Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mafia II - pět minut gameplaye

Městská akce Mafia II poutá pozornost hráčů celého světa. Můžete se podívat na další gameplay video, tentokráte nepřerušované vstupy komentářů. Jde o video z alfa verze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BranMakMorn

no lol

precetl sem si par prispevku a je to tu porad stejny dement a tupec jako vzdy, kasicka ceska ubrecenost, videl sem to u w3, u wow, u datacu k wow, u d3 jak jen sici podle jednoho videa breci jak to bude nanic, jen brecte protoze vasi zavisti je skoro tutove ze ta hra zase bude mit neco do sebe a me bude bavit

0/0
22.4.2009 15:42

Chumbaba

V čem je to horší než Mafie?

Já nevím, v čem je to podle vás horší než stará Mafie? Mně to připadne plus mínus totéž - takové ořezané GTA s hezkým příběhem. Nevím, jestli má cenu podobné hry v době San Andreas a GTA4 vydávat, ale jinak mi to přijde OK. V čem je ten propad kvality?

0/0
22.4.2009 8:26

Sady

Re: V čem je to horší než Mafie?

"Nevím, jestli má cenu podobné hry v době San Andreas a GTA4 vydávat." Dovol,abych se teto vysoce inteligentni vete zasmal ;-D

0/0
22.4.2009 13:59

Pete

Re: V čem je to horší než Mafie?

Rozumíš GTA IV nastavila latku hoooodně vysoko a každý to, třeba i podvědomě, s ním srovnává. To je ale špatně. Kdyby Mafia II teoreticky vyšla dřív než gtáčko, každej by tu onanoval jak je to nádherný protože by to neměli s čím srovnávat ;-)

0/0
22.4.2009 14:41

Pete

Nekupujte

Pár úmyslně vydaných záběrů a už  brečíte jak to vývojáři pos.ali, viděl někdo hru naživo? Na monitoru? Nebo jen tuhle úmyslně vydanou verzi na youtube. Je dobře že vývojáři video zveřejnili, aspon máte o čem kecat, nemám strach že by tahle hra neměla prodejnost, jen si rýpejte, hledejte chyby ;-D a díky tomuto videu už hra stojí za prd co? Stejně tuhle hru, at už koupenou nebo z warezu (doufám že crack snad ani nebude, snad českou legendární hru si koupím ne?) bude hrát 80% PC hráčů, na týhle hře vyrostli, pochybuju že si ji nechají ujít. A ti rýpalové tady ji mají už beztak dávno předobjednanou ;-D

0/0
21.4.2009 17:02

PíCman

Re: Nekupujte

Nevím kam jsi tímhle nesmyslným řečněním mířil,ale jsi úplně ubohej co jsi tady napsal.Když tady asi dali to video tak asi chtěli aby jsme si o té hře udělali obrázek.A když to vypadá jak to vypadá tak rozhodně lepší to už nebude.A co meleš tady o předobjednání.Nebudu si předobjednávat hru která se mi nelíbí nebo nezdá.

0/0
21.4.2009 17:09

Pete

Re: Re: Nekupujte

Jo tobě se to nezdá? Podle čeho tak soudíš? Víš něco o příběhu? V tom videu je minimum ukázaných možností, jen krytí, střelba, že dostaneš pár kulek a jen zčervená obrazovka hm a to je jako to špatný jo, kvůli tomu se chceš připravit o příběh. Pokud vím v prvním dílu grafika taky nic moc ale překvapila inteligence obyvatel města a různorodý příběh. Děláš předčasné závěry, počkej si na recenzi, na někoho, kdo to už hrál, do té doby nepiš do diskuzí kraviny.

0/0
21.4.2009 19:46

Sady

Re: Re: Re: Nekupujte

Pete:koukam,ze ty toho o Mafii taky moc nevis. Grafika byla na tu dobu uzasna a AI naopak otresna ;) AI bylo asi jedine zasadni negativum hry...

0/0
21.4.2009 20:29

Pete

Re: Re: Re: Re: Nekupujte

Otřesná? Si děláš legraci ne? U žádný hry sem se v přestřelkách v té době nezapotil. Zato vy víte o Mafii II všechno ze 4 minutového videa ;-D

0/0
21.4.2009 20:49

Sady

Re: Nekupujte

Mafii II do toho neplet,na hru se velice tesim a na pre-alfa verzi vypada hra uzasne. Zminoval jsem se tu o ni snad? Ne ;) Nemam uz nervy na to hru obhajovat pred mistnimi dementy :-) AI byla otresna,zapotil jsi se kvuli vyssi obtiznosti ;)

0/0
21.4.2009 20:51

Pete

Re: Re: Nekupujte

Nechápu tedy proč si reagoval na můj příspěvěk když se nebavíme o Mafii II, aha tady se vlastně diskutuje o Sims tak sorry sem slepej asi špatnej topic :-P

0/0
22.4.2009 14:37

Antivir

kecy

UAAAAAAAAAAAAA nemůžu si pomoct ale to jsou strašný kecy. Už teď je podle mnohých z vás jasný, že hra bude propadák. To nemá cenu nějak komentovat,fakt ,,choré'':-):-)

0/0
21.4.2009 8:04

tom

Re: kecy

Sám si chorý.Tohle je fakt nehorázný fiasko co s Mafii udělali.

0/0
21.4.2009 17:05

Antivir

Re: Re: kecy

;-D;-D;-D

Jako nejzvláštnější na tom je, že i lidi, s kterýma tu většinou souhlasim nebo si jejich leckdy dlouhý příspěvky rád přečtu(to nejsi ty tomíku) tu razí tohle přesvědčení...fakt nevím ale..jestli někdo dovede s takovym přesvědčenim s prominutim prasit hru co má nejlepší předpoklady bejt AAA titulem - a to jen na základě alfa verze a videa z youtube, tak už fakt nevim. Možná jo, která hra nezklamala nikoho? Ale než budu něco takhle rozhodně odsuzovat, tak si počkam na konečnou verzi. Pak jí klidně taky strham.  

0/0
21.4.2009 17:34

Plešoun

PRUMER

Total downgrade, ceske fiasko ja svetove scene.

0/0
21.4.2009 7:37

Ursus

Re: PRUMER

jj, souhlas.

0/0
21.4.2009 7:38

PíCman

Re: PRUMER

Taky naprosto souhlasím.Kdyby to nedělali na po.rané konzole nechali to PC only udělali lépe a nebyl by to takový šit.Tohle je konzoloidní až to bolí a rozhodně už to není ono.To už rovnou Mafii 2 mohli dělat nějací podřadní vývojáři na konzole a dopadlo by to stejně.Tohle je ostuda pro české vývojáře a rozhodně mají navíc než na tenhle šit.

0/0
21.4.2009 17:03

johnik55

první hra kterou si koupím

Mafia 2 bude asi první hra, kterou si koupím.. U tak skvělého titulu by mi při stahování bylo vývojářů fakt líto..

0/0
20.4.2009 19:00

Mort

Re: první hra kterou si koupím

teda, slušnej zloděj se tim aspoň nechlubí ;-D

0/0
20.4.2009 20:40

junior1099

Re: první hra kterou si koupím

Hm, tak nebuď jeden z těch, co budou stát frontu, než se otevře obchod hned jak to výjde. Napřed si přečti recenze a potom ne/kupuj. Ať v případě horší varianty potom nebřečíš jak všeci kolem GTA4 (PC).;-)

0/0
20.4.2009 20:42

Walome

Re: Re: první hra kterou si koupím

Tojono, po týdnu prodeje měli v JRC ceduli "hra je opravdu náročné, pečlivě si zkontrolujte hw nároky", jenže to nestačí, GTA4 nefunguje na plný detaily snad nikomu. Kámoš má čtyřjádro a novej komp a view distance má 25 (a teda i tak vidí všude, takže kdoví jak to valstně funguje)

0/0
20.4.2009 22:50

Panda

Re: Re: Re: první hra kterou si koupím

View distance je úroveň detailů do určitý vzdálenosti. Jinak samozřejmě vidíš všude.

0/0
21.4.2009 0:05

Walome

Re: Re: Re: Re: první hra kterou si koupím

Nepovídej. Já to myslel tak, že i když má view distance 25, tak vidí z konce mostu na druhej konec mostu a na Sochu svobody...tak by mě zajímalo, jak to vypadá, když je view distance 100.

0/0
21.4.2009 16:24

Panda

Re: Re: Re: Re: Re: první hra kterou si koupím

Co nechápeš??? View Distance je viditelnost detailů na určitou vzdálenost. Ale samotný nedetailní modely prostě vidět jsou celý, žádná mlha v dálce. Přečti si o tom něco ;-)

0/0
22.4.2009 8:41

TT

Re: Re: Re: první hra kterou si koupím

To je jen polovina problemu z GTA 4, ze je to na HW narocna hra dopredu vedel kazdej, ale ze pro jeji instalaci se do kompu navic nainstaluje spousta "ochranarskeho" balastu jako WinLive Social klub, securom a je potreba mit porad DVD v mechanice je k zbliti:-©(Y) Pritom bohate staci ochrana sn. bez ktereho se nelze pripojit k multiplaeru na oficialnich strankach!

0/0
21.4.2009 9:38

Walome

Re: Re: Re: Re: první hra kterou si koupím

Ale zase na druhou stranu, jak dlouho kámošovi trvalo, než si to sehnal nelegálně :-D

0/0
21.4.2009 16:25

Dru Zeree

Re: první hra kterou si koupím

Kradeš a ještě se tím chlubíš :);-)

0/0
20.4.2009 23:39

THOR

ok

Ten výbuch by mohl bejt trochu lepší a ty starý těžkopádný auta by mohli trochu víc plavat a nezatáčet na pětníku....jinak grafiku dost napověděla ta scéna na to náměstíčko s rozkvetlou jabloní a já myslim že to bude dobrý.[>-]:-)

0/0
20.4.2009 17:27

Ivan

nechápu

jak z tohoto rozmazaného vydea všichni poznají jakou to bude mít grafiku a jakou to bude mít hratelnost, ano nastíní to ale abych nad tím vynášel nějaké rozsudky to je přecejen hodně brzy

0/0
20.4.2009 16:48

Mort

hm

klasickej českej fenomén, jedno nebo dvě video z bůhví jaké alfaverze, a už se ví jak to budestát za prd. ;-D

0/0
20.4.2009 15:56

Ursus

Re: hm

Vždycky mě zajímalo, jestli je tohle jenom čistě český fenomén, nebo to tak funguje i jinde v Evropě nebo ve světě.

0/0
20.4.2009 17:03

Pablo.Kickasso

Re: Re: hm

funguje to uplně stejně..což je pro nás vlastně dobře.. :|

0/0
20.4.2009 18:59

scamp

Atmosféra

Myslím, že to bude stejná pecka jako první díl. Scéna z videa - 0:55 až po výbuch - má dokonalou atmosféru, která je dokreslená celkem melodickou hudbou. Grafika vypadá taky skvěle - rozkvetlá jabloň, lidi na ulici... Prostě pardááda:-)R^

0/0
20.4.2009 15:56

V!b_Ribbon

jeste dopilujou

na to ze to je teprv alfa..R^

0/0
20.4.2009 14:15

Plešoun

Re: jeste dopilujou

No... an to že mají teprve alfu a za půr roku mají být hotový balení celosvětově na pultech - mě to teda děsí. Jo pokud by to byla jen alfa a vydání yblo za dva roky ,tak budiž. Ale čím dál víc se děsím uspěchaného vydání na které bude tlačit vydavatel. A pa kse bude půl roku čekat na patche :-/

0/0
20.4.2009 14:57

Pokec

Re: Re: jeste dopilujou

Tohle video bylo porizene temer pred 2 mesici tak co se furt desite

0/0
20.4.2009 15:10

Panda

Re: Re: jeste dopilujou

Vždyť nevíš, kdy to video bylo pořízený. A vůbec netušíš, jaká část zdrojovýho kódu ti tu běhá zkompilovaná. Je to hratelný, ale chybí tam dost komponent, který jsou ve vývoji a do tohohle dema nebyly implementovaný. Lidi, vy jste fakt už úplně tupý. Můžete říct, jestli se vám to líbí nebo ne, ale že tu hodnotíte věci, který v tom demu nejsou, to je fakt hodně hodně vtipný. Připomínky k věcem, co v demu jsou pořádně vidět, tu píše málokdo. Vsadím se, že většina z vás si vůbec nepamatuje, jak vypadaly první alfa a beta videa z první Mafie. Teď tvůrci uvolnili video ze dvojky, který je v podobným duchu, jako to udělali u jedničky a reakce jsou úplně jinde... Nežerte to tolik, počkejte si na videa před vydáním a na hru samotnou... Hra je ve vývoji už 5 let, z čehož samozřejmě velkou část sežral engine a věci, co "nejsou jen tak vidět", tak nevěřím tomu, že to bude odfláknutá rychlokvaška ;-)

0/0
20.4.2009 15:26

Ursus

Re: Re: Re: jeste dopilujou

R^ Skvěle řečeno.

0/0
20.4.2009 15:30

Pokec

Re: Re: Re: jeste dopilujou

Presne, kdyz tohle video pousteli novinarum tak rekli ze tohle je JEN alfa verze a spousta veci tam chybi. Vzdyt v Mafii bude i PhysX a v tomhle videu urcite je;-D

0/0
20.4.2009 15:51

Ashley

M2

Nějak nevidím ty rozdíly mezi GTA, Saints Row, Godfatherem a tímhle. Přijde mi, že konzolový vývojáři maj 4 enginy, jeden pro FPS hru, 3rd Person střílečku, rubačku a skákačku, do kterejch vždy jen naimportujou modely a textury, podle období, kdy se hra odehrává :-).

0/0
20.4.2009 13:48

Ursus

Re: M2

Pokud nevidíš rozdíly mezi GTA, Saints Row, Godfatherem a alfa verzí Mafie 2, nezbývá než tvůrcům gratulovat.

0/0
20.4.2009 15:28

Badboy

konzole

Problém Mafie je, že jednička byla PC hra, teprve potom katastrofálně konvertovaná na konzole. Jenže dvojka je multiformát a řekl bych že především vyvýjená na konzole.... jak už to u multiformátů bývá. Zbývá doufat jak dopadne port na PC. Můžou sice zvýšit rozlišení textur, ale na engine už toho moc nezmění, takže i když se port povede, pořád tu bude enginové omezení kvůli konzolím. Nakonec to možná bude vypadat líp na tý konzoli :-P.

0/0
20.4.2009 11:48

Nokiaman

Re: konzole

SouhlasR^ Jednička byla holt primárně vyvíjena na PC a to zajistilo její úspěch. Zkoušel jsem její PS2 verzi na PC a musím říct, že to byl fialovej hnus:-©

0/0
20.4.2009 13:47

Ursus

Re: konzole

V dnešní době mluvit o enginovém omezení kvůli konzolím je dost mimo mísu. Je zajímavé, že Mafii všichni vyschvalují, a přitom graficky byla horší než tohle (že je to samozřejmost, o tom nechci polemizovat, jen poukazuju na ten fakt). Opravdu nevím, proč by měli ještě zvyšovat rozlišení textu, nebo podobné hlouposti. Doba, kdy konzole (PS2, Xbox) zaostávaly výrazně za PC jsou dávno pryč. Nikdo nepochybuje o tom, že PC dneska na surový výkon je silnější, jenomže zároveň toho na něm v jeden okamžik běží mnohem více a pak je tady nutná kompatibilita se všemi konkurenčními produkty, které se někdy mohou ve své architektuře velmi lišit, což v konečném zůčtování znamená, že aby hra byla hratelná na PC, tak vypadá přibližně stejně jako na konzoli. Navíc je tady taky ten fakt, že studio nemůže vyvíjet hru na poslední generaci PC, protože to razantně snižuje její prodejnost. To je případ třeba Crysis, kde to tvůrci před věřiteli nakonec okecali pirátstvím. Zkrátka ano, Crysis možná má nejlepší grafiku současnosti, zároveň ovšem ani dnes většina majitelů PC Crysis na maximální detaily nerozchodí. Sečteno a podtrženo pokud hra vypadá jak vypadá, nevychází to z neschopnosti konzole.

Jinak ano, pokud vím, tak primárním cílem by měla být Xbox360 verze.

0/0
20.4.2009 15:27

junior1099

hm

Ale šak grafika je pěkná, nevím co se komu zase nelíbí...až na ty plameny teda. Strašně mě tam vadí, když do tebe střelí, ale ty jako by nic...jenom se začervená obrazovka...hm a to má toho hráče jako nějak rozhodit? Kdyby to s ním cuklo, rozhodilo mu to mušku, hned by to bylo lepší,...tohle doufám ještě dopilují.

Ty cut-sceny budou snad i vtipné.

0/0
20.4.2009 11:28

Ursus

Re: hm

Zajímavý nápad, ale osobně si myslím, že by byl na úkor hratelnosti. Ostatně to je možná důvod proč něco takového většinou (jestli vůbec) ve hrách není.

0/0
20.4.2009 15:18

junior1099

Re: Re: hm

Mě se zdá že to bylo i v jedničce... A jestli ne, tak to nevypadalo, jako by do tebe střelili a nic. Tělo na náraz aspoň reagovalo...a myslím že i ten kurzor... ale už je to dlouho co jsem to hrál, tak se možná pletu...

Jinak v CSku to tak funguje (sice ne pokaždé, tuším že jen když dostaneš headshot, který tě nezabije) a na hratelnosti to nijak neubírá.

0/0
20.4.2009 15:41

Dhatz

Re: hm

to víš, od dob counter-strike si všichni umanuli že dobré nápady radši ignorují, aby je nikdo neobvinil že něco zkopírovali, a v důsledku toho už neexistujou dobré hry, natož super.

0/0
20.4.2009 19:17

litvak

Nuda...

...stejně jako Kmotr.Čekal jsem nějakou pecku.Na to že to dělají češi,kteří si potrpí na každičký detail od toho očekávám realistický simulátor gangstera a k tomu něco originálního.A zatím to je stejná hratelnost jako Kmotr,nebo GTA.Pokud vím tak Mafia 1 měla lepší atmosféru.Pro mě zklamání.

0/0
20.4.2009 10:53

sal

Re: Nuda...

jistě, o hratelnosti a atmosféře ti toho hodně řeknou 2 videa8-o;-D(Y)

0/0
20.4.2009 11:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.