Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Puzzle Quest: Galactrix - Dokonalá kombinace logické hry a RPG

Geniálně jednoduchá a velmi návyková logická záležitost. Druhý díl se přesunul do vesmíru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kudry

Propadak

Jak byl prvni dil skvely, tak o tomto pokracovani se to rozhodne rict neda. Je hezke, ze to pana recenzenta velmi bavi, asi nevi co s volnym casem, jelikoz tohle neni logicka hra ani rpg, mozna jen naznakem. Hexove pole by nijak nevadilo, ale jakykoliv souboj je hra nahod, kdy vyberete jednu moznost a pak se jen modlite jake kameny prijdou a co za retezovou reakci zpusobi. S logikou ma tato hra spolecneho velmi malo a umela inteligence pocitace je naprosty vysmech. Souboje jsou vetsinou velmi lehke, nicmene nahoda nekdy dokaze udelat sve a tato je hra je temer pouze o nahode. O hackovacich mezihrach se radsi ani rozepisovat nebudu, je jich prilis a retezove reakce u nich jsou opravdu lahudka. Kdyz si k tomu pripoctu velikost mapy a zdlouhave cestovani po ni, omezeni questu na 4, chce se mi cca po tydnu intenzivniho hrani z teto hry zvracet.

0/0
9.4.2009 3:01

ufff...

Re: Propadak

recenzent neví s volným časem,zato ty, kterýho hra absolutně nebaví, stráví intenzivnim hranim celej týden :-D

0/0
9.4.2009 8:07

Wolfling

Re: Re: Propadak

Kdyz uz si to koupim, tak to dohraju (podotykam, ze nejsem pisatel puvodniho prispevku). Ale zatimco puvodni PQ me bavil velmi, dlouho a ted jsem se k nemu vratil, tak tuhle vec se pokusim hodne rychle zapomenout.

0/0
12.4.2009 10:08

Ludvik

prvni odstavec

Po precteni prvni odstavce typu: "je to ma srdcovka", "omluvte projevy radosti". Clovek hned ztraci chut cist dal, ze to co se docte stejnak nebude objektivni. Acho jo...

0/0
6.4.2009 18:08

Wolfling

Nesouhlasim

K dokonalosti ma hra daleko, naopak zasnu nad tim, jak moc se daly puvodne perfektni principy zkazit.

Komplexicita klesla - "kouzla" maji formu predmetu montovanych do lodi, predmety (ovlivnujici vlastnosti a schopnosti) nejsou, zajimani nepratel neni, lode se sice daji menit, ale stejne jako ostatni predmety se daji pouze najit, koupit nebo vyrobit.

Za fatalni prohresek proti zanru povazuju oslabeni vlivu spojeni ctyr resp. peti v rade (v puvodnim PQ s tim byla vzdy spojena nejaka vyhoda - wildcard (tady nejsou vubec), sestreleni celeho sloupce/radku atd.) a zretezeni - ty jsou tady dokonce casto na skodu, pri hackovani bran desive zdrzuji a cas bezi, pri shaneni rumoru zvysuji riziko prohry atd.

Pikantni je taky napad dat ziskani psioniky do sidequestu, takze jsem ho minul a prakticky celou hru odehral bez ni. Ne ze by to byl nejaky zazrak, pouze umoznuje vyhnout se soubojum. Ale v okamziku, kdy jsem mel uz lod, na kterou nemel prakticky nikdo sanci a stejne jsem musel bojovat, slo mi to hodne na nervy. Navic utikat se prakticky neda diky revolucne spatnemu ovladani lodi, ktera leti za kurzorem - ktery je pri priletu na miste, kde jste naposledy klikli a nez najdete vystupni branu, uz vas maji.

Celkovy dojem - koupil jsem, dohral jsem, velmi rychle a usilovne jsem zapomenul. Dal bych tomu tak 40%, ted hraju znovu puvodni PQ.

0/0
6.4.2009 8:56

Storm

Re: Nesouhlasim

Jak se Ti povedlo porazit hlavniho zaporaka v prvnim PQ? i presto, ze jsem skoro vsechny souboje tak od půlky dával na první pokus (diky runovym predmetum), Bane (nebo jak se jmenoval) mi nikdy nedal sanci zranit ho aspon na polovinu zdravi. Diky

0/0
6.4.2009 10:36

Wolfling

Re: Re: Nesouhlasim

Nepodarilo :> Dohral jsem PQ:G (bez vetsich problemu), ted obcas rypnu da Bana a rozjel jsem ostatni povolani, abych zjistil, jestli ho nedokazu zabit s jinymi kouzly. Knight nema skoro zadne leceni.

0/0
6.4.2009 10:58

Kakadu

Re: Re: Re: Nesouhlasim

Tak toho jsem ještě nepotkal :(

0/0
6.4.2009 13:47

Plešoun

Re: Re: Re: Nesouhlasim

Za Wizarda jsem dal Bana tak za štvrtej pokus. Nebyl to takovej záhul. Jen pokud se doře vzpomínám - bylo nutný myelt víc na něj než na sebe - prsotě si dávat bacha abych mu svým tahen nedal manu zadarmo a tak. A raději oželet třeba jeden útok než ho udělat a nasypat m uta m5-of-a-kind.

A hlavně Wizard s tím jeho Fireballem a ještě možností zvášit útok je docela brutus postava - damage se dá vytáhnout orpavdu vysoko.

0/0
6.4.2009 17:38

Kakadu

Re: Re: Re: Re: Nesouhlasim

Jj, taky za něj hraju R^

0/0
6.4.2009 17:52

Gaze

Re: Re: Re: Re: Re: Nesouhlasim

Mne sa na povodnom PQ nepacilo, ako neuveritelne silny bol Warrior. Ked ziskate ten skill(asi  na lvl 15-20) co zmeni vsetky cervene gemy na skully, tak vyhrate vsetky boje za minutu.:-/

0/0
6.4.2009 18:09

Lupulin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesouhlasim

za warriora nehraju ale pokud potom co si ty gemy premeni na lebky bude jeho kolo ukonceno a bude hrat oponent, tak nevim nevim ale vyhodu ma oponent.....

0/0
7.4.2009 7:59

Plešoun

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesouhlasim

Právě. Já měl raději Wizarda, kterej měl firebal a odbouchnul pole 3x3 a získal bonus za všechny kameny. Strašně výhodný na použití několik lebek, který byly daleko od sebe. Další výhoda bylo zvyšování damage, kterej se v kombinaci s fireballem připočetl ke každý zničený lebce zvlášť a šel stackovat až dvakrát na sebe. Pokud človkě udělal dobrý kombo, dělal damage jak sviňa.

Změnit všechny červený kameny na lebky je fajn... ale většinou z toho protivník vytěží přinejmenším totéž co ty.

0/0
7.4.2009 16:22

Zehir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesouhlasim

Staci ze to kuzlo pouzijes len ked premenene gemy vytvoria stvoricu alebo päticu lebiek a je po probleme. S tymto kuzlom sa mi podarilo dat casto viac ako 100 dmg za 1 kolo (cize okamzity win) :-P. Problem bol v tom ze moje PSP tolko vybuchov naraz nie vzdy rozdychalo ;-D.

0/0
7.4.2009 16:29

Lupulin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesouhlasim

jj, ja vim jak se pouzivaji, ale proste casto se me stavalo ze i kdyz sem si spoljil ctyrku abych pokracoval bylo tolik dobrejch tahu ze sem je vsehcn ynemohl udelat a tak zbyly i na soupere a ja sem zastance toho ze cim min toho souper muze spojit tim lip :) radeji si pekne naplanuju fireball, nebo se mi velmi libila kombinace heat sinku ktery bere souperovi cervenou a firewall kterej cervenou pouziva misto zivotu.....

0/0
8.4.2009 10:17

Plešoun

Re: Nesouhlasim

Naprostej souhlas. Jendička je kultovní pecka. Datáč ničím nevyniká, ale pořád prodlouží fajn zábavu. Neznám lepší ligickej rychlík než tohle.

Dvojka totálně postrádá onu návykovost a její koupě jsem nakonec litoval. Snad ve všech směrech to šlo k horšímu. Možná nebejt hackování a náhodnejch encounterů, tak by to bylo dvakrát tak zábavnější.

0/0
6.4.2009 17:41

Uber

Re: Re: Nesouhlasim

Jakej datáč???

0/0
6.4.2009 17:45

Wolfling

Re: Re: Re: Nesouhlasim

Datadisk vysel, ale mam neblahe tuseni, ze steam ho nema a ze koupeny jinde s nim nepujde integrovat :<

0/0
6.4.2009 18:08

Mo11er

Re: Re: Nesouhlasim

Ihned mi napis jmeno toho datadisku :D jinak zesilim. PQ je jedna z nejlepsich her co znam, a to pocitam vsechny zanry pres strategii, ricingovek az po FPS. Dohral jsem PQ na PC, na Xbox, na iPhone i na Mobilu xD jsem blazen do PQ....Ale prominte, Galactrix? V podstate dobry, ale za nejaky cas se vam tak znechuti ze je dobry tak na uninstall :/

0/0
6.4.2009 20:40

Plešoun

Re: Re: Re: Nesouhlasim

Datáč se jmenuje " Revenge of the Plague Lord". 4 nový charaktery, tuna předmětů, kouzel a rozšířená mapa s novejma questama. Závěrečnej boss - škoda mluvit. bane byl proti němu slintací mimino.

Ale jak bylo řečeno - pokud hraješ na PC nevím kde ho sehnat. Já to hrál na Xboxu a tam je to ke stažení jako DLC. Na PS3 vyšel PQ opožděně a tuším že je tam datáč už implementovanej a bez něj to ani koupit nejde. Ale jak to je na PC bohužel netuším :-/

0/0
6.4.2009 22:04

Dhatz

hexy

hexy přijednou vždy ze směru odkud byla provedena výměna.

0/0
6.4.2009 8:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.