Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tři kvalitní videa z Mafia 2

Co si budeme povídat, na českou městskou akci Mafia 2 čeká celý svět. Po nepříliš kvalitních ukázkách se můžeme podívat na celou jednu misi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BiT

Vysvětlení

Toto video Mafia 2 je ještě ranna alpha verze proto tam je plno věcí dodělaných finální hra bude úplně předělanáR^

0/0
5.5.2009 21:43

Thruelie

Špatný

Z těch videí bylo vidět, že to je hodně konzolácký. (systém krytí, nesmrtelnost hrdiny, hrozně lehká obtížnost).

Holt se musíme smířit s tím, že to bude hra pro masy stupidních američanú a né žádná only pc.

A to jsem se na ni tak těšil!:-(

0/0
29.4.2009 17:47

Vocasnikov

o_O

hele lidi to se mě zdá a nebo jak Joe běží vyhodit z okna toho mafiána tak při tom střílí do země? :D ae jinak na Mafiu 2 se hafec těším...ikdyž vím že ju nerozjedu :D

0/0
28.4.2009 18:34

samboush

Pekny videjka

Vypada to celkem cool , az na to shitty lodovani...Kazdopadne preji brzke dokonceni a hru si urcite koupim...pro PC....R^

0/0
28.4.2009 13:35

Pete

Kde jsou?

Kde jsou ty držky co se jim nelíbilo úplně první video? No kde? Kvůli těmhle idiotům museli tvůrci vypustit další videa tentokrát ve vyšším rozlišení, páč se to určitě nedalo vydržet neustálé útoky na kvalitu, ale na jakou kvalitu? Toho prvního videa? Už z toho se dalo poznat že hra vypadá a bude se hrát dobře, bohužel někteří poloslepý jedinci to nezkousli, tak ted tu mají videa kvalitnější a zase držkujou že vývojáři ukázali půlku hry ;-D Než aby český patolízal uznal chybu, bude hledat jiné argumenty a chyby ;-)

0/0
28.4.2009 10:46

:-)

Pozdrav

Pozdravuje Vas Don Sallieri :-))

0/0
28.4.2009 6:27

Gomez

...

To je zase hype... Ale pořád lepší než jak na jiným, nejmenovaným webu kde jsou tři novinky o Mafii denně.

0/0
27.4.2009 21:55

pool

Re: ...

to je zato že doteraz bolo ticho

0/0
27.4.2009 22:15

Antivir

VC

Grafika mi stačí, přestřelky taky, animačky super ale jediný co se mi nelíbí je jak to auto drží na silnici a řeže zatáčky..to je jak ve stylu dědečka Vice City.

0/0
27.4.2009 18:30

assassin

Re: VC

no snad to jeste upravej pac to se mi vazne nelibi...v mafii 1 ta fyzika aut je hodne napred nez je videt v tomhle videu...snat to pokracovani nepodelaj

0/0
27.4.2009 19:16

Nokiaman

Re: VC

S VC to nemá nic společnýho:-P

0/0
27.4.2009 19:27

x

Re: Re: VC

ty s inteligencí taky ne:-P

0/0
28.4.2009 13:43

jan diehel

komplexnost

řekl bych, strašně komplexní grafika, je to výborné ! doladit mouchy s hloubkou ostrosti a je to OK

0/0
27.4.2009 17:42

Walome

méně je někdy více

Jasně, zasypávejte nás videama, ať z tý hry vidíme co nejvíc a pak nás nebude čekat žádný překvápko...

0/0
27.4.2009 16:11

Panda

Re: méně je někdy více

Co to zas meleš? Když se tu objevil sestřih z těchto videí, tak jsi měl plnou hubu úplně nesmyslný kritiky a když tu konečně máš ty samý videa ve velkým rozlišení a v původní stopáži (navíc se jedná o JEDNU jedinou misi a ještě ne celou, tak nechápu, co to plácáš o překvápku). Pokud jsi viděl všechna videa, co se zatím objevila, tak nemůžeš tvrdit, že ukázali hodně, protože bys prostě LHAL. Ukázali, jak se plus mínus bude hrát... Nic víc.

0/0
27.4.2009 17:01

Nokiagay

Re: méně je někdy více

Souhlas, máš pravdu, dneska v době internetu víme v podstatě vše ze hry a extra překvapení se už většínou nekoná (možná proto je i kritika čím dál horší), ale je tu jedno velké ALE, nutí tě k*r*a snad někdo se na ty videa dívat?!R^

0/0
27.4.2009 17:18

Walome

Re: Re: méně je někdy více

Já se na ně taky nedíval ;-) To koneckonců vysvětluje, že nevím co tam je, jak správně připomíná Panda.

0/0
27.4.2009 18:17

Panda

Re: Re: méně je někdy více

Omyl. I v dnešní době internetu víme o hře zhruba tolik, jako v dřevních počátcích herních magazínů, kdy bylo o hře v magazínu možná i víc informací, než teď na internetu. To se jenom vyrojilo čím dal tím víc hlupáků z mladších generací, kteří mají problém používat mozek... Rv

0/0
27.4.2009 19:46

-

Re: Re: Re: méně je někdy více

K tomuto se dá "říct" jen jedno: R^

0/0
27.4.2009 20:07

Walome

Re: Re: Re: méně je někdy více

Fakt? A v časopisech ses mohl podívat na video? A na cd se vešlo možná tak jedno a byli jsme rádi. Navíc takový kampaně jako Bioshock a HL2, to byl fakt unikát, pak to člověk ani nemusel hrát (aspoň teda HL2, BS jsem nehrál)...hele já jenom prostě nechci, aby se to přehipovalo ještě víc než to je a pak to nezklamalo, to je celý...prostě mám Mafii rád a zatím mě moc netěší, že sklouzává do toho režimu "natláskáme lidi všim možným", když o jedničce nikdo (prosimtě ber to nikdo s rezervou, abysme se tu nechytali za slovíčka) nevěděl a fungovalo to bezvadně...

0/0
27.4.2009 23:51

Panda

Re: Re: Re: Re: méně je někdy více

Sry, ale já tě BUDU chytat za slovíčka, protože tu píšeš nesmysly a ještě pokaždý jiný. Řekni mi prosím, kde je vidět, že Mafia zklouzává do režimu "natláskáme lidi vším možným"??? KDE? Je na webu snad víc screenshotů než u jiných očekávaných her? Je u Mafie tolik detailních videí??? (Není a kdyby ses podíval na tyhle, tak bys nepsal blbosti, protože to jsou videa, ze kterých nastříhali to, co jsme viděli předtím na youtube a není tam toho o moc víc a je to ukázka jedné mise.) Prosímtě, proč takhle nekomentuješ i u jiných her? Proč takhle nekritizuješ vývojáře ArmA 2, kteří toho už ukázali ze hry daleko víc? A jak víš, že vývojáři ukázali tolik ze hry? Ukázali velký prd, ukázali tak leda to, co známe už z jedničky, nic víc. Ukázali to, co kdysi u jedničky. Fakt nechápu, co pořád řešíš. U prvních videí jsi kritizoval věci, který v demu, ze kterého jsou videa, nebyly a teď kritizuješ, že autoři dali na net nějaký videa. No a co? Jak poznáš, že to, co je ve videích, je takový a takový zlomek toho, co uvidíme ve hře? Chápu, že se bojíš, že hra zklame. Ale kdo kolem ní dělá hype? Vývojáři? Protože pustili na svět deset minut videa z alfa verze? Jestli někdo dělá kolem hry hype, jsou to fanoušci, protože buď všude pějí ódy jaká to bude česká pecka nebo naopak kritizují úplný nesmysly. Mafia 2 JE prostě velice očekávaný pokračování úžasný hry a u nás o to víc, že Mafia 1 byla ČESKÁ. Ale autoři nepoštějí víc informací, než chtějí a musejí, aby dali vědět, že na hře dělají, bude vypadat asi nějak takhle a kupte si jí. Nic víc.;-)

0/0
28.4.2009 0:23

Panda

Re: Re: Re: Re: méně je někdy více

A ještě k těm videím - v časopisech byly na cd vždycky trailery. Potažmo pak v pozdějších dobách na DVD. A když nebyly ještě CD, tak ani nebyly videa z her, ale byly screenshoty a o to víc informací.

0/0
28.4.2009 0:25

Walome

Re: Re: Re: Re: Re: méně je někdy více

Nějaká ArmA mě vůbec nezajímá, takže jí nesleduju...Mafie mě zajímá, proto jí sleduju. To je všechno...jinak ok, beru to, ale nebudu se opakovat, to bysme tady byli do Vánoc, takže by se už nebylo o čem bavit, pokud to fakt do Vánoc vyjde...prostě mám jenom strach z toho, že když nám v dubnu ukážou komplentní videosekvence, v létě vydají další video, na podzim něco příběhového a před vydáním demo o dvouch misích z dvaceti...prostě mám strach, ale mně je to jedno, jak už jsem řek, já se na ty videa a dívat nebudu a pokud bude demo, s velkým sebezapřením si ho nenainstaluju (pokud bude teda na co)

0/0
28.4.2009 10:57

hajo03

Uz en to dotiahnut

no zatial (verim ze to do vydania este trosku pozmenia) je to podla mna celkom fajn, dufam ze sa bude dat zmenit pohlad kamery pri jazde autom alebo aspon tento rosku zvysia, ked islo auto rychlejsie tak nebolo dobre vidiet co je pred nim a este by som tam pridal detaily ako napriklad viac roznych druhov pohybu chodcov alebo pár  ci skupnka chodcov prechadzajucich sa vzajomne ktoryý rozoberajú nejakú tému...  to by podla mna pekne vyzeralo aj v mafii 1, kde v intru taketo skupinky boli...   dokonca aj s detmi, alebo ten bezdomovec pod mostom ktory sa ale v hre nenachadzal...   taktiez by napriklad v chudobnejsich stvrtiach mohlo byt vidiet deti ktore sa napriklad byciklujú...   a ludia by mohli niest nakupy z obchodov do ich domovov(perfektne vyzaraju ty chlapici co predavajú noviny)   a celkovo ide o take detaily ktoré hre pridajú na doverihodnosti a umocnia celkovy zazitok z hrania ....    a este by som urcite vylepsil AI policajtov, v jednicke sa mi napriklad stalo ze som platil pokutu zatial co domna iny gangster strielal a policajt s tym neurobil nic ani ked som pokutu zaplatil

 

0/0
27.4.2009 15:54

Dhatz

Re: Uz en to dotiahnut

nějaké tkové věci tam budou,ale přeci neudělají ctrl+c ctrl+v. mě se taky podařilo švestky v M1 ochcat, sem vjel na chodník ohraničený plotem a cajti zůstali dole a nebyli schopní kě mě přijít, tak jsem teda zacouval až kerstěně baráku a počkal až zmizí hledanost.

0/0
27.4.2009 17:20

Millisx

jednička

Jj, nedávno jsem to udělal a nebojím se to udělat znovu. K jiné hře vyjma klasických arkádovek/automatovek jsem se nikdy tolikrát nevrátil :-) Ale na II se i tak těším.

0/0
27.4.2009 15:39

Martin Kupčík

Mafia 2 a dabing

Vypadá to pěkně, ale vzhledem k tomu, že Mafia 2 bude primárně udělána na konzole(osobně jsem se bavil s tvůrci v 2kczech), tak se bojím toho, že nebude český dabing. Skutečně nevím, ale pokud by to vážně dopadlo tak, že český dabing nebude, tak Mafia 2 bude něco jako pěkné GTA z mafiánksého prostřědí v určité době(nevím přesně v kolikátých letech se bude Mafia 2 odehárávat jestli kolem 40-60 ?) Když si koupíte, stáhnete,  nebo aspon zahrajete demo Mafie 1 bez českýho dabingu, tak vás to tolik nezaujme. Schválně si to můžete vyzkoušet. Takže bych řekl, že výjmečnost Mafie 2 aspon teda pro nás lidi z ČR bude záviset na tom, jestli bude hra kompletně v češtině. I tak to určitě bude skvělá hra, ale nezapíše se tolik do našeho podvědomí jako 1. Prostě musí být dabing, hlášky a vše co nás na Mafii tak bavilo.:-)

0/0
27.4.2009 13:19

..

Re: Mafia 2 a dabing

To ohledně těch konzolí je dle mě kec..Upřednostněna totiž nebude ani jedna z platforem..Ale ptal ses kdy se mafia bude odehrávat...Odehrávat se bude od roku 1945 přibližně do roku 1955..Tedy,přibližně deset let.

Ohledně toho dabingu,ten dabing asi bude v aj protože tvůrci spolupracují na hláškách s Italoameričanem a sám Dan Vávra říkal že převést zpětně ty hlášky do čj by nebylo dobré..

0/0
27.4.2009 14:32

aaa

Re: Re: Mafia 2 a dabing

tak to by byl pěknej podraz ! Dabing byl právě to na co jsem se na Mafii nejvíc těšil :-(

takhle to nemá smysl. To spíš opráším jedničku a místo koupi dvojky si ji užiju nanovo.

0/0
27.4.2009 14:47

john02

Re: Re: Mafia 2 a dabing

to neznamena, ze anglicke hlasky ktere nema cenu krkolome prekladat do cestiny nemuzou nahradit jinymi

0/0
27.4.2009 16:05

Manfred

Re: Mafia 2 a dabing

Tak teda nevím, nedávno byla čeština oficiálně ohlášená! R^

0/0
27.4.2009 15:50

Panda

Re: Re: Mafia 2 a dabing

Pokud vím, ještě Illusion dementovali zprávy o tom, že český dabing nebude...

0/0
27.4.2009 16:54

Dhatz

Re: Mafia 2 a dabing

nemůžou kopírovat překlad, některé věci se sice dají udělat vtipné v obou jazycích, ale ostatní se musí nahradit něcím jiným.

0/0
27.4.2009 17:16

Lovecrossed

Re: Mafia 2 a dabing

Nevím s kým ses bavil, ale Mafia 2 se nedělá primárně na žádnou platformu (žádná platforma není primární při vývoji hry), autoři tohle omývali několikrát, takže pochybuji, že zrovna tobě řekli něco jiného....

0/0
30.4.2009 11:44

Lovecrossed

Re: Re: Mafia 2 a dabing

Co se týče dabingu je to děs, někde píšou, že illusion softworks ho potvrdil a vyvracel fámy, že nebude a někde naopak tvrdí, že illusion softworks už několikrát tvrdil, že bude.

0/0
30.4.2009 11:51

aaa

grafika/dabing

tyjo, proc resite grafiku ?

vypada to dost dobře.

beztak 50% vysledného dojmu v 1. mafii pro mě bylo namluvení postav a hlášky !!! jestli tohle odfláknou, tak z toho zbude jen obyč. pěkná střílečka :-( ale už to nebude ono...

nejvíc jsem se bavil když jsem poslouchal co se kde šustne, některy rozhovory NPC postav, byly opravdu dovedené k dokonalosti. Proto nezvelebujte zbytečně grafiku na úkor tech dulezitejsich aspektů hry ! Protoze JENOM o grafice není přece žádná hra (teda možná až na Crysis :-D )

0/0
27.4.2009 11:03

Nokiaman

Re: grafika/dabing

Taky doufám, že tam budou hlášky. U těch jsem se nasmál;-D

0/0
27.4.2009 11:12

Manfred

Re: Re: grafika/dabing

TJN :-) Hlášky byli 1.

0/0
27.4.2009 17:23

Nokiaman

...

Nevypadá to špatně. Doufám, ale že nás nezklamou jak je v dnešní době zvykem

0/0
27.4.2009 10:41

Wes Parmalee

nechybí samozřejmě ani efektní nechybí

8-o

0/0
27.4.2009 9:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.