Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ohlášeny práce na Fallout Online

Firma Interplay oznámila, podepsala závaznou smlouvu s Masthead Studios, které pracuje na scifi MMO titulu Earthrise. Výsledkem dohody je začátek spolupráce na MMO hře, která je zatím označena jako Project: V13, obecně však přijímaná jako Fallout Online. Interplay pracuje na titulu Project V13 již od listopadu 2007.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kizrath

:-)

V teto silne zanrove konkurence vedle velkeho bratra WoW si myslim, ze moc titulu se uchytit nema sanci. Pri vydani budou nevyladeny, end game content bude prakticky mizivy, protoze se nejspise budou soustredit na zacatek a prvni levely, aby nalakali lidi. F1, F2 byly pecky, tak se to muze opirat o silnou znacku, ale vyvijet MMO z tohoto prostredi se mi moc nezda... Jak chteji vyresit styl bojovani? postavite se za strom s plazmovkou a jen budete vykukovat? Moc se mi to nezda. Uvidime, jak to hosi vyladi a jak si s tim vyhrajou. Kazdopadne jak tu nekdo rekl, moc hracu tomu na konec nezbyde a hraci se vrati k WoW/AoC/WHO, dle meho nazoru.

0/0
6.4.2009 12:06

Earl

...

jestli to bude opravdu tradiční fallout ve stylu 1+2, tj. izometrický pohled a veškerá další specifika, tak mě hoši ulovili - jestli to ale bude styl f3, tak si to můžou zapíchnout

0/0
3.4.2009 18:02

Vhailor

Re: ...

Klidne at to je F3, me se to libilo. (ale nejvice bych uvital moznsot prepinani mezi 2D a 3D).

0/0
5.4.2009 13:17

Demiurg

Fallout online

Dávám budoucímu Falloutu online 5, maximálně 6 měsíců, než bude uvolněný jako free a půjde do kytek.

0/0
3.4.2009 12:45

aa

Re: Fallout online

a proc si to myslis? takovi jako jsi ty jsou nejlepsi, odsoudit neco o cem nic nevis je pokrytectvi

0/0
3.4.2009 13:36

Crus

Re: Re: Fallout online

aa: musis se smirit s tim ze internet je plny lidi kteri se chteji citit dulezite a tak papouskuji lecjakou kravinu kterou zaslechly, bit treba v uplne jinem kontextu.

0/0
3.4.2009 16:03

Demiurg

Re: Re: Fallout online

Zaprvé, pleteš si pojmy - pokrytectví je něco úplně jiného. Zadruhé, stačí se podívat na ostatní hypované MMO; nejdřív velkohubé sliby a po půl roce stojí tyhle hry před krachem. AoC a WAR měly do začátku mnohem větší fanovský potenciál než Fallout a jak dopadly. Není jediný důvod si myslet, že Fallout online skončí jinak.

0/0
3.4.2009 18:39

Earl

Re: Re: Re: Fallout online

není to utrpení, nahlížet na všechno tak škarohlídsky?

0/0
3.4.2009 19:01

Demiurg

Re: Re: Re: Re: Fallout online

Já bych řekl spíš realisticky. Ale nikomu neberu, aby se nechával ukolébávat tradičním PR hype. Každopádně, budoucnost ukáže, že jsem měl pravduR^

0/0
3.4.2009 21:01

Arenoth

Re: Re: Re: Re: Re: Fallout online

Souhlasím s tebou. Vydávat další MMO je prakticky sebevražda. I lepší MMO ted padají protože hráči ztrácí zajem a pokud je málo hráčů tak MMO ztrácí smysl. Jediné MMO které má podle mě naději je uspět je KoTOR. Wasteland protstě nikdy nebude takový pokud celá plocha nebude PVP. Prostě si nemyslím že uspěje.

0/0
4.4.2009 9:14

Earl

Re: Re: Re: Re: Re: Fallout online

budoucnost přinejlepším ukáže, že tvůj nepodložený dohad byl náhodou správný

0/0
4.4.2009 14:49

Demiurg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fallout online

Můj dohad není nepodložený, stačí se podívat na vývoj v oblasti MMO za poslední cca rok:-) Nepodložený je naopak přehnaný optimismus.

0/0
4.4.2009 16:13

Earl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fallout online

věru naivní uvažování - Karel smrdí, takže Pepa určitě taky - jak dětinské

0/0
4.4.2009 21:41

Demiurg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fallout online

Nepřesné přirovnání - upravil bych ho stylem: Karel smrdí a vzhledem k tomu, že Pepa je jeho bratr, tak asi smrdí taky:-)

0/0
4.4.2009 22:43

Earl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fallout online

když už, tak nevlastní

0/0
5.4.2009 13:23

aa

Re: Re: Re: Re: Fallout online

nemyslim si, ze by WAR nebo AoC stali pred krachem, kdepak jsi k tehle zakulisni informaci prisel?...

0/0
4.4.2009 22:29

Demiurg

Re: Re: Re: Re: Re: Fallout online

Odky je informace, že AoC přišel za pů roku o 4/5 hráčů a WAR na tom není o moc líp, zákulisní?

0/0
4.4.2009 22:46

Rayden

Re: Fallout online

Ja si myslim ze Fallout ma vetsi potencial se uchytit (pokud nekdy vznikne vubec) nez treba WAR nebo AoC, uz jen protoze Sci-Fi MMORPG ktery by staly za rec moc neni, ale v dnestni dobe ma vetsi sanci spis neco ve stylu Guid Wars nez MMO s mesicnimy poplatky. Kdyz nebudu pocitat WOW tak spousta "Free" MMO je kvalitnejsch nez tech placenych. No nechame se prekvapit.

0/0
5.4.2009 22:17

junior1099

sranda

Cituji: ,,...si libují, že využití technologií a designu hry povede k tvorbě zcela

unikátního titulu, trháku, který bude šokovat všechny hráče.'' Konec citace.

Takové řeči mě vždycky pobaví.:-) Těšit se na tu hru, tak se mé očekávání po takových kecech o několik procent sníží.Rv

0/0
3.4.2009 12:22

Kill

Interplay nemá peníze natoš na vývoj

Interplay měla do 1. Dubna sehnat $100 miliónů dolarů podle smlouvy s Bethesdou a až poté může začít tvořit Fallout Online. Informace co zde uvádíte, jsou pouze tahání za nos, protože smlouva s Bethesdou se nesmí porušit a pokud by byla porušena, tak by na F Online nemohli dělat.

Ještě v Březnu totiž Interplay chybělo sehnat $70 miliónů dolarů, tak pak teda nevim, proč by Interplay nejdřív tvrdilo toto a pak zas tamto, protože vše co teď píšu, je z úst Interplay.

0/0
3.4.2009 10:52

lol

Re: Interplay nemá peníze natoš na vývoj

Děláš si srandu? 100 mega? Vždyť to byla Bethesda, kdo koupil od Interplaye licenci na Fallouta - za 7 mega!!! A teď chce 100 mega? LOOOOOOOL. Bethesda sux.

0/0
3.4.2009 11:53

Killr

Re: Re: Interplay nemá peníze natoš na vývoj

Možná jsem to špatně napsal - Bethesda chce dodat důkaz o tom, že Inbterplay vlastní 100 miliónů na vývojar právě F Online. Není to tak, že by Interplay měl platit Bethesdě, ale Bethesda chce jen ten důkaz že maj peníze na vývoj.

0/0
3.4.2009 12:41

Hah!

Re: Re: Interplay nemá peníze natoš na vývoj

Sežeň si nějakýho kámoše a začni používat jeho mozek, nebo zkus transplantaci s muchou...

0/0
3.4.2009 16:09

lol

Re: Re: Re: Interplay nemá peníze natoš na vývoj

Díky za tip, určitě mluvíš z vlastní zkušenosti. Taková rada je vždy nad zlato.

0/0
3.4.2009 17:11

aa

Re: Interplay nemá peníze natoš na vývoj

pokud vim, tak meli sehnat 30 miliony dolaru, aby vyvoj mohl zacit...

0/0
3.4.2009 13:16

calimerostv

Re: Interplay nemá peníze natoš na vývoj

podla brahminy musia mat na vyvoj 30 mil USD a do 4. dubna musia ohlasit oficialne vyvoj, potom do 4 rokov spojazdnit, bethesda bude mat 12 percent zo zisku, ak to nespustia prepada to cele bethesde

0/0
3.4.2009 14:22

Demiurg

Re: Re: Interplay nemá peníze natoš na vývoj

12% ze zisku? Spíš ze ztrát;-D

0/0
4.4.2009 12:28

MichiGen

Project: V13

Nejake podrobnejsie info :)

http://www.madbrahmin.cz/

0/0
3.4.2009 10:31

Plešoun

Nevěřím

Fallout jako MMO? Něčemu takovýmu nevěřím že by mohlo fungovat. MMO je hodně specifickej žánr, kterej není založenej na příběhu (což série Fallout je), je tam una hráčů kteří kašlou na role-play a dělají nesmysle (až ve světě Flaloutu uvidím první hlášku LFG, tak mě klepne), souboje tam budou nepochybně realtime... něco mi říká, že zaímco Fallout 3 byl hodně jinej (ale přesto takřka zachoval RPG systém, strukturu questů, atd) tak F-MMO nebude mít s Falloutem už vůbec nci společnýho.

0/0
3.4.2009 10:00

Kill

Re: Nevěřím

Náhodou MMORPGčka maj docela dobrý příběhy. Vem si třeba World of WarCraft či Lord of the Rings. Příběh je propleten stovkami questů, kde se z každého questu dozvídáš nové a nové věci ohledně příběhu.

0/0
3.4.2009 11:30

Plešoun

Re: Re: Nevěřím

A přitom jsou všecny questy dělán přes copy+paste (najdi deset žabích žlučníků, zabij patnáct prasopsů, přines předmět z bosse). Nejabsurdnější je, že mnoho questů tě opakovaně posílá zabíjet stojnéo bosse (a vždy z něj musíš vymlátit něco jiného) - to je věc kterou od kvalitního RPG příběhu neočekávám.

Druhej problém je ta atmosféra. Když hraješ Fallout1,2,3 nebo jakkoliv jiný offline RPG, tak svět působí uvěřitelně. Normální fugnují svět, kde kadé PC je nonstop in-character a dělá své povolání. Když pustím MMO, tak 90 procent postav světa jsou hrdinové, kteří všichni zachraňují svět a většinu času se chovají naprosto v rozporu s RPG atmosférou "LFG: QuestName", "Kill Him U N00b" "Need teh healing" nejsou zrovna texty, které v RPG hře chci číst. Taková hra už pak nemá s Role-play nic společnýho.

A nevěřím že Fallout to dokáže udělat nějak jinak a líp. Pořád tam budou lítat destíky nabušenejch hrdinů (což samo už je v rozporu s atmosférou Falloutů) a pořád dokola plenit pár stejných dungeonů, kde budou pořád dokola ožívat stejní záporňáci. Fakt super :-) Nemůžu se dočkat.

0/0
3.4.2009 12:02

Jasmin

Re: Re: Re: Nevěřím

Přesně tak, toho samého se bojím, pokud bude někdy vydáno Elder Scrolls Online, což je lore-based RPG non plus ultra:-/

0/0
3.4.2009 12:49

Jacques

Re: Nevěřím

Variace q jak si popsal je problém:

a) Nově vydaných MMO

b) Free MMO her

c) Špatných MMO

Minimálně WoW, Everquest, EVE s tímhle problémy nemají - sice tam tyto ukoly jsou, ale v malém zastoupení do 10% určitě.Ad problém s hráči - řešení=Role Playing Servery - ovšem tam potřebuješ angličtinu na vysoké úrovni, ale zase se ti nestane že tam někdo bude používat tyhle zkratky.

0/0
3.4.2009 14:16

Flash

Re: Re: Re: Nevěřím

Staci pochopit ze v mmo jde prave o to hrani s ostatnimi,kdyz mas okolo sebe fajn lidi tak zazijes pribehy ktery se nemuzou s offline hranim merit.Takze Plesoune to co uvadis je presne to jak se chova idiot v mmo,ale ver tomu ze v tehle hrach je plno inteligentich a rozumnej lidi a kdyz s nima hrajes tak je to super a na nejaky roleplay behem par chvil zapomenes.A taky bys mel vedet ze ve vetsine mmo neni nikdo nabusenej superhrdina,pac ve vsech je vzdycky dostatek potvor ktery takovyho radoby superhrdinu sejmou jednou ranou.Mmo svet je takovej jakej si ho udelas s lidma s kterejma hrajes,kdyz hrajes s debilama tak hra stoji za houby.Mmmo jsou proste hlavne o lidech co to hrajou,pribeh a jine herni offline aspekty sou zajimave mozna par prvnich tydnu hrani,A ver tomu ze vymlatit treba tech deset zlucniku s partou lidi s kterejma je zabava je lepsi nez hrat ten nejduchaplnejsi ukol v nejakym offline rpg...

0/0
4.4.2009 2:06

Kakadu

.

Nevím co od toho čekat. Platít měsíčně za něco se mi moc nechce, na druhou stranu, pokud to dobře udělají, příběh, questy apod. muže to byt skvělé.

0/0
3.4.2009 9:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.