Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Duke Nukem Forever: gameplay video

Na internet uniklo video z aktuální verze hry před zastavením vývoje. Podívejte se.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pulsedriver

Grafika???

Proc pise autor clanku, ze grafika hodne zaostala? Musi bejt asi slepej, protoze ta grafika je naprosto uzasna... Ten pablb asi nepochopil, ze ty nevyrenderovane sceny nejsou primo ze hry, ale z toho grafickeho software, ve kterem to kreslej. Problem je, ze 3D Realms zkrachoval a budoucnost DNF je nejista :-/ Snad to Take2 nejak prevezme nebo vylezou na porvrch zdrojaky, stejne jako u Half-Life 2 ;)

0/0
12.5.2009 12:16

ALWAYS BET ON DUKE!

ALWAYS BET ON DUKE!

ALWAYS BET ON DUKE !!!

0/0
12.5.2009 0:35

Bobby

DUKEN

Tohle proste dodelaj i kdybych to mel odkoupit sam !!! ;-O

0/0
11.5.2009 22:22

morte

Re: DUKEN

Nejlepší komentář z celé diskuze!

Plně s tebou souhlasím! Duken musí vyjít! Musí! Musí! Musí

Let's rock!!!!!!!!!!!!

0/0
12.5.2009 1:23

Bob

..

Vsechno jsou to jen kecy, je jasny ze na tom makaj, sice to neni nicim podlozene ale pochybnosti je tu dost. A aj dobra taktika je to. "Rekneme ze jsme to zrusili, vsichni nas prestanou prudit a pak prask, vyjde to a vsici budou paf":-)

0/0
11.5.2009 18:53

Jasmin

Re: ..

Jasně, počkáme dalších dejme tomu 10 let a pak to vydáme, všichni budou čumět;-D Pochybností je tu fakt dost, třeba by mě velice zajímalo, jak mohla firma, která na jedné hře dělá neuvěřitelných 13 let, za tu dobu nezkrachovat už dávno. Za normálních okolností by 3D Realms krachli tak před už 7 lety...

0/0
11.5.2009 20:23

Panda

Re: Re: ..

Pokud tě to zajímá, tak proč tu pořád píšeš dokola na fórech bludy a nejdeš si to radši přečíst? Na netu je toho na tohle téma dost, tak tu ze sebe zbytečně děláš blbce;-)

0/0
11.5.2009 21:16

Jasmin

Re: Re: Re: ..

To byla jen řečnická otázka. 3D Realms jsou každopádně konečně tam, kam už řadu let patřili a ne a ne se tam pořád dostat - na smetišti dějin.

0/0
11.5.2009 21:51

Panda

Re: Re: Re: Re: ..

Podívej se, na čem všem se 3D Realms podíleli od doby, co oznámili Duke Nukem Forever. Tobě to přijde málo? 3D Realms nejsou vydavatel ani firma velikosti EA nebo Take 2. A za těch 13 let se podíleli na mnoha úspěšných projektech, ze kterých by měli mít dost peněz na vývoj. Duke Nukem Forever měl vyjít po traileru z roku 2001. Když se vývoj začal stáčet špatným směrem, studio nakonec hru restartovalo a "When it's done" dostalo reálný význam, protože se rozhodli, že pokud už současnou podobu hry smetli ze stolu a začínají znovu, tak si opravdu dají záležet a nebudou vydávat zabugované nedodělky, jakých je na trhu každý rok dost (tohle se dá vyčíst normálně z oficiálních zpráv a příspěvků od vývojářů na fórech). Že patří na smetiště dějin, to může napsat fakt jenom hlupák, který o té firmě ví jenom to, že dali život Dukovi, DN3D a že dělají na DNF a nic víc.

0/0
12.5.2009 18:42

Bob

Re: Re: Re: ..

Mel asi na mysli co za tim "fakt" bylo, ne ta snůška keců co je na netu.

0/0
11.5.2009 21:52

Panda

Re: Re: Re: Re: ..

Možná by stačilo se podívat, na čem všem se 3D Realms za dobu vývoje Duke Nukem Forever podíleli a pak se nad tím zamyslet, pak se znovu zamyslet a pak se ještě zamyslet a pak sem teprve něco napsat... ;-D

0/0
12.5.2009 18:35

cx7

.

Grafika,grafika a zase grafika, běžte s tím do řítí!

0/0
11.5.2009 16:19

Petr

Sranda :D

Zdá se mi, že bonusweb některé své recenzenty a pisatele novinek vyhrál v loterii ... od neopodstatněného hypu u hry Batman: Arkham Asylum až po tuto naprosto škodolibě laděnou novinku. Sice chápu, že u novinek nelze pořádně vycházet z faktů a dává se spíše na první dojem, ale nic se nemá přehánět, ne?

To bonusweb: Trocha čistky v redakčním týmu určitě nebude na škodu, byly doby, kdy názor bonuswebu měl nějakou váhu

0/0
11.5.2009 16:18

Pana Potkal Potkan Před Přechode

Re: Sranda :D

No a to jsem si myslel, že se mi ten batmanovskej hype jenom zdá :) Ten novinkar co je z Batmana hotovej uz rok pred vydanim (pricemz podle traileru kteryma nas ten mily novinkar obohacuje kazdej tejden to vypada na tezkou sra*ku) by si mel tak oddech. Nic proti Batmanovi, ale to že vyšel 1 film z 5 neznamená, že najednou bude všechno s Batmanem super a cool.

0/0
11.5.2009 22:59

Kane

Legenda

Duke Nukem 3D je legenda v te dobe to melo suprova kola navic ten uchylnej humor a hlasky...Koho napadlo,ze po zabiti jedno z bossu bude animace jak se hrnina jde na nej vysrat :).Skoda,ze pokracovani nevidali v dobe kdy byl ten prvni trailer.Podle videa hra mela byla spusta napadu a drobnosti co ani dnes neni samozrejmosti.Ale nejspis to pokazde meli vydat,prisel reditel plesknul na stlul,ze vyjde doom 3,half life 2... a rekl jsme v prdeli.A zacali zase od zcataku a takto to delali porad."Kluci prej vyjde crysis".Tak si zase rekli tak to jsme v prdeli musime to cele prekopat.Ale aspon za tu dobu vzniklo hodne vtipu.Fak za 13 let nebo jak je dlouho to bylo,tak tam se muselo dat delat vse,urcite planovali vidat specialni ovladace aby se ty akce dali vsechny zladnout(Precejen na klavesnici ovladat hejbani prstama by nebylo zrovna jednoduche...).Rozhodne to byla hra kde bylo jiste +,- u pripadne recenze.+ Vyslo to.- Trvalo to 13 let.Dobre byli spekulace,ze po smrti vyvojaru se bude psat,ze na vyvoje se stale pracuje,udajne to maj na starosti domaci mazlicci vyvojaru...

Proste dockejte casu jaku husa Duke Nukem Forevera!!!R^

0/0
11.5.2009 14:06

marklar

bože

Ten recenzent je asi slepej , protože ta grafika je prostě skvělá. Nic nemá dneska lepší grafiku než ut engine porád ještě ne. Pokud ovšem autor článku nemá mozek gumové koblihy a nepočítal ty nevytexturované prostory lol

0/0
11.5.2009 13:45

Bart

Scripty jak sviňa

Podle toho, co je vidět v tom videu, by byl Duke Forever těžce skriptovaný. Akce potvor sice vypadají hezky, ale zdá se, že všechno jede jen podle scénáře - dveře rozmáčknou poslední potvoru, kanci lezou po traverzách na střeše, potvora s vrtulí roseká chlápka, všechno jenom naskriptované scény. Ve skutečnosti by byl duke asi pořádně lineární tunel:-/

0/0
11.5.2009 12:59

Mike

Re: Scripty jak sviňa

"Ve skutečnosti by byl duke asi pořádně lineární tunel"

Stejne jako vsechno dneska. Sice je par vyjimek, jenze to je zas jen na oko delane. Takze vlastne vsechno.

0/0
11.5.2009 13:40

Dushan

Re: Re: Scripty jak sviňa

Vážně jsi mě rozesmál;-D Copak střílečky byly někdy něco jiného než tunel?;-D Možná tak Far Cry ne, ale zbylých 99% ano. Starý Duke 3D nebyl lepší:-)

0/0
11.5.2009 14:51

Panda

Re: Scripty jak sviňa

Těžko říct, jestli z videí, kde se demonstrují animace a skripty tvrdit, že hra by byla těžce skriptovaná :-)

0/0
11.5.2009 16:53

Shmoulinq

Valve

Pokud se do té hry obuje nějaká jiná firma, tak doufám, že to bude Valve, páčtože nikdo jinej by to neudělal tak dobře.

0/0
11.5.2009 11:23

im

Re: Valve

kdokoliv..jen ne Valve..

0/0
11.5.2009 14:23

Jumík

Re: Re: Valve

Právě si myslím, že pod vedením někoho z 3D Realms by to dopadlo nejlíp v rukou Valve, díky level designu a podobně, ale klidně bych to svěřil i třeba Raven Software, samozřejmě by ten to musel vést někdo s vizí toho jak to má vypadat ;-)

0/0
11.5.2009 21:29

Bijec

Kreteeni

Nevyjde to:-© K0k0ti jsou to, nikdy to nedodělaj

0/0
11.5.2009 10:37

Danny_Kay

I've got balls of steel!

...it's time to kick ass and chew a bubble gum!;-)

0/0
11.5.2009 8:30

Panda

Info o videu, vysvětluje celkem dost

http://www.duke4.net/news.php?extend.270.2

0/0
11.5.2009 3:48

delosombree

hm

Škoda.

0/0
11.5.2009 3:38

Dragunov

wow

grafika mě přijde naprosto v pohodě, nejsem ten typ hráčů u kterých je na prvním místě grafika, ale hratelnost ta je velice potřebná a přijde mi u DNF skvělá. Velice se mi líbí, že hra vypadá dost originálně a zábavně, ty suprový Dukovy hlášky, nebo ta situace jak spadnou na jednoho hnusáka dveře nebo jak ukáže fakáč.. brutální, schválně ve které jiné hře by jste tohle viděli? Pamatuju si, že DN3D byla jedna z mích prvních her, tehda jsem byl ještě takovej malej hodně jsem se u toho bál;-D, každopádně hra to byla skvělá a dodnes vzpomínám ;-D

0/0
11.5.2009 1:12

Terry.Cooper

neřek bych že jde

Já budu asi ošklivej, ale mě video příliš nezaujalo a v žádném případě se nechci ztotožnovat s oslavnými ódami tady, "jak to skvěle vypadá"...nevypadá:-)..Je to jen nával pozitivní reakce při vědomí, že už to nevyjde..

Revolučního Dukeho sem kdysi taky žral (i když z mýho pohledu lepší od 3D Realms byl Shadow Warrior), ale nejsem si jistý jestli to, co dukea kdysi pohánělo, by fungovalo, přiznejme si, v tak jednoduché formě i dnes..Co je hlavní finesou DN Forever? kulervoucí hlášky? štětky a humor? a to má bejt pohon revoluční hry roku 2009? Nic ve zlym, ale design úrovní z toho videa mi přijde naprosto otřesný, zbraně a spád - jako horší Sin, celkově to působí jako klasický remake původního dílu v nepříliš atraktivní grafice dnešní doby..

To co nevidím je pravda nápln misí, nápady, snad příběh...Z toho co sem ovšem viděl v trailerech, musim konstatovat vážně "nic moc", vzhledem k tomu, že trailer je demonstrací fines hry, doslova její kulervoucnosti a má zlákat potencionální hráče...Aneb na to jak ta hra měla bejt revoluční, revolučně nepůsobí a nezachrání to ani TED nelogické oslavné ody na účet hry a ani "originálně" zdvižený prostředníček Duka ve hře..:-/

Jinak ale Dukovi přeju brzké vzříšení, podle mě téhle hry konec neni a dřív nebo později ji snad dodělá nějaké spolehlivější a zkušenější studio než 3D Realms, které mělo co říct asi tak před 10 lety (částečně pravda v Preyi) pokud snad nejde jen už z názvu hry (DN Forever) o vážně nějaký hodně hloupý žert vývojářů..(13 let..Panebože)

0/0
11.5.2009 0:21

TS

Re: neřek bych že jde

nesuhlasim s kazdou 3tretou tvou vetou.... :-©:-©:-©:-©

DN som hral asi tak 40 minut ale na DNF som sa tesil, podla mna to vyzeralo slusne  a hratelne... uricte by som si to zahral , kupil...

0/0
11.5.2009 1:00

Terry.Cooper

Re: Re: neřek bych že jde

Slušné a hratelné by to možná bylo, ale nejsem si jistý, podle za 13 let shromážděných informací o této hře veřejnosti, zda-li by pak tato hra skutečně naplnila tak obrovské očekávání jež řečma (nikoli však důkazy) vyburcovala..

0/0
11.5.2009 10:14

morte

Re: neřek bych že jde

A jaké jsou finesy dnešních her? Crysis, kdy hra skončí, a hráč ani pořád neví, proč se stalo to, co se stalo; CoD, kdy v každé misi hrajete za někoho jiného, to všechno bez ladu a skladu, Lost Planet....super grafika a efekty, ale po dvou hodinách naprostá nuda. Tohle jsou hry dneška? Grafika je k ničemu, pokud hra nemá co víc nabídnout. Novému Dukovi bych odpustil klidně průměrnou grafiku, kdyby hra měla štávu jako za starých časů, hlášky, brutalitu, atmosféru. Achjo, škoda, že to nevyjde....snad se toho v budoucnu chopí od začátku někdo jiný. Dneska už se ale velice málo her dělá s nadšením....dřív vývojáři měli ke hře vztah. Dneska jsou vývojáři prostě dobří programátoři, kteří práci na hře berou prostě jako práci - stejně tak by někde mohli programovat učetní software, jen by za to nebylo tolik peněz a byla by to asi větší nuda...na druhou stranu je pravda, že dneska se vše odviji hlavně od peněz....když na hře děla 100 lidí, tak je potřeba trefit se do vkusu širokému publiku a vydělat. V dobách, kdy hru dělal tým pěti lidí, to bylo jiné. Bojím se, že zlatá éra je už pryč...

0/0
11.5.2009 1:30

terry.cooper

Re: Re: neřek bych že jde

Crysis - kombinování funkcí nanoobleku (zkus hrát vyšší obtížnost), technologie, CoD - skriptování, skriptování, skriptování, Lost Planet - neni podle mého názoru revoluce a ani to být neměla

Ani hry co jsi jmenoval vyjma Crysis neměly být revolucí jako DN Forever..

Dle mého názoru vzhledem k nepříliš objevným a nijak zásadním zprávám o obsahu duka forever, jež vznikaly v letitém průběhu jeho vývoje se dá docela právem říct, že by pravděpodobně nešlo o tak zásadní hru jak tomu být údajně mělo..Byla by to klasická tuctová střílečka kombinovaná s lehkou příměsí parodie a nadsázky v zastaralé grafice..R^ fakt pecka...

Neříkám, že bych si to nezahrál a nepobavil bych se, ale položil bych ruku do ohně za to, že by jste vy všichni následně Duka Forever totálně strhali, za to že nic nového nepřinesl, za to, že 13 let vývoje a vznikla z toho obyčejná stokrát viděná střílečka, za to, že hlášky sou třeba trapný a rádoby humor taktéž...

Najednou je pro vás ta hra svojí velmi špatnou a nekvalitní podobou - zásadní..ale v pohodě, hádat se nechci;-D

0/0
11.5.2009 10:25

Jasmin

Re: neřek bych že jde

Naprostý souhlasR^ Je vidět, že naštěstí ne každý si z jednoho slaboduchého traileru sedne na prdelR^

0/0
11.5.2009 2:18

Panda

Re: Re: neřek bych že jde

To ale NENÍ trailer... A to, co v něm je, tak z toho si na prdel klidně sednu, protože z toho prostě smrdí Duke Nukem, jedna z mých nej starých her, co jsem kdy hrál. Prostě je to ON. Není to další Call Of Duty klon, ani další Crysis nebo cokoliv jinýho, je to Duke.

0/0
11.5.2009 3:38

Terry.Cooper

Re: Re: Re: neřek bych že jde

Prostě seš jenom naštvanej že to dost možná nikdy nevyjde a ty nebudeš mít možnost si to zahrát a posoudit:)..V pohodě to mám to samý..ale stejně si myslim že to vyjde nebo se na tom bude dál "pracovat"..;-D

0/0
11.5.2009 10:29

Panda

Re: Re: Re: Re: neřek bych že jde

Mno, jestli to tak vypadá, tak to každopádně není pravda. Sleduju tu hru celý roky, takže si myslím, že o jejím vývoji vím z dostupných informací dost. Evidentně i víc, než autor, co psal tuhle novinku. A tohle prostě NENÍ oficiální trailer, je to pár sestříhaných záběrů. Navíc bůhví ze které verze, pokud tam grafika vypadá jinak, než na screenech.

0/0
12.5.2009 18:45

Panda

Re: neřek bych že jde

"trailer je demonstrací fines hry, doslova její kulervoucnosti a má zlákat potencionální hráče..."

Tohle jednoduše není pravda. Argumentuješ dobře, ale máš to postavené na nepravdě. Jinak nevidím důvod, proč by to, co popisuješ jako "jednoduché a neoriginální", nemohlo dnes fungovat. Když jsem viděl trailer v roce 2001, těšil jsem se na hru jak na smilování, protože něco takového a našlapaného tu dosud nebylo. Teď je v herním průmyslu "jiná doba" a přesto si myslím, že by tohle pořád bylo originální a chytlavé, protože nic takového jiného tu prostě není. Jinak těžko hodnotit leveldesign z videa, kde jsou demonstrovány animace modelů...

0/0
11.5.2009 3:42

Terry.Cooper

Re: Re: neřek bych že jde

Ale v čem by to bylo jiný? Jaký nápady bys v tom použil, aby se hra neopakovala...A stačí to cos napsal pro 13 letej vývoj? Proč 3d Realms jak se už párkrát vyjádřili neměnili jen engine, ale přepracovávali odznova obsah i příběh...Proč ta hra tak vázla celou dobu, proč tak povolaní autoři, po pořízení enginu, nebyli schopni zvládnout za circa dva nebo tři roky vývin v konečnou hru, jako to léta zvládají ostatní studia a co z toho tím logicky plyne..

Her podobných dukeovi však vzniklo poměrně dost...A upřímně..nevím jak vy...ale já se těch 13 let vývoje těšil na revoluční hru jak mi bylo 13 let slibováno...A né na střílečku v klasickém provedení s ohavnou grafikou, jak se po 180 stupnovém obratu ted těšíte vy..:-(

0/0
11.5.2009 10:39

Panda

Re: Re: Re: neřek bych že jde

Tak zaprvé je hloupost z traileru demonstrujícího animace soudit grafiku, zatímco děláš, jako by neexistovaly uniklé screenshoty, kde grafika vypadá jinak... Pokud se podíváš na trailery z roku 1999 a 2001, tak tam jsou věci, co jsem v té době nikde jinde neviděl. A jsou to věci, co pak jiná studia úspěšně vykrádala. Podívej se, co všechno v těch trailerech je a co všechno ukazují. Přijde ti to jako řadová střílečka typu Call Of Duty? Typická Doomovka? Jmenuj mi další hry, kde těch blbostí, co by se tam daly dělat, bylo tolik... GTA? Možná...

0/0
11.5.2009 16:40

Terry.Cooper

Re: Re: Re: Re: neřek bych že jde

Soudím grafiku podle posledních uniklých screenů, posledního traileru a 2 ukázek z hraní "poslední doby"..Opravím se tedy, jde o čistý grafický průměr (s příšerným designem), bohužel však, zároven o vážně žalostný výsledek 13ti leté práce..Nechci se s tebou hádat máš svůj názor, já taky...To, že Duka Forever jiná studia vykrádala, může být sice pravda (i když nemusí), ale nic to nezmění na faktu, že ty jiná studia jsou totálně z obliga, když ten co to nebyl schopen dotáhnout a předvést hráčům a nejen tedy na videu, nebyla ta dotyčná hra, ale právě Duke:-)..Tak to bohužel je..Mě to taky mrzí, na tu hru jsem se těšil a stále bych si jí rád zahrál v nové podobě, jenže to by musela zřejmě proběhnout čistka mezi vývojáři v 3D Realms, propustit část zaměstnanců a nasadit nové, zkušenější..Tak bych si představoval možný ideální další vývoj téhle hry..Na to je možná však trochu pozdě..(snad by to šlo naopak, část nejzkušenějších vývojářů Duka by šlo pod křídla někoho zdatného a apk by tu hru snad už konečně dodělali)

Blbostí šlo dělat spoustu např. v Sinu ten se Dukovi v mnohém podobá, myslím, že to je ten nejzářnější příklad, mohl bych ale jmenovat i další s obdobnym zaměřenim..

btw nejsem tu abych DN Forever strhával, ale jen se snažim jednat objektivně..A přiznejme si, že s touto hrou objektivně od začátku prostě není něco v pořádku;-)

0/0
11.5.2009 23:37

Panda

Re: Re: Re: Re: Re: neřek bych že jde

OK, grafika podle screenů mi přijde srovnatelná třeba s Prey. Prey už není nejnovější, ale to srovnání mi vzhledem k zainteresovanosti 3D Realms v projektu Prey sedí. Podle posledních uniklých in-game screenshotů se mi design líbí a prostě na mě z toho dýchá Duke.

Každopádně tvoje názory ti neberu, ale stavíš je leckdy na věcech, které pravdivé nejsou. Poslední Duke není výsledek 13leté práce a některé spekulace na internetu hovoří, že se jedná o práci za poslední dva roky, oficiálně je to práce posledních cca 5-6 let. Navíc vůbec netušíme, jak je DNF velký a kolik toho nabízí a jaký nabízí hrací čas (to posoudit jde jenom těžko). A dělat čistky v týmu DNF, když tam dost lidí je až od restartu projektu, je také dobrý nesmysl.

Já tu jsem, abych alespoň poukazoval na to, když někdo neříká úplně pravdu. Duke je srdcovka, jasně, že bych byl rád, aby vyšel.

0/0
12.5.2009 18:57

Honza

Re: neřek bych že jde

Duka je škoda ale nesouhlasím, že by se to nechytlo. On by opravdu stačil ten náboj, který měly předchozí hry s dukem. Shadow warrior byla skvělá hra ale duke ho předběhl... je ale pravda, že duke 3d byl "revoluční" -  plavání, skákání, stopy po kulkách interaktivní věci v okolí ale nebyla to věc, která tu hru udělala tou hrou. Byl to prostě duke co nakope šmejdy z vesmíru... Duku chybíš mi :(

0/0
11.5.2009 8:38

Terry.Cooper

Re: Re: neřek bych že jde

To jo,  ta nadsázka byla perfektní, v té době jí nikdo v té podobě neznal..Pěkný časy určitě

0/0
11.5.2009 10:43

Mike

Re: neřek bych že jde

Nazor je to celkem slusne sepsany, a ja ho brat nebudu. Jenze se tu nabizi nezpocetne krat "ale".

Ono rikat ze by se starej dobrej Duke dneska uz nechytl je vazne tvrzeni vytazene "odnekud". Priklad jeden za vsechny - Doom 3, stara dobra strilecka v novym kabate, a jak na nem Carmack vydelal. Stale totiz existuje spousta old school hracu co maj tohle proste radi.

Co se tyce samotneho gameplaye, verim, a to silne ze by byl velmi chytlavy a hlavne originalni.

Dyt se podivejte na trailer z roku 2001. Tolik napadu co ta hra obsahovala: Pouziti dopravnich prostredku, moznost pohybu ve meste (nevim jesli volne ale kde jinde to v ty dobe bylo), interakce s prostredim (kde jinde slo popadnout treba policejni stit a kdyt se s nim), pri sberu nebo pouziti jsou videt ruce (tohle neni ani poradne dneska nikde), na tu dobu skvela mimika obliceju (lze poznat strach atd.) A tak bych mohl pokracovat...

Diky jejich chybe, dlouhodobemu vyvoji jim tyto napady postupne ostatni brali. Ale presto hadam ze i dneska by tam bylo mnoho inovaci co proste nikde jinde neni. A hlavne, byl by to porad starej dobrej Duke.

0/0
11.5.2009 11:06

Terry.Cooper

Re: Re: neřek bych že jde

Nabízí se samozřejmě ale a taky ti to brát nebudu..Jenže taky se mi to ale nabízí...spouta hráčů starýho duka nehrála, ani ho nezná, je to naše generace a ještě v té generaci vyjímka co hraní her věnuje léta a spoustu času...

Doom 3 měl s původní hrou podobné povědomě fakt jen to jméno hry, Carmacka si strašně vážim a jeho hry žeru, jsou to pro mě nejlepší hry žánru (Quake 2 Forever:) ). Ale Doom 3 mohl ve své době s trailerů, obrázků, zpráv oslovit fakt kohokoli, bylo to peklo a jako peklo to i v dobrém slova smyslu vypadalo..ultimátně krásná hra co přitahuje pozornost..Navíc i když teda vážně šlo old school akci, byl v ní ten originální hororvý náboj a datadisk přinesl i to, co mělo být již v původní hře..Prostě to stručně dokázalo oslovit.

A sme zase u toho..z těch trailerů na Duka mě kdysi docela oslovoval ten z roku 2001 tušim (generál s doutníkem promlouvá), ale strašně rychle to potopily hry co krátce nato vyšly a ukázaly mnohem víc...Nezlob se, ale vážně mi nepřijde, že je Duke forever kulervoucí pro neznalé jako Doom 3 a jiní...3D Realms jsou tedy pro mě již dávno odepsanou firmou, firmou hlemejžďů co nemaj schopnosti ani zkušenosti na to, vydat moderní dodělanou hru...Romero hadr proti těmto pánům, s prominutimR^

0/0
11.5.2009 12:07

BFASG

Re: Re: Re: neřek bych že jde

Hele mě příjde Crysis trapný ano nanooblek a super grafika...ale tohle má být revoluce??? tu revoluci skoro nikdo nerozjede a ano neberu  Duke Nukema Forevra jako revoluci ale jako návrat zlatým časum  a 3Drealms  udělali hry  třeba max payne to byla moderní hra bullet time skákání super příběch super dabing super grafika

a mě se grafika líbý

ale ano neni to nic úžasného

ale...nic neni doslova úžasné ani Crysis ani tanto a tohle

ale tvuj názor ti neberu  a jak vidíš mam rád slovo "ale" abych se přiznal urazilo mě to co vo dukovi a 3Drealms píšeš to bych spíš hadr na Crytek

0/0
11.5.2009 18:00

terry.cooper

Re: Re: Re: Re: neřek bych že jde

Ještě jenom dodatek k 3D Realms...Co dokázalo 3D Realms za 13 let, že si jich mám vážit víc než Cryteku? Ta firma prostě nepatří mezi současnou vývojářskou špičku, nezlob se na mě ale je to tak...:-/

(co jí ale neupírám, i když z toho vážně nežiju, je hluboká minulost, kdy měla suverénně všem co říct, což je ale skutečně už dávno pryč...je to prostě pryč...tak se s tím smiřme a nevěřme v reálném světě v pohádku prosímR^)

0/0
12.5.2009 0:07

Duke

Duke

http://www.duke4.net/news.php?extend.272;-O

0/0
11.5.2009 0:20

Olaf

PR Gag

Podla mojho nazoru ide len o poriadnu marketingovu bombu !!!

Teraz o Dukovy hovorí, cely svet a o mesiac na E3 bude ohlaseny finalny datum vydania a seci sa z toho poserú.

hhhhh viralny marketing ..alooha :-);-)

Duke po tolkych rokoch jednoznacne neskoncil ... dnes bolo zo strany firmy ApogeeSoftware spravne prehlasenie, ze buduci tyzden bude velke ohlasenie ohladom noveho dukeho ..seknite link :

http://www.ps3blog.de/wp-content/uploads/2009/05/duke.jpg

0/0
11.5.2009 0:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.