- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
FFXIII bude pry nejlepe vypadajici hrou na PS3 a VERSUS tedy skoro na urovni CGI, tedy jeste znatelne lepsi?? Nejak se tomu tezko veri.. ale pravdou je ze naplno vyuzitej Cell i kapacita BR media nenechava jednoho hrace klidnym.. Bude to zajimave.
Tak to už je snad jedno. Mě už ta politika Japonců začíná lézt krkem. Tak FF XIII nejdřív vyjde v Japonsku, za půl roku v Americe a až za dalšího půl roku v Evropě. To mi připomíná MGS3. U toho to bylo to samé.
Nomuro, Nomuro, proč to jen děláš...? Mám celkem rád Tvou tvorbu ( nejsem rozhodně sám ), vím, že jsi schopný. Tak proč se snižuješ do bahna hypu "silná slova napřed - činy (možná) potom" ?
A nyní bez dramatických etud ^_^. Skutečně, toto prohlášení je od něj dle mne nešťastné. Spíše měl držet věci pod pokličkou, dodělat kostýmy, zkompletovat dvě tři postavy a to pustit do světa jako teaser "this is not CGI".
Nálepku "je to jako Advent Childern" by tomu dodali FFFF (Fanatic Final Fantasy Fans) ochotně sami. Vzhledem k tomu, že takových lidí je po světě dost, by se to pravděpodobně ujalo jako jeden z rozšířených názorů (druhý by byl "je to průměr, chybí tomu XYZ") a pak spousta jiných ( "co člověk, to názor" ). Tak by Nomura-san nikoho zbytečně nehypoval ( fandové by rozruch obstarali za něj ) a nejenže by neriskoval pozdější kritiku ( která za jeho stávající prohlášení určitě přijde ) ale navíc by mohl k prospěchu svému využít kritické argumenty ( něco upravit/předělat ). To vše bez rizika konfrontace sliby/realita.
Na jinou notu, ale k tématu - přijde mi, že Nomura cítí potenciál FFVII stylu ( mix fantasy, reality, drsnosti a kýče ). Navíc už několikrát ( např. Ergheiz, Dissidia, FFVII:Crisis Core ) naznačil, že akčnější pojetí soubojů mu není cizí ( spekuluji, že zná Gothic / Oblivion a vidí, že se dost hráčů žánru RPG přímé ovládání boje oceňuje ) a snaží se odstranit tahový přístup z klasických JRPG.
Osobně tento postup vítám, ale s podmínkou. Bojový systém (nablízko, nadálku, kouzla etc.) se nesmí zvrhnout v click'o-fest (buttonmashing), což je dle mne problém př. již zmíněného Crisis Core. Věřím v tomto ohledu, že po zkušenostech, nabraných z titulů KingdomHearts 1 / 2 nebo Dissidia se pan Nomura vyvaruje příliš jednoduchého konceptu "klikej jako o život" a předvede nám něco na styl vyladěného Soul Calibru ( juggly maximálně 3 - 5 úderů, prosím ), říznutého RPG prvky (magie, předměty).
takze chces rict ze to bude takova "hack'n'slash" a ne tahy?
Pokud jde o to nedávné video s tím týpkem v saku, tak to má k CGI hodně daleko. Zase bych nepřeháněl. Shader technika je jedna věc. Výsledná kvalita věc druhá.
Na FFXIII a FF versus XIII se nemůžu dočkat stejně jako na GoW 3 a na Heavy Rain!
Teď něco těm co se tu tak rádi hádaj, citát(přibližný) z diskuze z youtube: :,,Fighting on the internet is like competing on the special olympic games...it doesn't matter if you came out as a winner, you'd still be retarded....''
Kdyby raději už tu 13 poslali do Evropy a nes.rali se s X-360 verzí. Jakto že to v Japanu být mohlo a v Evropě ne ?
Jak se liší normální FF od versus? Myslím tím, liší se nějak hralelnostně? Nebo to jsou obě klasická J-rpg? Jestli to versus nenítřeba bojovka, hack n´slash nebo něco jako FF na PSP.