

0/0
30.3.2009 18:47

ddgs

Re: Re: Re: co máte furt proti dětem?

A co jako? Myslis si ze normalni rodice zaplati detem mezi 7 az 12 lety MMORPG? Kdyz je tolik normalnich her? Nebud naivni. Vetsina deti hrajicich MMORPG jsou prave ti rozmazleni spratci na ktere rodice kaslou. Navic plati vyse napsane. Dite (at uz rozmazlene ci ne) reaguje na problemy(nyni mam na mysli herni problemy) neprimerene. Koneckoncu sam pamatuji jeden WoW server,ze ktereho houfne utikali lidi(Shadowland nebo tak nejak),protoze se na nem usidlilo stovky malych deti a ted se podrz-vetsina byla z CZ. Ty spamy na chatu! To chovani! Pokud mas rad  deti v MMORPG ,tak prosim,nic proti. Tva vec pokud si chces kazit hru

0/0
31.3.2009 16:21

Riwik

Re: co máte furt proti dětem?

Nevim jak ty ale ja verim ze hra ma vekovy rating z nejakeho duvodu, taky jim nepustis porno ve 3 tride. Ne nadarmo ma hra vekovy rating 18+ a tak tam deti nemaji vubec co delat

0/0
30.3.2009 20:25

lumír

Re: Re: co máte furt proti dětem?

oni to zmiňujou v souvislosti s world of warcraft a ten má rating teen ne, to je od 13 let, nebo?

0/0
30.3.2009 21:13

Unique

Trial

hm, myslite, ze coskoro pride trial verzia? za pokus by to podla mna stalo...

0/0
30.3.2009 17:04

Tondach

mmo

Každý se snaží navázat na úspěch WoW což je podle mě nemožné. To se povede jednou za 10 let maximálně . Sám Mmo moc nehraju připadá mi platit měsíčně za hru trochu divné.  Mnoho studií se snaží vydat hru na ktré by pak spoustu let rejžovalo. Namísto vytvoření kvalitního příběhu a hry pro jednoho hráče a tak většina onlinovek zapadne dříve nebo později je to jen další případ .:-/

0/0
30.3.2009 16:32

budulinek

Re: mmo

Ze se o nekterych MMO nepise,neznamena ze zapadly. Offline hru taky dohrajes a co? Zdechl pes. MMO se porad vyviji a kdyz se podivas treba na LOTRO,tak i v MMO jde delat vyborny pribeh. Muzes ho hrat,muzes ho ignorovat(tim by jsi ale o hodne prisel). O uspechu WoW mozna sni vyvojari,ale myslim ze vetsina MMO hracu po tom u 'sveho' titulu netouzi. Masovost znamena hlave priliv tisicu deti a hlupkau,co jen kazi hru ostatnim. Oboji kazi hru.

0/0
30.3.2009 16:41

(-:

Re: Re: mmo

Jojo, ale je to dost zavisle na tom, jestli je clovek fanda zanru nebo ne.

Me osobne treba v LOtRO bavi(ly) questy v Mohylovych vrsich, pomoc Aragornovi s ukutim Narsilu, hledani Vilika apod. a to jsem jeste ani nebyl v Morii. Ale pro lidi, co je nebere Tolkienuv svet je to stejne o nicem a akorat se pitome ptaji: "kde je nejaka moznost hrat za kouzelnika?" a hlavne: "kde je PvP??!".

Me zas nechytl svet Warcraftu nebo treba Star Treku (a koneckoncu ani ten Conanovo), ale jsem hrozne zvedavej na SWtOR a urcite ho budu chtit vyzkouset.

Treba by me zajimalo, kolik z hracu wowka hralo warcrafty jednicku, dvojku a nebo dokonce kolik si jich precetlo nejakou tu knizku ;-)

0/0
30.3.2009 17:32

lordík

Re: Re: Re: mmo

Hrál jsem všechny Warcrafty (tj. Orcs and Humans, Tides of Darkness,

Reign of Chaos, Frozen Throne) a četl jsem asi 5 knih... Warcraft má

užasný svět, ale WoW je pro většinu lidí nebezpečný (hlavně pro jejich

zdraví)...

(Bývalý hráč WoW, hrál jsem asi 3 měsíce)

0/0
30.3.2009 18:15

lol

hmm

Takovej hype kolem AoC a stejně to krachlo, o lotru ani řádek na BW a vesele se maká už na druhým datáči a za pár dní další velký přídavek:-)

0/0
30.3.2009 15:06

Pogec

Re: hmm

Krachlo?! Ty jsi copak nekde cetl, ze by FC oficialne ohlasil konec? Kdyz pominu ten bulvarem inspirovanej nadpis, tak jediny, co jsme se tak dozvedeli je, ze AoC kleslo zhruba na uroven LOTRa ;-)

0/0
30.3.2009 15:45

lol

Re: Re: hmm

Lotro má cca 350K a neustále pomalu roste. to že AoC je jasný, s nějakýma 90K hráči se MMO utáhnout nedá

0/0
30.3.2009 15:57

Pogec

Re: Re: Re: hmm

Vazne bych moc rad videl nejaka oficialni cisla.

0/0
30.3.2009 16:05

lol

Re: Re: Re: Re: hmm

Asi před 7 měsíci v tuším score (nebo level) ted nevím, byla tam i ta stránka no samo jsem zapomněl jaká, ukazovala počet hráčů na většina MMO, ikdyž samozřejmě je potřeba rozdělit free a placená, lotro bylo cca na 320 ale půrběžně roste díky přídavkům a ted po datáči to bude určitě ještě lepší

0/0
30.3.2009 16:28

megalol

Re: hmm

AoC nekrachlo a zatim nekrachuje,to jenom BW nema o cem psat. Staci si precist prispevek nize nebo si to najit na ofic forech o AoC. Bude krachujici firma delat konverzi na XBOX? Bude krachujici hra prevadena na DX10(coz prave bezi na test serverech -a bavime se tu o full podpore DX10,zadne trosky ala LOTRO). Updaty do AoCu jsou,naposledy cca pred mesicem 1.5 GB novych dungeonu,a spousta zmen,dalsi velky update je planovan jiz brzy. Tolik k AoC.

S LOTREM jinak souhlasim,BW i Tiscali na tuhle hru kaslou (podle nekterych hernich serveru jde pry pritom o druhou  MMO v Evrope s nejvetsim poctem platicich hracu.)

0/0
30.3.2009 16:31

lol

Re: Re: hmm

Lotro ale má myslím DX 10, já je mám teda na stolní PC kde mi grafika nepodporuje DX 10 akle až bude čas, zkusím to na notebooku jaký je to rozdíl oproti DX 9

0/0
30.3.2009 18:23

Ashley

Re: Re: Re: hmm

Sakra rozdíl :-). Dynamický stíny v celým světě (každej list na stromě hází stín a houpe se ve větru), lepší voda, soft particles ... je toho dost.

http://www.youtube.com/watch?v=nvs_14mVxL4

0/0
30.3.2009 20:19

Ashley

Re: Re: Re: Re: hmm

Anebo http://www.youtube.com/watch?v=wFOCsdBby3o 

0/0
30.3.2009 20:22

lol

Re: Re: Re: Re: hmm

díky, tak to vyzkouším :)

0/0
31.3.2009 10:20

budulinek

jj

0/0
30.3.2009 14:50

budulinek

uz zase?

Tenhle clanek tu byl uz pred cca mesicem ci dvema. Je to jako pres kopirak. To vazne neumite napsat neco o hre? Asi ne,to by uz nevyznelo tak zajimave ze?

0/0
30.3.2009 14:44

Dixx

skoda

No je to skoda ,chtel jsem si to take zkusit,ale asi uz to nestihnu, kazdopadne vsichni videli bohatstvi stejne jako ma wowko a jaksi zapomeli, ze kdyz hrac za mesic dosahne maxima a zacne se nudit,tak jaksi hra ztraci na atraktivite, obdobne si stoji i warhammer online ,ktery take pomalu zacina upadat  i kdyz je na tom porad lepe nez AoC kazdopadne je skoda ze takovehle hry pomalu konci

0/0
30.3.2009 13:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.