Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pochod smrti v Red Faction: Guerrilla

Také se vám líbí důlní robot v akci z Marsu Red Faction: Guerrilla? Tak se podívejte, čeho je tento drobeček schopen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Walome

power rangers

Vzpomínáte na Strážce vesmíre a na hračky co bourají papírové domy? Nevím proč, ale vzpomněl jsem si na ně. Jak už bylo řeče, najet do betonu, který se rozletí na kousky, to je trochu moc. A taky jsem nepochopil, jak je možné, že Walker hodí s vrakem auta a ten bouchne...souhlasím, že nerozbitné žárovky ve hrách jako HL2 apod. je jedna velká sranda, ale všeho moc škodí...

0/0
6.4.2009 13:08

Dhatz

vidíme že umí destrukci,

ale absorbce síly nebo deformace vozidel jim asi moc neříká, nebo mi chcou tvrdit, že  všechno na marsu stavěli z tuhy?

0/0
4.4.2009 22:53

Scorpio

destrukce

Vždyť to tu bylo v minulých dílech Red Faction už před mnoha lety :-/ A doufám, že to ještě dlouho budou vylepšovat, protože to auto, který po najetí do ocelovýho baráku polovinu zboří, to dost kazí.

0/0
4.4.2009 17:31

Jasmin

Koridory

Doufám, že celá hra nebude sestávat jen z koridorů, jak je to prezentováno ve videu, ale bude tam i více volného prostoru:-/

0/0
4.4.2009 12:32

pochod křehkosti

pochod křehkosti

když se tak na to koukám, tak paráda hra, jen mi trochu bije do očí jak je tam všechno křehké, sice absolutně zničitelné, ale křehké. Ale jinak ou jeeeeR^

0/0
4.4.2009 10:36

Andrashi

Re: pochod křehkosti

Dle mého názoru lepší křehké, než statické. Her, kde se dá před granátem schovat za tenkou zídku, jsme si už užili dost.

Nejsem žádný fanda bezduchého ničení, ale tohle je prvek, který dle mne v mnoha hrách schází. Rozumím proč (obtížné na naprogramování, obtížné na odladění, obtížné na vytvoření level designu), ale stejně vítám každou hru, kde to jde. Teď to chce ještě dobrý příběh (tak na úrovni RPG), solidní prvky boje nablízko (něco jako Tekken) a multiplayer. Hra mých představ ^_^. Ale to jsem se zasnil...

0/0
4.4.2009 12:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.