Diskuze

První Mafia 2 gameplay video!

Video obsahuje komentář a také již dříve publikované enginové animace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rob

23. 4. 2009 20:22
SM a PM 3.0

Myslíte,že to bude chtít shader a pixel model min 3.0??Asi jj že?

0 0
možnosti

RadekK

20. 4. 2009 9:20
mno těžko říct

Kamera za postavou i autem mi přijde při volném pohybu příjemně měká.

Za to při střelbě až moc ostře reagující, stejně tak postava je při střelbě trošku stroze animovaná. Zde se asi nabízí srovnání právě s GrandTheftAuto, kdy mi přišly pohyby reálněji pomalejší.

Kvalitu grafiky těžko soudit z tohodle. Na tom kecajícím amíkovi jistě našinec neulítne. Jistě by nás zahřálo nějaké to exkluzivní povídání třeba pro některý z našich herních plátků, jako před jistou dobou.

0 0
možnosti

Pokec

19. 4. 2009 23:41
Banda idiotu v diskuzi

Jako nekteri lidi jsou asi hodne blby kdyz hodnoti video kde tech zaberu ze hry bylo opravdu hodne. Kdyz uz tady pisete takove bludy tak si aspon prectite preview na TG, ktere je na 3 casti nebo si kupte pristi cislo SCORE kde bude 10ti strankove preview ktere cerpa z  25 minutove prezentace hry ve stavu v jakem je a nehodnoti to podle videa ktere ma 5 minut, kvalitu k bliti a 2 minut sestrihanych zaberu ze hry ktere jsou z alfa verze a chybi v ni treba i tak trivialni vec jako nahodny generator bordelu na zemi

0 0
možnosti

Houno

20. 4. 2009 0:11
Re: Banda idiotu v diskuzi

Jediny video nekdy vyda za tunu kecu a tohle i kdyz z nehotovy verze minimalne dost napovedelo, tak tu nedelej osla ;-D

0 0
možnosti

ares

19. 4. 2009 21:09
dobré

No tak to vypadá fakt dobře a už se dost těšim ale bude to chtít nový PC. Doufám že bude lepší než jednička

0 0
možnosti

Kuratko

19. 4. 2009 16:56
Mafie 2

Wow.... to vypadá špatně. Ale po přečtení několika samolibých sloupků od samozvaného guru Vávry v Levelu, který má pocit že se musí vyjadřovat ke všemu a moc rád plive na GTA, jim to docela přeji, aby Mafia 2 propadla. Už jenom kvůli tomu obtloustlému deme**ovi.

0 0
možnosti

Sady

19. 4. 2009 17:42
Re: Mafie 2

Ty jsi opravdu nevdecny rozmazleny maly sm*ad. Dan Vávra je podle mě ta nejúžasnější osoba,která se na herní scéně nachází a kdyby bylo víc takových,tak je kvalita her mnohem vyšší ;) O plivaní na GTA nic nevím,kritizuje hodně her ;) Samozřejmě svůj názor nikomu nevnucuji,ale vyjadřovat se takhle neuctivě k stvořiteli úžasné hry jako je Mafia je podle mě přímo zvrhlost. Vzhledem k faktu,že se Mafia II nachází teprve v pre-alfa verzi,což je nejranější možná hratelná verze hry,vypadá hra fantasticky! To,že tvoje srdce očividně tíhne ke GTA,je věc druhá.

0 0
možnosti

Targu

19. 4. 2009 13:46
?

Prý je tohle alfaverze, ale do vydání jim moc nezbývá, zajímalo by mě jak budou zvládat betatesting a podobné věci.

(Navíc nechápu marketing, vypustit video které je z alfy)

0 0
možnosti

Walome

19. 4. 2009 14:09
Re: ?

prosimtě moje řeč jako - ale tak všichni víme jak to dopadne. Jsou dvě možnosti - buď nás chtějí na*rat a pak vydat skvost  ANEBO to fakt vypadá takhle šíleně a tudíž se odsune datum vydání, a toho se bojím já.

0 0
možnosti

Walome

19. 4. 2009 13:34
Ted jsem se fakt nas*al

Páni, to druhý video je ještě horší než to první...zajímavé - ale líbila se mi ta hláška "lucky bastard" :-) Víc odkazů na jedničku a budu spokojen. Ale jako nevím, vypadá to zoufale a doufám, že je to fakt tou beta verzí...jinak gta4 bohužel rulez,

0 0
možnosti

sus

19. 4. 2009 2:30
hmm

aaawww  ziiiiv,,a mame tu 5897mou city super duper bad boy gangster action...budeme drsny a zajezdime autem,picneme par chodcu,zazijeme si nikdy nevideny pribeh na variaci kmotr..........aaaachhhh joooooooooo...ziiiiv

0 0
možnosti

Ursus

19. 4. 2009 12:00
Re: hmm

Můžeš mi hodit alespoň 10 tipů na jiné městské akce s drsnými gangster boy? Já jich teda 5897 neznám. :(

0 0
možnosti

Andrashi

18. 4. 2009 21:43
Zde odkaz na jine gameplay video...

http://www.youtube.com/watch?v=-b0-OnWRZ3w&fmt=18 Děkuji těm, kdo video uveřejnili na Youtube.

Mohu-li se vyjádřit k obsahu tohoto (více gameplayového) videa - lehké zklamání. Zde pokus o argumentaci (ano, na základě výše zmíněného gameplay videa), proč si tak myslím:

Úvodní scéna (příchod na střechu) nemá chybu. Hezké je, že AI (gangsteři) není panák "hele, nepřítel, sřílet", ale napřed se chová jen jako by se na střechu dostal někdo nepovolaný. Až vidí zbraně (S#IT, they've got guns...), teprve vytáhne svou, ale je pozdě. Je-li to skript nebo vlastní AI, mne nezajímá. Scéna je stylová.

Horší věci se dějí o pár sekund později. Jak vidíme, Vito inkasoval zásah od jiného soupeře. Kde je animace zásahu? Obraz zarudne a rozostří se, ale Vito se může pohybovat, jako nic (ono, animace zásahu tam je, ale velmi krátká).  To je dle mne minus. Bavíme-li se o hře, která je nástupce Mafie, je absence výrazných zásahových animací nemyslitelná. Důvod? Protože to, že postavu chvíli nemám pod kontrolou, je ten důvod, který nás hráče v Mafii nutil k obezřetnému postupu. Hrát stylem "Rambo" znamenalo jisté výhody (soupeři měli nekontrolovatelné animace zásahu taky), ale zároveň rizika (kolikrát jste si nadávali, že jste sami hloupě naběhli?). AI soupeři animace zásahu mají a je třeba je pochválit, vypadají dle mne pěkně. A 1-hit-kill headshot je zajímavé zpestření přestřelek (odměna za dobré míření), jenom nevím, platí-li to i na Vita s Joem (mělo by).

Další záběr. Cutscena vypadá skvostně. Možná (jak zde někdo psal) by to chtělo smetí na ulici, ale jinak nemám, co vytknout. Podbarvující hudba nese jisté stopy soundtracku z jedničky, což ale není na škodu. Exploze se mi zdá trochu zveličená, chtělo by to míň ohně. Kouř a prach nevadí, ale takhle by opravdu nechali vybuchnout čtvrt poschodí, ne jednu kancelář (jak vidíme později, okolní pokoje jsou téměř nedotčené. To by  nevadilo, ale pouze za předpokladu, že ubereme na Hollywoodu a exploze bude odpovídající velikosti). Když se boss vrací (odhodí dveře) a uvidí Vita s Joem, nerozumím proč: a) Vito nebo Joe neodstřelí bosse nebo b) Boss neutíká zpět cestou, kudy přišel(tedy, pokud to jde ^_^' ). Takhle záběr vypadá divně, boss vystavuje se jejich kulkám, zatímco oni ho nechají nesmyslně utéct (během pár sekund zjistíme, že zbraně oba mají). Dle mne chyba ve scénáři. A pro rýpaly: času mají dost, stojí a nadává jim pěkných pár sekund.

0 0
možnosti

Andrashi

18. 4. 2009 22:18
Re: Zde odkaz na jine gameplay video...dokončení

Oprava předchozího příspěvku, nepostřehl jsem, že si Joe a Vito zbraně vezmou od obětí výbuchu. Stylové, pochvala a omluva hochům z T2 Czech, ale jen částečně. V Mafii vidíme několikrát, že Tommy, pokud není nutné jinak, jde vždy do akce ozbrojený. A pokud se Vito s Joem převlékli za omývače oken, stejně by měli mít alespoň pistole.

Pokračujme dále. Jak bylo výše řečeno, po pár metrech je už interier nedotčen, ale dle velikosti ohnivé části výbuchu v cutscéně by měl být sežehnutý i další pokoj, ne jen jeho dveře. Případně by měly být tlakovou vlnou poshazované předměty. Jinak, ve chvíli, kdy Vito bere Tommygun ze země, tak je ... vidět kulka jako letící bílá čára? Doufám že to ne, protože to by už ve hře formátu Mafie opravdu působilo jako pěst na oko. To ať si schovají do jiných projektů, kde viditelné projektily nevadí stylizaci. Tady by daný prvek působil poněkud tragikomicky. Opět vidíme, že Vito několikráte inkasuje, ale téměř sebou necuká. S veškerou omluvou, takhle NE, T2Czech. Doufám, že ve finální verzi už Vitovy zásahové animace budou, a že toto není záměr, ale fakt, že se nejedná o finální produkt.

Je chvályhodné, že AI střílí i skrz průstřelné materiály nebo "kropí" oblast, kde se asi hráč skrývá, případně že se občas kryje nebo si kryty sama vytváří (mafián a stůl). Navíc, jak vidíme, stůl nakonec průstřelný je. Ale zde vidíme další patálie. AI gangster se kryje za tyčkovým vozíkem na kufry? Opět, uvidíme ve finále, možná, že hoši teprve dodělávají značení objektů pro AI "za co se krýt a za co ne", a defaultní nastavení objektů je "lze se za něj krýt" (mělo by to logiku).

Následuje již  známý vyhazov z okna. Nyní je již jasně vidět, že je to skript. A ne, zde již fakt, že je situace skriptovaná, není v pořádku. Nedávno byl rozhovor s vývojáři, a v souvislosti s bojem na blízko bylo zmíněno, že Mafia 2 v tomto směru disponuje částí enginu, který se stará o to, jaké chvaty/útoky budou v závislosti na prostředí použity. Ale zde je skript. Proč? Jestli tvůrci chtěli, aby Joe gangstera vyhodil z okna, spíš zde měli dát skript "Joe se bude snažit o co nejvíc melee útoků na gangstera "jméno". tím bychom se dočkali dle mne stylovější situace, kdy Joe začne chlápka masit hlava nehlava a vy mu můžete pomoci nebo se dívat, jak si toho nešťastníka podává. A ano, pokud se s oním nebožákem dostane k oknu, tak engine vyhodnotí situaci a vydá příkaz k přehrání situace "obránce vyhozen z okna".

Došel mi prostor, jízdní model ať prosím zhodnotí jiní.

0 0
možnosti

HNUUUUUUUUUUUS

18. 4. 2009 21:11
ROFL

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

\PAST GEN FIASKO

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

0 0
možnosti