Diskuze

HW News: Vista SP2 nebo Windows 7?

Zlepší se Windows Vista po vydání opravného balíku? >> MSI nabízí vlastní X-Fi herní zvukovou kartu >> Levné procesory s frekvencí 3GHz
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

5. 7. 2009 12:06
Visty - 1 rok zkušenosti

Používám Visty doma již skoro rok - hraní her, filmy, stříhání videa, programování v C++, PHP, využívání jako SQL/WEB server, skládání písniček, ICQ a další a další a musím říct, že jsem se u žádné z těchto prací nesetkal nikdy s žádným problémem co by se týkalo kompatibility aplikací, stability systému ani ničeho podobného.

V celém světě panuje jen další bouřlivá představa o neschopnosti Microsoftu, který se již blísknul před X lety vydáním téměř nefunkčních Windows XP, bohužel doba jde rychle dopředu a jako vývojář aplikací/web systémů můžu říct, že Visty jsou systém s kterým nemám naprosto žádné problémy už od počátků.

Koupil jsem je vč. SP1 zhruba v Červenci 2008 a musím říct, že až na několik problémů, které především zavinila 3x havárie pevného disku a 2x grafické karty jsem neměl naprosto žádné problémy jako popisují idiotští uživaté, kteří neměli nikdy Visty na svém pc a jen čtou články dalších stupidních lidí, kteří při prvním pádu zahrnou kritikou každý program. Znepokojení všech nechápu byl bych zvědaví kolik z vás by bylo vůbec schopno nějaký i nesložitý program navrhnout, sestrojit a několika měsíčním testováním ho dostat na takovou úroveň aby bylo vůbec schopno ho využívat ve vaší představové kvalitě.

Zamyslete se prosím nad sebou než začnete psát doslova debilní komentáře k něčemu co jste rozhodně za měsíc nemohli otestovat. A musím říct, že NELEGÁLNÍ OS padá naprosto každý. A nevěřím, že někdo z těch co si na Visty stěžují je vůbec zkusili koupit a stahovat aktualizace, které spousty chyb opravují.

Windows 7 jsou opět jen a jen předělané Visty, kde programátor změnil několik slov a udělal z toho nový systém, přičemž důvod je naprosto jednoduchý - dementi, kteří rozsévají po internetu pouze na všechno kritiku schodily projekt natolik, že o tento systém nikdo nemá zájem. Tudíš microsoft přispěchal rychle s novou verzí windows, která je naprosto celá postavena na základu Windows Vista. Windows 7 jsem měl nainstalované na notebooku snad od první chvíle a musím říct, že žádnou změnu / funkčnost / kvalitu / výkon a velké změny od Vist jsem tedy rozhodně nezaznamenal ani v nejmenším. Rv

0 0
možnosti

Host

5. 7. 2009 15:07
Re: Visty - 1 rok zkušenosti

To, že nelegální OS padá každý, je kravina. Ale jinak souhlasím s tím, že Visty ušly pořádný kus práce a po tom, co je člověk trošku poladí, je to více než schopný systém. Sám jsem na něm dělal více než rok. Po té, co jsem měl problémy se sítěma (měl jsem jen HOME distribuci), jsem se rozhodl přejít na Win7 a musím říct, že byť RC verze, je to skvělý, svižný systém, na který zatím nemůžu říct křivého slova.

0 0
možnosti

Doktor

12. 5. 2009 21:01
XP fakt odzvonilo

Že XP jistí vyzdvyhují stále do nebes chápu, ale upřímně a narovinu - je konec. S výjimkou notebooků osazených intel Atom se instaluje rovnou vista, přinejmenším home basic. Samozřejmě, že HW nároky na zadní straně Vist jsou nesmysl - Mrkvosoft to dost podělal. Nicméně na notebooku za 10k (2x1.85ghz, 1GB Ram, 5400rmp Sata Disk a integrovaná x3100 od intelu) šlape Vista home basic jak divá. Proč? Protože home basic neobsahuje vista aero (to je taky hlavní kámen úrazu na výkon), a i když Vista po naběhnutí sežere třeba k celýmu GB ram, je schopná to na oněch 512 MB smrsknout ve chvíli, kdy je potřeba. Photoshop, starší hry tipu the sims 2, není problém. Mám to ozkoušený na homa basic, premium i ultimate. Takže na zbylých bussines a enterprise to bude to samý. To XP neuměly. Ale proč jim především skutečně odzvonilo? Customizace výrobců PC. Pokud si nenecháte smontovat PC na zakázku, ale koupíte jakoukoliv sestavu (čili 100 % notebooků plus cca 50 % desktopů), ze stránek výrobce ovladače na XP prakticky nestáhnete. Na novější přístroje customizace prostě chybí. Přítelkyni jsem kupoval notebook bez OS (výše zmízěná sestava), dal jsem jí tam XP Pro SP3 kvůli menší ramce a grafický kartě. Co naplat, že jsem měl všechny ovladače pro XP, a na x3100 ovladač na XP přímo ze stránek intelu (32 bit). "ovladač grafického zobrazení přestal fungovat a byl ukončen", tak 1x za 2 hodiny. Režim 16 barev, VGA rozlišení, pomohl jedině restart. Verze ovladačů jsem zkusil, co jsem našel, včetně posledních. Nic. Naštval jsem se, šla tam Vista home basic...a funguje to skvěle, bez jediný hlášky, a šlape to velice svižně. V porovnání s XP jsme nezaznamenali rozdíl, jen ubylo v průměru o 300 MB ramky. Prostě se smiřte s tím, že to na zadní straně krabice je blábol.

Radši než žehrat na Mrkvostoft doporučuju hodně lidem začít u sebe. Neříkám, že ten systém je kdoví jakej (třeba ty security hlášky, to je !!! ), z výkonu to taky nepapá málo, ale v dnešní době? Tady v každý diskuzi píše každej borec, jak má čtyřjádro, 8GB ramky, 2x nVidia 9600GT apod., tak kde ste teď?;-D;-D To by si někdo nesměl vymejšlet, že:-)

0 0
možnosti

tomas

13. 5. 2009 12:51
Re: XP fakt odzvonilo

souhlas, až na jednu výhradu:-) na tom 1 GB RAM to aspoń nějak průměrně jede, je to na Vistu málo, ale jede:-) Prostě u XP je základní RAM 128 MB a jen blbec by to provozoval dneska na PC pod 512 MB RAM:)) takže to 1 GB uVisty proti 128 MB u XP docela odpovídá, i kdžy 1 GB navíc  se u Visty rovná úplně jinýmu systému:-)

0 0
možnosti

Svoboda

12. 5. 2009 20:50
Win

Musím ale uznat, že zatím to vypadá jako že velmi zapracovali na podpoře ovladačů, v čemž opravdu sedmičky Vistu válcují. Zajímavý mohl být taky nový souborový systém, ale ten nakonec není, takže nic. Vzhled ... kdo o něj stojí? Když budu chtít opravdu pěkné prostředí ... zapnu compiz-fusion. Takže jediná opravdu použitelná novinka je podpora až 256 logických procesorů.R^

0 0
možnosti

Panda

12. 5. 2009 22:09
Re: Win

Vývoj souborového systému WinFS byl pozastaven někdy v roce 2006 (cca, musel bych kouknout na wikipedii), ale jeho části se dostaly do MS SQL Serveru, a samozřejmě i do Win7 :-)

0 0
možnosti

Steve Jobs

12. 5. 2009 16:56
z louže do bláta

při reinstalaci systemu jsem zjistil že cd xpéček je poškrabaný no tak sem tam hodil Vistu a ta už drží rok bez komplikací, BSODéček atd. což se o XP říci nedalo, takže myslím že zadarmiko dobrý ;-D

0 0
možnosti

Fero

12. 5. 2009 17:10
Re: z louže do bláta

No máš proste šťastie. Dcéra má s Vistou laptop, asi po dvoch mesiacoch užívania prestal systém vidieť DVD mechaniku ( BIOS ju normálne vidí ). Vyskúšal som už všetkymožné postupy a návody úpravy registru a pod., ktoré uvádza samotný Microsoft a neúspešne. Každý kto to skúsi riešiť nakoniec len mávne rukou, pokrúti hlavou a povie "to je proste Vista". Prešiel som všemožné fóra, tento problém má dosť ľudí. Ja osobne sa tomuto systému veľkým oblúkom vyhýbam a dúfam že 7-ky budú lepšie.

0 0
možnosti
N

Nokiaman

12. 5. 2009 13:49
...

Windows 7. Vista je fail a MS by se měl za ní stydět.

0 0
možnosti

MK

12. 5. 2009 12:04
15 sekund

Já bych dal minimálně 15 minut, ať si uživatel s microsoftem užije. A ještě bych do toho pustil nějakou propagandu ... a jako úvodní spot by byla protipirátská ochrana alá IT crowd.R^

Ono co si o sobě uživatel myslí .... jednou si něco koupil, tak ať skáče tak jak chce microsoft. Protože těch, co si získají systém nelegálně, se toto týkat nebude.:-)

0 0
možnosti

Gašpo

12. 5. 2009 8:58
Tak teda neviem

Tiež mám trochu strach že ľudia vkladajú  do Win7 moc nádejí. Mrkvosoft nechce akceptovať fakt že hodne uživateľov potrebuje svižný a jednoduchý systém preto aby im na ňom dobre bežali pracovné aplikácie a žral minimum výkonu. Ak si ja kúpim na pracovnú grafickú stanicu Windows, zaplatím za hromadu vyčančaných multimediálnych sračiek, ktoré potom musím pracne pomocou utilít odtiaľ vyhadzovať, zakazovať automatický štart procesov, ktoré mi bežia na pozadí úplne zbytočne atď. atď. Ak je systém na prácu, alebo hranie hier, tak je aj na silnom počítači vítaný i minimálny nárast výkonu. Laptopy trpiace "prílišným výkonom" majú možno kravaťáci, ktorí ich využívajú na Office, Internet a Solitaire. Tí určite dokážu oceniť lietajúce okná a animované ikony, pretože je to "in" a robustné "ochrany a zabezpečenie" im dodávajú falošný pocit že ak sú neustále on-line, sú prístupy na ich bankové kontá v dokonalom bezpečí. Ale keby sa predával systém aj vo verzii aká by vyhovovala mne, musela by byť lacnejšia a asi by sa predávala viacej, pretože všetko ostatné "multimediálne" sa dá stiahnuť zadarmo. A to je asi ten problém.:-/

0 0
možnosti

Earl

12. 5. 2009 11:02
Re: Tak teda neviem

další z řady idiotů co aniž by vyzkoušeli, kafraj - zalez si onanovat u svýho příkazovýho řádku, ty profíku

0 0
možnosti

Dark_one

12. 5. 2009 8:25
novy system

Uz nekolik dni pouzivam 64 bit Windows 7 RC1, presel jsem na ne z 64 bit win Vista.

Nezaznamenal jsem zadny narust vykonu, zadne kratsi bootovani, zadnou lepsi kompatibilitu, jen mi notebook na baterku vydrzi o 30 minut min.

Jak si chce Microsoft napravit reputaci tim, ze vyda STEJNY system pod jinym nazvem, to by me tedy zajimalo.

0 0
možnosti

XPlover

12. 5. 2009 6:53
...

XP 4ever ! V

0 0
možnosti

k3ton

12. 5. 2009 6:35
reputace Visty

Myslím, že veřejné povědomí o Vistě se už nezlepší. Ten kdo ji zatracuje, to bude dělat dál,protože se s SP2 zase nezmění nic zásadního. Taky lze asi těžko čekat, že se po uvedení Windows 7 stane nějaký zázrak a Visty přeberou roli XPéček.

0 0
možnosti