Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První Mafia 2 gameplay video!

Video obsahuje komentář a také již dříve publikované enginové animace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rob

SM a PM 3.0

Myslíte,že to bude chtít shader a pixel model min 3.0??Asi jj že?

0/0
23.4.2009 20:22

RadekK

mno těžko říct

Kamera za postavou i autem mi přijde při volném pohybu příjemně měká.

Za to při střelbě až moc ostře reagující, stejně tak postava je při střelbě trošku stroze animovaná. Zde se asi nabízí srovnání právě s GrandTheftAuto, kdy mi přišly pohyby reálněji pomalejší.

Kvalitu grafiky těžko soudit z tohodle. Na tom kecajícím amíkovi jistě našinec neulítne. Jistě by nás zahřálo nějaké to exkluzivní povídání třeba pro některý z našich herních plátků, jako před jistou dobou.

0/0
20.4.2009 9:20

Pokec

Banda idiotu v diskuzi

Jako nekteri lidi jsou asi hodne blby kdyz hodnoti video kde tech zaberu ze hry bylo opravdu hodne. Kdyz uz tady pisete takove bludy tak si aspon prectite preview na TG, ktere je na 3 casti nebo si kupte pristi cislo SCORE kde bude 10ti strankove preview ktere cerpa z  25 minutove prezentace hry ve stavu v jakem je a nehodnoti to podle videa ktere ma 5 minut, kvalitu k bliti a 2 minut sestrihanych zaberu ze hry ktere jsou z alfa verze a chybi v ni treba i tak trivialni vec jako nahodny generator bordelu na zemi

0/0
19.4.2009 23:41

Houno

Re: Banda idiotu v diskuzi

Jediny video nekdy vyda za tunu kecu a tohle i kdyz z nehotovy verze minimalne dost napovedelo, tak tu nedelej osla ;-D

0/0
20.4.2009 0:11

Pokec

Re: Re: Banda idiotu v diskuzi

Nemam delat osla, tohle video bylo natoceno v breznu kdyz byl v Brne press event a bylo ZDURAZNENO ze je to rana ALFA verze, vzdyt v tehle verzi hry nejsou ani PhysX a ani HUD. Tu hru bude podle toho videa muze hodnotit tak maximalne osel

0/0
20.4.2009 15:04

ares

dobré

No tak to vypadá fakt dobře a už se dost těšim ale bude to chtít nový PC. Doufám že bude lepší než jednička

0/0
19.4.2009 21:09

Kuratko

Mafie 2

Wow.... to vypadá špatně. Ale po přečtení několika samolibých sloupků od samozvaného guru Vávry v Levelu, který má pocit že se musí vyjadřovat ke všemu a moc rád plive na GTA, jim to docela přeji, aby Mafia 2 propadla. Už jenom kvůli tomu obtloustlému deme**ovi.

0/0
19.4.2009 16:56

Sady

Re: Mafie 2

Ty jsi opravdu nevdecny rozmazleny maly sm*ad. Dan Vávra je podle mě ta nejúžasnější osoba,která se na herní scéně nachází a kdyby bylo víc takových,tak je kvalita her mnohem vyšší ;) O plivaní na GTA nic nevím,kritizuje hodně her ;) Samozřejmě svůj názor nikomu nevnucuji,ale vyjadřovat se takhle neuctivě k stvořiteli úžasné hry jako je Mafia je podle mě přímo zvrhlost. Vzhledem k faktu,že se Mafia II nachází teprve v pre-alfa verzi,což je nejranější možná hratelná verze hry,vypadá hra fantasticky! To,že tvoje srdce očividně tíhne ke GTA,je věc druhá.

0/0
19.4.2009 17:42

Sady

Re: Re: Mafie 2

A jeste neco...smat se nekomu za vzhled uz je opravdu stupidita nejvyssiho radu ;)

0/0
19.4.2009 18:09

Kuratko

Re: Re: Re: Mafie 2

Nedělej ze sebe Mirka Dušína, vtipy o cikánech také nejsou zrovna fér a přesto se jim lidé smějí a nemusejí to být ani voliči Dělnické strany. Toho člověka prostě rád nemám a i když mě tisíckrát označíš za rozmazlené děcko, nic se na tom nezmění. A zrovna pan Vávra si servítky moc nebere, taky mu budeš psát tyto ***** jako mě? :-) Mafii mám rád, ale druhý díl mi tetno vypasený d***** znechutil, a píšu tak proto, protože jak se do lesa volá, tak se z lesa panu Vávrovi ozvývá.

0/0
19.4.2009 18:23

Sady

Re: Re: Re: Re: Mafie 2

Mafia 2 není ani zdaleka hotová,ale to asi nepochopíš.

0/0
19.4.2009 18:26

Kuratko

Re: Re: Re: Re: Re: Mafie 2

Sady, skoncil jsi, nebo se mohu tesit ze z tebe jeste neco moudreho vypadne?

0/0
19.4.2009 19:03

Walome

A dost!

Lidi vzbuďte se!!! Hodnotí se tu video, které ONI sami vydali protože chtěli! A je mi jedno, že hra není hotová! Jak si asi myslíte, že se to za osm měsíců změní, co??? Nijak převratně, když na tom dělaj já nevim kolik let. A nenavážejte se tady do těch, který se ta hra nelíbí - prostě hodnotí video a jistě změní názor, až si to sami zahrají a uvidí, ale prostě nás to video nenadchlo, ba naopak, zklamalo nás, že se to blíží tý komerční šaškárně jménem GTA a osobitost české hry, kterou jednička má, přeplavala oceán a vesele si sedí na Empire State Building a směje se těm pár čecháčkům, který jsou pro trh úplně bezvýznamní...takže se tady přestaňte zastávet toho šuntu, co nám vývojáři ukázali s trapným komentářem nějakýho Amíka a otevřete oči. ZATÍM to nestojí za nic, a to je to, co se tady hodnotí!:-©

0/0
19.4.2009 20:13

Panda

Re: A dost!

Nechci ti brát radost, ale zřejmě o vývoji softwaru a her nevíš nic. "Jak si asi myslíte, že se to za osm měsíců změní, co??" - to dokládá tahle věta. Osm měsíců je při 120členným týmu dost dlouhá doba. To video není nic jinýho než "takhle nám to běhá a tohle všechno tam není a chybí a tohle ještě budeme dodělávat a předělávat". Zatím tady hodně lidí zřejmě vůbec netuší, že při vývoji hry to není jeden program s jedním dokumentem zdrojáku, ale je to hodně komponent, který jsou až ve výsledku daný dohromady. Kdyby sis přečetl zahraniční preview, nemohl bys psát takovýhle nesmysly ;-)

0/0
20.4.2009 15:33

Walome

Re: Re: A dost!

Em aha, tak já si budu číst o český hře v zahraničním preview? Ok. (a klidně mi říkej  Čecháčku).

Hele uvidíme, ale já se prostě jenom bojím, osm měsíců mi přijde jako lusknutí prstem.;-(

0/0
20.4.2009 16:38

Panda

Re: Re: Re: A dost!

Nebudu ti říkat "čecháčku", proč bych to dělal. Bonusweb by se měl chytit za nos a napsat, co v tom videu je za verzi programu a co všechno není implementováno... Jinak těch 8 měsíců, to ti může přijít jak chce, jde o to, že pokud chceš kritizovat, tak těžko můžeš dát na nějaké pojmy a dojmy. Prostě musíš brát v úvahu, kolik členů má vývojářský tým, kdo co dělá, v jakém stádiu je hra, z jakých komponent je program poskládán... A pokud to nevíš, tak je kritika nepřesná a tudíž zbytečná... Pak můžeš akorát napsat, jestli se ti video líbí nebo nelíbí, nic víc. Protože toto video není plná hra.

0/0
20.4.2009 17:09

Walome

Re: Re: Re: Re: A dost!

Okej, to beru - video se mi vůbec nelíbí, zklamalo mě, naštvalo mě a bojím se, že celkový vzhled (hlavní hrdinové, pojetí akčních animací) se příliš podobají střednímu proudu městských akcí a bojím se, že z toho bude další příběhově bezduché gta. Nechci kritizovat a ok, počkám si na to, až to vyjde a někde (fakt netuším u koho) si to zahraju.

No ale prostě závěrem - video se mi nelíbí a ostatní nechám ostatním :-)

0/0
20.4.2009 22:53

Targu

?

Prý je tohle alfaverze, ale do vydání jim moc nezbývá, zajímalo by mě jak budou zvládat betatesting a podobné věci.

(Navíc nechápu marketing, vypustit video které je z alfy)

0/0
19.4.2009 13:46

Walome

Re: ?

prosimtě moje řeč jako - ale tak všichni víme jak to dopadne. Jsou dvě možnosti - buď nás chtějí na*rat a pak vydat skvost  ANEBO to fakt vypadá takhle šíleně a tudíž se odsune datum vydání, a toho se bojím já.

0/0
19.4.2009 14:09

Girm

Re: Re: ?

ja se bojim spis toho ze hru vydaji v tomhle stavu a budeme potebovat patche

0/0
19.4.2009 15:09

don.diablo

Re: Re: Re: ?

V jakým stavu, ty už tu hru odsuzuješ ted? Co se ti nezdá, co bys zlepšil? Super reálně působící fyziku, opotřebování pneumatik u aut, poškrábání laku, odlesky slunce ve zpětném zrcátku, zamázání košile od kečupu z hotdogu?

0/0
19.4.2009 16:43

Petr

Re: Re: Re: Re: ?

Aby pradlo na zemi nevypadalo tak idiotsky, aby policie mohla dleat zaterrasi jak v jednice atd.

0/0
19.4.2009 22:12

Walome

Ted jsem se fakt nas*al

Páni, to druhý video je ještě horší než to první...zajímavé - ale líbila se mi ta hláška "lucky bastard" :-) Víc odkazů na jedničku a budu spokojen. Ale jako nevím, vypadá to zoufale a doufám, že je to fakt tou beta verzí...jinak gta4 bohužel rulez,

0/0
19.4.2009 13:34

sus

hmm

aaawww  ziiiiv,,a mame tu 5897mou city super duper bad boy gangster action...budeme drsny a zajezdime autem,picneme par chodcu,zazijeme si nikdy nevideny pribeh na variaci kmotr..........aaaachhhh joooooooooo...ziiiiv

0/0
19.4.2009 2:30

Ursus

Re: hmm

Můžeš mi hodit alespoň 10 tipů na jiné městské akce s drsnými gangster boy? Já jich teda 5897 neznám. :(

0/0
19.4.2009 12:00

Panda

Re: hmm

5897??? Kdes to vzal? A kde jsi vzal "pribeh na variaci Kmotr"??? To jako že když Kmotr byl o mafii, tak teď všechno spojené s mafií je automaticky variace na Kmotra??? A co vůbec víš o příběhu? Panebože, proč se tu rojí tolik vypatlaných idi*tů, kteří viděli dvě videa z betaverze nekompletní hry a pár screenshotů a vynáší soudy, aniž by něco o hře věděli. Rv

0/0
19.4.2009 12:31

sus

Re: Re: hmm

jejda..ze vy dva mate radi prvni dil Mafie..tak tohle jiste bude neco pro vas...veselou zabavu preji....ja nevynasim soudy...ja jen cekam kolik vypatlanych idi*otu bude vynaset soudy nad tim nesmyslem co sem napsal..a vida..hned dva...proste dva chytraci co vynaseji soudy ackoliv me neznaji...stejna jako ja podle nich vynasim soudy nad necim co sem nevidel...jak typicke..:-/

0/0
19.4.2009 13:26

HonyaDj

Re: Re: Re: hmm

Jaké vynášení soudů máš na mysli? Já koukám na příspěvek od Pandy a docela trefně shrnul to, že Tvůj příspěvek je blábol. Že by soudil přímo Tebe, jsem si nevšimnul. Ale nechápu, co čekáš. Když tu budeš zvracet sra*ky, které můžeš nebo nemusíš myslet vážně, tak bys měl čekat reakci. Nebo jsi čekal, že ti tu budou lidi tleskat? Já se přidávám k názoru, že hodnotit něco, z čeho máme tak leda video z oholené bety je nesmysl.

0/0
19.4.2009 16:03

sus

Re: Re: Re: Re: hmm

a myslis ze to z tebe dela lepsiho cloveka?

0/0
19.4.2009 16:37

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: hmm

Na otázku odpovídat otázkou úplně mimo téma. Hmmm, ty seš rozenej diskutér Rv

0/0
19.4.2009 17:23

sus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm

ja sem spis provokater nez diskuter..a jak vidim tak se mi celkem dariR^

0/0
19.4.2009 18:33

Hah

Re: Re: Re: Re: Re: hmm

Rozhodně chytřejšího...

0/0
19.4.2009 22:19

Ursus

Re: Re: Re: hmm

Já vynáším soud? Já se tě slušně ptám alespoň na pár téch městských ganga akcí, když se tady tváříš, jako že jich vychází každý měsíc jedna.

Já osobně znám GTA, Saints Row, Mafii a Wheelmana. Pravda snad ještě Driver by se tam dal také počítat. Pokud ale víš o dalších a dalších, tak dej tip, rád si je zahraju, ty chytráku. ;-)

0/0
19.4.2009 23:51

Andrashi

Zde odkaz na jine gameplay video...

http://www.youtube.com/watch?v=-b0-OnWRZ3w&fmt=18 Děkuji těm, kdo video uveřejnili na Youtube.

Mohu-li se vyjádřit k obsahu tohoto (více gameplayového) videa - lehké zklamání. Zde pokus o argumentaci (ano, na základě výše zmíněného gameplay videa), proč si tak myslím:

Úvodní scéna (příchod na střechu) nemá chybu. Hezké je, že AI (gangsteři) není panák "hele, nepřítel, sřílet", ale napřed se chová jen jako by se na střechu dostal někdo nepovolaný. Až vidí zbraně (S#IT, they've got guns...), teprve vytáhne svou, ale je pozdě. Je-li to skript nebo vlastní AI, mne nezajímá. Scéna je stylová.

Horší věci se dějí o pár sekund později. Jak vidíme, Vito inkasoval zásah od jiného soupeře. Kde je animace zásahu? Obraz zarudne a rozostří se, ale Vito se může pohybovat, jako nic (ono, animace zásahu tam je, ale velmi krátká).  To je dle mne minus. Bavíme-li se o hře, která je nástupce Mafie, je absence výrazných zásahových animací nemyslitelná. Důvod? Protože to, že postavu chvíli nemám pod kontrolou, je ten důvod, který nás hráče v Mafii nutil k obezřetnému postupu. Hrát stylem "Rambo" znamenalo jisté výhody (soupeři měli nekontrolovatelné animace zásahu taky), ale zároveň rizika (kolikrát jste si nadávali, že jste sami hloupě naběhli?). AI soupeři animace zásahu mají a je třeba je pochválit, vypadají dle mne pěkně. A 1-hit-kill headshot je zajímavé zpestření přestřelek (odměna za dobré míření), jenom nevím, platí-li to i na Vita s Joem (mělo by).

Další záběr. Cutscena vypadá skvostně. Možná (jak zde někdo psal) by to chtělo smetí na ulici, ale jinak nemám, co vytknout. Podbarvující hudba nese jisté stopy soundtracku z jedničky, což ale není na škodu. Exploze se mi zdá trochu zveličená, chtělo by to míň ohně. Kouř a prach nevadí, ale takhle by opravdu nechali vybuchnout čtvrt poschodí, ne jednu kancelář (jak vidíme později, okolní pokoje jsou téměř nedotčené. To by  nevadilo, ale pouze za předpokladu, že ubereme na Hollywoodu a exploze bude odpovídající velikosti). Když se boss vrací (odhodí dveře) a uvidí Vita s Joem, nerozumím proč: a) Vito nebo Joe neodstřelí bosse nebo b) Boss neutíká zpět cestou, kudy přišel(tedy, pokud to jde ^_^' ). Takhle záběr vypadá divně, boss vystavuje se jejich kulkám, zatímco oni ho nechají nesmyslně utéct (během pár sekund zjistíme, že zbraně oba mají). Dle mne chyba ve scénáři. A pro rýpaly: času mají dost, stojí a nadává jim pěkných pár sekund.

0/0
18.4.2009 21:43

Andrashi

Re: Zde odkaz na jine gameplay video...dokončení

Oprava předchozího příspěvku, nepostřehl jsem, že si Joe a Vito zbraně vezmou od obětí výbuchu. Stylové, pochvala a omluva hochům z T2 Czech, ale jen částečně. V Mafii vidíme několikrát, že Tommy, pokud není nutné jinak, jde vždy do akce ozbrojený. A pokud se Vito s Joem převlékli za omývače oken, stejně by měli mít alespoň pistole.

Pokračujme dále. Jak bylo výše řečeno, po pár metrech je už interier nedotčen, ale dle velikosti ohnivé části výbuchu v cutscéně by měl být sežehnutý i další pokoj, ne jen jeho dveře. Případně by měly být tlakovou vlnou poshazované předměty. Jinak, ve chvíli, kdy Vito bere Tommygun ze země, tak je ... vidět kulka jako letící bílá čára? Doufám že to ne, protože to by už ve hře formátu Mafie opravdu působilo jako pěst na oko. To ať si schovají do jiných projektů, kde viditelné projektily nevadí stylizaci. Tady by daný prvek působil poněkud tragikomicky. Opět vidíme, že Vito několikráte inkasuje, ale téměř sebou necuká. S veškerou omluvou, takhle NE, T2Czech. Doufám, že ve finální verzi už Vitovy zásahové animace budou, a že toto není záměr, ale fakt, že se nejedná o finální produkt.

Je chvályhodné, že AI střílí i skrz průstřelné materiály nebo "kropí" oblast, kde se asi hráč skrývá, případně že se občas kryje nebo si kryty sama vytváří (mafián a stůl). Navíc, jak vidíme, stůl nakonec průstřelný je. Ale zde vidíme další patálie. AI gangster se kryje za tyčkovým vozíkem na kufry? Opět, uvidíme ve finále, možná, že hoši teprve dodělávají značení objektů pro AI "za co se krýt a za co ne", a defaultní nastavení objektů je "lze se za něj krýt" (mělo by to logiku).

Následuje již  známý vyhazov z okna. Nyní je již jasně vidět, že je to skript. A ne, zde již fakt, že je situace skriptovaná, není v pořádku. Nedávno byl rozhovor s vývojáři, a v souvislosti s bojem na blízko bylo zmíněno, že Mafia 2 v tomto směru disponuje částí enginu, který se stará o to, jaké chvaty/útoky budou v závislosti na prostředí použity. Ale zde je skript. Proč? Jestli tvůrci chtěli, aby Joe gangstera vyhodil z okna, spíš zde měli dát skript "Joe se bude snažit o co nejvíc melee útoků na gangstera "jméno". tím bychom se dočkali dle mne stylovější situace, kdy Joe začne chlápka masit hlava nehlava a vy mu můžete pomoci nebo se dívat, jak si toho nešťastníka podává. A ano, pokud se s oním nebožákem dostane k oknu, tak engine vyhodnotí situaci a vydá příkaz k přehrání situace "obránce vyhozen z okna".

Došel mi prostor, jízdní model ať prosím zhodnotí jiní.

0/0
18.4.2009 22:18

ja

Re: Re: Zde odkaz na jine gameplay video...dokončení

si pán!:-);-)

0/0
18.4.2009 22:42

Panda

Re: Re: Zde odkaz na jine gameplay video...dokončení

Nechci ti nijak kazit radost z Tvého pěkně odargumentovaného příspěvku, ale ty to hodnotíš, jako kdyby to byla plná hra. Většina Tvých připomínek je sice poměrně věcných (ovšem někdy dost diskutabilních - viz. výbuch, scénář, o kterém nic nevíš atd.), ale hodnotíš něco, co je pouze minimální oholenou betaverzí. Zřejmě ti nedochází, co znamená vývoj hry a z jakých prvků se výsledná podoba hry skládá (což nejsi sám, takových, někdy až dost hloupých názorů, se tu objevilo 90%). Spousta Tvých připomínek by byla opodstatněná, kdyby se týkala hry, kterou jsi právě dohrál, ale rozhodně ne 4-minutového videa, o kterém nic moc nevíš. Přečti si článek na Tiscalli Games - tam je vyjádření k fázi hry, ze které jsou videa pořízena... Můj subjektivní pocit je jasný - Mafia je zpátky a to, co mi na původní hře vadilo, je zde dotaženo do konce (přestřelky, krytí...).

0/0
19.4.2009 12:41

Walome

Re: Re: Re: Zde odkaz na jine gameplay video...dokončení

Tady je to jak u blbejch - a co jinýho by asi tak měl hodnotit, když ne video, který někdo vypustí do světa a někdo si asi myslel, že si z něho všichni sednou na prel a místo toho se člověk vysmívá tomu, že stačí vykropit zásobník do auta a ono bouchne? To už i gta4 je reálnější. Nebo je to marketingový tah, kdy se pustí do oběhu video co stojí za p*d a pak vyjde hra, která bude úplně jiná...to doufám, jinak nevim...a pokud jsem si všiml, po nárazu autem do auta to jen zajiskří...to určitě ještě budou dodělávat, když v jedničce jsme mohli auto rozsekat bejsbolkou...

0/0
19.4.2009 13:30

Panda

Re: Re: Re: Re: Zde odkaz na jine gameplay video...dokončení

Ano, hodnotit video lidi samozřejmě můžou, ale pokud neví nic o vývoji her a neví, co za fázi vývoje vlastně na videu je, tak jsou jejich "hurá" názory bezcenné. Fungují tak leda pro ně samotné jako "líbí/nelíbí". Cennější jsou názory od lidí, jako je Andrashi, kteří si dokáží své příspěvky nějak odargumentovat. Je to jako se vším. Pokud kritizuji něco, o čem vůbec nic nevím a netuším, jak to funguje, tak můj názor postrádá hodnotu.

0/0
19.4.2009 15:26

Andrashi

Re: Re: Re: Zde odkaz na jine gameplay video...dokončení

Děkuji za názor. Je pravda, že hru hodnotím jako kdyby to byla hotová podoba. Je pravda, že o hře, levelech ve videu ani videu samotném nic nevím. Ale všimni si, že v hodnocení několikrát podotýkám, že vím, že se nejedná o finální produkt, ale o alfa nebo beta fázi vývoje.

Video dle mého názoru není určené k tomu, aby si fandové Mafie "sedli na zadek a zírali", ale aby něco smysluplného řekli (průzkum mínění). Sice pochybuji, že se sem, na Bonusweb, chodí někdo z vývojářů dívat na příspěvky, ale pokud ano, tak jsem chtěl vyjádřit své připomínky a názory, třeba jim pomohou některé aspekty hry potvrdit nebo zamítnout.

Díky za upozornění na přílišnou subjektivitu, v případě rýpání do scénáře bych zasloužil přes hubu (protože pravda, nic o něm nevím ^_^' ). U výbuchu si ale stojím za svým. Kouře a prachu ať je tam plno, ale ohnivá část zaslouží zmenšit.

Nedochází mi, co znamená vývoj hry - možná máš pravdu. Ale vzhledem k tomu, že jsem členem moderské komunity okolo hry Oni a náš cíl je přepracovat mechanismy hry, aby byla v zásadě stejná, ale vypadala lépe než originál (odstranit bugy, dotáhnout nedostatky v příběhu, doladit soubojový systém, přidat nové možnosti, amatérský pokus o med-poly charaktery ), si myslím, že když vezmu toto naše pižlání * 10 = pohyb okolo Mafie 2.

Nezatracuji ani nekritizuji finální podobu této hry kvůli gameplay videu, dívám se na to, co vývojáři pustili, aby bylo vidět (a že to kluci umí zařídit, aby vidět nebylo, pokud nechtějí ^_^ ), a čekám, co bude příště. A podobně jako Ty se těším, že až Mafia vyjde, tak téměř vše, co bylo vytýkáno, bude odstraněno, a zůstane další "český klenot", jak něktří recenzenti ve své době označovali původní Mafii.

0/0
19.4.2009 14:24

Panda

Re: Re: Re: Re: Zde odkaz na jine gameplay video...dokončení

Tady ani tak nejde o levely - vůbec můžeme být rádi, že ukázka vypadá, tak jak vypadá a není to ukázka z vývojářských map, které nemají pak s hrou samotnou mnoho společného. Tady jde o to, že v téhle betaukázce prostě NENÍ implementováno mnoho věcí, které jsou ve vývoji a v této ukázce je mnoho věcí, které se ještě budou dolaďovat. Mně přijde, jako by si tu snad mnoho zdejších diskutérů nepamatovalo, jak vypadalo první video z betaverze první Mafie a kolik se toho pak ještě doupravovalo. Na těchto verzích se ladí kód, ladí se implementace fyziky, ladí se ovládání postav... Nesmysly jako odpadky v ulicích se přidávají až na konec, animace postav se ladí a upravují, světelné efekty, barvy, oheň, různé filtry, to se také upravuje. Toto video není nic jiného, než in-progress a pokud někdo chce hodnotit, pak může hodnotit jen části, které hodnotit jdou. Těžko hodnotit jízdní model nebo fyziku samotnou, když fyzika není v demu implementována a finální podoba bude vypadat jinak. Je to stejná logika, jako když někomu pošleš vyfotografovaný neupravený snímek na nějakou reklamní montáž a chceš pouze dostat hodnocení kompozice a od lidí, kterým jsi fotku poslal, ti přijde hodnocení o ostření, barvách, nádechu fotky a dalších nesmyslech, které ještě vůbec nebyly upravovány. Toto video říká "děláme na tom a takhle nějak to asi bude možná vypadat". Nic víc. A mnoho lidí tu hodnotí něco, co pořádně ještě hodnotit ani nejde.

Jinak držím palce s ONI, to byla moc dobrá hra ;-).

0/0
19.4.2009 14:54

Walome

Re: Re: Re: Re: Re: Zde odkaz na jine gameplay video...dokončení

ONI???? To si děláte pr*el!!! Tyjo dodnes mám husinu z toho, co jsem o tom četl a slintal a tenkrát jsem neuměl anglicky ani slovo, tak jsem to rovnou vzdal a pc jsem měl asi rok...teda je to taková ta hrozně stará hra? Originální? Ty jo, ať či tak, držím palce.

0/0
19.4.2009 15:00

Panda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zde odkaz na jine gameplay video...dokončení

Zas tak "hrozně" stará není. Netuším, jak dlouho hraješ PC hry ty, ale já sebe považuji za herního veterána :-)

0/0
19.4.2009 15:27

Walome

voni oni

No já nevím - je mi jednadvacet, takže nejprahistoričtější hra, co jsem hrál byl Prahistoric, Goblins, takoví ti tři vikingové (Lost Vikings tuším?), klepal jsem se u Stonekeepu a vzrušoval se o Ďuken Nunek - Shaky baby!  -  ale pokud to jsou to Oni, co si myslím, tak vyšli v době, kdy ještě v Levelu bylo na cd pět dem...a to už je docela dlouho :-)

0/0
19.4.2009 16:15

HNUUUUUUUUUUUS

ROFL

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

\PAST GEN FIASKO

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

0/0
18.4.2009 21:11

Hasmy

...

Tady to opravdu žije. Žádná hra není stoprocentě reálná, to je snad jasný, ale kde jsou hry pro HC hráče ? U které se člověk sakra zapotí než ji projde. Systém krytí je sice možná krok, ale jestli dopředu by se dalo polemizovat. Vždyť tenhle cover systém už bude mít snad každá hra z třetí osoby. U GoW to byla pecka, ale proč to mermomocí nacpat všude. V jedničce nebyl a komu zvás to vadilo, navic uplně stejnej systém je i u Gotfathera. Plácejte si tady dál vaše nesmysly o tom že na videu není nic vidět, ale kdo má obě oči v pořádku tak vidí že tohle prostě není mafia.

0/0
18.4.2009 16:39

Walome

Moje řeč

Video nemusí být kvalitní aby bylo vidět, že systém krytí ala Godfather a střílení ala všechny ostatní hry z Mafia 2 dělá jen další z mnoha městských akcí - a že je jich dneska hafo. Jednička neměla prakticky žádnou konkurenci, GTA 3, Vice city a možná Scarface? Dneska je trh přesycenej a nestačí už znova vygenerovat New york, naházet tam auta, postavy, děj a pěkný animace...Mafia měla NECO a bude zázrak, jestli se to NECO objeví podruhé.

0/0
18.4.2009 17:25

Nokiaman

Re: Moje řeč

Souhlasím a doufám, že Mafie II bude aspoň jakštakš dobrá jako jednička. Měl jsem jedničku strašně rád.

0/0
18.4.2009 19:39

fíla

jůtůb

http://www.youtube.com/watch?gl=CZ&v=JTKQYXezOeo

0/0
18.4.2009 15:56

Mambo

Godfather

A Godfather sa moze napit jedu, obliat benzinom, podpalt a skocit z mosta so sutrom uviazanym o nohu :)

0/0
18.4.2009 11:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.