- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hm takze kdyz vemem detailni grafiku poradne ji rozostrime zasumime nejakym zrnem dostanem fotorealistickou grafiku! A kcemu to jako je? Je to HNUS
Přesně. Humus. Asi by měl chodit trochu ven aby viděl jak vypadá les popřípadě strom.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
16 fps
http://www.digitalfoundry.org/blog/?p=653
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Je rok 2009. Ty ale bohužel stále žiješ někde v době render faků KZ2..
No nevim, zrovna se zmiňovat o tomto modu. Vzniká jich desítky a mnohem zajímavějších. Třeba i u nás v ČR vzniká hodně zajímavý mod Gangsters, dalo by se říct skoro jako nová hra. Je to hodně podobný Mafii. Nějaký info na http://foreversoftworks.com
Škoda že je to na CryShiftEngine2. Rád bych to potom vyzkoušel
Fotorealismu ve hrách říkám ne... To není to pravé, s čím by si měli vývojáři lámat hlavu. Takové hry nebudou vypadat jako hry. Pryč s tím.
souhlas, měli by se soustředit především na to aby to byla zábava hrát, což se například bohužel o 90% procentech her z minulého roku říct nedá.
pro ty nespokojené pány dole. Náhodou čeho docílil jenom změnou osvětlení tak to je paráda. Před modařem smekám. Pochybuju, že byste dokázali něco podobného, nebo snad lepšího. Běžet s foťákem do lesa a textury hodit do hry? Už jste viděli někdy takto otexturovanou hru? Jenom takovéto textury k fotorealismu nestačí. Není to ono, a bez pořádného osvětlení to ani nikdy ono nebude. Takže si myslím, že toto je ta dobrá cesta k fotorealismu.
A k blur efektům. Jakto, že se v životě nic takového neobjevuje. Jeli jste někdy třeba po dálnici 180 km/h nebo víc? Oči ostří jen "tunel" dopředu a vše okolo máte takovej blur efekt, že si z toho ... do gatí.
180 nic neni, tohle je teprve síla http://www.youtube.com/watch?v=HUX9LBsTq_s
Jakýpak fotorealismus,? Vždyť z těch přepálených efektů mi málem vytekly oči...
pracovat na osvětlení a nevšimnout si že stíny jsou z největší části osvětleny oblohou, a tudíž musí mít stejný nádech jako obloha může fakt jenom idiot. a to že přežene citlivost HDR neznamená že obloha svítí bíle místo modře. rozhodně to nepůsobístejně jako realita. i bez HDR se dá dělat realističtější grafika než crysis, záleží jen na nepřímém osvětlení. sorry,ale teď už je unreal engone 3.5, a ten umí nepřímé osvětlení-na rozdíl od cryenginu. Fotorealismus je(a dlouho bude) na dále nemožný na jakémkoli enginu kvůli nedostatku simulace reálných optických a fyzikálních jevů.
Super,koupím si 245423233322323krát lepší počík než mám ted a bude to teprve parád až to rozjedu na plnáka.