Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dragon Age: Origins bez SecuROM ochrany

Vydavatelé se konečně probírají ze snu. BioWare zrušili ochranu SecuROM u svého RPG titulu Dragon Age: Origins.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

minsk

Uz se tesim

Doufam ze to bude podle D&D pravidel klasicke hard-core RPG. BG2 je pro mne porad asi nejlepsi RPG co jsem hral, a ze jsem jich hral dost.

0/0
5.5.2009 16:28

peewee

Re: Uz se tesim

Podle D&D pravidel to mam dojem nebude... Bude to mit vlastni system. Ale hard-core to snad bude. :)

0/0
5.5.2009 16:59

Im

Re: Re: Uz se tesim

Baldurs Gate?Nejlepsi hra?..lol...tuny textu obalene mackanim mezerniku...hry se hraji ne?..nebo ze by se cetly?--a je fakt ze cist myriady vyplodu nejakyho grafomana je dost hardcore....jen ta hra tam chybela..navic prevod DaD do hry byl ten nejhorsi napad co se v dejinach pocitacovych rpg stal..nastesti to uz dneska neplati...

0/0
6.5.2009 3:22

delosombres

Re: Re: Re: Uz se tesim

Někdo tady neumí číst a brečí na fórech zcestné bláboly. Viz D&D do hry nejhorší nápad. ROFL. To se nedá tohle..

0/0
6.5.2009 3:44

Im

Re: Re: Re: Re: Uz se tesim

Vis co se neda sombrero? Jak mi na to vzdycky nekdo skoci..a ty si byl obvzlast rychlej...ostatne jako vzdy..ahahahah

0/0
6.5.2009 4:37

delosombres

Re: Re: Re: Re: Re: Uz se tesim

---TROLL DETECTION CHECK FAILED---

Dostal jsi mě. Tak příště.

0/0
6.5.2009 23:11

Vlk

Re: Re: Re: Uz se tesim

heh...nemám slov

0/0
6.5.2009 16:06

-

Re: Uz se tesim

Nemusí to být nutně podle D&D, ale hlavně aby to bylo chytlavé, těžké a... od 18 let...

0/0
5.5.2009 17:05

Ursus

Re: Uz se tesim

Podobně jako Mass Effect, bude Dragon Origins podle vlastních pravidel. V podstatě to tak může připomínat kdysi rozpracovaný projekt Torn, který byl před lety zrušen. Ono to popravdě může být spíše k plusu, protože DnD už jsou lehce okoukané, ale hlavně pro tvůrce mohou být lehce svazující.

0/0
5.5.2009 17:09

Earl

Re: Re: Uz se tesim

za svou éru hraní RPGček jsem nepoznal lepší systém než ten v BG1 - DaD2 - to co následovalo v NwN s DaD3.5 už byla jen hektická akční smršť

0/0
5.5.2009 18:00

Huhi

Re: Re: Re: Uz se tesim

S BG souhlasim,ale me napada jeste jeden,prinejmensim stejne dobry system. Ne-li lepsi. A to Fallout 1,2. Nemam totiz rad omezeni jako-jsi mag,tak nemuzes nosit mec ani kozene kalhoty. :-P

0/0
5.5.2009 20:12

Jumík

Re: Re: Re: Re: Uz se tesim

Nosit můžeš, ale už nemůžeš čarovat, podle mě to není svazující, ale logické !!

0/0
5.5.2009 20:34

Huhi

Re: Re: Re: Re: Re: Uz se tesim

Bylo to mysleno obecne na hry podle D&D. V BG jsi to mozna nosit mohl,ale diky velike sanci na nepovedene kouzlo to vyslo uplne nastejno jako kdyby jsi to nosit nemohl. A me to logicke neprijde. Logicke mi prijde,kdyz mam omezeny pocet nejakych 'bodu' ktere muzu libovolne rozdelit do ceho chci. Pokud je hra spravne nastavena,nikdy se nemuze stat ze budes mit  vyborneho maga co umi vyborne s mecem a stitem.

0/0
5.5.2009 21:34

delosombres

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uz se tesim

"A me to logicke neprijde."

Kdyby jsi si pořádně nastudoval původní pravidla, tak by ti to logické přišlo.

"Logicke mi prijde, kdyz mam omezeny pocet nejakych 'bodu' ktere muzu libovolne rozdelit do ceho chci."

Tohle by bylo logické jen pokud by jsi hrál tu postavu od narození. Pokud ale hraješ postavu, která má za sebou nějakou minulost, tak ten class už musí něco umět na úkor něčeho jiného.

"Pokud je hra spravne nastavena,nikdy se nemuze stat ze budes mit vyborneho maga co umi vyborne s mecem a stitem."

Jako v Elder Scrolls? :D

0/0
5.5.2009 22:50

Im

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uz se tesim

lol..to by me zajimalo proc by mag nemohl umet s mecem..a joooo..ja zapomel...to sou ty pravidla...tak soooory.....hihi..hlavne ze muze nosit platovou prilbu a aby ten debil byl schopnej neco zacarovat musi ze vyspat..pac je logicke ze kdyz se vyspis tak razem muzes carovat.....DaD=lol

0/0
6.5.2009 17:04

delosombres

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uz se tesim

Jak už jsem napsal. Ono to logiku má. Stačí si vzít ty pravidla a přečíst si je, i když - tohle vlastně může být pro tebe problém, když umíš jen mačkat mezerník. Každopádně to má určitě větší logiku, než hrdinové-děcka s 5 metrovými meči.. HAHA.

0/0
6.5.2009 23:15

Ursus

Re: Re: Re: Uz se tesim

Souhlasím s tím, že DnD 3 a výš, nejsou tak dobré. Leží mi tady originálky Icewind Dale 2 i Neverwinterů, ale ani jedno jsem pořádně nehrál - systém mi neseděl tak jako u BG a u Planescape Torment. Jinak souhlasím s tím, že výborná jsou také pravidla Gurps.

0/0
5.5.2009 23:29

Re: Re: Re: Uz se tesim

Já sem zase za svou éru hraní RPGček nepoznal horší systém než ten v Baldurs Gate. Ačkoli patří série BG mezi mé nejoblíbenější hry vůbec, ta pravidla d&d jsou mizerná. I jednoduchoučké Diablo mé vývoj postavy mnohem zajímavější. A to se nezmiňuji o skvostech typu Fallout, Arcanum, nebo třeba i System Shock 2. Pravidla d&d, které neumožňují skoro žádnou vlastní invenci, patří tak maximálně do papírovích RPGček s kostkou, ale ne do počítačových her.

0/0
6.5.2009 8:19

Chumbaba

Re: Re: Re: Re: Uz se tesim

Souhlas. RPG na základě DaD jsem hrál několik (počínaje Eye of the Beholder) a jakkoliv ty hry třeba mají hezké a rozlehlé světy (jako Baldur 2) nebo skvělý příběh (Torment), systém vývoje postavy DaD se do počítačové hry prostě vůbec nehodí a nikdy nehodil - EoB byl horší než Dungeon Master už před dvaceti lety. DaD je asi dobrá hra jako pen and paper, ale na počítači je to bída.

0/0
6.5.2009 9:43

delosombres

Re: Re: Re: Re: Uz se tesim

D&D jsou hlavně tahový systém, tudíž to v real-timu (což bylo ve většině her použito, včetně BG) působí docela divně a za druhé, pokud tvrdíš, že tyto pravidla neumožňují invenci (btw, nechápu, co si pod tímto představit, neměl jsi spíš na mysli customizaci?) a že nepatří do počítačových her, tak si budu muset myslet, že tvoje znalost těchto pravidel je na mizerné úrovni.

0/0
6.5.2009 23:23

delosombres

Re: Re: Re: Re: Uz se tesim

"I jednoduchoučké Diablo mé vývoj postavy mnohem zajímavější."

Tohle nemůžeš myslet vážně. Nechápu. V Diablu je systém, kde rozdíl mezi bojovníkem, mágem a zlodějem je jen v capu statů a rychlostí útoku na meele/kouzlení, rychlostí blocku/hit recovery.

Bojovníkův vývoj = +5 stat/level. Mágův vývoj = +5 stat/level. Darebákův vývoj = +5 stat/level. Haha. Všechny classy můžou mít všechna kouzla, jediný rozdíl je v tom, že mají jiný casting speed. That's all. Podotýkám, že všechny staty můžeš mít pomocí elixírů na max. Tudíž customizace v této hře = 0 (slovy NULA)

Zato v BG můžu hrát klerika/mága, iluzionistu/zloděje, Bojovníka specializujícího se na boj se štítem atd. Mnohem zajímavěšjší. Mnohem více možností, kombinací.

0/0
6.5.2009 23:48

uzivatel

Re: Re: Re: Uz se tesim

pravidla v BG jsou zaroven hloupe jednoducha (hrac prakticky nema vliv na vyvoj postavy) a zaroven zbytecne slozita (napr. odvozene statistiky, ktere se ve hre neprojevi) ... i IWD2 je co do pravidel ohromny skok kupredu.

0/0
6.5.2009 18:56

delosombres

Re: Re: Re: Re: Uz se tesim

To jo. BG je staré AD&D (2 ed) a IWD2 je 3 edice.

0/0
6.5.2009 23:25

delosombres

Re: Re: Re: Re: Uz se tesim

"hrac prakticky nema vliv na vyvoj postavy"

Pokud tím vlivem myslíš to, že si jako bojovník vezmeš nějakou schopnost *odolnost na magii*, nebo jako čaroděj *mistrovství s plátovkou*, tak to určitě ne, to je nesmysl v tomto systému tak, jak je vymyšlený. Ta postava se prostě vyvyjí v souladu s rolí, kterou jsi si vybral - podle classu. Takhle je to prostě postavené v AD&D. Na archetypech. Ve 3E a 4E pravidlech už je celkem silná customizace, až moc, na můj vkus. Já nemám moc rád extrémně hybridní povolání.

0/0
6.5.2009 23:35

uzivatel

Re: Re: Re: Re: Re: Uz se tesim

U 3E her jsou NPC casto natvrdo uzamcena pro jedno povolani, takze se hybridni povolani nekonaji, ale i tak pomoci vyberu feat-u a skill-u ma hrac vetsi moznost upravy postav nez v BG.

Hybridni povolani byla mozna i v BG jak u PC, kde mohl hrac mit soucasne az tri povolani soucasne, tak u NPC (namatkove Jaheira nebo Imoen)

0/0
7.5.2009 8:34

delosombres

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uz se tesim

3E je mnohem komplecnější systém než předchozí pravidla použita u BG, umožňující tu hybriditu. Vývoj NPC je věc druhá. To je otázka designérů té hry.

0/0
8.5.2009 0:59

Jumík

Re: Re: Uz se tesim

RPG systém v Mass Effect bych ani pravidly nenazýval, ale jinak je to dobrá hra, když se k ní přistoupí správně ;-) Jako fanoušek BG bych spokojený nebyl

0/0
5.5.2009 20:35

Minsk

Re: Re: Re: Uz se tesim

Ja jsem mel z Mass Effectu smisene pocity. Libil se mi pribeh i akcni styl souboju a taky sci-fi prostredi, na druhou stranu byly silne odflaknute vedlejsi mise, vadilo mi, ze nepratele se prizpusobuji levelu postavy, coz kazi pocit nebezpeci, a taky nic moc vyvoj postav. Mass Effect byla celkem dobra hra, ale zadne hard-core RPG. Taky hrozne kratka, sfoukl jsem ji za prodlouzeny vikend.

0/0
5.5.2009 20:40

gg

Re: Re: Re: Re: Uz se tesim

ja hral ME vic jak 40 hodin,,,nikdo ti nemuze za to ze sis to probeh za par hodin,,to je tvuj problem..

0/0
6.5.2009 18:26

haluzator

Vyborny krok

Vyborna sprava, od Bioware mam prakticky vsetky hry co vysli okrem mass-effect (ten som este nehral, ale planujem kupit zlavnenu ediciu)

Dragon Age kupujem hned ako vyjde do obchodov, tym chcem podporit a motivovat Bioware nech kaslu na prihluple ochrany, a tie peniaze radsej nech investuju do vyvoja DLC

0/0
5.5.2009 10:08

Ursus

Re: Vyborny krok

Koupil jsem i ten Mass Effect. Ale ta ochrana, která tam je, je zdechlá - snižuje výkon docela nechutně.

0/0
5.5.2009 10:20

Jumík

Re: Re: Vyborny krok

Já mám českou verzi Mass Effect a ta žádnou online aktivaci neobsahuje a použitá ochrana určitě nijak výkon nesnižuje ;-)

0/0
5.5.2009 12:42

Ursus

Re: Re: Re: Vyborny krok

Právě - já mám taky českou verzi. O online aktivaci jsem nemluvil (a popravdě ta mi ani nevadí), ale framerate byl nižší o 5 - 10 fps v porovnání s verzí s crackem. Tolik alespoň moje zkušenost.

0/0
5.5.2009 15:30

Franta

Re: Re: Re: Re: Vyborny krok

Prosim te jaka ta verze cracku je potreba - jedna se o klasicky prepis "exe" souboru v adresari hry?, koupil jsem ted totiz origo CZ verzi od CD projektu, ale chci ji v soucasnosti zprostredkovat i synovci ale nenechavat u nej DVD medium (vime jak to kolikrate u nactiletych s DVDmedii konci) - jinymi slovy, jsou ty verze cracku kompatibilni s CZ verzi (zdroj: gamecopyworld a odkazy), pr. s jakym mas zkusenost. Diky za pripadnou odpoved.

0/0
5.5.2009 21:21

Ursus

Re: Re: Re: Re: Re: Vyborny krok

Tak to ti neporadím, protože já měl tu hru staženou celou + crack (holt, když nebylo demo, tak jsem neměl na výběr). Ale i tahle verze měla možnost instalovat češtinu. Pak jsem si koupil originálku a ta měla horší framerate. Vzhledem k tomu, že jsem ale zrovna hrál dvě věci, co jsem koupil na Steamu, tak jsem to zatím neřešil a krabice s Mass Effectem čeká až bude po státnicích. :)

0/0
5.5.2009 23:26

Franta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyborny krok

Jasne dik, proste jej tam soupnu a uvidim jestli bude vse fachat jak ma, snad jo.

0/0
6.5.2009 17:54

Franta

Re: Re: Re: Re: Vyborny krok

A to o poklesu framerate ani nemluvim a nedivil bych se tomu, jde mi jen o upresnujici informaci ktery stahnout resp. zda-li nevadi jazykova odlisnost nainstalovane hry versus dany crack

0/0
5.5.2009 21:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.