Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová hra z Fallout světa

Není pokračováním Falloutu 3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Earl

titulek česky

Nová hra ze světa Falloutu

0/0
21.4.2009 18:09

problemchild

Re: titulek česky

Schválně jestli se to nepovede stejně jak fallout, nebo to bude horší, dobré to být nemůRvže

0/0
21.4.2009 18:16

Amadan

Re: Re: titulek česky

Tak když už nemáš důvěru k lidem, kteří dělali i původních Fallouta (Obsidian je založenej stejnejma lidma), tka už fakt nevím co by jsi potřeboval ke spokojenosti?

0/0
21.4.2009 18:32

uzivatel

Re: Re: Re: titulek česky

treba myslel prave puvodni Fallout... ;-)

0/0
21.4.2009 22:05

marwel

Re: Re: titulek česky

Nemuzes primo srovnavat dve hry, vydane z odstupem vic jak deseti let. duvod, proc Fallout 3 dostal tak dobre hodnoceni je, ze recenzenti nepristoupili ke srovnani s puvodnimi dily. Naprosto odlisne hry. A Bethesde ten krok nezavidim, ale nekdo ho proste udelat musel.;-)

0/0
21.4.2009 20:49

Ewil

Obsidian sucks

Obsidiani ? Jejich KOTOR2 a predevsim NWN2 byly nic moc oproti prvnim dilum, takze ocekavam propadak.

0/0
21.4.2009 12:02

a

Re: Obsidian sucks

kotor2 jsem teda nehral, ale nwn2 a propadak? Jednicku jsem si uzil, hral ji nekolikrat vcetne datadisku a byla super, dvojka byla taky fajn, sice uz ne takovej narez(nvm proc, asi pribeh), ale porad parada

0/0
21.4.2009 12:08

sk

Re: Re: Obsidian sucks

no nevim, NWN2 mi prisla podstatne lepsi nez NWN1 (zvlast bez datadisku) a datac k nwn2 byl hodne dobry, ale jinak tim ze to ma delat obsidian, je docela jasna predstava jak bude ten ,,fallout,, priblizne vypadat

0/0
21.4.2009 13:04

Kakadu

Re: Obsidian sucks

Kotor2 nebyl propádak! Ano, byl horší než původní díl ale ne na 75-80% to je.

0/0
21.4.2009 13:10

Master Yoda

Re: Obsidian sucks

To ze KOTOR 2 bol prepadak mohol napisat iba ten ho nehral, alebo ten kto ho nevedel hrať. Rešpektujem nazor inych ale toto si trosku prehnal ne? ;-O

0/0
21.4.2009 14:43

uzivatel

Re: Re: Obsidian sucks

KotOR 2 chybelo nekolik mesicu prace, aby to byla vyborna hra...

0/0
21.4.2009 16:30

marwel

Re: Obsidian sucks

KOTORy jsem nehral ani jeden dil, ale NWN2 je mnohem lepsi jak jednicka a to jednicku delali machri z Bioware.

Propadak? A kdo by podle tebe mel delat pokracovani Falloutu? Obsidian ma nejvic puvodnich clenu Black Isle nez jakekoliv jine studio, takze podle me nikdo jiny nemuze vic brat v uvahu stare dobre veci z Fallouta nez Obsidiani.

0/0
21.4.2009 20:45

Chumbaba

Re: Obsidian sucks

Souhlas s Ewilem, Neverwinter 2 byla strašlivá břečka (bez nápadu, bez příběhu - zoufalství). Kotor 2 jsem pro nudu nedohrál, takže nemůžu tak úplně posuzovat. Na dobrou hru od Obsidianu rozhodně stále čekáme. Uvidíme, jaký bude Alpha Protocol. A další Fallout .. můžeme doufat v zázrak (a čekat, jestli Bethesda dodělá povedenou trojku).

0/0
22.4.2009 8:34

marwel

Re: Re: Obsidian sucks

jak dlouho jsi dvojku neverwintera hral? Hodinu? Tak pak se nediv, ze to kritizujes. Pribeh je povazovan za jeden z nejlepsich poslednich let a ja s tim souhlasim. Je sice plny klise, ale je v nem zasazena spousta skvele vypracovanych a charakternich postav, takze se to da s poklidem skousnout. A system je temer totozny s Baldur's Gate, takze pokud i tohle ti prijde spatne, tak pak nevim. Pravdepodobne nejsi spravny fanousek RPG a bude nejlepsi kdyz si to co nejdriv uvedomis a preorientujes se na nejaky jiny, jednodussi styl her.;-)

0/0
23.4.2009 1:00

Springer

Co se líbí všem - to srmdí..

Jj,další komerční strašidlo a herní propadák, ostuda série (vyjma F3, ten je dost trapnej už tak).. Komrece zničila Heroes, zničila Fallouta.. jestli mi zničíte i Diablo, ámen s pc-gaming..

0/0
21.4.2009 11:43

cx7

Re: Co se líbí všem - to srmdí..

Doufám že ano, abych pak nemusel číst tvoje komenty :-©

0/0
21.4.2009 13:11

Lord

Re: Re: Co se líbí všem - to srmdí..

Naopak, jen at sedi u pocitace a nepovida na diskuzich

0/0
21.4.2009 13:25

cx7

Re: Re: Re: Co se líbí všem - to srmdí..

:-)

0/0
21.4.2009 13:28

Blah

Re: Co se líbí všem - to srmdí..

Si hoď provaz ty emobábovko, bude nám lépe.

0/0
21.4.2009 15:35

Naathir

Re: Co se líbí všem - to srmdí..

Heroes?To mi tedy řekeni,co se ti na tom pátém dílu nezdá..

0/0
21.4.2009 17:12

Lister

Re: Co se líbí všem - to srmdí..

Springer: jediny komerčni strašidlo seš tady ty ty retarde;-)

0/0
21.4.2009 17:22

Amadan

Re: Co se líbí všem - to srmdí..

Nepřeháníš trochu?

Komerce zničila Fallouta? Kdy? Jsem ho minulej tejden tahal z GOG a spustil a je úplně stejnej jako před deseti lety - jen jede líp a nepadá tolik. Zatím jsem nenašel jedinou věc kterou by na něm komerce nebo Fallout 3 zničil.

0/0
21.4.2009 18:26

Bonviván

Re: Co se líbí všem - to srmdí..

Hry jsou samy o sobě čistě komerční záležitostí, takže na nich komerce zákonitě nemůže nic zničit;-D

0/0
21.4.2009 20:21

roflman

Re: Re: Co se líbí všem - to srmdí..

Nesmysl. Hry dříve nebyly tolik o komercí. Takže ve vztahu dnešní hra a hra před 10 lety klidně může komerce ničit - nejen tu konkrétní hru, ale hlavně celý franchise. Komerce navíc = rychle uvařit a podávat a to má vliv na kvalitu DOST VELIKÝ.

0/0
22.4.2009 0:59

roflman

Re: Co se líbí všem - to srmdí..

Springer: Diablo nezničí, protože na něj mají narozdíl od F3 času habaděj a ctí ducha série.

0/0
22.4.2009 1:01

uzivatel

Re: Re: Co se líbí všem - to srmdí..

ducha jake serie? WoW? :-)

ale zpatky k Fallout - mam pocit, ze po poslednich dvou hrach z dilny Interplay muze byt Fallout 3 jen tezko povazovan za posun k horsimu a jsem si temer jisty, ze se na Fallout 3 pracovalo podstatne dele nez na Fallout 2...

0/0
22.4.2009 1:15

Oliveti

Re: Re: Re: Co se líbí všem - to srmdí..

Z penezenky Interplay, ne z dilny ;-D ...a pokud se bere Fallout jako celek (a to se nebavime o grafice (pro nektere - slovo "grafika" neznamena "hra");-)) tak  to posun k horsimu bohuzel je;-(

0/0
22.4.2009 3:55

uzivatel

Re: Re: Re: Re: Co se líbí všem - to srmdí..

Beru, ze Fallout Tactics byl vyvijen externe, ale Fallout: Brotherhood of Steel snad delal primo Interplay. Kazdopadne ani jedna z nich zadna slava.

0/0
22.4.2009 20:11

roflman

Re: Re: Re: Co se líbí všem - to srmdí..

"ducha jake serie? WoW?" ------------- Ne prosím, už ne. Tohle už je fakt nudné.. a krátkozraké k tomu.

"muze byt Fallout 3 jen tezko povazovan za posun k horsimu" ---------------- Ale on je spoustou lidí považován. Důkaz je tam venku.

"a jsem si temer jisty, ze se na Fallout 3 pracovalo podstatne dele nez na Fallout 2" -------------- Ano, kvůli grafice.. heh.

0/0
22.4.2009 3:56

uzivatel

Re: Re: Re: Re: Co se líbí všem - to srmdí..

To je mi celkem jedno, Blizzard me bude muset teprve presvedcit, ze to zvladnou.

Par hlucnych fanboyu prvnich dvou dilu skutecne neni spousta lidi. Kazdopadne celkem vas chapu, protoze nic nez brecet na forech vam uz nezbyva.

0/0
22.4.2009 20:20

bg

Re: Co se líbí všem - to srmdí..

Heroes zničila 4ka, ětka ho naopak z toho bahna vytáhla

A Fallout 3 heh na ten nadávají maximálně ti, kteří ho nehráli, hra je udělaná perfektně, mít propracovanější postavy a nevyškrtnout sex, a neomezit množství humoru , byla by to nej fallout hra, takle plichta s fallout 2... Každopádně ten pocit z proskoumávání světa, a jeho atmosféra, tam fallout 3 z celé serie suverénně vede.

Pomalu mě to připadá fakt jak nějací dědci... fallouta1/2 to ve většině případů už pět+ let nehrálo a z matných vzpomínek na jeho dokonalost plivou na vše nové...

Fallout 3 je proste fajn hra, v porovnání s většinou toho 5ti hodinovýho braku co dnes vychází je na tom pořád velmi dobře.

0/0
22.4.2009 13:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.