- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"navzdory přáním některých diskutujících čtenářů" Ja chapu ze jste se nazrali na predvadecim rautu a ze Vam zaplatili tucnou reklamu ,ale bezte s tim shitem uz do prde..le.
AOC se potaci na okraji herniho zajmu MMORPG. Co takhle se podivat na napr. US servery EQ2,kde je status skoro porad heavy ? Proc asi ? Piste tady clanky o opravdu masivne hranych onlajnovkach a ne o .........
Tak,Tak AOC nemnelo sanci nikdy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Daní za všechnu tu potěchu pro oko jsou krvavé nároky na hardware"
U této věty jsem zaplakal :) Doslova jsem vyprsknul smíchy a ohodil si monitor... Tedy né přímu u této věty, ale u zvětšení toho screenshotu vedle, kde hra jede v min detailech a vlevo nahoře je 20FPS :D Moc krásní žertík :D
Fronty v darkfalu uz vice jak tyden nejsou, autor asi nema moc prehled. Ale oznaceni hack-fall je opravdu presny
Nazev by mel byt MMORPG hry ve 3D, pod slovem Online hry ve 3D se muze jednat i o jine hry nez RPG.
Popularita mmo her zacala DAVNO pred everquestem. Pro vetsinu hracu, kterym je pres 40 let je EQ1 ci UO stale NOVOU mmo. MMORPG pojmy zacali vznikat jeste pred vznikem samotneho internetu - na AOL ci TEN sitich. Desitky tisic hracu hrali primarne NWN s non restricted pvp a to dokonce v gildach. Nebo DSO. Everquest je zlom pouze pro non pvp hrace - do te doby byla standardem hra s pvp only.
kdyby se to vztahovalo i na jiné než MMORPG tak by to bylo výrazně více než deset.